И кои са тия игри ? Mineswapper или Хентай с пипала в който дясната ти ръка цъка с мишка а лявата ти е заета с дейност под нивото на масата.
Цитат:
Абе видяхте ли материала за платформа на годината
Паляшка работа, даже Уичъра не присъства като аргумен, а основното с което ни занимава господинчото е Стийм. Чудя се реални хора ли го пишат това, защото не ми се вярва да има такива спрелтаци, които всъщност да взимат някакви пари за бръщолевене на бисери.
Материала е тотално безумен - пълен със противоречия и заблуди произлизащи или от умишлена заблуда или от тотална некомпетентност.
Давам примери
Цитат:
Най-напред, финансовите показатели. Разработването на РС игри е доста по-евтино, отколкото за конзоли. Причините за това са две – от една страна, софтуерът за РС игри е максимално гъвкав и не се съобразява с хардурени ограничения;
Какво значи не се съобразява с ограничения? Че могат да се пускат игри без изобщо да се оптимизират (което после води до псувни от играчите че грозни игри залагват и правят проблеми). Или е максимално гъвкаво това че софтуера не се работи на фиксиран софтуер а на един милион варианта. Питайте кой да е програмист, дори първи курс студент как е по лесно да се работи и къде има повече проблеми - на фиксиран хардуер или на всякъкъв.
Цитат:
от друга страна, отвореният характер на тази платформа позволява на много издатели да пускат своите продукти на пазара, без да плащащ задължителните лицензионни такси на собствениците на конзолните платформи като Sony, Microsoft и Nintendo. Практическото измерение на тази финансова гъвкавост е, че всяко едно независимо студио, което разполага най-вече с фантазия и амбиции може да изкара относително евтин продукт. Същият този продукт след това може да бъде поет от някоя от десетките издателски компании, които оперират свободно в различни географски региони на света.
Да, сигурно Braid, Shank, Limbo, Fat Princess, Castle Crashers, Deatspank са ебахти скъпите продукти които никой не е разработил за PSN/Live. Разберете смешно да изкарваш аргумента за независимите игри при положение че Live/PSN са бъкани с такива.
Цитат:
Да не забравяме и онлайн дистрибуцията. Конзолните заглавия все още имат един характерен недостатък – за да ги играете, ви е необходим диск, който трябва да закупите от магазина
три думи - Live/PSN/Wiistore. Гугъл за 5 секунди показва дали горното твърдение за диска е вярно.
Цитат:
Чрез нарастващата функционалност на XBOX Live конзолата на Microsoft постепенно се опитва да се освободи от оковите на диска, но няма съмнение, че през 2011 г. делът на дигиталните продажби на РС игри ще се увеличи още повече, а милиони геймъри ще дебнат сайта на Steam за страхотните предложения, които периодично се откриват там.
Забележете как автора преди две изречения обясняваше как трябва да си купиш диск и кутийка.
Цитат:
Сред геймърите привидно се създава илюзията, че най-добрите заглавия излизат най-напред и преди всичко за конзоли. Погледнете обаче по-интересните игри от началото на годината насам – Dead Space 2, Test Drive Unlimited 2 и Bulletstorm дойдоха едновременно за РС и за конзоли. Списъкът продължава и по-нататък – Duke Nukem Forever, Homefront, Crysis 2, Brink, Deus Ex: Human Revolution, Rage, Battlefield 3 и новата Call of Duty игра ще зарадват и РС геймърите. Каквото и да показва конзолната реклама 2011 г. ще бъде пълна с готини игри, които всеки, който има персонален компютър ще може да изиграе.
Точно привидно ми се е създала илюзията че ще излизат/излезли са игри като Little big Planet 2, Killzone 3, LA Noir, Dark Souls, Uncharted 3, Gears of War 3 - по една случайност все кандидати за игра на годината като като цяло, така и в жанра си.
Изобщо от горния списък излиза че само шутъри ще излизат. Крайно несериозен списък с лека ръка зачеркващ почти всички останали жанрове.
Цитат:
И така, тук не става въпрос за революция, а по-скоро за еволюция. Бавно, но сигурно РС-то се адаптира към новите условия в индустрията и напипва своята ниша. РС игрите запазват своите характерни черти, а в същото време отвореният характер на платформата позволява на разработчиците да приспособяват продуктите си към най-новите тенденции на пазара. Хитови високобюджетни заглавия, инди игри, масови онлайн игри, свързващи милиони хора по цял свят, браузерни игри, които може да играете с минимум ресурси, флаш игри за убиване на времето, игри в социални мрежи, перфектни за игра с гаджето или колегите в офиса, игри, които се продават онлайн, игри, които се играят онлайн, игри, които се правят от група фенове, водени единствено от неугасналия детски пламък в сърцата си - това, приятели, го няма никъде другаде и единственият начин да му се насладите е да притежавате РС през 2011 г!
За каква еволюция става дума ??? Изобщо за какво говори автора - всички неща които е изброил си ги е имало винаги откак се помня. С разликата че 2011 за разлика от 2001 да речем високобюджетните хитови заглавия САМО за PC са много кът.
Последното изречение забива пирона - излиза че ВСЕКИ с компютър , тоест дори хората с офис компютъри имат достъп до гореспоменатите забавления.
каква е реалността обаче - едва ли някой от читателите на PC мания говори за флаш и инди игри като се заговори за гейминг. Всъщост убеден съм че под сериозен гейминг читателите разбират предимно високобюджетните съвременни хитове. Затова като правим анализи трябва да говорим за такива игри а не да изчисляваме прихода на Farmville.
И каква е реалността при високобжетните т.н.т.н. заглавия
1. Половината от тях изобщо не се появяват за компютър.
2. За да ги играеш мазно и гладко трябва да имаш добра машина. Като правим разни моментни сметки компютъра винаги, ама винаги е по-здрав от каква да е конзола в МОМЕНТА в който си го вземаш - след което прогресивно почват проблемите с минаване на времето.
Давам пример елементарен:
Аз съм си купил PS3 за 350 лева на което перфектно Crysis 2. Искам все защитник на компютъра да ми посочи конфигурация за 350 лева на която същата игра ще върви гладко Full HD със същите детайли като конзолния си събрат.