Diablo IV
- shub niggurat
- Мнения: 8415
- Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
- Местоположение: Yuggoth
- Обратна връзка:
Re: Diablo IV
не мога ти хвана вече тънката мисъл на дебелото черво
за стори и синематици в д3 не ми говори - там сме на ниво cartoon villains, които поп-ъпват да те таунтват долу като диалог докат вървиш към тях и все са ''е, ти разбра този ми план, но следващия път няма да успееш''
щи дам още един пример
изнамери CGI трейлъра на Star Wars the Old Republic
мастърпийс, по-як от 3-те нови епизода взети заедно
с Гошо в квартирата едно време го гледахме 15 пъти и се насрахме и си казвахме брааааааааат тая игря - гледай - бахти
а кво лайненце излезе като игра, ауууу
това се опитвам ти кажа - компания с пари може да налее много ресурс, време, много старание, но изобщо да не се справи с това да създаде дълбока система и игра, която да пребъде - то няма как CGI и обещания да спасят положението
			
			
									
						
							за стори и синематици в д3 не ми говори - там сме на ниво cartoon villains, които поп-ъпват да те таунтват долу като диалог докат вървиш към тях и все са ''е, ти разбра този ми план, но следващия път няма да успееш''
щи дам още един пример
изнамери CGI трейлъра на Star Wars the Old Republic
мастърпийс, по-як от 3-те нови епизода взети заедно
с Гошо в квартирата едно време го гледахме 15 пъти и се насрахме и си казвахме брааааааааат тая игря - гледай - бахти
а кво лайненце излезе като игра, ауууу
това се опитвам ти кажа - компания с пари може да налее много ресурс, време, много старание, но изобщо да не се справи с това да създаде дълбока система и игра, която да пребъде - то няма как CGI и обещания да спасят положението
джумерки
			
						- shub niggurat
- Мнения: 8415
- Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
- Местоположение: Yuggoth
- Обратна връзка:
Re: Diablo IV
когато аз видях анонса на ПоЕ едно време, а тогава нещата се случваха доста по-under the radar, и особено арпг от този тип се очакваше да е доста niche, бях супер хайпнат и надъхан и не съм я сравнявал с представата ми за сегашния polish с тогавашния ръбат дизайн
а с аверите, с които цъкахме такива неща, бяхме на 100% сигурни, че ще се играе и ще е голям хит това
и следях редовно ъпдейти във форума им ( нещо, което не правим от 10 години, щото имаме ютуб и стриймъри, които ни сдъвкват инфото на готово ), и нямах търпение да излезе заради уникалната скил система и gem-овете и съпортите и обещаваното build diversity
и ПоЕ е създадена от шепа гладни, вложили всичко ФЕНОВЕ на жанра, които нямат друг избор освен да дадат всичко от себе си и да изкарат хубав продукт
както е било с Близз 90те, когато са правили диабло 1 и 2
сега говорим за мега корпорации, китайски инвеститори и адски много пара
и изпод всичкото това нещо, за милионен път - гръмките обещания на някакви хора, които ги държат за топките една сюрия корпоративни човечета/чифутчета - които смятат за ''интересна'' новина да ми съобщят че търсели MONETIZATION EXPERT и не знам си кво
аве, педали, дайте гифче как барбериъна пръска фаллен-и с голям топуз и ще съм доволен за седмица-две
 
			
			
									
						
							а с аверите, с които цъкахме такива неща, бяхме на 100% сигурни, че ще се играе и ще е голям хит това
и следях редовно ъпдейти във форума им ( нещо, което не правим от 10 години, щото имаме ютуб и стриймъри, които ни сдъвкват инфото на готово ), и нямах търпение да излезе заради уникалната скил система и gem-овете и съпортите и обещаваното build diversity
и ПоЕ е създадена от шепа гладни, вложили всичко ФЕНОВЕ на жанра, които нямат друг избор освен да дадат всичко от себе си и да изкарат хубав продукт
както е било с Близз 90те, когато са правили диабло 1 и 2
сега говорим за мега корпорации, китайски инвеститори и адски много пара
и изпод всичкото това нещо, за милионен път - гръмките обещания на някакви хора, които ги държат за топките една сюрия корпоративни човечета/чифутчета - които смятат за ''интересна'' новина да ми съобщят че търсели MONETIZATION EXPERT и не знам си кво
аве, педали, дайте гифче как барбериъна пръска фаллен-и с голям топуз и ще съм доволен за седмица-две

джумерки
			
						Re: Diablo IV
Хората, които правят търсенето на monetization expert новина са youtuber-ите, които уж ти сдъвкват информациятаm, но всъщност те заливат с един куп ирелевантна информация и спекулации. Новините от Blizzard до сега са анонса и quarterly update-ите. Много ми се ще да престанат да се сравняват игри в алфа с такива с над 5 години content expansion-и.
Истината е, че скоро след първия expansion Diablo 3 е напълно заебана като development и затова не се наблюдава това разширение на build option-ите, което го има в Path of Exile и Grim Dawn. Ако Diablo 4 стартира с броя скилове, които са показали до днес и след това се разширява допълнително, тогава не виждам причина за притеснение.
			
			
									
						
							Истината е, че скоро след първия expansion Diablo 3 е напълно заебана като development и затова не се наблюдава това разширение на build option-ите, което го има в Path of Exile и Grim Dawn. Ако Diablo 4 стартира с броя скилове, които са показали до днес и след това се разширява допълнително, тогава не виждам причина за притеснение.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
			
						Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
- shub niggurat
- Мнения: 8415
- Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
- Местоположение: Yuggoth
- Обратна връзка:
Re: Diablo IV
да, така е - и аз не искам да ги сравнявамSentry написа: Много ми се ще да престанат да се сравняват игри в алфа с такива с над 5 години content expansion-и.
това, което се опитвам да подчертая е и нещо, което някъде беше споменато в интервю с Крис Уилсън от ПоЕ ( или не знам вече с кого ) - ''играта ни е замислена така, че да може да се надгражда безкрайно''
естествено, за много от нас това вече ще означава тотален клъстърфък, какъвто е и станала вече
това са ми опасенията за Д4 - ако скелета е калпав, не можеш да слагаш много мръвка по него
 
 това, което виждам, ако не го преработят пак, ще е доста семпло
и мога да посоча друга игра, която е в разработка и няма 5 години контент експанжъни, но вече демонстрира как се правят нещата - Last Epoch
всеки скил си има дърво с множество спекове, отделно солидно пасивно дърво с 3 спека тип асенданситата в ПоЕ
и много ще се радвам след няколко години някой да изрови тая наша дискусия тук и да ми каже ''видя ли, тъпако, не беше прав'', но аз да не мога го прочета щот просто нямам време за глупости от цъкане на Д4 до откат

джумерки
			
						- shub niggurat
- Мнения: 8415
- Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
- Местоположение: Yuggoth
- Обратна връзка:
Re: Diablo IV
е да обърна, ма вече ще се повторя за 15ти път и става досадно 
да - хайпвахме се точно на тоя ръбава представа за ПоЕ и се бях сайннал за затворената бета рано рано и проверявах пощата си трескаво всеки ден дали няма инвайт
и не ме интересуваше графика и тн, изглеждаше като ангажиращо АРПГ с мрачни елементи и готина скилл система - демек, core gameplay елементите са ме грабнали
и получих бета ключ, играех още тогава, когато имаше само един акт, после когато бяха 3 и тн
и в диабло 3 геймплея беше супер - но има разлика между геймплей като интервактивност и това, което всъщност те задържа да играеш играта дълго време
щото в диабло 3 всичко беше мега респонсив, плавно и се усещаше тежестта на ударите, анимациите бяха пипнати и тн
то и в Wolcen беше така, кат се замисля ...
			
			
									
						
							да - хайпвахме се точно на тоя ръбава представа за ПоЕ и се бях сайннал за затворената бета рано рано и проверявах пощата си трескаво всеки ден дали няма инвайт
и не ме интересуваше графика и тн, изглеждаше като ангажиращо АРПГ с мрачни елементи и готина скилл система - демек, core gameplay елементите са ме грабнали
и получих бета ключ, играех още тогава, когато имаше само един акт, после когато бяха 3 и тн
и в диабло 3 геймплея беше супер - но има разлика между геймплей като интервактивност и това, което всъщност те задържа да играеш играта дълго време
щото в диабло 3 всичко беше мега респонсив, плавно и се усещаше тежестта на ударите, анимациите бяха пипнати и тн
то и в Wolcen беше така, кат се замисля ...
джумерки
			
						Re: Diablo IV
Според мен комплексността е функция на количество, а не на качество. PoE в основата си е базово обхождане на граф + Final Fantasy 7 materia system. Това, което прави системата интересна е опциите в самия граф, големината му и броя на различниките skill-ове, които могат да се equip-нат. Това, което виждаме в Diablo 4 са два графа, с взаимодействие между тях. Колко нека можеш да сложиш в тези графове зависи изцяло от това колко време за development имаш.shub niggurat написа:да, така е - и аз не искам да ги сравнявамSentry написа: Много ми се ще да престанат да се сравняват игри в алфа с такива с над 5 години content expansion-и.
това, което се опитвам да подчертая е и нещо, което някъде беше споменато в интервю с Крис Уилсън от ПоЕ ( или не знам вече с кого ) - ''играта ни е замислена така, че да може да се надгражда безкрайно''
естествено, за много от нас това вече ще означава тотален клъстърфък, какъвто е и станала вече
това са ми опасенията за Д4 - ако скелета е калпав, не можеш да слагаш много мръвка по него
това, което виждам, ако не го преработят пак, ще е доста семпло
и мога да посоча друга игра, която е в разработка и няма 5 години контент експанжъни, но вече демонстрира как се правят нещата - Last Epoch
всеки скил си има дърво с множество спекове, отделно солидно пасивно дърво с 3 спека тип асенданситата в ПоЕ
и много ще се радвам след няколко години някой да изрови тая наша дискусия тук и да ми каже ''видя ли, тъпако, не беше прав'', но аз да не мога го прочета щот просто нямам време за глупости от цъкане на Д4 до откат
До голяма степен системата в Diablo 4 изглежда да работи подобно на Last Epoch - научава се skill-а първо, а след това разклонението е с upgrade-и на въпросния skill. Естествено това, което виждаме в Last Epoch е много по-голямо разклонение и много повече нодове тъй като между major upgrade-ите има по-малки node-ове с minor upgrade-и. Това може да си го позволят, тъй като skill point-овете, не са обвързани с character level, а със skill level.
Diablo 4 в това отношение обаче прави крачка назад нарочно, за да бъде по-близо до Diablo 2, тъй като това беше основната критика към 3 от много хора - че не е 2. Това в голяма степен ще е в ущърб на играта, както стана и с новия Torchlight, който първоначално щеше да бъде съвсем различна игра. Доста е трудно да уцелиш баланс между иновация и фамилиарност и Diablo 4 тепърва се сблъсква с този проблем. Честно казано съм оптимистично настроен за играта, защото всички skill системи са до-голяма степен равностойни за мен и не влиаят чак толкова много на gameplay-а, колкото изглежда първоначално. В края на краищата build-а се определя от това до какви активни и пасивни умения имаш достъп и как можеш да ги комбинираш, а не толкова от това как ги придобиваш.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
			
						Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
- shub niggurat
- Мнения: 8415
- Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
- Местоположение: Yuggoth
- Обратна връзка:
Re: Diablo IV
не мога да разбера наистина ли имаш нужда от разяснения за всяко едно нещо, което казвам(е) 
каквото и да ти кажа, ти няма да ме разбереш, ако не си ме разбрал от първия път
а аз го казах вече сигурно 16 пъти
казвам го за последно и след това игнорирам темата, докато не излезе следващия ъпдейт, когато ще има какво да се обсъжда евентуално
отвори си ушите
не ме ебе колко време и пари ще вкарат в лъскавата опаковка
не ме ебе за графиката
не ме ебе колко ще опъват тирантите от близз че са направили тва, или онова
искам да видя следните резултати от фактора време/пари :
* кадърна итемизация
* гъвкав, лесен за надграждане и развитие ендгейм
* build variety/преиграваемост
* и ако не е твърде оптимистично от моя страна - мрачния сетинг, който имахме в първите игри,
демек - една стабилна основа, върху която да се гради
Всичко останало може да се шлайфа през годините - от стабилност на сървъри, лаг, десинк, до текстури, шейдъри, анимации и тн
			
			
									
						
							каквото и да ти кажа, ти няма да ме разбереш, ако не си ме разбрал от първия път
а аз го казах вече сигурно 16 пъти
казвам го за последно и след това игнорирам темата, докато не излезе следващия ъпдейт, когато ще има какво да се обсъжда евентуално
отвори си ушите
не ме ебе колко време и пари ще вкарат в лъскавата опаковка
не ме ебе за графиката
не ме ебе колко ще опъват тирантите от близз че са направили тва, или онова
искам да видя следните резултати от фактора време/пари :
* кадърна итемизация
* гъвкав, лесен за надграждане и развитие ендгейм
* build variety/преиграваемост
* и ако не е твърде оптимистично от моя страна - мрачния сетинг, който имахме в първите игри,
демек - една стабилна основа, върху която да се гради
Всичко останало може да се шлайфа през годините - от стабилност на сървъри, лаг, десинк, до текстури, шейдъри, анимации и тн
джумерки
			
						- shub niggurat
- Мнения: 8415
- Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
- Местоположение: Yuggoth
- Обратна връзка:
Re: Diablo IV
Ха   
 
Част от скептицизма ми идваше заради тоя. Май е добра новина, това. Ма знае ли човек ...
			
			
									
						
							 
 Част от скептицизма ми идваше заради тоя. Май е добра новина, това. Ма знае ли човек ...
джумерки
			
						Re: Diablo IV
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4 ... ember-2020
Окей концепции като цяло, нищо groundbreaking, по-скоро back-to-roots.
			
			
									
						
							Окей концепции като цяло, нищо groundbreaking, по-скоро back-to-roots.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
			
						Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
- shub niggurat
- Мнения: 8415
- Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
- Местоположение: Yuggoth
- Обратна връзка:
Re: Diablo IV
Все още са с неясните attack и def показатели за всяко нещо. Това за мене е доста dumbed down начин да представят EHP-то на един герой по такъв начин, че да е елементарно за схващане от всяко лапе, хванало играта им. И от там - колкото повече атак имам, толкова по-голямо е пишлето. Лесна задача. 
Не знам, пичове. И с тва темпо, 2-3 пъти скрапване на дърво/клонка, тепърва да опипват почвата с итемизацията - според мене има едно 3-4 години ПОНЕ докат видим бета.
			
			
									
						
							Не знам, пичове. И с тва темпо, 2-3 пъти скрапване на дърво/клонка, тепърва да опипват почвата с итемизацията - според мене има едно 3-4 години ПОНЕ докат видим бета.
джумерки
			
						Re: Diablo IV
Да, и изведнъж идва типа с половината ти attack и с два пъти повече critical chance и attack speed и ти показва, че нещата не стоят точно по този начин. Дори от малкото screenshot-и, които са ни дали се вижда доста очевидно, че attack и defense са базови показатели, а не агрегации на всички статове на даден item. Не знам някоя игра в pre-release да е оповестявала damage calculation формулата си, така че това, че са "неясни" може да се очаква на този момент от разработката.
P.S.
Защо е очевидно, че са базови показатели? Тези 3 screenshot-а казват доста:
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/pa ... 493120.jpg
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/pa ... 450986.jpg
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/pa ... 494428.jpg
От първия може да се види, че Strength винаги дава defense, Intelligence винаги дава resistances, Willpower винаги дава healing received и Dexterity винаги дава dodge chance.
Втория screen показва три item-а по презумпция с едно и също ниво с еднакъв attack атрибут. Втория и третия item обаче имат crit chance affix, който на теория би увеличил attack value-то ако беше сборен атрибут. Третия item има и Strength affix, който на теория би дал defense стойност за item-а, ако това беше сборен атрибут.
Третия screenshot показва два item-а на едно ниво с два различни attack speed-а и attack value-та, което си е друг вид балансиране, което сме виждали преди. Естествено част от това балансиране може да е, че wand-а е 1-hand, докато стафа е 2-hand, така че не може да се каже точно какво значат attack speed-овете като бързина на удара.
			
			
									
						
							P.S.
Защо е очевидно, че са базови показатели? Тези 3 screenshot-а казват доста:
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/pa ... 493120.jpg
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/pa ... 450986.jpg
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/pa ... 494428.jpg
От първия може да се види, че Strength винаги дава defense, Intelligence винаги дава resistances, Willpower винаги дава healing received и Dexterity винаги дава dodge chance.
Втория screen показва три item-а по презумпция с едно и също ниво с еднакъв attack атрибут. Втория и третия item обаче имат crit chance affix, който на теория би увеличил attack value-то ако беше сборен атрибут. Третия item има и Strength affix, който на теория би дал defense стойност за item-а, ако това беше сборен атрибут.
Третия screenshot показва два item-а на едно ниво с два различни attack speed-а и attack value-та, което си е друг вид балансиране, което сме виждали преди. Естествено част от това балансиране може да е, че wand-а е 1-hand, докато стафа е 2-hand, така че не може да се каже точно какво значат attack speed-овете като бързина на удара.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
			
						Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
- shub niggurat
- Мнения: 8415
- Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
- Местоположение: Yuggoth
- Обратна връзка:
Re: Diablo IV
да, да, да ...Императора написа: Второ, всички тези статсове, показатели, изчисления, айтемизация, са фактори, които могат тотално и цялостно да се преизобретят мигновено в рамките на няколко дни.
 
 една фундаментало крива итемизация хвърля играта на боклука директно
а те нали искат хората да им дават напътствия как да си направят играта
е - ако гледаме глобалния отзвук - скоро и тва ще скрап-нат и следващия ъпдейт ще е ''ето пробваме се пак да уцелим какво искате''
черноглед съм, сори
тва е близзард
 
 И кажете ми каква е идеята амулет/ринг да има атак и дефенс?
Всичките крит ченс ролове и атак спийд няма да имат значение, ако накрая пак гледаме някакъв сбор от power level, какъвто са тия два стата.
inb4, да влезеш в група за world boss ти иска gear check от еди колко си атак и еди колко си дефенс

джумерки
			
						Re: Diablo IV
Честно казано ако тълкувам итемизацията коректно тогава на max level char с всички item-и на max level attack и defense-а ще са доста близо един до друг и ефективността на билда ще зависи напълно от другите афикси. Доколкото мога да кажа амулетите и пръстените дават само attack, но не и defense. Мисля, че е идеята на итемизацията е разоределението на тези статове да бъде дискретно - 6 слота, в които имаш defense и 4 слота, в които имаш attack.
			
			
									
						
							We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
			
						Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: Diablo IV
Rogue-а изглежда яко. Показаха и Andariel ако не се лъжа. Явно ще има и PvP.
			
			
									
						
							We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
			
						Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: Diablo IV
ахахахахаха, да, сигурно ще е като пвп-то на Д3Sentry написа:Явно ще има и PvP.
 И меджик файнда
 И меджик файнда 
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
			
						Re: Diablo IV
Концепцията напомня на Dark Zones в Division - PvPvE зони, където се биеш с други играчи, правиш event-и и събираш currency. Когато си събрал достатъчно отиваш да го "рафинираш" за да можеш да го използваш. Докато рафинираш това се обявява на другите играчи заедно с това къде си и те могат да дойдат и да ти начупят канчето и да ти вземат събраното currency. Ако убиваш много играчи играта ти слага bounty на главата и отново обявява къде си на всички останали.
			
			
									
						
							We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
			
						Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: Diablo IV
Тези зони са полу мъртви в дивизията, защото пвп-то в такъв тип игри е пълна простотия и ултимативно небалансирано. Вероятно има двама души, които го взимат  насериозно 
			
			
									
						
							
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
			
						Re: Diablo IV
А, с това съм съгласен. Просто си мисля, че този път всъщност ще има някаква безсмислица такава.
			
			
									
						
							We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
			
						Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: Diablo IV
Под ПвПто в Д3 имах предвид - да го обявят, после на релийса да кажат, че ще го забавят... и в един момент да кажат: "абе, знаете ли какво, решихме да няма пвп"   
 
И меджик файнда, за който на 2рата седмица се знаеше, че не работи и близард просто го премахнаха като статистика хахаха
			
			
									
						
							 
 И меджик файнда, за който на 2рата седмица се знаеше, че не работи и близард просто го премахнаха като статистика хахаха
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
			
						- shub niggurat
- Мнения: 8415
- Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
- Местоположение: Yuggoth
- Обратна връзка:
Re: Diablo IV
ест трябва да е клиширания роуг персонаж - циганка/пенелопе круз от улиците на големия, безмилостен град, станала крадец, етц  ![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif) 
 
все тая, разбира се
клипчето е яко
и най-важното е геймплея
			
			
									
						
							![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif) 
 все тая, разбира се
клипчето е яко
и най-важното е геймплея

джумерки
			
						

