Страница 3 от 13
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 09 Окт 2020 21:42
				от shub niggurat
				не мога ти хвана вече тънката мисъл на дебелото черво
за стори и синематици в д3 не ми говори - там сме на ниво cartoon villains, които поп-ъпват да те таунтват долу като диалог докат вървиш към тях и все са ''е, ти разбра този ми план, но следващия път няма да успееш''
щи дам още един пример 
изнамери CGI трейлъра на Star Wars the Old Republic 
мастърпийс, по-як от 3-те нови епизода взети заедно 
с Гошо в квартирата едно време го гледахме 15 пъти и се насрахме и си казвахме брааааааааат тая игря - гледай - бахти 
а кво лайненце излезе като игра, ауууу
това се опитвам ти кажа - компания с пари може да налее много ресурс, време, много старание, но изобщо да не се справи с това да създаде дълбока система и игра, която да пребъде - то няма как CGI и обещания да спасят положението
			 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 10 Окт 2020 09:23
				от shub niggurat
				когато аз видях анонса на ПоЕ едно време, а тогава нещата се случваха доста по-under the radar, и особено арпг от този тип се очакваше да е доста niche, бях супер хайпнат и надъхан и не съм я сравнявал с представата ми за сегашния polish с тогавашния ръбат дизайн
а с аверите, с които цъкахме такива неща, бяхме на 100% сигурни, че ще се играе и ще е голям хит това
и следях редовно ъпдейти във форума им ( нещо, което не правим от 10 години, щото имаме ютуб и стриймъри, които ни сдъвкват инфото на готово ), и нямах търпение да излезе заради уникалната скил система и gem-овете и съпортите и обещаваното build diversity 
и ПоЕ е създадена от шепа гладни, вложили всичко ФЕНОВЕ на жанра, които нямат друг избор освен да дадат всичко от себе си и да изкарат хубав продукт
както е било с Близз 90те, когато са правили диабло 1 и 2 
сега говорим за мега корпорации, китайски инвеститори и адски много пара 
и изпод всичкото това нещо, за милионен път - гръмките обещания на някакви хора, които ги държат за топките една сюрия корпоративни човечета/чифутчета - които смятат за ''интересна'' новина да ми съобщят че търсели MONETIZATION EXPERT и не знам си кво
аве, педали, дайте гифче как барбериъна пръска фаллен-и с голям топуз и ще съм доволен за седмица-две
 

 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 10 Окт 2020 12:31
				от Sentry
				Хората, които правят търсенето на monetization expert новина са youtuber-ите, които уж ти сдъвкват информациятаm, но всъщност те заливат с един куп ирелевантна информация и спекулации. Новините от Blizzard до сега са анонса и quarterly update-ите. Много ми се ще да престанат да се сравняват игри в алфа с такива с над 5 години content expansion-и.
Истината е, че скоро след първия expansion Diablo 3 е напълно заебана като development и затова не се наблюдава това разширение на build option-ите, което го има в Path of Exile и Grim Dawn. Ако Diablo 4 стартира с броя скилове, които са показали до днес и след това се разширява допълнително, тогава не виждам причина за притеснение.
			 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 10 Окт 2020 13:16
				от shub niggurat
				Sentry написа:
Много ми се ще да престанат да се сравняват игри в алфа с такива с над 5 години content expansion-и.
да, така е - и аз не искам да ги сравнявам 
това, което се опитвам да подчертая е и нещо, което някъде беше споменато в интервю с Крис Уилсън от ПоЕ ( или не знам вече с кого ) - ''играта ни е замислена така, че да може да се надгражда безкрайно''
естествено, за много от нас това вече ще означава тотален клъстърфък, какъвто е и станала вече
това са ми опасенията за Д4 - ако скелета е калпав, не можеш да слагаш много мръвка по него  
 
 
това, което виждам, ако не го преработят пак, ще е доста семпло 
и мога да посоча друга игра, която е в разработка и няма 5 години контент експанжъни, но вече демонстрира как се правят нещата - Last Epoch
всеки  скил си има дърво с множество спекове, отделно солидно пасивно дърво с 3 спека тип асенданситата в ПоЕ
и много ще се радвам след няколко години някой да изрови тая наша дискусия тук и да ми каже ''видя ли, тъпако, не беше прав'', но аз да не мога го прочета щот просто нямам време за глупости от цъкане на Д4 до откат  

 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 11 Окт 2020 09:45
				от shub niggurat
				е да обърна, ма вече ще се повторя за 15ти път и става досадно 
да - хайпвахме се точно на тоя ръбава представа за ПоЕ и се бях сайннал за затворената бета рано рано и проверявах пощата си трескаво всеки ден дали няма инвайт 
и не ме интересуваше графика и тн, изглеждаше като ангажиращо АРПГ с мрачни елементи и готина скилл система - демек, core gameplay елементите са ме грабнали 
и получих бета ключ, играех още тогава, когато имаше само един акт, после когато бяха 3 и тн
и в диабло 3 геймплея беше супер - но има разлика между геймплей като интервактивност и това, което всъщност те задържа да играеш играта дълго време
щото в диабло 3 всичко беше мега респонсив, плавно и се усещаше тежестта на ударите, анимациите бяха пипнати и тн
то и в Wolcen беше така, кат се замисля ...
			 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 11 Окт 2020 10:09
				от Sentry
				shub niggurat написа:Sentry написа:
Много ми се ще да престанат да се сравняват игри в алфа с такива с над 5 години content expansion-и.
да, така е - и аз не искам да ги сравнявам 
това, което се опитвам да подчертая е и нещо, което някъде беше споменато в интервю с Крис Уилсън от ПоЕ ( или не знам вече с кого ) - ''играта ни е замислена така, че да може да се надгражда безкрайно''
естествено, за много от нас това вече ще означава тотален клъстърфък, какъвто е и станала вече
това са ми опасенията за Д4 - ако скелета е калпав, не можеш да слагаш много мръвка по него  
 
 
това, което виждам, ако не го преработят пак, ще е доста семпло 
и мога да посоча друга игра, която е в разработка и няма 5 години контент експанжъни, но вече демонстрира как се правят нещата - Last Epoch
всеки  скил си има дърво с множество спекове, отделно солидно пасивно дърво с 3 спека тип асенданситата в ПоЕ
и много ще се радвам след няколко години някой да изрови тая наша дискусия тук и да ми каже ''видя ли, тъпако, не беше прав'', но аз да не мога го прочета щот просто нямам време за глупости от цъкане на Д4 до откат  

 
Според мен комплексността е функция на количество, а не на качество. PoE в основата си е базово обхождане на граф + Final Fantasy 7 materia system. Това, което прави системата интересна е опциите в самия граф, големината му и броя на различниките skill-ове, които могат да се equip-нат. Това, което виждаме в Diablo 4 са два графа, с взаимодействие между тях. Колко нека можеш да сложиш в тези графове зависи изцяло от това колко време за development имаш.
До голяма степен системата в Diablo 4 изглежда да работи подобно на Last Epoch - научава се skill-а първо, а след това разклонението е с upgrade-и на въпросния skill. Естествено това, което виждаме в Last Epoch е много по-голямо разклонение и много повече нодове тъй като между major upgrade-ите има по-малки node-ове с minor upgrade-и. Това може да си го позволят, тъй като skill point-овете, не са обвързани с character level, а със skill level.
Diablo 4 в това отношение обаче прави крачка назад нарочно, за да бъде по-близо до Diablo 2, тъй като това беше основната критика към 3 от много хора - че не е 2. Това в голяма степен ще е в ущърб на играта, както стана и с новия Torchlight, който първоначално щеше да бъде съвсем различна игра. Доста е трудно да уцелиш баланс между иновация и фамилиарност и Diablo 4 тепърва се сблъсква с този проблем. Честно казано съм оптимистично настроен за играта, защото всички skill системи са до-голяма степен равностойни за мен и не влиаят чак толкова много на gameplay-а, колкото изглежда първоначално. В края на краищата build-а се определя от това до какви активни и пасивни умения имаш достъп и как можеш да ги комбинираш, а не толкова от това как ги придобиваш.
 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 25 Окт 2020 10:38
				от shub niggurat
				не мога да разбера наистина ли имаш нужда от разяснения за всяко едно нещо, което казвам(е) 
каквото и да ти кажа, ти няма да ме разбереш, ако не си ме разбрал от първия път
а аз го казах вече сигурно 16 пъти
казвам го за последно и след това игнорирам темата, докато не излезе следващия ъпдейт, когато ще има какво да се обсъжда евентуално 
отвори си ушите
не ме ебе колко време и пари ще вкарат в лъскавата опаковка 
не ме ебе за графиката
не ме ебе колко ще опъват тирантите от близз че са направили тва, или онова 
искам да видя следните резултати от фактора време/пари : 
* кадърна итемизация
* гъвкав, лесен за надграждане и развитие ендгейм 
* build variety/преиграваемост 
* и ако не е твърде оптимистично от моя страна - мрачния сетинг, който имахме в първите игри, 
демек - една стабилна основа, върху която да се гради 
Всичко останало може да се шлайфа през годините - от стабилност на сървъри, лаг, десинк, до текстури, шейдъри, анимации и тн
			 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 01 Ное 2020 10:34
				от shub niggurat
				Ха  
 
 
Част от скептицизма ми идваше заради тоя. Май е добра новина, това. Ма знае ли човек ...
 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 16 Дек 2020 07:20
				от Sentry
				https://news.blizzard.com/en-us/diablo4 ... ember-2020
Окей концепции като цяло, нищо groundbreaking, по-скоро back-to-roots.
 
			 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 07 Яну 2021 10:05
				от shub niggurat
				Все още са с неясните attack и def показатели за всяко нещо. Това за мене е доста dumbed down начин да представят EHP-то на един герой по такъв начин, че да е елементарно за схващане от всяко лапе, хванало играта им. И от там - колкото повече атак имам, толкова по-голямо е пишлето. Лесна задача. 
Не знам, пичове. И с тва темпо, 2-3 пъти скрапване на дърво/клонка, тепърва да опипват почвата с итемизацията - според мене има едно 3-4 години ПОНЕ докат видим бета.
			 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 07 Яну 2021 16:28
				от Sentry
				Да, и изведнъж идва типа с половината ти attack и с два пъти повече critical chance и attack speed и ти показва, че нещата не стоят точно по този начин. Дори от малкото screenshot-и, които са ни дали се вижда доста очевидно, че attack и defense са базови показатели, а не агрегации на всички статове на даден item. Не знам някоя игра в pre-release да е оповестявала damage calculation формулата си, така че това, че са "неясни" може да се очаква на този момент от разработката.
P.S.
Защо е очевидно, че са базови показатели? Тези 3 screenshot-а казват доста:
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/pa ... 493120.jpg
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/pa ... 450986.jpg
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/pa ... 494428.jpg
От първия може да се види, че Strength винаги дава defense, Intelligence винаги дава resistances, Willpower винаги дава healing received и Dexterity винаги дава dodge chance.
Втория screen показва три item-а по презумпция с едно и също ниво с еднакъв attack атрибут. Втория и третия item обаче имат crit chance affix, който на теория би увеличил attack value-то ако беше сборен атрибут. Третия item има и Strength affix, който на теория би дал defense стойност за item-а, ако това беше сборен атрибут.
Третия screenshot показва два item-а на едно ниво с два различни attack speed-а и attack value-та, което си е друг вид балансиране, което сме виждали преди. Естествено част от това балансиране може да е, че wand-а е 1-hand, докато стафа е 2-hand, така че не може да се каже точно какво значат attack speed-овете като бързина на удара.
 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 07 Яну 2021 21:02
				от shub niggurat
				Императора написа:
Второ, всички тези статсове, показатели, изчисления, айтемизация, са фактори, които могат тотално и цялостно да се преизобретят мигновено в рамките на няколко дни.
да, да, да ...  
 
 
една фундаментало крива итемизация хвърля играта на боклука директно 
а те нали искат хората да им дават напътствия как да си направят играта
е - ако гледаме глобалния отзвук - скоро и тва ще скрап-нат и следващия ъпдейт ще е ''ето пробваме се пак да уцелим какво искате'' 
черноглед съм, сори
тва е близзард  
 
 
И кажете ми каква е идеята амулет/ринг да има атак и дефенс? 
Всичките крит ченс ролове и атак спийд няма да имат значение, ако накрая пак гледаме някакъв сбор от power level, какъвто са тия два стата. 
inb4, да влезеш в група за world boss ти иска gear check от еди колко си атак и еди колко си дефенс  

 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 07 Яну 2021 21:41
				от Sentry
				Честно казано ако тълкувам итемизацията коректно тогава на max level char с всички item-и на max level attack и defense-а ще са доста близо един до друг и ефективността на билда ще зависи напълно от другите афикси. Доколкото мога да кажа амулетите и пръстените дават само attack, но не и defense. Мисля, че е идеята на итемизацията е разоределението на тези статове да бъде дискретно - 6 слота, в които имаш defense и 4 слота, в които имаш attack.
			 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 20 Фев 2021 00:46
				от Sentry
				Rogue-а изглежда яко. Показаха и Andariel ако не се лъжа. Явно ще има и PvP.
			 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 20 Фев 2021 03:20
				от Gipo
				Sentry написа:Явно ще има и PvP.
ахахахахаха, да, сигурно ще е като пвп-то на Д3 

 И меджик файнда 

 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 20 Фев 2021 12:27
				от Sentry
				Концепцията напомня на Dark Zones в Division - PvPvE зони, където се биеш с други играчи, правиш event-и и събираш currency. Когато си събрал достатъчно отиваш да го "рафинираш" за да можеш да го използваш. Докато рафинираш това се обявява на другите играчи заедно с това къде си и те могат да дойдат и да ти начупят канчето и да ти вземат събраното currency. Ако убиваш много играчи играта ти слага bounty на главата и отново обявява къде си на всички останали.
			 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 20 Фев 2021 19:55
				от Gipo
				Тези зони са полу мъртви в дивизията, защото пвп-то в такъв тип игри е пълна простотия и ултимативно небалансирано. Вероятно има двама души, които го взимат  насериозно 

 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 21 Фев 2021 01:57
				от Sentry
				А, с това съм съгласен. Просто си мисля, че този път всъщност ще има някаква безсмислица такава.
			 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 21 Фев 2021 12:43
				от Gipo
				Под ПвПто в Д3 имах предвид - да го обявят, после на релийса да кажат, че ще го забавят... и в един момент да кажат: "абе, знаете ли какво, решихме да няма пвп"  
 
 
И меджик файнда, за който на 2рата седмица се знаеше, че не работи и близард просто го премахнаха като статистика хахаха
 
			
					
				Re: Diablo IV
				Публикувано на: 21 Фев 2021 23:29
				от shub niggurat
				ест трябва да е клиширания роуг персонаж - циганка/пенелопе круз от улиците на големия, безмилостен град, станала крадец, етц  
![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif) 
 
все тая, разбира се
клипчето е яко
и най-важното е геймплея  
