Автор |
Съобщение |
|
Заглавие: Здрвейте, имам нужда от помощ за анкета за игри, за дипломна Публикувано на: 18 Сеп 2013 13:49
Здрвейте всички! Надявам се поста ми да не се счита за спам. Аз съм студентка магистратура и темата ми е свързана с игрите и филмите. За целта съм приготвила анкета, която трябва да анализирам. Темата ми е предимно за евентуалните ефекти ако двете индустрии работят заедно повече. И понеже ми е нужен голям брой отговори се надявам ако някои от вас имат 2-3 минутки свободно време да попълнят. Надявам се, че може да намерите и темата за интересна. Всички данни са аноними и е единствено с образователна цел Анкетата е на английски, тъй като съм студентка в Шотландия. Благодаря предварително на тези, които биха помогнали и съжалявам ако нарушавам някакви правила. http://www.easygoingsurvey.com/RespWeb/ ... T=X#Inicio 
|
|
|
|
 |
denik
|
Дидко Бандитко |
 |
В момента играе: No man's sky
|
|
Заглавие: Re: Здрвейте, имам нужда от помощ за анкета за игри, за дипл Публикувано на: 18 Сеп 2013 14:18
Готово  Между другото ако наистина ти трябва голям брой хора, пробвай да пуснеш анкетата тук -> http://www.reddit.com/r/games
___________________________________ [02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel [02:11:19] Алминатора: che imam leka forma [02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Здрвейте, имам нужда от помощ за анкета за игри, за дипл Публикувано на: 18 Сеп 2013 14:19
denik написа: Готово  Между другото ако наистина ти трябва голям брой хора, пробвай да пуснеш анкетата тук -> http://www.reddit.com/r/gamesБлагодаря много! 
|
|
|
|
 |
hyper'
|
 |
|
|
Заглавие: Re: Здрвейте, имам нужда от помощ за анкета за игри, за дипл Публикувано на: 18 Сеп 2013 14:54