Раскольников написа:...споровете между лица чиито равнища на компетенция и опит се разминават , обикновенно е едновременно неплодотворно и разхищаващо силите и на двете страни...
dx4,Sentry, харесвате различни игри различно lol . Нормално .
И 2-мата обидихте игри , които харесвам и какво ? Се ми е тая ,въпрос на лично мнение. И без друго няма хито идеален човек, нито идеална игра.
Сега ще изразя малко мое лично мнение.
Sentry, това на SplinterCell, дето като не си се промъкнал добре се наказва(поне на първите части на играта ) е нещо напълно в реда на нащата , хванат / усетен шпионин=мъртъв шпионин.
''Fisher,we pay you to to be invisible/ghost.''Lambert,SplinterCell.
Не помня кое от 2-те беше invisible или ghost ,sry.
Друга добра stealth игра , която трябва да се спомене е Commandos.
И Thief-a не беше лоша btw , ама SplinterCell е по-добра
Оni е яка игра , игра вдъхновена от яко anime , ама gameplay-a особено hand to hand
боя е зле , тръгва да прави 1 обикновен BOT спешъл удряш и не мош го спря ,ударът минава през него,а после ...
ВОТ-а удря по-бързо от теб ; първата среща с Barabas (Boss) , тоя е по-лесен за минаване и ми вкара по-малко damage от обикновен ВОТ ;BOT-a избягва удара ти в последния момент (някой път) ,а уж вече почти си го ударил;на 3-ти level те съветва
тая ,дето дава оbjectives да избягваш да се биеш с повече от 1 противник,смятай;
промъкването е бая shit-аво , обръща се BOT-a и те вижда през стената в определени положения.
Emanuil написа:''За максималното комерсиализиране . Излишно опростяване . За превръщането му от "изкуство" в "начин за печалба" ! Конкуренцията е по - мъртва от всякога ! ''
Комерса все повече навлиза в игрите .
Най-характерен е комерса в ММО-тата и сезонните игри.Сезонните игри са ясни(там поне gameplay-a само се сору - раstе-ва ) ; ММО-тата са съвсем друга комерсиална
боза , там се цени лошия gameplay , в някои случаи ценен от > от 8 милиона играчи.
Там са събрани бая бъгове от зората на игрите още. Е може би ще се отърсят от комерса някой ден , но трудно и те такива лайна като тия дето в момента да властват
в тоя жанр дърпат прогреса в ММО-тата надолу и спират пътя на развитие на иновациите на другите.
А щеше да е готино, примерно да има ММО по GTA ,без да се променя (осира )gameplay-a.
Да знам , че става дума за ММОРПГ-та ,ама в момента просто други ММО-та няма,аз поне не знам да има.
Еmanuil , не споделям мнението ти,че конзолите развалят игрите.
И нима не е майсторство да се играе ?! В multy не проличава ли истинското майсторство на играча ???
Лошата игра(игрането на играча в случая), е 1 от предпоставките за желание към по-лесен път=>hack using; нужда от gameplay-ни shit-ни и съответното им произвеждане в индустриални количества .
Не е ли в крайна сметка свързано изкуството на играча с изкуството на
правене на игри ???
В игри игрите с много коппчалъци(например:JediKnight:JediAcademy) също са кефещи, зависи от реализацията разбира се ................