1) Откъде знаеш каква ще е историята на Star craft 2 след като тя още не е излязла. По отношение на историята могат да се правят само бегли догатки. Самият сюжет на първата част беше невероятно запленяващ, за разлика от повечето стратегий геройте бяха изключително характерни и запомнящи се. Нещо което изобщо не може да се каже за C&C серийте, както и за останалите конкуренти на Star craft, ако не броим War craft.
Фабулата на Red Alert-алтернативна история на студената война (или нещо такова) е доста тъпа и нереалистична, като се има предвид че една от основните сили СССР вече не съществува. Толкова ли не може да се измисли някаква по-реалистична представа за развитието на бъдещата политика, че трябва да намесваме СССР.
1> Основата на историята ще бъде Ксел'Нага, или по скоро judgement day-а за техните отрочета. Не е особено трудно да се досетиш. Не е нужно да е излезнала играта за да го знаеш. Сюжетът на СК не е нищо кой знае какво - три раси се борят за надмощие. Самите герои са много по запомнящи се благодарение на книгите (в частност тази за Либерти) от колкото в самата игра. Явно не си играл обаче Ред, защото иначе нямаше как да не запомниш Таня или Романов, които са си култови персонажи от където и да го погледнеш.
2) Саудтракът на Star craft е невероятен, както и различните звукови ефекти и репликите на юнитите. Няма причина да се смята че в новата игра това няма да е така.
2>Саундтракът на Ред беше също толкова запомнящ се, и ако говорим за филмчетата, cut-scenes в пъти по добри. Реални хора играещи героите най-малкото.
3) Това няма никакво значение.
3> Да така е.
4)Star craft e по-малка поредица, понеже Star craft е единствената игра която може да се задържи 10 и повече години на върха без да излизат нови части. За това Star craft е най-великата, а втората част ще е играта на следващото десетилетие.
4>Определено C&C RA не е забравена също
5) Навремето съм играл и Red Alert. Основният проблем е самата игра. Графиката е добра, но гейплеят е тъп. Муден е единиците са прекалено дребни, картите прекалено големи. Изобщо това е един от опитите да се създаде RTS, но Star craft (и war craft- за феновете на фентъзито) e истината.
5>Не е вярно, геймплеят е всичко друго но не и тъп. Просто при RA има повече микро, докато в стар крафт можеш да бълваш яко зилоти и си готов. Или по скоро можеш да победиш с един тип единици. Тук говоря генерално. Само от IFV-то в RA можеха да станат 10 различни единици. Мешането на различни типове единици беше основният начин да победиш. Освен това няма нужда да споменавам за кефът от това да пуснеш атомка в базата на противника или да се потиш, че остава 1 мин докато противниковата атомка е готова а самолетите ти не могат да достигнат до нея.
6) 5 важи не само за Red Alert, но и за всичките останали стратегий. Просто те си имат свойте качества но не е напипана правилната формула.
Напротив, напипана е но тук вече идва вкусът на самият човек.
Сигурно изглежда сякаш мразя СК, ами не определено не я мразя. Обичам тази игра, отраснал съм с нея, както и с C&C Tiberian Sun, RA 2 и тн. Мисля, че самата тема е супер глупава и безмислена, защото освен че и двете игри са стратегии друга допирна точка няма. За мен това е все едно да сравняваш Half-Life и Quake ами не става братче и двете игри са адски добри, и двете са екшъни но ориентирани към различни хора, различна фабула.
Warhammer-а няма да коментирам, самата идея да гледам орки с плазмени пушки ми се струва смешна. Просто обожавам sci-fi но не и fаntasy, съответно подобно вмешателство не ми понася. Играл съм за 1 час една от игрите по Warhammer-a и последва дел. Не ми хареса, не ме привлече. Лично мнение, за това няма и да споря, когато двамата фанатици във форума почнат да хвърлят плюнки по екрана и да изреждат тонове слова как аджеба hammer-a рулира всичко. Както казах въпрос на лично мнение.