___________________________________ "I’m a born lord, I was baptised, To see the universal through a cats eyes Here come the black skies; It’s all darkness I breathe life into Jesus Christ’s carcass!"
Serious Sam
Горд Пролетарий
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46 Мнения: 6991
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Какво играхме и какво обикнахме през 2015 година (Коралс
Публикувано на: 23 Дек 2015 11:51
Ей, , добра статия.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
denik
Дидко Бандитко
Регистриран на:
28 Сеп 2002 08:47 Мнения: 16979
В момента играе: No man's sky
Заглавие: Re: Какво играхме и какво обикнахме през 2015 година (Коралс
Публикувано на: 23 Дек 2015 16:31
Не ми харесва колко ориентирана към конзолни заглавия е тази статия. Не е по моят вкус.
___________________________________ [02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel [02:11:19] Алминатора: che imam leka forma [02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga
Kirilicata
Регистриран на:
25 Апр 2014 15:10 Мнения: 1069
В момента играе: MoneyCrafta
Заглавие: Re: Какво играхме и какво обикнахме през 2015 година (Коралс
Публикувано на: 23 Дек 2015 20:50
Щото тая статия е реклама.
___________________________________
нелегален написа:
Grim Demise написа:
столквах ти профила по едно време...
не искам да имаме никакви взаиомоотношения.
denik
Дидко Бандитко
Регистриран на:
28 Сеп 2002 08:47 Мнения: 16979
В момента играе: No man's sky
Заглавие: Re: Какво играхме и какво обикнахме през 2015 година (Коралс
Публикувано на: 24 Дек 2015 00:28
Току-що завърши предаването на Total Biscuit с неговите Arbitrary Game Awards.
Накратко:
Best Soundtrack: There Came An Echo (Iridium Games) Best Thing To Come Out Of Crowdfunding: Pillars of Eternity (Obsidian) Stop Preordering Video Games Award For Biggest Launch Disaster: Batman: Arkham Knight (Rocksteady) Graphical Powerhouse Award For Best Visual Fidelity: SW Battlefront (EA DICE) The Game That Most Surpassed My Expectations: Undertale (Tobyfox) Most Striking Aesthetic: Bloodborne (From Software) The Sharpened Pitchfork Award For Dodgiest Games Company Of The Year: #FUCKONAMI Developer Of The Year: DICE LA (явно това е ново студио, чиято цел е била да оправи Battlefield 4 и явно са я оправили 10/10) The Game That Most Needs To See The Light Of GabeN: Bloodborne (From Software) The Contrarian Award For The Game I Didn't Like As Much As Everyone Else Did: Rocket League (Psyonix) The "It's Finally Done" Award For Best Game To Come Out Of Early Access: Prison Architect (Introversion) - тука голяма битка с KSP, но PA има мноооого по-богата ърли аксес история. Общо-взето и двете игри са ясен пример за early access done right
___________________________________ [02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel [02:11:19] Алминатора: che imam leka forma [02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga
Pennywise
Latinica
Регистриран на:
26 Авг 2010 01:01 Мнения: 2904
Заглавие: Re: Какво играхме и какво обикнахме през 2015 година (Коралс
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения