Страница 1 от 1

Какво играхме и какво обикнахме през 2015 година (Коралски)

Публикувано на: 23 Дек 2015 10:52
от Atent

Re: Какво играхме и какво обикнахме през 2015 година (Коралс

Публикувано на: 23 Дек 2015 11:51
от Serious Sam
Ей, Изображение, добра статия. :D

Re: Какво играхме и какво обикнахме през 2015 година (Коралс

Публикувано на: 23 Дек 2015 16:31
от denik
Не ми харесва колко ориентирана към конзолни заглавия е тази статия. Не е по моят вкус.

Re: Какво играхме и какво обикнахме през 2015 година (Коралс

Публикувано на: 23 Дек 2015 20:50
от Kirilicata
Щото тая статия е реклама.

Re: Какво играхме и какво обикнахме през 2015 година (Коралс

Публикувано на: 24 Дек 2015 00:28
от denik
Току-що завърши предаването на Total Biscuit с неговите Arbitrary Game Awards.

Накратко:

Best Soundtrack: There Came An Echo (Iridium Games)
Best Thing To Come Out Of Crowdfunding: Pillars of Eternity (Obsidian)
Stop Preordering Video Games Award For Biggest Launch Disaster: Batman: Arkham Knight (Rocksteady)
Graphical Powerhouse Award For Best Visual Fidelity: SW Battlefront (EA DICE)
The Game That Most Surpassed My Expectations: Undertale (Tobyfox)
Most Striking Aesthetic: Bloodborne (From Software)
The Sharpened Pitchfork Award For Dodgiest Games Company Of The Year: #FUCKONAMI
Developer Of The Year: DICE LA (явно това е ново студио, чиято цел е била да оправи Battlefield 4 и явно са я оправили 10/10)
The Game That Most Needs To See The Light Of GabeN: Bloodborne (From Software)
The Contrarian Award For The Game I Didn't Like As Much As Everyone Else Did: Rocket League (Psyonix)
The "It's Finally Done" Award For Best Game To Come Out Of Early Access: Prison Architect (Introversion) - тука голяма битка с KSP, но PA има мноооого по-богата ърли аксес история. Общо-взето и двете игри са ясен пример за early access done right

Re: Какво играхме и какво обикнахме през 2015 година (Коралс

Публикувано на: 29 Дек 2015 23:14
от Pennywise

ei mindil. samo nqq si reklamirash saita tuka, ok?