Страница 4 от 42

Публикувано на: 13 Яну 2006 14:29
от N2O
Ferrari F430


Изображение

Изображение Изображение

В Париж Ferrari показа новия си модел. Иновациите на Скудерията във Формула 1 се пренасят и в туристическите автомобили на марката. Ferrari твърдо се придържа към принципа да представя всяка година поне по един нов модел

За наследника на 360 Modena се заговори още в началото на годината. Предвижданията на Ferrari да покаже обновен модел на “малкото конче” през март 2005 г. на салона в Женева обаче не се сбъднаха - фирмата избърза с премиерата на новото Ferrari на салона в Париж, тъй като времето е пари, а когато става дума за Ferrari, е въпрос на много пари.

По първоначална информация приемникът на 360 Modena трябваше да се казва 430 Monza, но както обикновено в Маранело, не всички слухове отговарят на действителността. Преди месец Ferrari разпространи в официалния си прессайт първите снимки на новата берлинета под името F 430. Дали F430 е просто фейслифт на познатия 360 Modena или принципно нов автомобил не е лесно да се прецени. Формата на купето напомня на стария модел, но на практика се оказва, че F430 е изцяло нов автомобил, а моделът налага и нови стандарти по отношение на мощността и динамиката. Детайлите придават на автомобила по-агресивен вид и това съвсем не е случайно. С новия си модел Ferrari отново се изправя срещу конкурентите си, в лицето на Lamborghini Gallardo и Porsche 911.
Под прозрачния заден капак се крие “сърцето” на F430.

Двигателят

отново е V-образен, 8-цилиндров, но с увеличен работен обем от 4308 куб. см и повишен въртящ момент - 465 Нм при 5250 об/мин. Мощността също е увеличена и сега е 483 к.с. Динамичната характеристика се допълва от впечатляващата максимална скорост - 315 км/ч. Предавателната кутия е 6-степенна, секвенциална, с последователна полуавтоматична смяна на предавките от лостчетата зад волана, като времето за превключване е намалено със 150 милисекунди. За отличната реакция на автомобила при спиране се грижат карбонно-керамичните дискове на спирачките. Двигателят осигурява равномерно разпределение на масите между предните и задните колела, а окачването е с двойни напречни носачи. Силовият агрегат е разположен централно, пред задния мост и е достъпен за погледа. Специфичната маса на F430 е намалена до 2,8 кг на конска сила, което прави автомобила още по-пъргав и енергичен. В новия F430 са използвани и

технологии от болидите

във Формула 1. Това са електронният диференциал E-diff и воланът, на който са монтирани копчета и сигнални лампи за контрол на динамиката, напомнящи за кокпита на шампионския болид на Михаел Шумахер.

Новият F430 е направен 93% от алуминий, като всеки детайл е излят по нова технология на фирмата, което ги прави по-леки. Дизайнът се различава значително от този на предшественика, а с новите елементи колата изглежда доста по-застрашителна. Подът на алуминиевото купе е плосък. Отпред въздушните отвори са станали по-големи, а едва 7 см делят спойлера от пътя. Променени са и фаровете, които осигуряват на автомобила по-застрашително излъчване. Стоповете са почти изцяло заимствани от най-бързия Ferrari - Enzo, страничните огледала вече не са заоблени, а отсечени. Алуминиевите 19-цолови джанти също са с нов дизайн. Поръчките за новия F430 стартират от началото на следващата година, след като на салона в Детройт моделът бъде представен и на американския пазар. За всички, които искат да притежават новото "конче", в пълна сила е максимата: "Колкото повече - толкова повече" или, казано по друг начин, около 150 000 евро, без мита и акцизи.

Публикувано на: 15 Яну 2006 00:24
от Gastly
Един ден и аз ще си имам Ф430...ПОМНЕТЕ МИ ДУМИТЕ!

Изображение
Изображение
http://www.luxcars.ch/wallpapers/469_ferrari_f430_1600.jpg

Публикувано на: 15 Яну 2006 00:35
от Loopmaster
THE_PREDATOR написа:Изображение


наи добрата кола

ЛАДА САМАРА
Най-яката е Москвето на дедо ми :lol:

Публикувано на: 15 Яну 2006 00:39
от Gastly
Пичове, не се излагайте...досега темичката си беше чистичка и хубава...Апелирам да се намалят глупостите...

Публикувано на: 15 Яну 2006 00:42
от N2O
Верно не разваляйте и тая тема. Останаха малко хубави и без тва. Аре да спрете с лигните, кво е тва бе мама му стара? :?

Публикувано на: 15 Яну 2006 00:44
от Loopmaster
Gastly написа:Пичове, не се излагайте...досега темичката си беше чистичка и хубава...Апелирам да се намалят глупостите...

Дедо ми е нарекъл ферарито си Москвич. На задния прозорез пише Москве Рулззззззззззззз!!!

Публикувано на: 15 Яну 2006 00:53
от N2O
Дайба и лигнята... то да не кажеш нещо...

Публикувано на: 15 Яну 2006 00:55
от RoNi
Gastly написа:Един ден и аз ще си имам Ф430...ПОМНЕТЕ МИ ДУМИТЕ!




А АЗ SLR.Ако ли не да не се казвам Хасан(аз и сега не се казвам де и слава богу...):

http://www.atspeedimages.com/pebble_2004/pebble_beach_concours/mercedes-benz_slr_mclaren/mercedes-benz_slr_mclaren.jpg


SLR

"Сребърната стрела" на XXI век.
Пред Вас е перфектият синтез от традиции и модерни технологии. Новият Mercedes-Benz SLR McLaren следва плътно стъпките на своя легендарен предшественик, носещ името SLR, пренасяйки света на последните технически достижения в реалния живот. Изумителните динамични характеристики, вълнуващият дизайн и използването на свръхмодерни материали в конструирането на каросерията са характерни черти на SLR McLaren, които го превръщат в истинско пиршество за сетивата.

Двуместната каросерия на суперспортното купе е олицетворение на идеалното съчетание между аеродинамика и естетика. Формите и пропорциите на изработената от армирани с въглеродни влакна композитни материали каросерия създават усещане за движение дори в покой – дългото торпедо и късата задна част са в пълен унисон с богатите спортни традиции на марката. Отварящите се напред и нагоре врати и внушителните "хриле" в страничната част на предните калници са съвременна интерпретация на елементите от легендарния 300 SL от 50-те години на миналия век, но едва ли трябва да се възприемат единствено като украшения и примери за агресивна спортна естетика. Всеки елемент в новия SLR McLaren е неразделна част от общата философия за единство на форма и съдържание и изпълнява определена функционална роля в този изключителен автомобил.

"Хрилете" служат за вентилация на моторното пространство и заедно с разположените в предната част на праговете ауспухови тръби, поразителното оформление на предницата с огромен спойлер и дифузорът под задната броня са важни фактори, спомагащи за постигането на абсолютно гладко дъно и перфектно съчетание от ниско аеродинамично съпротивление и висока сила на прилепяне, сравнима с тази на използваните в професионалните моторни спортове болиди. Важен елемент в цялостната аеродинамична концепция е и подвижният заден спойлер, който освен способността да променя ъгъла си на атака спрямо въздушния поток с цел да повиши стабилността при движение с висока скорост, притежава и уникалната за сериен автомобил функция "аеродинамична спирачка", допълваща действието на спирачната система C-Brakе с осембутални апарати, управление SBC и керамични дискове с вътрешна вентилация и диаметър 370(http://www.mercedes-benz.bg)

Публикувано на: 15 Яну 2006 01:20
от Loopmaster
N2O написа:Дайба и лигнята... то да не кажеш нещо...

Дайба и лигнята шибана, то да не кажеш нещо критикуващо :lol:

Публикувано на: 17 Яну 2006 08:06
от Gastly
"Пежо" показа наследника на 206

Пораснал е не само номерът му - 207, влиза в продажба от април
http://www.autokampioen.nl/published/akm/content/afbeeldingen/toekomst/peug271t_050225g-74010_enlarged_74037.jpg
http://www.autokampioen.nl/published/akm/content/afbeeldingen/toekomst/peug272t_050225g-74018_enlarged_74046.jpg

След почти осем години в продажба и произведени близо 5,3 млн. автомобила дойде време "Пежо 206" да намери достоен заместник. Съвсем логично той ще носи номенклатурата 207 и ще бъде официално представен пред международна публика на автоизложението в Женева. Важният за марката модел 206, който бе първият представител на новия характерен стил на "френския лъв" обаче още няма да слезе от конвейра, тъй като от компанията планират известно време той и новия 207 да се произвеждат паралелно. Поредното издание на серията 20х носи всички генетично обусловени елементи на компактния бестселър, които да го идентифицират като негов наследник, видно най-вече в типичната за модела C-колона и извивката на прозорците на задните врати. В това, разбира се, има желязна логика - с един твърде харесван (и съответно продаван) автомобил не трябва да се правят смели експерименти. Не буди изненада и фактът, че новият 207 разкрива не малко прилики и с по-големия си брат - 307. Неизменни остават характерните за "Пежо" "усмихната" (и доста голяма) радиаторна решетка, както и издължените фарове. Ново обаче е оформлението на веждите на калниците, които придават по-солиден вид на мъника. Всъщност 207 вече съвсем не е мъник - дължината му е увеличена с почти 20 см! Пораснал е и на ширина, както и на височина. Междуосието също е сериозно увеличено - с 10 см.

Изображение
За задвижването на 207-цата на първо време ще се грижат три бензинови и три дизелови мотора. Най-слабият бензинов агрегат е 1,4-литров с мощност 75 к.с., , следван от 16-клапанов мотор със същия обем, но с 15 к.с. повече и по-сериозния 1,6-литров двигател с мощност от 110 "коня". Есента обаче се очакват нови попълнения, разработени заедно с БМВ - два мотора с невпечатляващия обем от 1,6 л, но доста способни - единият с максимална мощност от 115 к.с., а другият - със 143. За догодина е оставено най-апетитното предложение - отново 1,6-литров агрегат, но този път със 170 "коня".

Изображение
Дизеловата гама ще има трима представители. Всичките са комън-рейл, двата по-големи са 1,6-литрови със мощност от 110 и 90 к.с., а по-слабият е 1,4-литров с мощност от 70 к.с. Вариантът за скоростна кутия е само един - 5-степенна механична. Цените все не са обявени, но продажбите трябва да стартират през април. В началото ще се предлагат само версиите хечбек с 3 и 5 врати, а по-късно се очакват комбито (SW) и купе-кабриолетът (CC).

П.П. Искам да помоля, всички снимки, които са с големината на уолпейпъри да бъдат пускани под формата на линкове. Аз самият не съм правил това, но повече няма да се повтори. Сега забелязах колко е гадно.
Благодаря на всички за вниманието.

Публикувано на: 17 Яну 2006 10:20
от Макс Пейн
Audi S6 Avant Pics
Новата S6-ца както обикновено кърти в комби версията...Използва двигателя на новия S8 - демек V10 450hp.Това е колата за мен...Макар че и ставото RS6 беше с 450кс и ми е интересно дали има принципна разлика между S6 ил RS6 и дали ще има ново RS6 което да си е пак къртач?Не че са малко конете де но ми се струва странно да го пускат с един и същ двигател като старото...Но пак казвам - това е колата която бих карал ако искам да не се набивам на очи но да е много добра...И мощна.

Публикувано на: 17 Яну 2006 10:30
от RoNi
The7omahawk написа:Audi S6 Avant Pics
Новата S6-ца както обикновено кърти в комби версията...Използва двигателя на новия S8 - демек V10 450hp.Това е колата за мен...Макар че и ставото RS6 беше с 450кс и ми е интересно дали има принципна разлика между S6 ил RS6 и дали ще има ново RS6 което да си е пак къртач?Не че са малко конете де но ми се струва странно да го пускат с един и същ двигател като старото...Но пак казвам - това е колата която бих карал ако искам да не се набивам на очи но да е много добра...И мощна.



Само като чуя Ауди и ... :cnsrd: Единственото хубаво на ауди е quatro... :o

Публикувано на: 17 Яну 2006 10:50
от Макс Пейн
Кат не ти харесва не пиши бе мамка ти.На мен пък Audi-тата ми харесват повече от скапаните мерджани и повечето Баварци.Е, не и от М3-ката и Х5 но ти говора принципно.Това Ауди е страхотна кола и НИКОГА не бих предпочел една E-класа Брабус или 5-ца пред това.Че дори и 6-ца.Всеки с вкса си но тия всичките Астъни дето дося бяха постнати ми се повръща от тях но да съм казал "манете се с тия английски лайна"?Не.Така че по-добре си затварай устата.
EDIT - И за да не е поста ми само глупаво обиждане...
Нека слезем на земята.Някоя кола която да не е над 20 000лева и да е по-хубавичка.Ако може със спортен дух и тн.Е аз съм си хвърлил ако око на една красавица която е много дърта щайга но като ги гледам в Интернет са на по 60 000-70 000км и то при цени до 10к Евротази оферта и просто я вижте...Верно - 120 000км но е адска.Или пък да се махнем от тия нечовешки коне и тунинзи - ето ви нещо по-човешко ето това и е на 50 000км.Единствения проблем е че на тия цени трябва да се добави мито което е за 330кс ( колкото е ) е 9600лв...Но като влезем в ЕС митата може да паднат и тогава ще стана на 18...Дам това е колата...За мен поне де.

Публикувано на: 17 Яну 2006 11:21
от HUN73R
Следвайки все по-бързото излизане на нови модели при конкуренцията Пежо явно са решили, че обновеното 307 не е достатъчен конкурент на автомобили като обновения Форд Фокус и Ситроен С4, които завладяват пазара в своя клас. Затова и сега Пред нас стои концепцията за наследник на 307, носеща означението Пежо 308:
Изображение
Назад е останал стремежът за градска кола за всекидневието. Снимката горе е на версията купе. Очакват се също версия с 5 врати, а по-натам и купе-кабриолет, което стана традиция за последните модели на Пежо.
ИзображениеИзображение
Агресивните нови форми подчертават ясно изразения спортен характер на новото отроче на Френския автомобилен гигант. Засега се предполага, че двигателите с които ще се предлага ще са от 307 с известни модификации. Въпреки това топ-моделът 308GTi се очаква да се бори в класа над 200-конски сили.
Основата в концепцията за новия автомобил е само една, единствена дума: стил. По-изчистени линии и по-добра аеродинамика, отговаряща на спортния устрем. Интериорът вече е в по-меки тонове, по-изчистени линии. http://www.autospies.com/images/uploads ... 205803.jpg
Новият по-агреивен стил, съчетан с много коне под капака, спортно окачване -все неща, които могат да превърнат един подобен автомобил във фаворит на пазара. Очаква се автомобилът да бъде представен официално в края на 2006-та година.

Публикувано на: 17 Яну 2006 11:30
от Gastly
Уау, хора вижте това!

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Едит: Честита ни десета статия! Дано ги направим още десет пъти по десет!
Eдит: Ааа, 308-цата е много добра колица.

Публикувано на: 17 Яну 2006 11:41
от Wicked Spirit
Gastly ще си взема такова..
Ще отида на морето..
Ще си пусна на max Xzibit - Alcoholic..
Ще излезна от джипа с бутилка коняк Hennessey наполовина изпита..

ех, мечти..

Публикувано на: 17 Яну 2006 12:06
от Spock
Абе Тоя Бъгливец може ли да не сложи Enzo Ferrari абе може ли де е толкова тъ* или поне F40GT или поне F50 много тъпи коли е сложил да гласуваме :nooo: :nooo: :nooo:

Публикувано на: 17 Яну 2006 12:12
от Макс Пейн
hk_vlady написа:Абе Тоя Бъгливец може ли да не сложи Enzo Ferrari абе може ли де е толкова тъ* или поне F40GT или поне F50 много тъпи коли е сложил да гласуваме :nooo: :nooo: :nooo:

Да си виждали тия коли в България?Щото анкетата е за най-добрите коли в България ако не знаеш...

Публикувано на: 17 Яну 2006 12:14
от Gastly
[quote="hk_vгливеф може ли$дглиеХоже л04eа не сложи Enzo Ferrari абе може ли де е толкова тъ* или поне F40GT или поне F50 много тъпи коли е сложил да гласуваме :nooo: :nooo: :nooo:[/quote]

Разбирам яда ти, защото това са много добри коли, но тази тема е тук, явно преди ти да почнеш да посещаваш форума...По-късно заглавието и се промени, като преди това, темата се казваше "Най-добрата кола в България за 2005"...
Демек, класация за коли само, които ги има в България...
Както казах, в една друга тема, пий чаша студена вода, качи се на планина, купи си вестник или нещо друго и успокой нервите си...

Публикувано на: 17 Яну 2006 13:51
от Phantom
Малеее :shock:
От Пежо как са осрали 207-цата. Все едно са смачкали някакво 407, посбили са го малко и се е получил един гол гъз! 206 за мен беше най-красивата кола, която Пежо са правили и изглежда не са в състояние да направят по-красива... Само 407 може да се конкурира с нейната елегантност.