[browser game] Economies of scale
Публикувано на: 17 Апр 2012 00:35
http://www.ratjoy.com/eos/overview.php
Инфо:
Играта е бизнес симулатор.
- Има стотици стоки, които можете да търгувате или произвеждата, както и дълги вериги за производството на някои от тях (ел. уреди ,самолети, коли, яхти и т.н.)
- Компаниите могат да пускат акциите си, т.е. има и акционен пазар
- Освен това има пазар за стоки между играчите, внос/износ от npc държави; има и магазини, които продават на крайния npc потребител.
- Засега няма никакви премиум акаунти, няма и планове за скорошното им добавяне
- Пича е много зарибен, прави играта за удоволствие и често ъпдейтва, слуша играчите.
- Повечето подобни игри (kapilands) са доминирани от няколко големи играча и реално нямаш шанс да станеш голям, а тук има стоки, чиито нужди са задоволени на по 30-40%
Вчера успях да монополизирам пазара на захар за 2-3 часа. Опитах да направя същото и със сметана, но неуспешно. Ако се съберем повечеко играчи е възможно да се изгради временен картел и да се правят луди пари.
- Имаш право да рестартираш на 24 часа, в случай, че сгафиш, което е почти сигурно при първия опит.
Като цяло играта е голяма зарибявка. Вчера се опитах да започна да произвеждам силиций и оттам интегрални схеми и микрочипове, но направих доста излишни разходи, най-вече с опитите си да контролирам цялата сметана
Рестартирах, сега внасям евтина електроника от чужбина и я продавам в магазина си. Засега върви доста успешно. Дори си направих екселска таблица с разни изчисления ;р
Инфо:
Spoiler for :
- Има стотици стоки, които можете да търгувате или произвеждата, както и дълги вериги за производството на някои от тях (ел. уреди ,самолети, коли, яхти и т.н.)
- Компаниите могат да пускат акциите си, т.е. има и акционен пазар
- Освен това има пазар за стоки между играчите, внос/износ от npc държави; има и магазини, които продават на крайния npc потребител.
- Засега няма никакви премиум акаунти, няма и планове за скорошното им добавяне
- Пича е много зарибен, прави играта за удоволствие и често ъпдейтва, слуша играчите.
- Повечето подобни игри (kapilands) са доминирани от няколко големи играча и реално нямаш шанс да станеш голям, а тук има стоки, чиито нужди са задоволени на по 30-40%
Вчера успях да монополизирам пазара на захар за 2-3 часа. Опитах да направя същото и със сметана, но неуспешно. Ако се съберем повечеко играчи е възможно да се изгради временен картел и да се правят луди пари.
- Имаш право да рестартираш на 24 часа, в случай, че сгафиш, което е почти сигурно при първия опит.
Като цяло играта е голяма зарибявка. Вчера се опитах да започна да произвеждам силиций и оттам интегрални схеми и микрочипове, но направих доста излишни разходи, най-вече с опитите си да контролирам цялата сметана