Страница 1 от 2

Blade of Darkness

Публикувано на: 30 Ное 2011 01:51
от Найн Инч Нейлс
За феновете на класики. Това е DOOM-a на 3rd person action игрите. Лично аз не харесвам новите игри. Толко пошли ми изглеждат, толкова комерсиални и детски. Все по малко и по малко качествени игри излизат. Явно геймърския свят отиде в лоша посока за тези като мен. За да направи някой игра трябват прекалено много пари и имаме неколко фирми които са завзели пазара и убиват "средните". А това което те предлагат на мен не ми харесва меко казано. Комерсиализъм в най брутална форма. Все повече и повече се занимавам с класики. Имам Quake 1, DooM, Freelancer, Redneck Rampage и още много на компа и никога няма да ги изтрия. Работат full HD 1920х1080 d3d/opengl.

Статия : http://pcmania.bg/Severance:-Blade-of-D ... cleId=4793

Видео : http://www.youtube.com/watch?v=GEBa-hd6-qE

Пач : http://www.fileplanet.com/18388/0/0/0/1/section/Patches

opengl file (работи на уин 7 x64) : http://rampage.bigtruck-canada.ca/blade/oth/raster.zip

‘ Run this program in compatibility mode for: ‘ Windows NT 4.0 (Service Pack 5) ‘

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 01 Дек 2011 01:18
от Найн Инч Нейлс
Много хубави и точни неща написа. Абсолютно си в час за какво става дума. Немога да спра да се възхищавам на бойната система. Няма такова нещо, уникално. Това може да се сравни с Wolf3d както той им показа как се прави FPS така тук хората показаха как се прави игра с Melee Weapons.

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 01 Дек 2011 02:46
от iddqd
Играта беше доста яка и подобните игри на нея не са много наистина. Игри от сорта добри са Enclave, Dark mesiah of might and magic, Drakan дори е нещо подобно само дето е повече адвенчър. Абе има доста добри игри от този жанр. При блейда самоти придвижване на чарактерите беше малко дървено, иначе боината система беше революционна за времето си.

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 02 Дек 2011 15:16
от iddqd
Не ти говора за предвижването в битките, че е дървено, а самото предвижване като цяло. Инае си е доста копирана от Даи баи д суорд и особено рязането на краиници. В даи баи д сурд воденето на битките беше малко по-оргинално но доста по-дървено.

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 02 Дек 2011 17:22
от Jade_Empire
Аз се надявам да обновят и освежат графиката на Severance: Blade of Darkness,Heavy Metal: F.A.K.K. 2 и GOTHIC,както направиха с MDK2,защото се е видяло,че напоследък излизат се разочарования(изключвам SKYRIM :) )

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 07 Дек 2011 14:30
от shub niggurat
И аз съм я въртял - даже 2 пъти. Много яка беше, ма чак пък такова превъзнасяне, не знам.
Не помня за руните, ама помня, че когато аз я играех - а това беше отдавна - сред компанията най-големия ачийвмънт беше да се намери третия армор на варварина ? май така беше. :D

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 07 Дек 2011 16:31
от Найн Инч Нейлс
Аз я играя с Dwarf-a сега. По 1 час на ден примерно. С него не съм я превъртал.
Сложих си мод за армори http://www.moddb.com/games/severance-bl ... smodvers13 .
Нормално май беха с по 2 армора само рицара с 3, не помна.

Който претендира че знае всички тайни, знае ли че може да се взема оръжието и шиелда на боса ? 2те май неможе но последния път взех шилда

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 07 Дек 2011 19:51
от shub niggurat
бе аз когато съм я цъкал, не съм знаел кво е walkthrough и сме си мислели, че просто не ги намираме другите брони, пък то кво било :lol:

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 08 Дек 2011 18:30
от Найн Инч Нейлс
Трудно начало. Иска време да се свикне и на моменти героя е слаб. Но с времето става все по яка и зарибяваща. Не харесвах тъпите оръжия, обаче има кеф и в тях, некои са супер мощ. Има небалансирани места където нямам левел за оръжията, но после се качват в нивото със скелета боса 2,3 лвл. Супер кеф е. Джуджето с чук напрао така троши скелети че е ебати кефа.
Вече си мисла за още едно преиграване с барб или амазонката. Най уникалното нещо което не ми излиза от ума е барба с тая брадва дето се режат глави, какво завъртане први 1,2 пъти и 3тия прави специалния удар, нещо уникално яко напрао лудница. ще я играя още. сигурно 4,5 пъти съм я превъртал. Абсолютен DOOM е играта. Класика

Много дразнещо нещо е че неможе да взема всички оръжия. Некой ако знае как да го направа да може да взема всички оръжия нека каже. Видях че има едитване на некви скриптове обаче пише че може да има проблем с вземането на меча Яна или как се казваше. Демек може да се бъгне и не смеях да я пипам.

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 08 Дек 2011 20:34
от Найн Инч Нейлс
За Doom axe говора. Може удара да не е толкова ефективен да, но просто толко величествено изглежда, че настръхвам.(а и иска скил да прецениш къде ще падне удара) Ше пробвам да едитна файлове да вида да го направа да носи до 15 оръжия поне. И ше я играя с барба пак. Плюс е адона за арморите, чудно как ше изглежда барба с 3 армора.

Иначе горе са като прочетох кво съм написал "тъпи" оръжия имам в предвид не режещи, мейсове, клуб и тн.
Тея 2 неща като допълнителни брони и оръжия без ограничение на броя ще е бая кеф.
Нещо немога да права скрийнове деба, уж с ф2 обаче или не прави или не намирам къде са.

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 12 Дек 2011 21:59
от Найн Инч Нейлс
Моя редактиран код за 15 оръжия (3 фаила се едит):


lib/gamestate.py and scripts/gotomapvars.py -> self.Inventory["maxWeapons"]=inv.maxWeapons = 14

lib/Scorer.py -> RInitAlpha=[1.0,0.9,0.8,0.7,0.6,0.5,0.4,0.3,0.2,0.1,0.08,0.06,0.04,0.02,0.00]
RInitPositions=[(5,10),(35,20),(75,30),(110,40),(140,50),(160,60),(180,70),(200,80),(220,90),(240,100),(260,110),(280,120),(300,130),(320,140),(340,150)]

===========================================

Изображение

фикс за грешните оръжия на Dwarf

Save the image and copy it to Data/Tb/English/Dwarf_N folder to replace the existing (wrong) one. It's the same size and although the colours look wrong, it will come out right in the game.

You just have to rename it to lose the X at the end.

===========================================

фикс за Killer Axe combo

It's in \Scripts\Combos\DwfCombos.py

Find this bit..

#GOLPE HACHA6
dwf.AddAttack("GM11_1H","Dwf_g_s3_new")
dwf.AttackWindow("Dwf_g_s3_new",0.001,0.900,"GM11_1H_Window")
dwf.AssignTrail("GM11_1H","","EstelaRoja1")
dwf.AddLevels("Dwf_g_s3_new",15,40)

..and change the 15 to 16

(16 is Player Level 17)


2 нощи не спах ама вече е перфектна. благодарение на помоща на страшни девелопери колеги пичове които и прават доста яки модове

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 13 Дек 2011 10:29
от Draksis
Винаги, когато някой спомене класики, се сещам за Heretic. Навява ми добри спомени. :)

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 01 Сеп 2014 13:06
от hyper'
Нещо ми хрумна да я пробвам най-накрая тая игра, че може би и да я врътна, защото мен ме радват old school 3d игри.
От 1 час се мъча и пробвах какво ли не, пачове, opengl, compatibility mode - резултатът е грешката memory_resize_failed. Някакви идеи, ако някой го е имал това?

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 01 Сеп 2014 13:18
от Omega-x
Прожва ли да смениш името на папката Video в Папка Data?

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 01 Сеп 2014 13:40
от hyper'
WTF е така :shock: Сработи така, а никъде по форуми и тракери не видях някой да го е написал това. Жив и здрав.

Хмм, няма страйф в играта, малко кофти.

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 01 Сеп 2014 13:43
от Omega-x
1ви резултат в гугъл като сърчнеш memory_resize_failed, нз кво си правил ;)

Жив здрав, играта е яка.

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 01 Сеп 2014 14:39
от hyper'
Omega-x написа:1ви резултат в гугъл като сърчнеш memory_resize_failed, нз кво си правил ;)

Жив здрав, играта е яка.
... написах "memory resize failed severance" понеже ми го даде като suggestion, ма има смисъл да е съобщение от windows, просто бързах, че ме сърбеше да пробвам

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 01 Сеп 2014 14:46
от hyper'
Kk, ще видя на сляпо докъде мога да стигна, като гледам е от по-коридорестие игри, така че не би трябвало много да се лутам.

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 02 Сеп 2014 18:17
от BaronZlovon
това е старото dark souls. :live:

Re: Blade of Darkness

Публикувано на: 26 Сеп 2014 23:02
от hyper'
Начи егати шанса, точно приключих 4-часова Demon's Souls сесия (да живеят петъците) и бам - по NextTV ретро ревю на Blade of Darkness. :o Доста добре направено даже, после си говориха малко за самата игра и даже показаха един secret. Ше добавя youtube видеото (предполагам, че ще го качат), че да ги има тези добри думи за тази все още отличаваща се игрица. Пак се замислих как ми се ще в Souls игрите да имаше разчленяване (а те пък в 2-ката направиха точно обратното, като повечето енемита изчезват при смърт, още ме е яд ква е ретардирана on so many levels).

ВИДЕО: https://www.youtube.com/watch?v=EMOeNHp7eOE