Страница 191 от 191

Re: Линкове и обсъждания за всякакви ИГРИ

Публикувано на: 14 Сеп 2023 12:07
от Sentry
Gipo написа:В Marvel Snap отключваш нови карти единствено и само като играеш играта, не можеш да ги купуваш. Играеш повече = качваш повече левъли = отключваш повече карти. С реални пари можеш да купуваш само скинове на карти. Тоест монетизацията е насочена към външния вид на картите.
Благодаря! Ще трябва да я видя, въпреки че не съм много голям фен на CCG-та.

Re: Линкове и обсъждания за всякакви ИГРИ

Публикувано на: 14 Сеп 2023 21:18
от Lino
Gipo написа:
moroel написа:Отскоро започнах да се заглеждам в игрите с карти от типа на хъртстон-а...
Зарежи другите игри с карти.
Ако искаш добра игра с карти, която има голямо бъдеще, бързи и неизнервящи рундове и също така за разлика от почти всичко на пазара не е P2W - играй Marvel Snap (на телефон и PC).
Това го казвам от позицията на човек, който е играл 10на игри с карти, сред които намирам HS за средняшка игра като механики и отвратителна като монетизация. На HS съм благодарен за това, че заради нея пробвах жанра и разбрах, че е яката работа.
Какъв ти е Collection Level-a? Аз съм 3600. Ако си по-висок, игнорирай ме :D Но при всички положения, все пак искам да дам и другата гледна точка. И да кажа защо наскоро си деинсталирах играта.

В началото, впечатлението ми беше като твотето - супер яки механики, убийствен арт и много бързи рундове - дори RNG-то да те прецака, няма драма - загубил си си само 5 минути. Следващата игра ще е различна!

Благодарение на малките тестета, това е първото CCG, където съм прекарвал много време в deckbuilding.

Така се чувствах чак до края на Series 2. Но с началото на Series 3, нещата вече се промениха.

На първо време, картите от S3 са силно синергични и повечето от тях се нуждаят от дадени ключови карти. Ако искаш да имаш нещо, наподобяващо конкурентно тесте, тези ключове карти просто ти трябват и точка по въпроса (напр. Вонг, Хела, Смърт, Серебро, Patriot и т.н.). И тук вече започват проблемите :)

На първо място, Collector's Cache-овете стават много по-стиснати. Вероятността да ти се падне карта спада драстично. Единствената ти надежда са Collector's Shard-овете, които се пускат в доста малки бройки.

Ако искаш определена карта, трябва да грайндиш като изоглавен. И поради начина, по който работи колекцията, никога нямаш 100% шанс, че ще получиш картата, която ти трябва. Token shop-а помогна малко, но с честотата на Collector's Shard-овете, си малко или много принуден да си ги пестиш за Series 5ците, които струват по 3000 и никога не падат по-ниско.

И като заговорихме за серии, това е нещото, което тотално ме отблъсна от играта - експанжъните. Така са направени, че новите карти винаги започват като Series 5 (с изключение на Season Pass картата, която може само да си я купиш). След месец някои от тях падат до 4 (които струват 2000 shard-a), а месец след това падат до 3 (струват 1000).

Това означава, че когато новите карти са... нови и би трябвало да експериментираш с тях, ти не можеш да си позволиш почти нито една. Това означава, че най-вероятно ще си пестиш shard-овете за мета картите този сезон, които при добрите мети са максимум 2-3. Очаквай тези 2-3 карти да ги виждаш почти всяка игра. Повечето хора просто не искат да рискуват с експериментална карта, която може да се окаже неконкурентна.

Ако си купиш Season Pass-a, за 20 лв. получаваш точно 1а карта. Дано картата този сезон е за архетип, който харесваш, иначе си SOL.

От време на време SD решават да подобрят монетизацията по някакъв начин посредством Series Drop-ове, бъндъли, промяна на икономиката... Но всичките им промени са 1 стъпка напред, 2 назад. Толкова им загубих доверие, че преди няколко месеца въобще спрях да ги следя.

Погледнах новия експанжън и uninstall-нах. Featured Cache-овете приличат на някаква позитивна промяна, но е поредният случай на RNG и грайндене, който се опитва да оправи това, което за мен е фундаментален проблем.

Според мен никога не трябваше да добавят S4 и S5 разделенияна. Танос-Lockjaw метата показа, че S5 не може да изпълнява функциите, които уж трябваше да изпълняват :/

Както и да е, надявам се да се забавлявате с играта и сори за стената от текст/храна :D Надявам се проблемите ми са си само мои :D

Re: Линкове и обсъждания за всякакви ИГРИ

Публикувано на: 03 Ное 2023 01:12
от the_presator
Тазгодишния Blizzcon започва утре от 20:00 бг време (?).

https://blizzcon.com/en-us/virtual/schedule

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Yqb8fSs_99U[/youtube]

Надявам се да разкрият някоя нова игра или як ъпдейт, като първия експанжън за Diablo IV например.

Също се радвам, че тази година събитието ще бъде и пристъвено, за който може.
Blizzard доста сгафиха в последно време, но винаги е яко, когато феновете се събират заедно, дори и да е предимно заради спомени от отдавнашни величия :D

Btw преди около месец Chris Metzen се завърна в Blizzard и ще създава бъдещите истории за World of Warcraft :)
https://www.pcgamer.com/chris-metzen-re ... -warcraft/

Re: Линкове и обсъждания за всякакви ИГРИ

Публикувано на: 20 Окт 2024 00:58
от moroel
Гледах първия един час от скуадрон 42, просто брутална епика. Геймплей има малко но като кинематографичност и имършън просто е невероятно. Обявиха го, че ще излиза 2026.

Re: Линкове и обсъждания за всякакви ИГРИ

Публикувано на: 17 Фев 2025 22:30
от denik
Цивилизация 7 май е голям резил. Сега, всяка нова Цивилизация става за играене чак 1-2 години след рилийз, така че на теория това е очаквано (макар че лично Civ 6 така и не ми хареса с концепцията за кварталите, дори и да преглътна телефонната графика).

На практика обаче проблемът със Civ 7 е фундаменталната промяна в геймплея - играта е разделена на три ери и в края на всяка ера си принуден да избереш нова цивилизация, за да продължиш в следващата ера. Тоест, това да си избереш да играеш с Наполеон и Франция, започвайки от уга-буга и стигайки до ядрени бомби вече е невъзможно. През тези три ери трябва да смениш три сравнително period-correct цивилизации. Например: Древен Рим -> Нормани -> Прусия/САЩ. Тази концепция вече е проиграна в разни Civ клонинги като например Humankind... критиката за която беше именно това...

Иначе, потвърдиха, че за пръв път в Civ игра ще има официално България (и вр. Вихрен като natural wonder) в DLC. Язък, че ще се окаже в най-калпавото издание на поредицата. Иначе някъде четох, че част от разработките по играта са се случвали у нас, но не съм запознат съвсем.

Та така.. засега ревютата са яко мех, а аз честно казано нямам особено желание да я пробвам. За мен именно това да си вземеш една цивилизация и да я развиеш от първобитни до ракети в космоса беше най-големият селинг пойнт. Това да сменям по средата на играта нещо не ме кефи

Re: Линкове и обсъждания за всякакви ИГРИ

Публикувано на: 16 Сеп 2025 18:40
от Agent
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9dY2fTE07h0[/youtube]

"Dead Space" ми е една от топ игрите и след тоталната дрисня и разочарование "The Callisto Protocol", тез поляци от Bloober Team (същите които напрайха и "Silent Hill 2" Remake-а) разбиха с original IP, атмосфера, музикa, история и солиден gameplay!

Същo и "Hell is Us" от Creative Director-a na "Deux Ex: HR" и "Mankind Divided" -
излязаха по едно и също време!

- Освен това Warhammer 40k: Dawn of War Definitive Edition!

- "No Mans Sky" пак избухнаха с мащабен update наскоро!