Страница 4 от 51

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 11 Яну 2011 23:10
от iddqd
Глупостите са в твоята глава обаче. Явно разбираш повече от разработчиците на опън уорлд рпг та. Що не им пишеш майл да им кажеш че правят глупости. Аман от писшман разбирачи. Уиндоус мейкър номер 2

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 11 Яну 2011 23:19
от Sentry
Ти защо не пишеш на NC Soft или на Sony Online Entertainment че правят глупости, а? Други компании, които биха се възползвали от съветите ти са Bluehole Studios, Gearbox, Vogster, Hi Rez Studios. Честно да ти кажа ще ми е интересно какво ще ти отговорят.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 11 Яну 2011 23:25
от iddqd
И какви игри са нарпвили рпг та с голям отворен свят? Да не би за теб бордърлендс да е такова? Кажи някви рпгта дето си видял с планини реки полянки пещери с този енджин. Ънриал енджина е ръбат подходящ за екшън игри, ако с него се правят гори и поляки ливадки за приказно рпг то ще изглеждат меко казано дървено и недодялано. Видял съм този енджин на какво е способен в гиърс 2 и откритите пространства са много гадни. Нито едно истинско рпг не може да ми кажеш с ънриал 3 енджин. Повече игри съм играл с ънриал 3 енджин, повече разбирам от графика така че е в твой интерес да приемеш това което ти казвам.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 11 Яну 2011 23:29
от DJ Cat
Абе нубчета, ако искате до 2020 да караме с Ънриъл енджин. Да ти еба тъпите бастуни, ако ви слушаме консервативните глупости щяхме да си плющим тетриса. Може ли да надаваш вой, че хората правят нов енджин и нови възможности чрез него и да си искаш стария от преди 4-5 години. Бати простите сте честно, вие като поствате мислите ли ?
Освен това, ако ми кажеш че Ънриъл има по-добра графика от Обливиън . . . а Скайрима ще има 60к пъти по-добра графика от двете зьаедно. Но да да не говорим за Ънриъл, че там визуално нещата са плачевни да вземем за пример, всяка друга говня, която кажеш и да я сравним с Обливиън, а след това да я сравним и с Скайрима.

Закоренели и закърнели мозъци има само в този форум, направо ме е яд че сте се родили.


Сентри, ако целиш да си забавен, не си. Ако целиш да си компетентен и интересен с риторичните въпроси, не си. Ако нямаш директно да постнеш снимков материал и да кажеш нещо умно ( уверил си ме че ти е невъзможно) просто остави Уидоуа сам да се излага, не му прави компания.


Имаме човек, който се занимава и работи това и човек, който наблюдава индустрията от 10 години и още 2-3 човека, които са доказали че разбират от игри и имат възможност да опитат от всичко на всякакви платформи, а Сентри, които разбира от ММО-та и японски игри безспорно, но специално тук не е прав и го знае . . . Да не говорим за Уидоуа, който игри не играе, а само пуска 2-3 тролски поста и се ядосва, че щайгата не става за игри, само за тези които са на Ънриъл енджин в началните му стадии, които ползват игри от преди 100 години.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 11 Яну 2011 23:43
от Sentry
iddqd написа:И какви игри са нарпвили рпг та с голям отворен свят? Да не би за теб бордърлендс да е такова? Кажи някви рпгта дето си видял с планини реки полянки пещери с този енджин. Ънриал енджина е ръбат подходящ за екшън игри, ако с него се правят гори и поляки ливадки за приказно рпг то ще изглеждат меко казано дървено и недодялано. Видял съм този енджин на какво е способен в гиърс 2 и откритите пространства са много гадни. Нито едно истинско рпг не може да ми кажеш с ънриал 3 енджин. Повече игри съм играл с ънриал 3 енджин, повече разбирам от графика така че е в твой интерес да приемеш това което ти казвам.
http://www.youtube.com/watch?v=ODD790bO2VU
http://www.youtube.com/watch?v=PD5bzHauVvo
http://www.youtube.com/watch?v=heQHHD3q5Ug
http://www.youtube.com/watch?v=snDNJdmSSHc

DJ Cat, бастун такъв, нали ти е ясно, че Unreal Engine си има версии и най-вероятно и след 10 години също ще го има. Да, ще бъде Unreal Engine 6, ама ще го има. И в момента не пиша за това, коя игра имала по-добра графика, или за брътвежите на Widow-а в тая тема, а за това, че iddqd пише глупости, че Unreal Engine не можел да се използва за RPGта и големи open world светове.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 11 Яну 2011 23:54
от iddqd
Това са екшън клипчета тип файнъл фентази и някви батмани в град. Още повече че изглежда гадно. Виж само колко са ръбави скалите и дори самите ливади са ръбави там където има промяна на височината. Ънриал енджина е изключително не подходящ за пресъздаване на ливадки с промяна на релефа по тях. Загледай се само на първото клипче къде са стъпили чарактерите. Върху плоскости терана е изключително плосак и беден на детайли. Една плоскост с текстура на нея и няколко 2д тревички които изглждат плачевно. Чарактерите единствено са на добро ниво но терена е под сякаква критика, а за рпг терена е мнго важен. Просто ънриал енджина е създаден с цел да се създават по малки по мащаб терени и когато се създаде голям то е за сметка на детайл по терена което прави отворения свят изключително беден. Не подходящ енджин точно за това се правят нови енджини.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 00:01
от Sentry
iddqd написа:Това са екшън клипчета тип файнъл фентази и някви батмани в град. Още повече че изглежда гадно. Виж само колко са ръбави скалите и дори самите ливади са ръбави там където има промяна на височината. Ънриал енджина е изключително не подходящ за пресъздаване на ливадки с промяна на релефа по тях. Загледай се само на първото клипче къде са стъпили чарактерите. Върху плоскости терана е изключително плосак и беден на детайли. Една плоскост с текстура на нея и няколко 2д тревички които изглждат плачевно. Чарактерите единствено са на добро ниво но терена е под сякаква критика, а за рпг терена е мнго важен. Просто ънриал енджина е създаден с цел да се създават по малки по мащаб терени и когато се създаде голям то е за сметка на детайл по терена което прави отворения свят изключително беден. Не подходящ енджин точно за това се правят нови енджини.
АКо се загледаш и gamebryo-то има абсолютно същите проблеми. Все пак става дума а engine-и, които са вече на години.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 00:08
от iddqd
Да стар е енджина, но ако му наблускат много детайли по терена ще почне да бави пак. Точно за това терените изглеждат грозно понеже са празни. В игра като ънриал 3 или булетсторм енджина ще изглежда 100 пъти по одбре понеже това е жанра за който е предназначен. Сега ще излезе нова версия на ънриал 3 енджина която ще изглежда феноменално при 3д шутерите, но пак няма да е подходяща за игра тип мороуинд. Ако с нея се правят голями терени пак ще представляват плоскост с лепната текстура и 2д тревички по нея.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 00:21
от Sentry
Това не е задължително вярно, както казах всичко зависи от програмистите, които всъщност ползват engine-а и при добър handling на loading-а, тогава играта може да изглежда феноменално независимо колко голяма е картата. Иначе самата карта може да е голяма до 100 квадратни километра, което е предостатъчно за нуждите на игра като Oblivion или Morrowind. И както казах - Gamebryo-то има абсолютно същите проблеми и въпреки че е предназначено специално за open world светове при неправилна оптимизация или много обекти на екрана отново сече като умряло на какъвто и да е компютър. Същото важи и за по-стари engine-и, които са много по-слаби като технологии.

Аз лично се радвам, че Skyrim използва нов engine, но е факт, че с Unreal се правят и немалко RPGта, освен shooter-ите, които са основният жанр, та дори има и няколко стратегии с него.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 00:31
от iddqd
Просто доста такива неща съм правил на програми за 3д графика и погледа ми е станал по капризен. За човек който не е запознат с матеряла може да е ок.
http://www.youtube.com/watch?v=QpoRyokBQeA виж пода в пещерата как е цлия нагънат. Виж самите хълмчета колко по начупени са. С онзи енджин това не става, а това е мега важно за яко рпг.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 00:35
от Sentry
Както казах - за моделиране ти си човека, опитът ми там е нищожен, но когато става дума за технически характеристики на engine, може да си поспорим много време :)

Иначе за мен най-удачния engine за open world игра в момента е Avalanche Engine 2.0.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 00:40
от iddqd
Не ги знам енджините, но мога да преценя кой енджин за какво е подходящ като го видя. Виж клипчето на обливиън дтео съм пуснал и се опитай да разбереш че с ънриал енджин това не става.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 00:44
от Sentry

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 00:51
от iddqd
Да това съм го гледал. Първо не е излязал тази версия на енджина. Второ това е пре рендер, демек не е от игра и няма да изглжда така в игрите тук е наточено напудрено и пуснато от камери от които изглежда най-добре и не се виждат недостатъците. Трето от клипчето си личи, че и с този енджин няма да се нарпави реалистичен рпг свят. Да древни храмове в стил ънриал 1 ще станат яко, то още в ънриал 1 си бяха мега яки такъв тип храмове с ънриал енджина, но начупени хълмчета и ливадки и подовете на пещерите никога няма да имат тази дълбочина. Ънриал енджина си е ънрал енджин. Всяка жаба да си знае гьола. Когато енджините се използват по предназначени са най-ефективни. Както енджина на това рпг няма да става за д3 шутери така и този няма да стане за такъв тип рпг. Трябва да го разбереш това доста е логично и елементарно.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 00:53
от DJ Cat
Да, и защото има нови версии енджина, дай да си седим на него и да не правим нови енджини. Много умно браво. Да цедим едно и също нещо, а да не пробваме ново. Гениално.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 01:07
от Sentry
1 Защо фентъзито трябва да е реалистично? И защо главният фокус трябва да са хълмчета и ливади? Така или иначе те се срещат често и след час няма да ги забелязваш. Замъците и архитектурата на фентъзито, както и детайлните обидатели на света са много по-важни от ливадите.

2 Защо RPG трябва да е с отворен свят? В действителност повечето RPGта не са с отворен свят и има само няколко изключения.

3 Unreal Engine се използва за RPGта. Освен игрите, които вече съм показал и които изглеждат доста добре, поне за това, което трябва да са и за времето си, едно от най-известните RPGта в момента е базирано на Unreal - Mass Effect. Две от най-чаканите MMORPGта в момента са базирани на Unreal Engine.

4 Изискванията ти за engine-а са нереалистични. Същите недостатъци, които се забелязват в Unreal Engine се виждат ясно и в Gamebryo-то, а то е създадено специално за отворени среди с ливади. И пак камъните изглеждат ръбати и пак дърветата изглеждат гадно и тревите изглеждат дървено. Единственото, което го спасява е blur-а и светенето. Единственото предимство с gamebryo-то е, че е оптимизиран за streaming зареждане, което прави пътуването в света по-плавно и то в определени случаи.

Котко, тъп си и не следиш какво се говори в дискусията.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 01:26
от iddqd
]Защо фентъзито трябва да е реалистично? И защо главният фокус трябва да са хълмчета и ливади? Така или иначе те се срещат често и след час няма да ги забелязваш. Замъците и архитектурата на фентъзито, както и детайлните обидатели на света са много по-важни от ливадите
. Не трябва да е реалистично, а фантастично. Точно защото ще се срещат често точно за това трябва да се наблегне на тях. Досто тъпо ще е да са грозни и всеки път когато ги видиш да се дразниш колко дървено изглеждат. Това е игра в която предимно се обикаля по отворено локаци и се търсят пещерички.
2 Защо RPG трябва да е с отворен свят? В действителност повечето RPGта не са с отворен свят и има само няколко изключения.
Това рпг е едно от най-отвоерените и точно за това ънриал енджина не пасва.
Mass Effect
Масс ефекта първо, че не е с хълмчета ливадки и пещерички, а е скай фай шутер. Тази игра е по-скоро шутер от колкото рпг поне двойката.
Нищо не разбираш щом за теб енджините са еднва ли ни еднакви. Да ми сравняваш масс ефект с фентъзи рпг. Ебаси дебилягата.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 01:35
от Sentry
Не съм казвал, че engine-ите са еднакви, а че при тях се наблюдяват сходни проблеми. Също така никога не съм казвал, че Skyrim трябва да е с Unreal Engine, а споря защото очевидно RPGта могат да се правят и се правят с този engine. На няколко пъти казах, че съм доволен от това, че са избрали да разработят нов engine специално за играта, а не да използват някой от по-старите engine-и. Единственият engine, с който казах, че смятам, че е удачно и може да се направи добро RPG от този тип е Avalanche Engine 2.0 и това е точно защото поддържа огромни отворени пространства с много добро графично качество. И не мога да повярвам, че не можеш да схванеш кога се говори генерално по някаква тема и кога конкретно.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 01:44
от iddqd
а споря защото очевидно RPGта могат да се правят и се правят с този engine
Еми те и само с текст могат да се направят рпг тата и за това ли сега ще седнеш да ми спориш. :notfair: :stooped:

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Публикувано на: 12 Яну 2011 01:54
от Sentry
iddqd написа::stooped:
Не, ти си тъп, защото трябва две страници да ти обяснявам толкова елементарно нещо. И не, не аматьори правят RPGта с Unreal Engine, а сериозни компании.