Аз съм правил със SolidEdge разни джанти, рендета, някакви машинни части, пак заради някакви такива университетски проекти
Като му свикнеш на тоя софтуер много лесно могат да се моделират всякакви детайли, ама е предназначен за техническа документация и симулация, а не за компютърни игри.
Иначе най-известните инструменти за 3d моделиране са разните 3dsmax, Blender, Maya 3d, бъкано е в нета с туториали за тия програми.
Можеш да си моделираш някаква местност с различни обекти и да я импортнеш в някой безплатен енджин като Unity3D и там вече ако знаеш малко програмиране можеш да се помъчиш да си направиш просто игра
Ама не е проста работа де.
Всъщност за разработката на дадена видео игра, няма начин да не се търсят и музиканти
То и аз не мога да се отърва от тая детскка мечта да правя игри. Може някога да запиша някъде някаква такава магистратура, макар че ще е на дърти години
Българските университети яко съкс...