...
Dead Space
-
VALEN7INVS
- Цар
- Мнения: 8458
- Регистриран на: 18 Ное 2001 08:24
- Местоположение: Амстердам, Нидерландия
- Обратна връзка:
- Silly Wizard
- Мнения: 520
- Регистриран на: 05 Ное 2005 21:54
- Местоположение: Tillilean Forest
- Обратна връзка:
Re: Dead Space
А бе ти олигофрен ли си?
Oh, there're sober men and plenty,
And drunkards barely twenty,
There are men of over ninety
That have never yet kissed a girl.
But give me a ramblin' rover,
Fae Orkney down to Dover.
We will roam the country over
And together we'll face the world.
And drunkards barely twenty,
There are men of over ninety
That have never yet kissed a girl.
But give me a ramblin' rover,
Fae Orkney down to Dover.
We will roam the country over
And together we'll face the world.
- Silly Wizard
- Мнения: 520
- Регистриран на: 05 Ное 2005 21:54
- Местоположение: Tillilean Forest
- Обратна връзка:
Re: Dead Space
Oh, there're sober men and plenty,
And drunkards barely twenty,
There are men of over ninety
That have never yet kissed a girl.
But give me a ramblin' rover,
Fae Orkney down to Dover.
We will roam the country over
And together we'll face the world.
And drunkards barely twenty,
There are men of over ninety
That have never yet kissed a girl.
But give me a ramblin' rover,
Fae Orkney down to Dover.
We will roam the country over
And together we'll face the world.
Re: Dead Space
http://zamunda.net/details.php?id=145041&hit=1
EA си имат свой хорър.
Не знаех, че е излязла за РС - тегли се.
Ей за какво става въпрос
Само не мога да разбера, рекцията на Княза положителна ли е или...?
EA си имат свой хорър.
Ей за какво става въпрос
Само не мога да разбера, рекцията на Княза положителна ли е или...?
For all those who said this day would never come, what are they to say now?
Penny написа:ave isus e pokemon ve
-
VALEN7INVS
- Цар
- Мнения: 8458
- Регистриран на: 18 Ное 2001 08:24
- Местоположение: Амстердам, Нидерландия
- Обратна връзка:
Re: Dead Space
А гледахте ли анимационния филм по играта?
ПП
За по-бавничките - дори повече от положителна реакция е, да.
ПП
За по-бавничките - дори повече от положителна реакция е, да.
QVOD·EST·SVPERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
- Раскольников
- Мнения: 667
- Регистриран на: 18 Май 2004 21:32
- Местоположение: Dark pits of darkness and despair descending down decaying decrypted doom-damned dungeons
Re: Dead Space
Като човек наясно с това колко лесно част от потребителите на този форум изпадат в крайности(особенно онези яростни почитатели на азиятската и в частност японската култура, които няма да назовавам поименно) и вече имал възможноста да завърша Dead Space, искам само да предупредя че като horror мотиви заглавието набляга на "западния подход" при ужаса.Това именно е онзи класически "не ГО виждам, ама навсякъде има карантии" , способен да изплаши основно аудитория имаша страх от директни графични сцени на насилие и бруталност.
Атмосферата се игражда изцяло върху този свои modus operativ , и ако (както моята скромна персона) ангажирате survival horror жанра с концепцията за психологизация и "грижа" за съдбата на главните персонажи е много вероятно да останете силно разочаровани...
Dead Space е само с една идея повече horror , отколкото бе Resident Evil 4.Естествено това не пречи да притежава изключително силна и погълщаща атмосфера и действие, но не и по начин постигащ усещане за страх, а само за "плътност" на историята, като похватите чрез които е постигнато това просто се застъпват с тези използвани при survival horror жанра.Ако трябва да бъда напълно откровен основния проблем при изграждането на horror фактор, дори не е толкова слабото развитие и предистория на персонажите( за пример в Silent Hill 2 , такава напълно отсъства), а моделът на предаване на историята.В опит за постигане на реализъм в играта почти не присъства такова явление като кът-сцена, изключая intro-то и outro-то на заглавието.Това пречи изключително много на изграждането на усещане за симпатия спрямо случващото се на пероснажа, поради факта че дори по време на "драмтичните" моменти играча усеща своя директен контрол над ситуацията, а не безпомощност пред случващото се...От друга страна цялостната "вселена на действие" явно притежава необходимия horror потенциал,защото съпътстващите излизането на заглавито материали - комикс поредицата и анимирания Dead Space:Downfall(които као трябва да си призная е първата западна анимация която ми е допаднала от около 5-6 години насам) успяват да предадът онова характерно за horror усещане за "тази работа ще завърши зле".
Изключая този "проблем"(които както казах за почитателите на западния horror модел няма дори да присъства) играта е изключително завършено и качествено залгавие във всяко едно отношение.Започвайки от невероятно реалистичния си подход към представяне на бъдещето и неговите технологии, смазващия на места мащаб на всичко на борда на Ishimura(особенно предвид че става дума за космически кораб използван за да разбива цели планети) и се завърши с перфектния баланс между муниции които имаш на разположение, поражение което нанасяш и поражение което ти бива нанесено от противниците ти.Последното ако трябва да съм откровен е единственото което успя за извешно време да ме задържи на нокти, но след като играча се научи да използва разумно мунициите( подчертавам "разумно" а не "пестеливо", нямало е момент в играта вк оито да остана без муниции, освен ако най-неразумно съм решил да изпразня цял пълнител за да убия даден противник) и това намира своето логично решение....
В заключение проблемът на заглавието е че се оптива да "почерпи вдъхновение" от прекалено много източници едновременно - Alien,Resident Evil(самата пред-история), Resident Evil 4( като механика и някой аспекти от историята) ,The Thing,Silent Hill 2(няма да уточнявам точно как но тези играли я ще се досетят) ,Doom 3 и F.E.A.R . И ако като механики и дизаин тази странна комбинация се е получила изумително добре, като влияние върху horror фактора и историята резултатът е меко казано спорен и откровенно казано предвидим,а предвидимоста е може би най-нежелателното нещо в едно horror залгавие , особенно по отношение на историята...Не е логично, просто защото survival horror-ът е предпочитан от мен жанр, 15 минути след началото и изслушването на точно 5 аудио log-a и прочитането на 3 такива, вече да съм способен с точност да позная как ще завърши всичко и как е започнало всичко...И най-смущаващото е че "прогнозата" ми се сбъдна близко до безпогрешното....Дори факта че избрах най-високото ниво(достъпно отначалото,Imposible се почва утре) на трудност и до края на играта използвах базовия "плазмореж"( заради achievement) не помогна особенно на така опосредстваната идея....
Моята най-искренна препоръка би била почитателите на жанра да разглеждат Dead Space, като 3rd person horror shooter.Поставено така заглавието е близко до съвършенното във всяко едно отношение и оценката му лесно би била 9/10.
Ако обаче се издирва само survival horror елемента, тогава тя рязко би паднала до не повече от 6/10( с възможност за 7/10 ако в комплекса се включат и "допълнителните елементи" от поредицата (Downfall и комиксите)...
ПС:Този пост е написан в опит да се представи една обективна гледна точка по въпроса за horror качествата на това заглавие,преди вездесъщите "капацитети" на форума да са се появили и да са изказали безпогрешно аргументираната си позиция и с нея да са отказали голяма част от прочелите темата от желанието да изпитат едно от най-качествените заглавия излезли тази година...
Атмосферата се игражда изцяло върху този свои modus operativ , и ако (както моята скромна персона) ангажирате survival horror жанра с концепцията за психологизация и "грижа" за съдбата на главните персонажи е много вероятно да останете силно разочаровани...
Dead Space е само с една идея повече horror , отколкото бе Resident Evil 4.Естествено това не пречи да притежава изключително силна и погълщаща атмосфера и действие, но не и по начин постигащ усещане за страх, а само за "плътност" на историята, като похватите чрез които е постигнато това просто се застъпват с тези използвани при survival horror жанра.Ако трябва да бъда напълно откровен основния проблем при изграждането на horror фактор, дори не е толкова слабото развитие и предистория на персонажите( за пример в Silent Hill 2 , такава напълно отсъства), а моделът на предаване на историята.В опит за постигане на реализъм в играта почти не присъства такова явление като кът-сцена, изключая intro-то и outro-то на заглавието.Това пречи изключително много на изграждането на усещане за симпатия спрямо случващото се на пероснажа, поради факта че дори по време на "драмтичните" моменти играча усеща своя директен контрол над ситуацията, а не безпомощност пред случващото се...От друга страна цялостната "вселена на действие" явно притежава необходимия horror потенциал,защото съпътстващите излизането на заглавито материали - комикс поредицата и анимирания Dead Space:Downfall(които као трябва да си призная е първата западна анимация която ми е допаднала от около 5-6 години насам) успяват да предадът онова характерно за horror усещане за "тази работа ще завърши зле".
Изключая този "проблем"(които както казах за почитателите на западния horror модел няма дори да присъства) играта е изключително завършено и качествено залгавие във всяко едно отношение.Започвайки от невероятно реалистичния си подход към представяне на бъдещето и неговите технологии, смазващия на места мащаб на всичко на борда на Ishimura(особенно предвид че става дума за космически кораб използван за да разбива цели планети) и се завърши с перфектния баланс между муниции които имаш на разположение, поражение което нанасяш и поражение което ти бива нанесено от противниците ти.Последното ако трябва да съм откровен е единственото което успя за извешно време да ме задържи на нокти, но след като играча се научи да използва разумно мунициите( подчертавам "разумно" а не "пестеливо", нямало е момент в играта вк оито да остана без муниции, освен ако най-неразумно съм решил да изпразня цял пълнител за да убия даден противник) и това намира своето логично решение....
В заключение проблемът на заглавието е че се оптива да "почерпи вдъхновение" от прекалено много източници едновременно - Alien,Resident Evil(самата пред-история), Resident Evil 4( като механика и някой аспекти от историята) ,The Thing,Silent Hill 2(няма да уточнявам точно как но тези играли я ще се досетят) ,Doom 3 и F.E.A.R . И ако като механики и дизаин тази странна комбинация се е получила изумително добре, като влияние върху horror фактора и историята резултатът е меко казано спорен и откровенно казано предвидим,а предвидимоста е може би най-нежелателното нещо в едно horror залгавие , особенно по отношение на историята...Не е логично, просто защото survival horror-ът е предпочитан от мен жанр, 15 минути след началото и изслушването на точно 5 аудио log-a и прочитането на 3 такива, вече да съм способен с точност да позная как ще завърши всичко и как е започнало всичко...И най-смущаващото е че "прогнозата" ми се сбъдна близко до безпогрешното....Дори факта че избрах най-високото ниво(достъпно отначалото,Imposible се почва утре) на трудност и до края на играта използвах базовия "плазмореж"( заради achievement) не помогна особенно на така опосредстваната идея....
Моята най-искренна препоръка би била почитателите на жанра да разглеждат Dead Space, като 3rd person horror shooter.Поставено така заглавието е близко до съвършенното във всяко едно отношение и оценката му лесно би била 9/10.
Ако обаче се издирва само survival horror елемента, тогава тя рязко би паднала до не повече от 6/10( с възможност за 7/10 ако в комплекса се включат и "допълнителните елементи" от поредицата (Downfall и комиксите)...
ПС:Този пост е написан в опит да се представи една обективна гледна точка по въпроса за horror качествата на това заглавие,преди вездесъщите "капацитети" на форума да са се появили и да са изказали безпогрешно аргументираната си позиция и с нея да са отказали голяма част от прочелите темата от желанието да изпитат едно от най-качествените заглавия излезли тази година...
Lets have a black celebration
I see the stars come out tonight
I see the bright and hollow sky
Over the city's ripped backsides
I look to you
How you carry on
When all hope is gone
Can't you see
PS: Misery Loves Company - I AM NOT A GOTH!
I see the stars come out tonight
I see the bright and hollow sky
Over the city's ripped backsides
I look to you
How you carry on
When all hope is gone
Can't you see
PS: Misery Loves Company - I AM NOT A GOTH!
- Кain
- Мнения: 836
- Регистриран на: 19 Фев 2008 09:27
- В момента играе: Crashday(multiplayer)
- Местоположение: Nosgoth
Re: Dead Space
А аз продължавам да се питам за какво е тая тема 
"There is no path as wicked as that of the righteous"
Re: Dead Space
Виж 4тия пост.Иначе верно автора се престара направо
-
VALEN7INVS
- Цар
- Мнения: 8458
- Регистриран на: 18 Ное 2001 08:24
- Местоположение: Амстердам, Нидерландия
- Обратна връзка:
Re: Dead Space
Истината е, че нито съм някой невъобразим ценител на survival horror-а (бил той средно- или източноазиатски, северноамерикански, ямайски, марокански, софийски или пък сандански), нито пък мога да кажа, че въобще зачислявам това заглавие към този жанр. Мисля, че много по-точно се вписва в концепцията на sci-fi TPS с известни horror елементи. Силата на въздействието на играта наистина се корени в нейната завършеност и в цялостната атмосфера, която изгражда.
ПП
Филмът е must-see за всеки, който планува да изиграе играта. Аз също не съм гледал толкова качествена западна продукция сигурно откакто гледах Korgoth of Barbaria.
ПП
Филмът е must-see за всеки, който планува да изиграе играта. Аз също не съм гледал толкова качествена западна продукция сигурно откакто гледах Korgoth of Barbaria.
QVOD·EST·SVPERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
- I_Hate_Noise
- Мнения: 1381
- Регистриран на: 06 Авг 2006 21:38
- Местоположение: Druse Sweet Druse
- Обратна връзка:
Re: Dead Space
болница е. но да се каже че е сървайвъл хорър е все да се каже че resident evil 4 е сървайвъл хорър. ultra violent екшън от трето лице по-скоро.
Ваш путь - золото, наш путь - солнце.
ANTI ANTIFA
ANTI ANTIFA
-
VALEN7INVS
- Цар
- Мнения: 8458
- Регистриран на: 18 Ное 2001 08:24
- Местоположение: Амстердам, Нидерландия
- Обратна връзка:
Re: Dead Space
Верно е ultra violent обаче. Сигурно точно заради това и ме кефи толкова.I_Hate_Noise написа:ultra violent екшън от трето лице по-скоро.
QVOD·EST·SVPERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
Re: Dead Space
Минах първия Chapter и засега мога да кажа, че определено играта си струва. Може да не е някаква психария, обаче атмосферата е трепач, а геймплея е на много високо ниво.
You can't kill me.
I'm already dead to this world.
I'm already dead to this world.
Re: Dead Space
На филмчето изглежда страхотно. Леко напомня на Doom 3 ( казано в добрия смисъл на думата понеже доом 3 ме кефи адски много ).
-
VALEN7INVS
- Цар
- Мнения: 8458
- Регистриран на: 18 Ное 2001 08:24
- Местоположение: Амстердам, Нидерландия
- Обратна връзка:
Re: Dead Space
MARiNZ0 написа:Може да не е някаква психария
QVOD·EST·SVPERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
Re: Dead Space
КУЛТ !
От 3 часа я играем и не моем спрем![[Twisted Evil] :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-кире
От 3 часа я играем и не моем спрем
-кире
- Раскольников
- Мнения: 667
- Регистриран на: 18 Май 2004 21:32
- Местоположение: Dark pits of darkness and despair descending down decaying decrypted doom-damned dungeons
Re: Dead Space
http://www.youtube.com/watch?v=jRXQsQKGqIU
Just had to post this...
Just had to post this...
Lets have a black celebration
I see the stars come out tonight
I see the bright and hollow sky
Over the city's ripped backsides
I look to you
How you carry on
When all hope is gone
Can't you see
PS: Misery Loves Company - I AM NOT A GOTH!
I see the stars come out tonight
I see the bright and hollow sky
Over the city's ripped backsides
I look to you
How you carry on
When all hope is gone
Can't you see
PS: Misery Loves Company - I AM NOT A GOTH!
-
Sardonic Wrath
- Мнения: 773
- Регистриран на: 24 Окт 2005 21:05
- В момента играе: "живот"
- Обратна връзка:
Re: Dead Space
Изглежда интересно. Може да я пробвам, стига да имам време и да тръгне както трябва, разбира се.
Negative Frequency Entity.
- Revive_
- Мнения: 149
- Регистриран на: 10 Авг 2007 12:32
- В момента играе: Заглавията които си заслужават...
- Местоположение: Бургас/Сливен
- Обратна връзка:
Re: Dead Space
.
"Няма правило без изключение. — Nulla regula sine exceptione."
"Утре, утре, винаги утре и така минава животът. — Cras, cras et semper cras et sic dilabitur aetas."
"Утре, утре, винаги утре и така минава животът. — Cras, cras et semper cras et sic dilabitur aetas."