The Elder Scrolls Online
Re: The Elder Scrolls Online
Сентри,извинявай ама дай ако ще дискутираме да е конструктивно,не безумия като това последното.Ок,знам,че доста хора ги кефи гилд уарса.Напълно разбираме и приемливо.В крайна сметка всеки играе каквото му харесва.Ама фактите са си факти и са си там-неоспорими.Относно зависимостта-във всяка една игра,която е създадена за повече от един играч,демек има мулти режим,има зависимост между играчите.Рано или късно стигаш до даден енкаунтър,където щеш не щеш опираш до друг играч(и).Дефакто не можеш да убиеш текуатъл сам например.Въпроса е,че в определени игри-така наречените рпг-та,този процес на зависимост е доста по-сложен и комплексен.Относно до правенето на едно и също без смисъл,тази глупост може да се приложи в пълна сила и за гу2.Както всъщност и за вска една игра-код,бф,лол етц....така че ,плс.И накрая незнам това с анимациите откъде го измисли,като въобще няма никакво отношение по темата.За рпг елемент в мморпг смятам-първо,избор на раса с тежки расови различия а не козметични раси ала гу2.Второ-богат избор на класове със дълбоки различия между тях и не само огранияаване до тринитио-танк,дпс,хиийл а и разширявайки го с класове за съпорт,кроуд контрол етц..даже ако може и класа ти да зависи от пола на героя.Трето-богат арсенал от инструменти за кустомизация на стила на игра на героя.Не бар със 5 скила и повечко екшън.Аркадите са на там:arrow: Четвърто-правилните енкаунтъри.Всъщност,предполагам негативизма ти към тринитио идва от там.Понеже девелъпърите са мързеливи и алчни и на това се дължи факта,че винаги правят първо енкаунтъра и после нагаждат тринитито към него а всъщност трябва да е обратното.Най-пресния ми спомен е рифта-имам с моя мейдж 9 соула с към 200 скила и 250 таланта а накрая винаги всичко опира до куки кътър билда за бест дпс с шибнато едно макро на единицата.И така.Мога и още да анпиша ама стана много тлдр.
Re: The Elder Scrolls Online
Все повече се убеждавам, че хората търсят нещо различно, само защото мразят WoW, и се вкопчват в това различно не защото има потенциал, а просто защото е различно.
И понеже темата е за ESO нека пак да попитам - според вас, защитниците, какво ще задържи хората в тази игра? Lore-то? Абсурд! Exploration-а? До едно време? ПВП? Може би.
Тоест, от това което съм видял до сега, а аз не излизам от пещера, следя какво се случва с ESO, залагат единствено на ПВП.
Разбрах че няма да има и бос битки в рейдове. Няма да има и акцион - тоест икономика също няма да има. Няма да има и роли, или пък някакви ограничения за класовете.
Тоеееест, какъвто и да си направиш, ефекта ще е същия, ще биеш демидж. И ако някога някой приятел те попита Ти какъв играеш в тая игра... Ми дпс. Правя демидж.
А как беше в WoW, когато играта беше истинска? Можеше да се специализираш на мейн танк, или на off-танк, или на танк и дпс. Можеше да си чист дпс, или някъв дпс със застъпен crowd control. Можеше да си рейд хийлър, или танк хийлър.
Хората обичат разнообразието, и да могат да бъдат добри в една категория.
А сега вие върлите защитници ми кажете, ако ЕSO се казваше да речем, Red Sword Online, щяхте ли да я играете в този и вид? Не. Ама няма да си го признаете
И понеже темата е за ESO нека пак да попитам - според вас, защитниците, какво ще задържи хората в тази игра? Lore-то? Абсурд! Exploration-а? До едно време? ПВП? Може би.
Тоест, от това което съм видял до сега, а аз не излизам от пещера, следя какво се случва с ESO, залагат единствено на ПВП.
Разбрах че няма да има и бос битки в рейдове. Няма да има и акцион - тоест икономика също няма да има. Няма да има и роли, или пък някакви ограничения за класовете.
Тоеееест, какъвто и да си направиш, ефекта ще е същия, ще биеш демидж. И ако някога някой приятел те попита Ти какъв играеш в тая игра... Ми дпс. Правя демидж.
А как беше в WoW, когато играта беше истинска? Можеше да се специализираш на мейн танк, или на off-танк, или на танк и дпс. Можеше да си чист дпс, или някъв дпс със застъпен crowd control. Можеше да си рейд хийлър, или танк хийлър.
Хората обичат разнообразието, и да могат да бъдат добри в една категория.
А сега вие върлите защитници ми кажете, ако ЕSO се казваше да речем, Red Sword Online, щяхте ли да я играете в този и вид? Не. Ама няма да си го признаете
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
Re: The Elder Scrolls Online
moroel, ако ти и spec искате конструктивна дискусия, бихте ли започнали да четете мненията на другите и да се опитате да ги разберете?
Както казах вече няколко пъти trinity-то свежда целия избор на раса, клас, build и т.н. до избор на роля и всъщност целия ти избор на тези атрибути се превръща в избор на модела на героя и анимациите, които използваш, и не носи никакво значение за gameplay-а като цяло.
Проблемът е, че в повечето игри се създава първо trinity-то и след това се нагласят класовете и encounter-ите към него, а трябва да бъде обратното - healer/tank/dps трябва да бъде само една от множеството възможни комбинации, а не цялата игра да се върти около него без никаква възможност за алтернатива.
Тактиките за босовете за raid-ове и т.н. се учат не защото присъства trinity-то в цялата сметка, а защото има нещо друго, което няма нищо общо с trinity-то, което да разнообразява играта от монотонността, която внася такава система в нея. Когато учиш тактика за бос, се учиш на това кога да нарушаваш стандартната структура на trinity боя, а не кога да я прилагаш. Учиш се кок най-лесно да избягваш aoe-а, за какви абнормални събития да следиш и как да реагираш при тях. През всичкото останало време си погълнат от монотонността на системата.
Липсата на организационни умения на лидера на някакво party или raid или нежеланието на членовете на party-то/raid-а да играят по организиран начин, няма нищо общо с това дали trinity-то присъства в една игра или не. За пример постоянно давате GW2 с това колко е неорганизирана. Това е вярно. Вярно е и обаче, че когато има организация, dungeon-и, world raid-ове и т.н. всъщност вървят много по-добре и че когато липсва организация е много по-вероятно даден event да се провали. Не говоря за бой на 40 level content от добре екипирани 80ти левел герои, а за level и gear appropriate content - ясно е, че когато математиката зад играта е на твоя страна е възможно да се мине даден content без никаква организация.
Въпреки, че последния пример ползва донякъде GW2 мога с чисто сърце да кажа, че ми е през кура за GW2 или за WoW или за TESO или за която и да е друга конкретна игра. Не говоря за нещо специфично за дадена игра, а за общ проблем. Ясно е, че ще има по-добри и по-лоши имплементации на дадена система, които носят различно ниво на задоволство на различни хора. Не е въпроса дали аз или вие харесвате нещо, а дали с него има някакъв вроден проблем, който пречи на индустрията като цяло да върви напред. Докато се боготвори една симплификация, един частен случай на много по-голяма картина, за нещо перфектно, ще има проблеми и недостатъци, и игрите ще изглеждат като посредствени клонинги една на друга.
Както казах вече няколко пъти trinity-то свежда целия избор на раса, клас, build и т.н. до избор на роля и всъщност целия ти избор на тези атрибути се превръща в избор на модела на героя и анимациите, които използваш, и не носи никакво значение за gameplay-а като цяло.
Проблемът е, че в повечето игри се създава първо trinity-то и след това се нагласят класовете и encounter-ите към него, а трябва да бъде обратното - healer/tank/dps трябва да бъде само една от множеството възможни комбинации, а не цялата игра да се върти около него без никаква възможност за алтернатива.
Тактиките за босовете за raid-ове и т.н. се учат не защото присъства trinity-то в цялата сметка, а защото има нещо друго, което няма нищо общо с trinity-то, което да разнообразява играта от монотонността, която внася такава система в нея. Когато учиш тактика за бос, се учиш на това кога да нарушаваш стандартната структура на trinity боя, а не кога да я прилагаш. Учиш се кок най-лесно да избягваш aoe-а, за какви абнормални събития да следиш и как да реагираш при тях. През всичкото останало време си погълнат от монотонността на системата.
Липсата на организационни умения на лидера на някакво party или raid или нежеланието на членовете на party-то/raid-а да играят по организиран начин, няма нищо общо с това дали trinity-то присъства в една игра или не. За пример постоянно давате GW2 с това колко е неорганизирана. Това е вярно. Вярно е и обаче, че когато има организация, dungeon-и, world raid-ове и т.н. всъщност вървят много по-добре и че когато липсва организация е много по-вероятно даден event да се провали. Не говоря за бой на 40 level content от добре екипирани 80ти левел герои, а за level и gear appropriate content - ясно е, че когато математиката зад играта е на твоя страна е възможно да се мине даден content без никаква организация.
Въпреки, че последния пример ползва донякъде GW2 мога с чисто сърце да кажа, че ми е през кура за GW2 или за WoW или за TESO или за която и да е друга конкретна игра. Не говоря за нещо специфично за дадена игра, а за общ проблем. Ясно е, че ще има по-добри и по-лоши имплементации на дадена система, които носят различно ниво на задоволство на различни хора. Не е въпроса дали аз или вие харесвате нещо, а дали с него има някакъв вроден проблем, който пречи на индустрията като цяло да върви напред. Докато се боготвори една симплификация, един частен случай на много по-голяма картина, за нещо перфектно, ще има проблеми и недостатъци, и игрите ще изглеждат като посредствени клонинги една на друга.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: The Elder Scrolls Online
Еми то и ти си прав, но няма какво да спориме със спекулации и лични убеждения - в тема за ESO сме, дай да изчакаме да видим как ще го направят там, и тогава пак ще се кълнем.
Щото според мене си има причина WOW с нейните елементи да е на трона вече почти 10 години....
Щото според мене си има причина WOW с нейните елементи да е на трона вече почти 10 години....
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
- Omega-x
- Супер Марио или Смърт
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 01 Фев 2002 23:43
- Местоположение: Demented Mind
Re: The Elder Scrolls Online
Разбираш ли защо ти казвам, че си с плосък мозък. Искаш да играеш някакъв калъп, имаш тази тройца от роли точка. По дяовлите играл ли си игра, без раси, без статове по екипировката, без класове, без тринити, игра в която можеш да си наистина всичко според личното ти предпочитание и труда, който хвърлиш? Игра в която не разботчика ти спуска системата с която се организирате в тринити, а игра която изисква 1 енкаунтър поне 2-3-4 подхода постоянно, а не 3ма да стоят да танкват, 2ма да наливат и 1 да хийлва, Когато имаш свободата САМ да си направиш организацията, не да караш приятелчето да прави танк, шото ти си дпс. Игра в която всичко зависи единствено и само от уменията на играча, правилната преценка, навремения рефлекс и познания.
просто всичките толкова обременени от този EverQuest, че погубихте един страхотен жанр.
просто всичките толкова обременени от този EverQuest, че погубихте един страхотен жанр.
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.
Taytay.
Re: The Elder Scrolls Online
Повече от съгласен съм с Омегата. Като усетих възможността героя ми да е всичко и от мен да се изисква доста повече от седене и изпълняване на една роля - разбрах каква тъпня е троицата...
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Re: The Elder Scrolls Online
Еми по твоята логика,ако заради калъпа на тринитито си с гладък мозък ти трябва въобще да нямаш такъв,защото универсалната роля на героя смалява калъпа тройно.Незнам къде ги видяхте тея енкаунтъри в гу2 дето да не са тежко скриптирани от девелъпърите и да не са винаги еднакви.И да играл съм я тази игра където имаш свободата САМ да си организираш всичко и въобще каквото ти описваш-скайрима.Ей я-перфектна игра.Даже се чудя,като искате всичко да зависи само и единствено от вас и да сте всичко,що въобще се хабите с ммо-та.Качествени сингли-бол.Пък и кога минахте всички енкаунтъри на уоу,лотро,сутор и други на максимална трудност,че да ги изкарвате седене на едно място и наливане....Omega-x написа:Разбираш ли защо ти казвам, че си с плосък мозък. Искаш да играеш някакъв калъп, имаш тази тройца от роли точка. По дяовлите играл ли си игра, без раси, без статове по екипировката, без класове, без тринити, игра в която можеш да си наистина всичко според личното ти предпочитание и труда, който хвърлиш? Игра в която не разботчика ти спуска системата с която се организирате в тринити, а игра която изисква 1 енкаунтър поне 2-3-4 подхода постоянно, а не 3ма да стоят да танкват, 2ма да наливат и 1 да хийлва, Когато имаш свободата САМ да си направиш организацията, не да караш приятелчето да прави танк, шото ти си дпс. Игра в която всичко зависи единствено и само от уменията на играча, правилната преценка, навремения рефлекс и познания.
просто всичките толкова обременени от този EverQuest, че погубихте един страхотен жанр.
- Omega-x
- Супер Марио или Смърт
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 01 Фев 2002 23:43
- Местоположение: Demented Mind
Re: The Elder Scrolls Online
1) харесваш тринити
2) за теб скайрим имала свобода
3) ????
4) ти си пълен идиот.
2) за теб скайрим имала свобода
3) ????
4) ти си пълен идиот.
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.
Taytay.
Re: The Elder Scrolls Online
moroel написа:че винаги правят първо енкаунтъра и после нагаждат тринитито към него а всъщност трябва да е обратното.
hahaha mn dobreSentry написа:Проблемът е, че в повечето игри се създава първо trinity-то и след това се нагласят класовете и encounter-ите към него, а трябва да бъде обратното.
HolyCrusader написа:Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.
Re: The Elder Scrolls Online
Watch out guys, we've got a Бай Ганьо over here! Какво да седна да споря с някой, дето директно скача с обиди....Omega-x написа:1) харесваш тринити
2) за теб скайрим имала свобода
3) ????
4) ти си пълен идиот.
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
Re: The Elder Scrolls Online
Е сега аз ли съм ти виновен,че нямаш достатъчно интелект за да участваш в такива дискусии?Omega-x написа:1) харесваш тринити
2) за теб скайрим имала свобода
3) ????
4) ти си пълен идиот.
Re: The Elder Scrolls Online
От 2008 си тука и очакваш цивилизован спор ?=SpeC= написа:Какво да седна да споря с някой, дето директно скача с обиди....
Отрепките доскоро си препоръчваха различни видове халюциногенни гъби в общия форум....
Re: The Elder Scrolls Online
За каква интелигентна дискусия ми говорите когато нямате един смислен аргумент и игнорирате всички чужди аргументи, които не ви изнасят?
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: The Elder Scrolls Online
извинявай ако ти изглеждам като дървар, ама поне не обиждам, опитваме се донякъде да изровим истината, но както казах, че почакаме да видим ESO и тогава пакSentry написа:За каква интелигентна дискусия ми говорите когато нямате един смислен аргумент и игнорирате всички чужди аргументи, които не ви изнасят?
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
Re: The Elder Scrolls Online
Е Сентри,аз какво и да напиша ти ще го отречеш,без значение какви доводи вадя.Кой няма смислен аргумент?Я виж поста на Агент?Написал си точно обратното на моето теърдение.Как мислиш,кое около кое се върти?Близ още от бърнинг крусейда въведоха слогана бринг дъ плейър нот дъ клас и започнаха унифицирането на класовете,защото винаги има калс който е неподходящ за дадения рейд.В рифта например с моя мейдж ако съм фуллл некро или еле също нямам място в рейда.Ей такива подходи от страна на девелъпърите осират клас системата.И затова мога да разбера твоята гледа точка.
Както и да е напоследък слабо се вълнувам от пве частта,още по-малко пък инстанцираната.За мен бъдещето е в отворения свят с акцент върху пвп-то ама да видим.Само незнам защо девелъпърите забиват винаги върху инстанцирания кънтент като това вече е толкова изтъркано,че няма накъде.Да видим дали някой ще налее свеж въздух в жанра,само знам,че тоя някой няма да са зенимакс и елдер скрола.
Както и да е напоследък слабо се вълнувам от пве частта,още по-малко пък инстанцираната.За мен бъдещето е в отворения свят с акцент върху пвп-то ама да видим.Само незнам защо девелъпърите забиват винаги върху инстанцирания кънтент като това вече е толкова изтъркано,че няма накъде.Да видим дали някой ще налее свеж въздух в жанра,само знам,че тоя някой няма да са зенимакс и елдер скрола.
- Omega-x
- Супер Марио или Смърт
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 01 Фев 2002 23:43
- Местоположение: Demented Mind
Re: The Elder Scrolls Online
Ми ти просто не можеш да разбереш това, което ти говорят по-умните хора. Затова й ви казвам на вас двамата, че сте пълни дебили. Вие не можете да проумеете, това което ви се казва. Не можете да го осмислите. Те ви говорят за концепции и идеи, вие ми говорите за ГВ2. Плюс че и Гипо и Сентри са в пъти по-умни от вас ирл, вие им се дървите, докато ви наливат акъл.
едит:
едит:
Това е миналото и на хората им беше трудно. Затова имаш EverQuest и the Holy Trinity.За мен бъдещето е в отворения свят с акцент върху пвп-то ама да видим.
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.
Taytay.
Re: The Elder Scrolls Online
Че са умни хора,умни са,имаме някаква дискусия,всеки отстоява мнението си,в общи линии оползотворяваме смисъла на форума и без това напоследък е доста позападнал.
По притеснителното обаче е защо ти така болезнено реагираш на факта,че някой е на различно мнение с тях и скачаш с пяна на уста като разгневен пинчер и раздаваш ненужни определения,още повече че самите те не си го позволяват.Не искам да те обижадам но изглеждаш доста комплексиран със сериозни проблеми при общуването с други хора![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
По притеснителното обаче е защо ти така болезнено реагираш на факта,че някой е на различно мнение с тях и скачаш с пяна на уста като разгневен пинчер и раздаваш ненужни определения,още повече че самите те не си го позволяват.Не искам да те обижадам но изглеждаш доста комплексиран със сериозни проблеми при общуването с други хора
Re: The Elder Scrolls Online
Естествено, че съм написал точно обратното - смисъла на написаното беше да се изрази несъгласие с написаното от теб и ако прочетеш до край изречението, ще видиш, че присъства и аргументацията за написаното. Причината, да не можеш да играеш с Necro или Elementalist в RIFT в групов content, е че тези класове не са част от trinity-то и тъй като всички encounter-и са направени за него в тях няма място за pet класове. "Bring the player not the class" програмата просто показва колко голям е проблемът с trinity-то и колко жалък е баланса в WoW в частност и в MMORPGтата като цяло.moroel написа:Е Сентри,аз какво и да напиша ти ще го отречеш,без значение какви доводи вадя.Кой няма смислен аргумент?Я виж поста на Агент?Написал си точно обратното на моето теърдение.Как мислиш,кое около кое се върти?Близ още от бърнинг крусейда въведоха слогана бринг дъ плейър нот дъ клас и започнаха унифицирането на класовете,защото винаги има калс който е неподходящ за дадения рейд.В рифта например с моя мейдж ако съм фуллл некро или еле също нямам място в рейда.Ей такива подходи от страна на девелъпърите осират клас системата.И затова мога да разбера твоята гледа точка.
Както и да е напоследък слабо се вълнувам от пве частта,още по-малко пък инстанцираната.За мен бъдещето е в отворения свят с акцент върху пвп-то ама да видим.Само незнам защо девелъпърите забиват винаги върху инстанцирания кънтент като това вече е толкова изтъркано,че няма накъде.Да видим дали някой ще налее свеж въздух в жанра,само знам,че тоя някой няма да са зенимакс и елдер скрола.
Иначе какво има да отричам? Пиша ти 5 параграфа пост с аргументация, а ти ми излизаш с доводи от рода на "Ама вие не сте играли всеки един encounter в петте най-големи MMORPGта за да можете да говорите" и "Ако не ви харесват ограниченията на някои популярни MMORPGта тогава играйте single player RPG-та". Това е все едно да кажа "Не харесвам моцарела върху пица" и ти да ми отговориш с "Ама ти ял ли си навсякъде в софия пиците с моцарела, за да знаеш, че не харесваш моцарела" и "Ами тогава не яж пица, яж спагети".
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: The Elder Scrolls Online
Добре, айде мир да има, като ние сме прости и аргументите ни са никакви - нека да видим какво ще стане с ESO, където няма нито роли, нито ограничения, всеки може да прави всичко, и ще видим пак... какво повече да спамя темата
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2
Re: The Elder Scrolls Online
Сори Сентри но до тук освен,че не харесваш тринитито и те дразни никакви други "аргументи" не съм видял от тебе как система в която всичко зависи само от теб е по-комплексана от тринитито.Само изказвания от рода на как тринитито е танк и спанк и всеки седи и налива и всичко е мнотонно и наливане.С хейтване и тунелна визия няма как да се спори:/
п.с.
Тоя спор иначе в общи линии показва какво се случва в мморпг жанра последните години.Бясната казуализация,където на много хора интеракцията в група им е сложна и стигаме до момента където имаме сингъл плейър ммо-та,че да може всеки да се чувства "герой".Иначе се чака еволюцията на тринитито само дето досега не е измислен достатъчно добър АИ,че да не свършва всичко като фейсрол дпс зергфест.
п.с.
Тоя спор иначе в общи линии показва какво се случва в мморпг жанра последните години.Бясната казуализация,където на много хора интеракцията в група им е сложна и стигаме до момента където имаме сингъл плейър ммо-та,че да може всеки да се чувства "герой".Иначе се чака еволюцията на тринитито само дето досега не е измислен достатъчно добър АИ,че да не свършва всичко като фейсрол дпс зергфест.