Понякога тригърите дето отключват нови секции след битка не бачкат, всички врати са отворени, демони дето разбиват стени не го правят. И почти винаги има невидима стена на асансьора към мародера, дори като всичко останало работи.Императора написа: Обясни, моля... ?
Doom Eternal
Re: Doom Eternal
Re: Doom Eternal
Първата дет си пуснал ползва виктори трака на дуум 1 а последната е от последното ниво на първи акт от дуум 1. 
За жалост композитора на етърнал е успял да мисира само 10сетина от амбиент траковете на етърнал за заундтрака, а другите тракове са извадени от самата игра и са добавени към саунтрака, понеже е трябвало да бъде пуснат с колекторс едишъна и не са миксиране за слушане от компонизитора. За информация екшън траковете е много трудно да се миксират за саундтрак, понеже саунтрака е адаптивен и се променя зависимост от това което се случва на екрана. При амбиент траковете е по-лесно понеже там не се случват много неща. Не съм го слушал саундтрака, но предполагам че миксираните амбиент тракове от Мик горан би трябвало да са с най-добро качество. Май това се оказало причина да напусне играта и музиката в длц тата ще е от друг композитор.
			
			
									
						
							За жалост композитора на етърнал е успял да мисира само 10сетина от амбиент траковете на етърнал за заундтрака, а другите тракове са извадени от самата игра и са добавени към саунтрака, понеже е трябвало да бъде пуснат с колекторс едишъна и не са миксиране за слушане от компонизитора. За информация екшън траковете е много трудно да се миксират за саундтрак, понеже саунтрака е адаптивен и се променя зависимост от това което се случва на екрана. При амбиент траковете е по-лесно понеже там не се случват много неща. Не съм го слушал саундтрака, но предполагам че миксираните амбиент тракове от Мик горан би трябвало да са с най-добро качество. Май това се оказало причина да напусне играта и музиката в длц тата ще е от друг композитор.
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
			
						- shub niggurat
 - Мнения: 8415
 - Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
 - Местоположение: Yuggoth
 - Обратна връзка:
 
Re: Doom Eternal
джумерки
			
						Re: Doom Eternal
Хората се оплакваха, че мародера е твърде лесен, затова с ъпдейта новото му специално умение е да смъква на 20fps когато атакува  
  
  
 
https://youtu.be/q7zxQ72niOA?t=924
			
			
									
						
										
						https://youtu.be/q7zxQ72niOA?t=924
- Jotaro97
 - Мнения: 306
 - Регистриран на: 18 Дек 2016 16:45
 - В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
 
Re: Doom Eternal
Като играх старите DOOM игри от 90-те и 3-та с RoE аз не останах с впечатлението, че Doomguy е някакъв бог на войната/уберменч който матил демони целия си живот. Тези нови игри, които са нещо като римейкове и рибуут, според мен не е трябвало да създават никакъв лор за игрите, или въобще история. Ако е трябвало да има наратив, тогава защо не е някакъв ужас като първите три игри(и онези конзолски портове)? 
Това с Rip&Tear мислех, че е някакъв майтап, когато го слушах в трейлъра, защото това са думите на онзи пехотинец от комиксите за Doom. Комиксът не струва, разбира се и мислех, че повечето фенове на поредицата го харесват с ирония.
Сега Doomguy или Doom slayer говори и разбира се е някакъв побъркан с дълбок глас. По-добре да бяха използвали (неизползвани)звуковите файлове от Quake 3, онзи поне викаше смешни работи.
			
			
									
						
							Това с Rip&Tear мислех, че е някакъв майтап, когато го слушах в трейлъра, защото това са думите на онзи пехотинец от комиксите за Doom. Комиксът не струва, разбира се и мислех, че повечето фенове на поредицата го харесват с ирония.
Сега Doomguy или Doom slayer говори и разбира се е някакъв побъркан с дълбок глас. По-добре да бяха използвали (неизползвани)звуковите файлове от Quake 3, онзи поне викаше смешни работи.
"Carthago delenda est"
			
						Re: Doom Eternal
Идеята е, демек след 64, когато решава да остане в Ада, безкрайното клане го е побъркало. Затова пазачите го намират в толкова окаяно състояние, когато е преминал през първите портали към планетата им.
Проблема е, че сюжета на Eternal е писан от бот и на ID не ги е грижа за качеството на историята, стига да подмята това, което за тях се счита за готино, метъл и т.н. Шефа на проекта си е признал без капка срам, че прави "saturday morning cartoon" и отдавна си личеше, че Eternal ще е някакъв цирк, който не се приема сериозно. Когато въртяха 2016 на AGDQ, публиката си крещяха "rip and tear" с кеф, без да им е през хуя че произлиза от някакъв дебилен комикс и разработчиците явно карат на същата философия.
Doom дефакто има около 4 различни версии от гледна точка на артистична идея зад историята и е трудно да се определи обективно кой е най-добрия или кой най-добре бачка за дадената игра и т.н. За мен е този на 2016.
			
			
									
						
										
						Проблема е, че сюжета на Eternal е писан от бот и на ID не ги е грижа за качеството на историята, стига да подмята това, което за тях се счита за готино, метъл и т.н. Шефа на проекта си е признал без капка срам, че прави "saturday morning cartoon" и отдавна си личеше, че Eternal ще е някакъв цирк, който не се приема сериозно. Когато въртяха 2016 на AGDQ, публиката си крещяха "rip and tear" с кеф, без да им е през хуя че произлиза от някакъв дебилен комикс и разработчиците явно карат на същата философия.
Doom дефакто има около 4 различни версии от гледна точка на артистична идея зад историята и е трудно да се определи обективно кой е най-добрия или кой най-добре бачка за дадената игра и т.н. За мен е този на 2016.
- Jotaro97
 - Мнения: 306
 - Регистриран на: 18 Дек 2016 16:45
 - В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
 
Re: Doom Eternal
Прав си, мой фатал, че го пропуснах това. От това, което помня е, че Doomguy, който май е внук или правнук на BJ от Wolfenstein, е бил пратен на Марс, защото ударил офицер. Офицерът го накарал да направи нещо неморално, а Doomguy се противопоставил. Това всъщност е доста благородно.Императора написа: И съм съгласен, и не съм.
Първите два Дуум-а имат история, но тя просто не е разказвана в играта, а в хартишките към нея.
Това е наложено от ограничението на технологиите тогава и примитивността на игрите и тогава си е било нормата.
Е, все пак си изоставен на база далече от цивилизацията, на планета и сателити, където не може да се живее. Измеренията са пречупени и някакви свръх същества влизат в нашия свят. Разпадането на умове(зомбитата), корупция на човешката конструкция, смесване на Ада и нашия свят. Това си е доста страшничко.Императора написа: 1 и 2 дефакто не са хоръри, обаче, а са си чисти екшъни.
Само 3 може да се счете като такъв.
Като се има предвид колко мигащи светлини има в първата игра, останах с впечатлението, че са опитали да направят ужас. Предполагам, че за 90-те това е било успешно.
Впрочем, реално всички тия неща ги има и в новите игри, ама някак си не го усещам да е страшно? Може би, защото играем като свръх човек, който живее за война. Ама някак си всички останали приемат случващото се за много сериозно, а това отсрани някак си ми се струва смешно. Тоест, някак си играта няма чувството на сериозност. Смисъл, оная сцена, където виждами голям pinkie да минава покрай една от сателитните бази на UAC, където е BFG10000. Това си изглежда смешно според мен. Да не говорим, че цялата тази оръдейна инсталация се пилотира с джойстик и стреляш BFG9000 с него.
Не знам защо, но някак си се чувствах по-страхлив, когато играех Wrath: Aeon of Ruin.
Смисъл, то май има само една-две реплики в Doom Eternal и гласа му е, като се вика на английски, deep и try hard. Тук на 27-28 секунда:Императора написа: Тука не те разбрах. И аз го предпочитам мълчалив, но не разбирам как така е "побъркан с дълбок глас" според теб.
Тоест не разбирам окачествяването ти на гласовия му тембър / характер.
https://youtu.be/F6VEF7-k2hA?t=28
"Carthago delenda est"
			
						- Jotaro97
 - Мнения: 306
 - Регистриран на: 18 Дек 2016 16:45
 - В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
 
Re: Doom Eternal
Дейба, да ти бях прочел коментара преди да си напиша отговора към Императора.Труповоз написа:Идеята е, демек след 64, когато решава да остане в Ада, безкрайното клане го е побъркало. Затова пазачите го намират в толкова окаяно състояние, когато е преминал през първите портали към планетата им.
Проблема е, че сюжета на Eternal е писан от бот и на ID не ги е грижа за качеството на историята, стига да подмята това, което за тях се счита за готино, метъл и т.н. Шефа на проекта си е признал без капка срам, че прави "saturday morning cartoon" и отдавна си личеше, че Eternal ще е някакъв цирк, който не се приема сериозно. Когато въртяха 2016 на AGDQ, публиката си крещяха "rip and tear" с кеф, без да им е през хуя че произлиза от някакъв дебилен комикс и разработчиците явно карат на същата философия.
Doom дефакто има около 4 различни версии от гледна точка на артистична идея зад историята и е трудно да се определи обективно кой е най-добрия или кой най-добре бачка за дадената игра и т.н. За мен е този на 2016.
"Carthago delenda est"
			
						- Jotaro97
 - Мнения: 306
 - Регистриран на: 18 Дек 2016 16:45
 - В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
 
Re: Doom Eternal
Значи, относно дали това първоначалните Doom игри са били само екшън, току-що изиграх първите два епизода и те изцяло се опитват да създадът атмосфера на ужас. Даже има jump-scare опити с импове. На светлините не може да се разчита, лампите спират и се пускат.
Лица на стените, плът смесена с технологичните стени на базите, човеци разкъсани и сложени на куки, някои още живи(sprite-овете се мърдат).
Явно Doom 3 като reboot/remake на първата игра, е опит в едната посока, макар че ако видим E3 демото, играта е била много по-светла от базовата игра. Даже може да се каже, че BFG версията май е опит да се възстанови именно това.
Doom 2016/Eternal пък са само екшън ориентирани с фентъзи история.
			
			
									
						
							Лица на стените, плът смесена с технологичните стени на базите, човеци разкъсани и сложени на куки, някои още живи(sprite-овете се мърдат).
Явно Doom 3 като reboot/remake на първата игра, е опит в едната посока, макар че ако видим E3 демото, играта е била много по-светла от базовата игра. Даже може да се каже, че BFG версията май е опит да се възстанови именно това.
Doom 2016/Eternal пък са само екшън ориентирани с фентъзи история.
"Carthago delenda est"
			
						- Jotaro97
 - Мнения: 306
 - Регистриран на: 18 Дек 2016 16:45
 - В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
 
Re: Doom Eternal
Само, че тематиката за първата игра е била планирана като такава и се вижда из играта, че и из неизползваните спрайтовеИмператора написа: Всички тези елементи са предизвиквали "ужас" навремето си единствено поради първобитността на изображенията и технологиите като цяло,
а не защото тематичността на играта е била планирана да е "хорър".
Получава се малко обратният ефект че модерно CGI поради полираността и напредналостта си,
всъщност е по-малко плашещо от недодялаността и ръбавостта на древните графики.




Също така вижте на Jon Romero и Tom Hall конференцията Doom: A post mortem или нещо такова се казва. Двамата дизайнери говорят за това как са опитвали да направят играта плашеща.
Мракът и капаните, освен че оказват влияние на геймплея, те и така подържат елемент на страх. Чувство на неспокойност.
Друго, музиката, когато се бориш срещу двата барони на ада на края на първия епизод и кибердемона на края на втори епизод не е вдъхновяваща, а звучи сякаш ще претърпиш поражение или нещо такова. Да не говорим, че в нивото против кибердемона има мъртви барони навсякъде, сатанистки кубчета, празност, чувство на самота. Шумните стъпки на чудовището...
Разбира се, когато го победиш, се оказва, че Фобос е над Ада и текста ти пише нещо, което е в изцяла противополжност с останалия in-game текст "Those demons will regret ever hearing of you!" или нещо такова...
Поне това е що се отнася за първата игра. Tom Hall напуска ID след нея, а втората Doom си е екшън.
"Carthago delenda est"
			
						- Jotaro97
 - Мнения: 306
 - Регистриран на: 18 Дек 2016 16:45
 - В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
 
Re: Doom Eternal
Ужас е жанр, който обхваща много неща.Императора написа:Присъствие на "gore", дори в обилни количества като тези на изображенията, не прави играта "horror".
Прави я просто.... "gore".
Иначе по същата тази твоя логика почти всички екшън FPS-и можеха да се нарекат Horror.
Както и други екшън / RPG игри като цяло, като например Blade of Darkness.
"Carthago delenda est"
			
						Re: Doom Eternal
Оригиналните са имали идеята да има някаква форма на хорър, която поради споменатите нагоре причини се е получила като хоръра в блек метъл музикално видео. Някои хора са на мнение, че Doom 3 е бил начинът, по който Кармак си е представял оригиналния Дуум. И двамата сте прави, просто го гледате от даден ъгъл.
			
			
									
						
										
						Re: Doom Eternal
Doom 1 и 2 определено не да хорър. Графката им е прекалено шарена и веселяшка за да е хорър. Стреляш розови прасенца, просто е голям майтап. В етърнал са взели шаренията на дуум 1 и 2 и са наблегнали на това коети направи първите игри велики. 
Доом 3 вече си е истибски хорър сървайвъл и според мен е доста по-хорър от резидент ивил и темподобни. За мен това е една от най-подтискащите атмосфери в игра. Там вече я няма шаренията на оригиналните дуумове и предлага един съвсем различен поглед над френчайза. Приета е с смесени чувства от феновете, но за мен е уникална игра, която предлага нещо уникално, което не може да бъде намерено в други игри. Оросто има свой собствен уникален облик.
Доом 2016 за мен е най-слабата игра от серията. Нито хорора е на нивото на дуум 3, нито екшъна е на нивото на етърнал, нито оригиналноста е на нивото на първитебдумове. Добро опипване на почвата преди да пуснат истинския доом етърнал. Това за мен е 2016.
Историята на етърнал за мен е най-амбициозната в целия френчайз. Определено на всеки е ясно че първите дуумове нямат история. Както Кармак се беше изказеаш на времето за историята в Доом. Беле казалнче историята в игрите е катомистория в порно фил, очаква се да я има, но не е толкова важна. И тук ставя дума за история в екшън, геймплей ориентирана игра. Просто в етърнала се опитват да дадът ожяснение на това което се води че се е случило в старите думиве и да ги вплетът в интересна фантастастична, хорър, религиозна история. Много ме квфи това че са включили ангели, които всъщност са извънземни. Самите ангели са супер педали които използеат енергията извлечена от страданията на хората за своя присперитет. Фактически манипулират и демоните от ада и имат машина за да извличат енергия от хората. Наораво става философска историята и човек може да се замисли върху религията и въпроси за доброто и злото ако ще.
Ясно е че исторуята е отворена за интерпвртации и ще видим как ще я доразвиват, но ми харесва посокатажв която са поели. Извънземни ангели, които манипулират ада за своя просперитет това е супер яко.
			
			
									
						
							Доом 3 вече си е истибски хорър сървайвъл и според мен е доста по-хорър от резидент ивил и темподобни. За мен това е една от най-подтискащите атмосфери в игра. Там вече я няма шаренията на оригиналните дуумове и предлага един съвсем различен поглед над френчайза. Приета е с смесени чувства от феновете, но за мен е уникална игра, която предлага нещо уникално, което не може да бъде намерено в други игри. Оросто има свой собствен уникален облик.
Доом 2016 за мен е най-слабата игра от серията. Нито хорора е на нивото на дуум 3, нито екшъна е на нивото на етърнал, нито оригиналноста е на нивото на първитебдумове. Добро опипване на почвата преди да пуснат истинския доом етърнал. Това за мен е 2016.
Историята на етърнал за мен е най-амбициозната в целия френчайз. Определено на всеки е ясно че първите дуумове нямат история. Както Кармак се беше изказеаш на времето за историята в Доом. Беле казалнче историята в игрите е катомистория в порно фил, очаква се да я има, но не е толкова важна. И тук ставя дума за история в екшън, геймплей ориентирана игра. Просто в етърнала се опитват да дадът ожяснение на това което се води че се е случило в старите думиве и да ги вплетът в интересна фантастастична, хорър, религиозна история. Много ме квфи това че са включили ангели, които всъщност са извънземни. Самите ангели са супер педали които използеат енергията извлечена от страданията на хората за своя присперитет. Фактически манипулират и демоните от ада и имат машина за да извличат енергия от хората. Наораво става философска историята и човек може да се замисли върху религията и въпроси за доброто и злото ако ще.
Ясно е че исторуята е отворена за интерпвртации и ще видим как ще я доразвиват, но ми харесва посокатажв която са поели. Извънземни ангели, които манипулират ада за своя просперитет това е супер яко.
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
			
						Re: Doom Eternal
Не само. Предполагам ще има и следващи игри, не само длц та. Иначе за длц то ми беше дошла страшната идея да го направят в миналото, когато дуум слеъра е бил в сентинел прайм и е слизал заедно с сентинелиъе в ада да бият демони. В такъв случей играта може да се направи като продължение на Херетик едванли не понеже сигурно са ползвали разни срвдновековни, магически оръжия с сентинелите а Херетика си беше като средновековен Доом. Само дето това би-било прекалено голям проект за просто длц, понеже всичко трябва да е ралично освен механиката и енджина. Става дума нито оръжията, нито асетите за нивата, нито по-голямата част от демониъе биха могли да бъдат ползвани за подобен проект, а съдейки по-успеха на етърнал надали ще искат да се отклоняват много от печелившата формула и да рискуват с експерименти като духорно продължение на Еретик.
			
			
									
						
							Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
			
						Re: Doom Eternal
Е само среднояековни нива е Еретика и противноците са средновековни демони инчудовища. Един нов демон да се направи в в етърнал си е голяма занимавка заради огромния брой анимаци прекрасни анимацио които има. Това не е като в другите шутери да има анимация за ходене, скачане, клякане, стреляне и умиране. Тук има стотицо клоуз комбат анимации дето се правят мн трудно и изискват мн ресурс за дс се направят. Идеята за сентинел прайм експанжън мн ме кефи понеже може да се получи съвсем различно усещате като атмосфера и сетинг и въпреки това играта да е същата както при оригиналите. Еретик си беше доом е в средновековен сетинг. Но самия риск да напрсвят такъв експеримент не си заслужава, понеже сегашната формула явно е печеливша. Просто отдавна не съм играл средновековно фентази фпс а винаги са ми били мн любими. Херетик, хексен можеби най новото което съм играл беше дсрк месая оф майт енд меджик, което за мен беше невероятна игра,  но също така невероятно бъгава и не полирана. Просто този сетинг мн рядко намира място в фпс тата което е жалко.
			
			
									
						
							Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
			
						Re: Doom Eternal
Визирах предимно парите. Иначе асетите е най лесното за направа. Лично на мен най скъпо ми се струва анимирснето на гадовете. Просто имат толкова много и най разнообразни анимации. Това е едно от основните неща които отличават етърнала от останалите шутери.
Амед ивъл само съм го виждал и ми прилича точно като продължение на еретик, но не бих отказал и едно истинско ААА продължение на еретик с енджина и механиката на дуум етърнал. Хем да разнообразят малко сетинга и без това са вкарали средновековни рицари в дуум.
			
			
									
						
							Амед ивъл само съм го виждал и ми прилича точно като продължение на еретик, но не бих отказал и едно истинско ААА продължение на еретик с енджина и механиката на дуум етърнал. Хем да разнообразят малко сетинга и без това са вкарали средновековни рицари в дуум.
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
			
						- 
				Serious Sam
 - Горд Пролетарий
 - Мнения: 7005
 - Регистриран на: 22 Фев 2012 13:46
 - В момента играе: Serious Sam
 - Обратна връзка:
 
Re: Doom Eternal
Идяде, имаш ли някакво инфо за предстоящото DLC, което ще е с нова кампания?
			
			
									
						
							¯\_(ツ)_/ ¯
			
						Re: Doom Eternal
Еми май още нищи не са казали от ид по темата освен че ще има.
			
			
									
						
							Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
			
						- 
				Serious Sam
 - Горд Пролетарий
 - Мнения: 7005
 - Регистриран на: 22 Фев 2012 13:46
 - В момента играе: Serious Sam
 - Обратна връзка:
 
Re: Doom Eternal
[YouTube]https://youtu.be/FdIU7ze1K24[/YouTube]
			
			
									
						
							Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.