Е, Greeny ни удари в болното място. трябва някои да измисли бойна система. Аз предлагам да е нещо от сорта на :
Всяко оръжие/предмет/броня прибавя/изважда точки (сила, издръжливост и т.н.).
В зависимост от тия ти ми точки и бонуси ( споменатият миньор примерно ще получава бонус ако се тепа в тунели/подземия примерно) героите се бият. По-добре ще е ако някои ми доразвие идеята...
аз съм тъп. Ама много. сериозно много. не е хронично, но е силно заразно. имам пристъп.... Че аз постоянно имам....
Мога да предложа, да препоръчам, пъро да направите системата напълно примитивна! Местиш удряш. ПОсле малко по-малко да я усложняваме. Нищо няма да стане ако от самото начало почнем с бонусите!
greeny написа:Мога да предложа, да препоръчам, пъро да направите системата напълно примитивна! Местиш удряш. ПОсле малко по-малко да я усложняваме. Нищо няма да стане ако от самото начало почнем с бонусите!
Ами това е начина по който са направени всички системи такаче от тва неможе да избягаме!!!
Но по добре всички да влезем в един чат канал и да се разберем!!!
А аз искам да ви кажа, че по-добре първо решете както точно ще правите, защото ми се струва, че нещо не сте ама хич наясно с това. Значи първо и най-важно е да решите дали ще правите система за игра, ще пишете история на приключението или ще играете нещо подобно на РПГ-тата, които са правени във форума. Между всяко от трите неща има огромна разлика и докато не решите какво е, струва ми се, всеки ще говори за различно нещо. Разбира се, може да правите, както система, така и модул за нея (приключение), но второто ще си е просто разказ без първото. Така че ви съветвам първо да си направите системата (всичко, от магии и битки, до разговори и т.н.), а чак тогава да започвате козметичната част като история, бонуси и по-голяма интерактивност.
Аз май няма да имам време да се занимавам с това, но пък ви пожелавам успех!
Първо ми отговорете на няколко въпроса и ще ви кажа дали съм навит да участвам.
1. Този проект с комерсиална цел ли е (отчаяно си търся източник на пари, а не мога да работя заради даскалото)
2. Някой от вас играл ли е такова нещо.
3. Защо първо не разделите работата. На всеки трябва да се даде задача и той да си я изпълнява. За да се съгласуват действията му с тези на другите може първо да нахвърля идеите си в едно файлче, което после да покаже на другите и те да кажат с кое не са съгласни, да дадат някои полезни съвети и след като всичко е обсъдено да се върши същинската работа.
4. Имате ли необходимите за направата на такова нещо хора - художници, сценаристи и т.н.
това са ми въпросите.
Мене ме бива в измислянето на сюжетни линии. Мисля че в това бих бил най-полезен.
He@d_HuNteR написа:Първо ми отговорете на няколко въпроса и ще ви кажа дали съм навит да участвам. 1. Този проект с комерсиална цел ли е (отчаяно си търся източник на пари, а не мога да работя заради даскалото) 2. Някой от вас играл ли е такова нещо. 3. Защо първо не разделите работата. На всеки трябва да се даде задача и той да си я изпълнява. За да се съгласуват действията му с тези на другите може първо да нахвърля идеите си в едно файлче, което после да покаже на другите и те да кажат с кое не са съгласни, да дадат някои полезни съвети и след като всичко е обсъдено да се върши същинската работа. 4. Имате ли необходимите за направата на такова нещо хора - художници, сценаристи и т.н.
това са ми въпросите. Мене ме бива в измислянето на сюжетни линии. Мисля че в това бих бил най-полезен.
1-ако се получи добре-продаваме!
2-аз много пати
3-сагласен сам с теб
4-за това питай другите
Johny написа:Ako He@d_HuNteR учавства тои трябва да е "шефа"
Бързам да отговоря преди някой да се е обидил. Дори и да искам не мога да съм шеф, по простата причина, че не съм играл такова нещо.
Но не виждам смисъл да се почва докато не се намерят нужните хора. Айде работите дето са за измисляне все ще се измислят, ама да речем рисунките не стават ей така. трябва да има някой художник.
Съществуваме за да трупаме познание. Трупаме познание за да усмислим съществуването си. Нека усмислим съществуването си, за да бъдем чисти пред съвеста си...
Оправям се със класовете и скиловете.
Ето ви класова система :
Магьосник – човек/елф/джудже със магически способности
Може да бъде :
Елементален – магьосник, посветил се на елементите и техните магически приложения
Некромант – магьосник, преминал към Тъмната страна, разбира от отрови,проклятия и призоваване на гадни същества
Призовател – магьосник, който е посветил силата си на призоваването
Елементален – Ледени магии ( Леден шип, Дъжд от висулки и т.н.)
Огнени магии ( Кълбо от огън, Огнена стена, Струя, Метеор и т.н.)
Електрически магии ( Мълния, Кръг от светлина, Буря и т.н.)
Некромант - Проклятия ( Лоша защита, Слаба атака, Отслабване и т.н.)
Призоваващи ( Голем, Скелет, Скелет-маг, Съживяване и т.н.)
Умения ( Отрова, Киселинен порой и т.н. )
Призовател на – Митични същества ( Хидра, Минотавър, Медуза и т.н.)
Феерични същества ( Елф, Златен елф и т.н.)
Нормални същества ( Хора, Джуджета и т.н. )
Боец - човек/елф/джудже посветил се на бойните изкуства
Може да бъде :
Самурай – Боец , който вярва във каноните на Буши-до и ги изпълнява
Рицар – Боец, който има забележителни бойни умения, има Ордени
Монах – Боец, посветил се на службата към Създателя
Самурай – трябва му усъвършенстване, някой да измисли насоки
Рицар – Благороден ( Дружина, Водачество и т.н.)
Завършващ ( Отсичане на глава, Лъжлив удар, Силен замах и т.н.)
Орден на ( Силата, Правата вяра, Тъмнината и т.н.)
Монах – Молитви ( Сила, Здраве, Благословия, Увереност,”Отче наш” и т.н.)
Аури ( Концентрация, Лечение и т.н.)
Бойни умения ( Бой с тояга, Нервни точки и т.н.)
Странник - човек/елф/джудже, който скита из света, събирайки опит
Може да бъде:
Бард – Странник, който знае различни поеми и е сладкодумен
Разбойник – името говори само за себе си
Мъдрец – Странник, посветил се на знанието
Бард – Ободрявания ( Атака, Бойни песни и т.н.)
Поеми ( “Създаването’ , “Балада за “)
Сладкодумия ( Разсейване, Промяна на страната и т.н.)
Разбойник – Заблуди ( Отмъкване, Лъжлив удар и т.н.)
Маскировки (Залягане, Засада, Просяк, Рицар и т.н.)
Умения ( Коварност, Отравяне и т.н.)
Мъдрец – Изобретателска ( Магическо оръжие, Магическа броня и т.н.)
Коваческа ( Поправяне, Броня, Закаляване и т.н.)
Миньорски ( Копаене, Превръщане на руда и т.н.)
Значи разяснения :. Във скоби навсякъде има примерни умения. Магьосник, Боец, Странник – Глобален клас
Елементален, Мъдрец, Рицар – Тип
Огнен, Ковачески, Поеми – Насока
Залягане, Огнена топка – Умение
Това е примерна система във бета-версия. Сорете ме за миналия пост, там просто нямах идеи. Някои умения ( “Създаването” , “Балада за ......” и други) са за печелене на пари във градовете. Маскировките на Разбойника служат за засади и ограбване на пътници. Некромантът може да слага Отрова във питие, както и Разбойника. ВСИЧКИ насоки на ВСИЧКИ типове и класове ще бъдат полезни по някакъв начин. Примерно Бардът освен, че ще печели пари ще надъхва тиима си и ще пречи на противниците, Монахът ще се моли на Създаталя да го облагодетелства за период от време, а чрез аурите ще облагодетелства и другите си тииммейтове. Одобрявате ли ми класовата система ?
аз съм тъп. Ама много. сериозно много. не е хронично, но е силно заразно. имам пристъп.... Че аз постоянно имам....
ЕЕЕЕЕЕЕееееееееееее... много сте далече от истината... Аз предлагам да направим бойната система! Тя е най-трудната! Класовете трябва да са най общи! Маг, боец, крадец и т.н. да ги тестваме и после малко, по малко да ги усложняваме!!!!!! denislin от самото начало много усложнява нещата!!!
denislin написа: Самурай – трябва му усъвършенстване, някой да измисли насоки
начални умения
Буши-до (мъдрост +3, активност +1)
Кен-до (+2 бонус за катана, +1 за меч)
Риу-джицу (+1 ръкопашен бой (атака/защита, +5% жизнени точки)
напреднали умения
Будизъм(мъдрост +6, активност +3, бонус умение - възвръщане на жизнени точки)
Кен-джуцу(+6 бонус за катана, +3 за меч, бонус умение - обезглавяване)
Шиноби-до(+10 ръкопашен бой (атака/защита, +10% жизнени точки, бонус умение: засада - 50% повече щети)
Бродещ ронин (ронин е самурай, който е изгубил господаря си), справедлив и съвестен. Може да бъде професионален и лоялен наемник.
Съществуваме за да трупаме познание. Трупаме познание за да усмислим съществуването си. Нека усмислим съществуването си, за да бъдем чисти пред съвеста си...
Почвам да се замислям за участието си тука. Даите да дадеме най общи правила и раси. Или пък всеки да си създаде герой, негови качевства и недостатъци като същевременно не надценява героя си. Мисля да слушаме Грийни и дори да хванеме да го направиме "шеф". Тва последното изречение звучи малко смешно, но мисля че малко централизиране на мисленето няма да е от вреда. Смятам че този човек е достатъчно печен в тия работи и трябва да се слуша думата му. Думата му сега е първо да измислим системата бой. Но това да стане във мирк канала на псм (казва се-pcm), за да не правииме още по-голм флуд тука. Щото засега изприказвахме три страници и бе постигнахме никъкъв резултат, само нафлудваме творческия. Хайде всички в канала на обща дискусия. Веднага!!!
Смята от сега на татък грийни да стане ръководител и всички да правим каквото каже.Трабва ни централизация!!!!!!!!!!!
Който е за Грийни да постне доло.
Diabolic_Soul написа:Смята от сега на татък грийни да стане ръководител и всички да правим каквото каже.Трабва ни централизация!!!!!!!!!!! Който е за Грийни да постне доло.
Които ме мислят за шеф грешат.Greeny трябва да ни командва.
greeny написа:НЕДЕЛЯ 15.00!!!! Всички навити да направим нова ролева игра да влязат в IRC кана: P&P_GAME