Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Игри за PC
Публикувай отговор
Аватар
Jotaro97
Мнения: 306
Регистриран на: 18 Дек 2016 16:45
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Jotaro97 »

venenum написа:Най-детайлния поглед върху играта до който успях да се докопам.

Абе няма много хора на тротоарите
immersion destroyed
"Carthago delenda est"
Аватар
Труповоз
Мнения: 597
Регистриран на: 04 Яну 2012 17:32

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Труповоз »

Какъв gta vibe? Да сгазиш 10 проститукти и куките да ти дойдат на безкраен horde mode, а после армията с танкове е gta vibe. Откога дебилни скриптнати мисии дето се возиш на тристран и правиш кръгчета из квартала се превърна в причината да се играе GTA?

Иначе от месеци продължавам да съм изумен как около тая ок игра се вдига егати култа. Нито първото, нито второто, нито това, нито шестнадесетото демо няма да потвърдят възхвалите дето хората си измислиха. Гънплей ще има колкото Fallout 3 има гънплей, меле от първо лице почна и свърши с Dark Messiah. Отворения свят е ташак в 98% от игрите, и тук няма да е по-различно. За стелт (както смятам да я играя) да се говори ще е загуба на браузърна памет, имайки се в предвид колко добре модерни ААА стелт игри боравят с жанра.
Както аз го виждам, фокусът на всичко трябва да е насочен към адаптацията на правилата на оригинала във формата на модерно екшън рпг. Да ти пука за механиките на играта, да си строиш героя около тях и билда ти да ти позволява специфични решения за даден проблем. Реално да вземе най-доброто от да кажем Deus Ex и System Shock откъм rpg елементи. Тайничко се надявам първите нива да са катастрофа като на Сталкер, за да може всичките шутър играчи да се разкарат. CDR правят безгрешна презентация и куест дизайн, така че им вярвам да вкарат тези механики по начин, където няма да се загуби дълбочината и значимостта им и в същото време задължителния момент на истинско rpg, където осъзнаваш че билда ти е отвратителен за ситуацията и ще папаш 'уй, ще е поднесен по-нежно и ще дава възможности за изобретателност.


Или пък играта ще е пълния тривиален рак и ще прекарам едни 10-15 години по случайни форуми да псувам уроди и травестити, дето са ѝ турбо фенове, докато не излезе следващата богопомазана Игра на Века дето е класика от обявяването ѝ.
moroel
Мнения: 677
Регистриран на: 31 Авг 2007 23:40

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от moroel »

Оказва се, че бая неща са орязали поляците-няма да има tech клас, няма да има кустомизации по колите, няма да има и кът сцени, сега последно четох, че бягането по стените е отпаднало и то+разни дреболии. Не следя изкъсо играта ама тези неща+няколкото отлагания показват, че май бая зор са видели девовете...
Аватар
Jotaro97
Мнения: 306
Регистриран на: 18 Дек 2016 16:45
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Jotaro97 »

moroel написа:Оказва се, че бая неща са орязали поляците-няма да има tech клас, няма да има кустомизации по колите, няма да има и кът сцени, сега последно четох, че бягането по стените е отпаднало и то+разни дреболии. Не следя изкъсо играта ама тези неща+няколкото отлагания показват, че май бая зор са видели девовете...
Понякога е добре да се махат излишни работи.
"Carthago delenda est"
Аватар
Jotaro97
Мнения: 306
Регистриран на: 18 Дек 2016 16:45
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Jotaro97 »

https://www.gamespot.com/articles/cyber ... 0-6479189/
"Ah, the wall-running" Pears said. "That is something that we removed due to design reasons..."
Това почти винаги означава, че парите не са достигнали. Или май беше, когато пишат "artistic choice"? Имало интервю със създателите на Human Revolution, където оня пита защо края на играта е три кнопки те отговарят, че така го бяха решили "for artistic reasons".
"Carthago delenda est"
Аватар
Jotaro97
Мнения: 306
Регистриран на: 18 Дек 2016 16:45
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Jotaro97 »

Императора написа:
Труповоз написа: Иначе от месеци продължавам да съм изумен как около тая ок игра се вдига егати култа. Нито първото, нито второто, нито това, нито шестнадесетото демо няма да потвърдят възхвалите дето хората си измислиха.
+1001
Труповоз написа:и в същото време задължителния момент на истинско rpg, където осъзнаваш че билда ти е отвратителен за ситуацията и ще папаш 'уй, ще е поднесен по-нежно и ще дава възможности за изобретателност.
Това е гарантирано.

---
moroel написа:Оказва се, че бая неща са орязали поляците-няма да има tech клас, няма да има кустомизации по колите, няма да има и кът сцени, сега последно четох, че бягането по стените е отпаднало и то+разни дреболии.


"tech class" предполагам значи керъктъра ти да е някво теки, което си служи с много джаджи?

кустомизациите по колите е добре че го няма.

"Няма да има и кът сцени" - нещо не си прочел правилно според мен. Ако ТОВА го няма, то какво ЩЕ ИМА ? О_о

бягането по стените отпаднало - предполагам че присъствието му и без това е било само с цел "техническо упражнение с енджина" и е нямало практическо приложение в самия геймплей, особено такъв, който да спомага за минаването на разни куестове или минаването на milestones в историята.


...


бе, като цяло цялото това инфо тряа да се възприеме с доста едра щипка сол...
много е възможно да е част като някаква дезинформационна кампания, която да е като опит за атака срещу CDPR от конкуренти...

... прекалено скандално е всичко това, за да може да се възприеме като 100% истина.


---

Jotaro97 написа: "Ah, the wall-running" Pears said. "That is something that we removed due to design reasons..."
Това почти винаги означава, че парите не са достигнали. Или май беше, когато пишат "artistic choice"? Имало интервю със създателите на Human Revolution, където оня пита защо края на играта е три кнопки те отговарят, че така го бяха решили "for artistic reasons".
1во) какво ще рече "три кнопки" ?

2ро) както обикновено младостта и неопитността ти те предават в оценките, които правиш.
Толкова базов и прост геймплей елемент като "wall-running" няма как да е "скъп".

ето какво написах към moroel:
предполагам че присъствието му и без това е било само с цел "техническо упражнение с енджина" и е нямало практическо приложение в самия геймплей, особено такъв, който да спомага за минаването на разни куестове или минаването на milestones в историята.
тук наистина става дума за "design reasons" и artistic choice.

Най-вероятно се е случило че CDPR са преценили че wall-runningа пречи на някоя друга механика и/или обърква ненужно енджина в дадени ситуации.

Това ПЛЮС че механиката е най-вече козметична и няма да влияе на куестовете / историята / прогреса в играта,
тъй като вече ще е компенсирана от някакъв augmentation по тялото ти, например, който ще ти позволява да прескачаш препятствия без да се нуждаеш от wall-running.
Съгласен съм с теб. Всъщност на мен не ме бъркаше въобще, просто, ами, не знам и аз какво искаш да напиша. Нещо като алегория.

В края на Human Revolution имаш възможността да натиснеш един от три бутона и ти пуска някакво slide-show-о. Питаха създатели защо така и те отговорили, че това е било артистично решени, а видимо е липса на пари. Даже малко напомня на Mass Effect 3.
"Carthago delenda est"
Аватар
Capo
Мнения: 358
Регистриран на: 05 Яну 2011 16:07
Местоположение: София

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Capo »

Jotaro97 написа:
В края на Human Revolution имаш възможността да натиснеш един от три бутона и ти пуска някакво slide-show-о. Питаха създатели защо така и те отговорили, че това е било артистично решени, а видимо е липса на пари. Даже малко напомня на Mass Effect 3.
ME3 копира тази част точно от Human Revolutions.
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Sentry »

Не са успели да направят сносен wall-running от first person? И меле бойната система куца? Кой би предположил!
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
Труповоз
Мнения: 597
Регистриран на: 04 Яну 2012 17:32

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Труповоз »

Билд с джаджи:

100% чисто RPG с пълна свобода на развитие, джаджи, гранати, дронове - Х

Нeк'ва китайска игра дето колиш върколаци - Y

¯\_(ツ)_/¯
Аватар
Jotaro97
Мнения: 306
Регистриран на: 18 Дек 2016 16:45
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Jotaro97 »

Capo написа:
Jotaro97 написа:
В края на Human Revolution имаш възможността да натиснеш един от три бутона и ти пуска някакво slide-show-о. Питаха създатели защо така и те отговорили, че това е било артистично решени, а видимо е липса на пари. Даже малко напомня на Mass Effect 3.
ME3 копира тази част точно от Human Revolutions.
Баси. Даже тематиката им е сходна. Огментирани човеци срещу обиконеви хора - синтезирани същества срещу естествени животни
"Carthago delenda est"
Аватар
the_presator
Мнения: 2699
Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от the_presator »

Spoiler for :
Image
TheChosen1 написа:даджайците
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Sentry »

Тая тъпотия с AAA игрите... цялата тая обсесия с големина на света, графика, immersion, customization и претенциозна история, която изследва дълбоките проблеми на света, просто ме убиват. Дайте ми добър 30 секунден gameplay loop със сносна графика и приключенска история, която те прекарва през разнообразни нива и ще съм доволен. Най-голямата трагедия на CD Projekt е, че се превърнаха от big indie в AAA.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Sentry »

Феновете могат да те направят голям, но само ти можеш да смениш приоритетите си и да започнеш да преследваш по-голям пазар за сметка на феновете си.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Sentry »

Не, не е. ААА е манталитет, а не бюджет.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Sentry »

Еми не съм съгласен главно с това, че феновете са ги направили AAA. Феновете ги направиха големи, те сами си се продадоха. Witcher 3... ми... донякъде си беше sellout, но беше такава игра, която да могат да оценят феновете им. Gwent им е първото нещо, което ми се струва, че го направиха почти изцяло за пари, но не мога да съм сигурен. Cyberpunk обаче си е пълния sellout.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
Tranquil
Мнения: 768
Регистриран на: 20 Авг 2009 21:20
В момента играе: нищо, мързи ме

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Tranquil »

Ми братле правилно само ти се струва. Gwent е мега high effort игра като за card game и монетизацията й беше изключително ненатрапчива като самото събиране на карти беше сравнително бързо и доста фън. Поне преди година и половина си беше така, нз сега дали са променили модела и не съм следил, щото годините ми с hearthstone-a преди това тотално убиха желанието ми да се commit-вам към каквито и да е мултиплеър CCG-та до края на живота си :lol: . Сингъл плеър кампанията Thronebreaker (която признавам, сигурно сбъркаха като не я пуснаха като компонент от самия Gwent) също беше игра с доста качествен контент, която не се develop-ва и пуска колкото само и само да се изкарат лесни кинти; определено в двете си има доста силен vision за направата на нещо различно спрямо други card игри.

Според мен просто след като сума ти хора се разпраха да правят миймове за това как мини играта в Witcher 3 им била любимото нещо, CDPR решиха да надградят над идеята без кой знае какви претенции. A и самия начин по който работи Gwent като механики и още оттогава преливащия пазар от CCG-та си гарантираха, че няма да е viable конкурент на HS и MTG, който да печата пари нонстоп. Фактът че им отне няколко години да я пуснат за телефони и таблети (където тоя тип игри най-успяват да просперират) подкрепя това. За сравнение card game-a на Riot Games от тая година (и ако трябва да бъда честен shill, също е много добра ако си падаш по тоя тип игри) си излезе на всички платформи едновременно :lol:
:O
Аватар
the_presator
Мнения: 2699
Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от the_presator »

Императора написа:@Presator - грешна тема, брат.
Контрирах ти аргумента и вярно, че е офф топик, но все пак мисля, че е правилен отговор.
Sentry написа:Gwent им е първото нещо, което ми се струва, че го направиха почти изцяло за пари, но не мога да съм сигурен.
Щях да пиша "тази игра не беше ли първо доста популярна в TW3 и самите фенове искаха да има пълна/ самостоятелна версия?", но Tranquil ме изпревари, и съм напълно съгласен с казаното от него.
TheChosen1 написа:даджайците
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Sentry »

Ъм, хора, CCG, което преизползва доста asset-и от предишни игри не е high-effort игра, поне не и от development costs. Също така колкото и да ви се струва непопулярна, или честна като монетизация, при излизането си за всяка платформа играта прави луди печалби за създателите си. Играта я направиха, защото Gwent в Witcher 3 се превърна в meme, което го знаят дори хора, никога недокосвали RPG. Дизайнът е различен както от всички други CCG-та, така и донякъде от това, което е в W3, но това няма голямо значение, когато играта ти е хит още преди да започнеш разработката й.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
Tranquil
Мнения: 768
Регистриран на: 20 Авг 2009 21:20
В момента играе: нищо, мързи ме

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Tranquil »

Императора написа: Само не разбрах какво точно се опита да изтъкне накрая като спомена играта с карти на Riot и това коя компания за какви платформи си е изкарвала игрите.
Това не е атака, просто наистина не можах да разбера какво изтъква.
Ми playerbase-a на подобен тип игри винаги е значително по-висок на мобилни платформи. Самите игри (и тук главно визирам Hearthstone, Shadowverse, YuGiOH и още 1 милион CCG-та с аниме визия :lol:) обикновено са предназначени да привличат по-кежуъл аудитория, която е огромна на мобилния пазар и е доста по-предразположена да отделя по-малки суми за микротранзакции, но доста конситентно. Ако разглеждаш годишните профити на големите мобилни заглавия, ще ти се завие свят :lol: Споменах играта на Riot за сравнение, защото е сравнително high profile ново заглавие, което се опитва да пробие на CCG пазара и е добър пример за доста агресивен маркетинг с много ad space, 10на висококачествени синематици, безсрамно капитализиране върху brand recognition-а и wide releаse на всички платформи. Това което ми беше в главата е, че ако Gwent-a беше предназначен да е cash grab, CDPR щяха да се постараят много повече и с маркетинга, и с това да я направят достъпна на най-доходните платформи много по-рано :D
Sentry написа:...
ми, лично не смятам че high effort и преизползване на asset-и са взаимоизключващи се; в крайна сметка ако можеш да реконтектуализираш/преработиш модели, текстури, звуци и тн, го правиш; пестенето на време и пренасочване на усилия където са най-нужни са ключови в тая индустрия . С изключение на някои малки инди dev-ове, почти няма студия, които да не си рециклират кода в някаква степен през различни франчайзи, освен ако няма някаква коренна промяна в жанр, art style и тн.

плюс това, просто не смятам, че това важи чак толкова за Gwent, където главните преизползвани asset-и са card art-a на малка част от цялостната колекция от карти, и част от музиката; всичко останало, от стотиците нови карти, анимирането им за специалните им версии, бордове, art work и озвучение за graphic novel компонента, един куп card механики и взимодействията между тях, са си все high effort работа. И дори тогава Gwent а коренно преработена не само спрямо Witcher 3 версията а и спрямо първата си година в бета. Просто не е игра, за която бих казал, че е предназначена да е сигурен хит и печатница за пари, особено след като, според revenue репортовете от CDPR, големите пари от нея почнали да идват едва след като пуснаха iOS версията, повече от година след първоначалния релийз :lol:


деба, стига съм се отклонявал само от CP77 с постове за gwent. малко по темата...

Мн мн нямам интерес да следя как се развива development-a и какво махат/имплементират, пука ми главно как ще се държи крайния продукт, за който съм сравнително оптимистичен без да се оувърхайпвам. Основното което ме интересува е историята, куестовете, героите, worldbuilding-a и дали обещанията за много взаимо-влияещи си избори и възможност да подхождаш към всеки куест по многобройни начини ще доведат до нещо наистина пленително като цялостен narrative. Геймплеят мн мн не ме вълнува; ако е на поне ок ниво с достатъчно джаджи/оръжия/аугменти които да вкарват разнообразие и битките по скоро служат за контекст за диалозите и куестовете, ще съм доволен. Щото въпреки че Witcher 3 като атмосфера, свят, герои и интеракциите ти с тях, е игра за която все още си мисля понякога като се сетя за определени силни моменти (главно от ДЛС-тата и странични куестове, не толкова главната история тбх), нямам никакво желание да я преигравам чисто като игра, щото извън тези моменти на страхотен cinematic/environmental storytelling, има толкова дълбочина колкото Ubisoft игра, но с една идея по-дървена :lol:

Яко се надявам само начините по които подхождаш към мисиите да не опират до това да локпикнеш врата за да стигнеш някъде срещу това да хакнеш друга врата и да стигнеш до същото място. :lol:
:O
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Мнение от Sentry »

След официналното пускане на open beta-та на Gwent през 2017та за 2018та през първото шестмесечие на годината Gwent беше направила най-много пари на CD Projekt. След това като я пуснаха 2019-та за iOS пак приходите от iOS бяха най-големите за компанията. И сега тази година като я пуснаха за андроид пък онтово приходите за новата платформа пак бяха изключително големи. За Gwent важат всички неща, които написа по-рано за Legends of Runeterra - high profile заглавие от голямо IP, за което се изляха сума ти пари за реклама със cinematic-и, които напомняха на хората за по-голямата игра в същия свят. Единствено не беше едновременен launch-а за PC и мобилни телефони, но това е защото направиха едновременен официален launch за PC и конзоли - просто не нацелиха правилната платформа за wide release-a си.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Публикувай отговор