Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 579
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 09 Май 2020 06:47


Императора написа:
Обясни, моля... ?

Понякога тригърите дето отключват нови секции след битка не бачкат, всички врати са отворени, демони дето разбиват стени не го правят. И почти винаги има невидима стена на асансьора към мародера, дори като всичко останало работи.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5110
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 12 Май 2020 23:56


Първата дет си пуснал ползва виктори трака на дуум 1 а последната е от последното ниво на първи акт от дуум 1.


За жалост композитора на етърнал е успял да мисира само 10сетина от амбиент траковете на етърнал за заундтрака, а другите тракове са извадени от самата игра и са добавени към саунтрака, понеже е трябвало да бъде пуснат с колекторс едишъна и не са миксиране за слушане от компонизитора. За информация екшън траковете е много трудно да се миксират за саундтрак, понеже саунтрака е адаптивен и се променя зависимост от това което се случва на екрана. При амбиент траковете е по-лесно понеже там не се случват много неща. Не съм го слушал саундтрака, но предполагам че миксираните амбиент тракове от Мик горан би трябвало да са с най-добро качество. Май това се оказало причина да напусне играта и музиката в длц тата ще е от друг композитор.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8268
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 13 Май 2020 08:57


ей го моя саундтрак към таа игра

https://www.youtube.com/watch?v=g6LcGx7P7d4

:o

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 579
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 19 Май 2020 09:13


Хората се оплакваха, че мародера е твърде лесен, затова с ъпдейта новото му специално умение е да смъква на 20fps когато атакува :D :) :roll:
https://youtu.be/q7zxQ72niOA?t=924


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Дек 2016 16:45
Мнения: 306
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 26 Юни 2020 07:04


Като играх старите DOOM игри от 90-те и 3-та с RoE аз не останах с впечатлението, че Doomguy е някакъв бог на войната/уберменч който матил демони целия си живот. Тези нови игри, които са нещо като римейкове и рибуут, според мен не е трябвало да създават никакъв лор за игрите, или въобще история. Ако е трябвало да има наратив, тогава защо не е някакъв ужас като първите три игри(и онези конзолски портове)?

Това с Rip&Tear мислех, че е някакъв майтап, когато го слушах в трейлъра, защото това са думите на онзи пехотинец от комиксите за Doom. Комиксът не струва, разбира се и мислех, че повечето фенове на поредицата го харесват с ирония.

Сега Doomguy или Doom slayer говори и разбира се е някакъв побъркан с дълбок глас. По-добре да бяха използвали (неизползвани)звуковите файлове от Quake 3, онзи поне викаше смешни работи.

___________________________________
"Carthago delenda est"


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 579
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 26 Юни 2020 13:03


Идеята е, демек след 64, когато решава да остане в Ада, безкрайното клане го е побъркало. Затова пазачите го намират в толкова окаяно състояние, когато е преминал през първите портали към планетата им.
Проблема е, че сюжета на Eternal е писан от бот и на ID не ги е грижа за качеството на историята, стига да подмята това, което за тях се счита за готино, метъл и т.н. Шефа на проекта си е признал без капка срам, че прави "saturday morning cartoon" и отдавна си личеше, че Eternal ще е някакъв цирк, който не се приема сериозно. Когато въртяха 2016 на AGDQ, публиката си крещяха "rip and tear" с кеф, без да им е през хуя че произлиза от някакъв дебилен комикс и разработчиците явно карат на същата философия.
Doom дефакто има около 4 различни версии от гледна точка на артистична идея зад историята и е трудно да се определи обективно кой е най-добрия или кой най-добре бачка за дадената игра и т.н. За мен е този на 2016.


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Дек 2016 16:45
Мнения: 306
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 30 Юни 2020 07:27


Императора написа:
И съм съгласен, и не съм.
Първите два Дуум-а имат история, но тя просто не е разказвана в играта, а в хартишките към нея.
Това е наложено от ограничението на технологиите тогава и примитивността на игрите и тогава си е било нормата.

Прав си, мой фатал, че го пропуснах това. От това, което помня е, че Doomguy, който май е внук или правнук на BJ от Wolfenstein, е бил пратен на Марс, защото ударил офицер. Офицерът го накарал да направи нещо неморално, а Doomguy се противопоставил. Това всъщност е доста благородно.

Императора написа:
1 и 2 дефакто не са хоръри, обаче, а са си чисти екшъни.
Само 3 може да се счете като такъв.

Е, все пак си изоставен на база далече от цивилизацията, на планета и сателити, където не може да се живее. Измеренията са пречупени и някакви свръх същества влизат в нашия свят. Разпадането на умове(зомбитата), корупция на човешката конструкция, смесване на Ада и нашия свят. Това си е доста страшничко.

Като се има предвид колко мигащи светлини има в първата игра, останах с впечатлението, че са опитали да направят ужас. Предполагам, че за 90-те това е било успешно.

Впрочем, реално всички тия неща ги има и в новите игри, ама някак си не го усещам да е страшно? Може би, защото играем като свръх човек, който живее за война. Ама някак си всички останали приемат случващото се за много сериозно, а това отсрани някак си ми се струва смешно. Тоест, някак си играта няма чувството на сериозност. Смисъл, оная сцена, където виждами голям pinkie да минава покрай една от сателитните бази на UAC, където е BFG10000. Това си изглежда смешно според мен. Да не говорим, че цялата тази оръдейна инсталация се пилотира с джойстик и стреляш BFG9000 с него.

Не знам защо, но някак си се чувствах по-страхлив, когато играех Wrath: Aeon of Ruin.

Императора написа:
Тука не те разбрах. И аз го предпочитам мълчалив, но не разбирам как така е "побъркан с дълбок глас" според теб.
Тоест не разбирам окачествяването ти на гласовия му тембър / характер.

Смисъл, то май има само една-две реплики в Doom Eternal и гласа му е, като се вика на английски, deep и try hard. Тук на 27-28 секунда:
https://youtu.be/F6VEF7-k2hA?t=28

___________________________________
"Carthago delenda est"


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Дек 2016 16:45
Мнения: 306
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 30 Юни 2020 07:28


Труповоз написа:
Идеята е, демек след 64, когато решава да остане в Ада, безкрайното клане го е побъркало. Затова пазачите го намират в толкова окаяно състояние, когато е преминал през първите портали към планетата им.
Проблема е, че сюжета на Eternal е писан от бот и на ID не ги е грижа за качеството на историята, стига да подмята това, което за тях се счита за готино, метъл и т.н. Шефа на проекта си е признал без капка срам, че прави "saturday morning cartoon" и отдавна си личеше, че Eternal ще е някакъв цирк, който не се приема сериозно. Когато въртяха 2016 на AGDQ, публиката си крещяха "rip and tear" с кеф, без да им е през хуя че произлиза от някакъв дебилен комикс и разработчиците явно карат на същата философия.
Doom дефакто има около 4 различни версии от гледна точка на артистична идея зад историята и е трудно да се определи обективно кой е най-добрия или кой най-добре бачка за дадената игра и т.н. За мен е този на 2016.

Дейба, да ти бях прочел коментара преди да си напиша отговора към Императора.

___________________________________
"Carthago delenda est"


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Дек 2016 16:45
Мнения: 306
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 07 Юли 2020 10:44


Значи, относно дали това първоначалните Doom игри са били само екшън, току-що изиграх първите два епизода и те изцяло се опитват да създадът атмосфера на ужас. Даже има jump-scare опити с импове. На светлините не може да се разчита, лампите спират и се пускат.
Лица на стените, плът смесена с технологичните стени на базите, човеци разкъсани и сложени на куки, някои още живи(sprite-овете се мърдат).

Явно Doom 3 като reboot/remake на първата игра, е опит в едната посока, макар че ако видим E3 демото, играта е била много по-светла от базовата игра. Даже може да се каже, че BFG версията май е опит да се възстанови именно това.

Doom 2016/Eternal пък са само екшън ориентирани с фентъзи история.

___________________________________
"Carthago delenda est"


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Дек 2016 16:45
Мнения: 306
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 07 Юли 2020 19:46


Императора написа:
Всички тези елементи са предизвиквали "ужас" навремето си единствено поради първобитността на изображенията и технологиите като цяло,
а не защото тематичността на играта е била планирана да е "хорър".

Получава се малко обратният ефект че модерно CGI поради полираността и напредналостта си,
всъщност е по-малко плашещо от недодялаността и ръбавостта на древните графики.



Само, че тематиката за първата игра е била планирана като такава и се вижда из играта, че и из неизползваните спрайтове

Image

Image

Image

Image

Също така вижте на Jon Romero и Tom Hall конференцията Doom: A post mortem или нещо такова се казва. Двамата дизайнери говорят за това как са опитвали да направят играта плашеща.

Мракът и капаните, освен че оказват влияние на геймплея, те и така подържат елемент на страх. Чувство на неспокойност.

Друго, музиката, когато се бориш срещу двата барони на ада на края на първия епизод и кибердемона на края на втори епизод не е вдъхновяваща, а звучи сякаш ще претърпиш поражение или нещо такова. Да не говорим, че в нивото против кибердемона има мъртви барони навсякъде, сатанистки кубчета, празност, чувство на самота. Шумните стъпки на чудовището...

Разбира се, когато го победиш, се оказва, че Фобос е над Ада и текста ти пише нещо, което е в изцяла противополжност с останалия in-game текст "Those demons will regret ever hearing of you!" или нещо такова...

Поне това е що се отнася за първата игра. Tom Hall напуска ID след нея, а втората Doom си е екшън.

___________________________________
"Carthago delenda est"


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Дек 2016 16:45
Мнения: 306
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 07 Юли 2020 19:57


Императора написа:
Присъствие на "gore", дори в обилни количества като тези на изображенията, не прави играта "horror".
Прави я просто.... "gore".

Иначе по същата тази твоя логика почти всички екшън FPS-и можеха да се нарекат Horror.
Както и други екшън / RPG игри като цяло, като например Blade of Darkness.


Ужас е жанр, който обхваща много неща.

___________________________________
"Carthago delenda est"


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 579
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 07 Юли 2020 20:54


Оригиналните са имали идеята да има някаква форма на хорър, която поради споменатите нагоре причини се е получила като хоръра в блек метъл музикално видео. Някои хора са на мнение, че Doom 3 е бил начинът, по който Кармак си е представял оригиналния Дуум. И двамата сте прави, просто го гледате от даден ъгъл.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5110
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 17 Юли 2020 12:14


Doom 1 и 2 определено не да хорър. Графката им е прекалено шарена и веселяшка за да е хорър. Стреляш розови прасенца, просто е голям майтап. В етърнал са взели шаренията на дуум 1 и 2 и са наблегнали на това коети направи първите игри велики.

Доом 3 вече си е истибски хорър сървайвъл и според мен е доста по-хорър от резидент ивил и темподобни. За мен това е една от най-подтискащите атмосфери в игра. Там вече я няма шаренията на оригиналните дуумове и предлага един съвсем различен поглед над френчайза. Приета е с смесени чувства от феновете, но за мен е уникална игра, която предлага нещо уникално, което не може да бъде намерено в други игри. Оросто има свой собствен уникален облик.

Доом 2016 за мен е най-слабата игра от серията. Нито хорора е на нивото на дуум 3, нито екшъна е на нивото на етърнал, нито оригиналноста е на нивото на първитебдумове. Добро опипване на почвата преди да пуснат истинския доом етърнал. Това за мен е 2016.
Историята на етърнал за мен е най-амбициозната в целия френчайз. Определено на всеки е ясно че първите дуумове нямат история. Както Кармак се беше изказеаш на времето за историята в Доом. Беле казалнче историята в игрите е катомистория в порно фил, очаква се да я има, но не е толкова важна. И тук ставя дума за история в екшън, геймплей ориентирана игра. Просто в етърнала се опитват да дадът ожяснение на това което се води че се е случило в старите думиве и да ги вплетът в интересна фантастастична, хорър, религиозна история. Много ме квфи това че са включили ангели, които всъщност са извънземни. Самите ангели са супер педали които използеат енергията извлечена от страданията на хората за своя присперитет. Фактически манипулират и демоните от ада и имат машина за да извличат енергия от хората. Наораво става философска историята и човек може да се замисли върху религията и въпроси за доброто и злото ако ще.
Ясно е че исторуята е отворена за интерпвртации и ще видим как ще я доразвиват, но ми харесва посокатажв която са поели. Извънземни ангели, които манипулират ада за своя просперитет това е супер яко.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5110
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 18 Юли 2020 00:01


Не само. Предполагам ще има и следващи игри, не само длц та. Иначе за длц то ми беше дошла страшната идея да го направят в миналото, когато дуум слеъра е бил в сентинел прайм и е слизал заедно с сентинелиъе в ада да бият демони. В такъв случей играта може да се направи като продължение на Херетик едванли не понеже сигурно са ползвали разни срвдновековни, магически оръжия с сентинелите а Херетика си беше като средновековен Доом. Само дето това би-било прекалено голям проект за просто длц, понеже всичко трябва да е ралично освен механиката и енджина. Става дума нито оръжията, нито асетите за нивата, нито по-голямата част от демониъе биха могли да бъдат ползвани за подобен проект, а съдейки по-успеха на етърнал надали ще искат да се отклоняват много от печелившата формула и да рискуват с експерименти като духорно продължение на Еретик.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5110
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 18 Юли 2020 11:10


Е само среднояековни нива е Еретика и противноците са средновековни демони инчудовища. Един нов демон да се направи в в етърнал си е голяма занимавка заради огромния брой анимаци прекрасни анимацио които има. Това не е като в другите шутери да има анимация за ходене, скачане, клякане, стреляне и умиране. Тук има стотицо клоуз комбат анимации дето се правят мн трудно и изискват мн ресурс за дс се направят. Идеята за сентинел прайм експанжън мн ме кефи понеже може да се получи съвсем различно усещате като атмосфера и сетинг и въпреки това играта да е същата както при оригиналите. Еретик си беше доом е в средновековен сетинг. Но самия риск да напрсвят такъв експеримент не си заслужава, понеже сегашната формула явно е печеливша. Просто отдавна не съм играл средновековно фентази фпс а винаги са ми били мн любими. Херетик, хексен можеби най новото което съм играл беше дсрк месая оф майт енд меджик, което за мен беше невероятна игра, но също така невероятно бъгава и не полирана. Просто този сетинг мн рядко намира място в фпс тата което е жалко.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5110
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 18 Юли 2020 22:36


Визирах предимно парите. Иначе асетите е най лесното за направа. Лично на мен най скъпо ми се струва анимирснето на гадовете. Просто имат толкова много и най разнообразни анимации. Това е едно от основните неща които отличават етърнала от останалите шутери.
Амед ивъл само съм го виждал и ми прилича точно като продължение на еретик, но не бих отказал и едно истинско ААА продължение на еретик с енджина и механиката на дуум етърнал. Хем да разнообразят малко сетинга и без това са вкарали средновековни рицари в дуум.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6462
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 28 Юли 2020 15:14


Идяде, имаш ли някакво инфо за предстоящото DLC, което ще е с нова кампания?

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5110
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 29 Юли 2020 10:22


Еми май още нищи не са казали от ид по темата освен че ще има.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6462
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 07 Авг 2020 21:30



___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5110
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 09 Авг 2020 09:43


[YouTube]https://youtu.be/FdIU7ze1K24[/YouTube]

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com