Радвам се да видя тема от Сандро

.
Играл съм WoW, L2 и Eve Online легално.
WoW - беше първото ми MMORPG - играх го известно време, имах всички предпоставки да харесам играта - Blizzard, приятели, които играеха с мен... Но между мен и играта не се получи. Държа истински вниманието ми около седмица.
L2 - Първото ми впечатление беше за графика, която ми допадна повече от тази на WoW. Второто впечатление беше, че определено играта е по-трудна в отношение lvl, exp, предмети, забогатяване... Това беше и ключовият фактор, който ме накара да играя играта от начало. Но това, което ме кара да играя още е елемента - clan и ally. Идеята на играта е не просто ти самия да се нагрухаш като животно, а да спомогнеш на целия ти клан да го направи. Вдигат се lvl на клановете, които носят повече място за хора, повече благинки... Голяма част от играта се върти в това, да направиш мощен клан и съответно да си част от силно ally. И двете се постигат изключително трудно и е въпрос на много време и нерви. За да направиш парти трябват определени класове, за да е оптимален dmg'a и съответно exp'a. Стигам и до момента, в който наистина си проличава, колко е силен клана и каква организация има - clan wars. Масовите PvPта, gang party(малки партита, които тормозят опитващите да exp'ват врагове)... и стигаме наистина до кулминацията - Castle Siege. Благодарение на БГ клана, в който се намирам - имах възможност да участвам във всички големи сийджове на сървъра (в това число и най-големия в историята на сървъра, потвърдено от админите на играта). Става въпрос за стотици хора, които отбраняват своята крепост, срещу други, които искат да я отнемат. За големите замъци - бият се големите ally'та. Икономиката - трудно е да се обличаш, парите, които падат от жУвотните трудно покрива и най-елементарните нужди. Това показва идеята на NC Soft - трябва да се кисне на пазара. Какво се прави на пазара - продават се материали, дебнат се цените(да купиш евтино, да продадеш скъпо), дебне се чата(търся - продавам), craft на сетове и оръжия - печалбата тук е голяма, но има 40% шанс крафта да не стане... Въпрос на късмет. Общо взето има десетки... не, стотици начини да забогатееш, въпроса е да хванеш цаката, да реагираш бързо на промените на цените, да си контактен с цел снабдяване и на време да се усетиш, ако далаверата ти умира. Икономиката е един от най-интересните и трудни елементи на играта. Хората, които успяват да се справят с нея - обичат играта, хората, които не се справят - отиват да играят не толкова hardcore mmorpg

. Сега в момента съм в почивка, защото иначе не виждам, как ще се оправя на сесията

. Причината, играта да омръзва трудно - комуникацията с много хора, политиката, постоянните интриги между големите ally'та(1 ally = 3клана, но тук определящ фактор е лвл на клана и до колко членовете са нагрухани lvl/items).
Eve Online - красота! Това е първият отзив от играта. Играта е наистина несравнима с другите две посочени игри. Идеята е съвсем друга (като изключим забогатяването). Възможностите са наистина огромни. По това време си почивах от L2 и имах възможност да опитам тази игра. Ноо както и при WoW - получи се бързо омръзване и back to Lineage2

.