The Elder Scrolls Online
- doggymien4o
- Мнения: 1352
- Регистриран на: 30 Мар 2009 20:04
- В момента играе: Квот фана
- Местоположение: София
Re: The Elder Scrolls Online
Аз си чакам да я пуснат ПОНЕ само да се купува, че колкото и да е добра, не е достатъчно добра за такси.

жената трябва да прави само 70 неща - 69 и мусака
...master freakout...
...the world is full of shit...
...master freakout...
...the world is full of shit...
- doggymien4o
- Мнения: 1352
- Регистриран на: 30 Мар 2009 20:04
- В момента играе: Квот фана
- Местоположение: София
Re: The Elder Scrolls Online
Ами след провала на SW-TOR какво да очакваме 
Студия, които правят сингъл игри трябва да си останат на сингъл игрите.
Лично мнение

Студия, които правят сингъл игри трябва да си останат на сингъл игрите.
Лично мнение
жената трябва да прави само 70 неща - 69 и мусака
...master freakout...
...the world is full of shit...
...master freakout...
...the world is full of shit...
Re: The Elder Scrolls Online
Първо за протокола-BW Austin,които правят стар уарса нямат нищо общо със канадския клон на студиото,освен генералното име разбира се.Както и зенимакс онлайн студио няма нищо общо със бетесда,освен,че са под шапката на зенимакс медиа.
Сега относно ТЕСО,не е въпрос на лоши чувства а на обективно разглеждане на ситуацията.Модела на месечен абонамент,като единствена опция за достъп до играта е абсолютно архаичен,изостанал и доказано не работещ.Единственото ммо,което може да си позволи този лукс е уоу естествено и то не защото е някакво уникално добро ммо а защото е един вид културен феномен.И дори и там имаш възможност да влезеш свободно в играта с трайъл акаунт,просто да почувстваш как е играта.Не може в наши дни,където пазара на видео игри е супер пренаситен със заглавия да задължаваш играча по този начин.
Отделно от това,който е следил ТЕСО от пре-бета времената,знае,че още тогава зенимакс онлайн,казаха,че разработват играта с мисълта за б2п опция,което се потвърди веднага на старта на играта със опцията за закупуване на империал расата в кеш шоп-а на играта.
След това,всеки който е играл играта,знае,че интерфейса на играта е откровено конзолен.Не е тайна,че играта е прицелена мощно в конзолния пазар,където се очаква да излезе на пролет.А ммо с месечен абонамент,няма как да вирее на конзолния пазар.Мисля,че това е ясно и на най-големите лаици.Зенимакс,най-вероятно ще търсят комбо ефект,вероятно пускайки играта за конзоли на датата на която я пуснаха за ПиСи-та+празнуване на едногодишен рожден ден+втората,по-голяма част на ъпдейт 6+обявяване на Б2П модела за всички платформи със опция за събскрибшън.Със сигурност играта няма да е ф2п,защото ще се търсят кинтите от бокс селс при конзолите.
Моето лично мнение е,че играта е един огромен и много добър проект и си заслужава да се види но все пак не е толкова куул,че да плащам съб,всеки месец.Също така зенимакс онлайн са второто студио след трион навремето,което виждам да бачка толкова яко по играта си.
Сега относно ТЕСО,не е въпрос на лоши чувства а на обективно разглеждане на ситуацията.Модела на месечен абонамент,като единствена опция за достъп до играта е абсолютно архаичен,изостанал и доказано не работещ.Единственото ммо,което може да си позволи този лукс е уоу естествено и то не защото е някакво уникално добро ммо а защото е един вид културен феномен.И дори и там имаш възможност да влезеш свободно в играта с трайъл акаунт,просто да почувстваш как е играта.Не може в наши дни,където пазара на видео игри е супер пренаситен със заглавия да задължаваш играча по този начин.
Отделно от това,който е следил ТЕСО от пре-бета времената,знае,че още тогава зенимакс онлайн,казаха,че разработват играта с мисълта за б2п опция,което се потвърди веднага на старта на играта със опцията за закупуване на империал расата в кеш шоп-а на играта.
След това,всеки който е играл играта,знае,че интерфейса на играта е откровено конзолен.Не е тайна,че играта е прицелена мощно в конзолния пазар,където се очаква да излезе на пролет.А ммо с месечен абонамент,няма как да вирее на конзолния пазар.Мисля,че това е ясно и на най-големите лаици.Зенимакс,най-вероятно ще търсят комбо ефект,вероятно пускайки играта за конзоли на датата на която я пуснаха за ПиСи-та+празнуване на едногодишен рожден ден+втората,по-голяма част на ъпдейт 6+обявяване на Б2П модела за всички платформи със опция за събскрибшън.Със сигурност играта няма да е ф2п,защото ще се търсят кинтите от бокс селс при конзолите.
Моето лично мнение е,че играта е един огромен и много добър проект и си заслужава да се види но все пак не е толкова куул,че да плащам съб,всеки месец.Също така зенимакс онлайн са второто студио след трион навремето,което виждам да бачка толкова яко по играта си.
Re: The Elder Scrolls Online
АМа ти си ги блещиш твоите глупости
Изостанал бил модела... какво значение има кога е измислен тоя модел, след като това е най-добрия модел с цел запазване на качеството на едно ммо? P2P е един добър начин да генерират пари, които да влагат обратно в играта (а точно тия го правят, повярвай ми), без да осакатяват геймплея и общодостъпните функции на играта, както се случва с f2p(p2w) модела. От гледната точка на човек, който харесва играта/който успя да се напари от добри игри, убити от f2p/и който е наясно, че за нещо качествено трябва да си платиш поне минимално (12 евро) - няма как да се съглася с мнението ви. Единия от вас иска просто да цъка нещо безплатно (сякаш безплатните ммота са малко), а на другия му остарял модела... пхахаха ами момчета, сори, ама вие сипете хейт по играта, пък аз я харесвам, това е разликата между нас.
1000 пъти е по-добре да платиш 12 евро и да имаш абсолютно цялата игра, отколкото да получиш рязана версия, в която в крайна сметка трябва да изръсиш повече от тия 12евро месечно, за да имаш същите удобства. Алтернативата е да трябва да грайндиш като ненормален, за да отключиш нещо с ингейм голд, но това тотално променя насоката на играта.
А това, че играта е направена за конзоли... мисля да го контрирам с това, че в конзолната си версия интерфейса ще е съвсем друг, няма да ползват тоя от PC версията
Есо е предимно соло във вдигането на левъл до 50 и изцяло групова игра след това. Догименчото нещо фейлна с това за сингъл игрите. Другата игра не съм я играл, не мога да коментирам.
1000 пъти е по-добре да платиш 12 евро и да имаш абсолютно цялата игра, отколкото да получиш рязана версия, в която в крайна сметка трябва да изръсиш повече от тия 12евро месечно, за да имаш същите удобства. Алтернативата е да трябва да грайндиш като ненормален, за да отключиш нещо с ингейм голд, но това тотално променя насоката на играта.
А това, че играта е направена за конзоли... мисля да го контрирам с това, че в конзолната си версия интерфейса ще е съвсем друг, няма да ползват тоя от PC версията
Есо е предимно соло във вдигането на левъл до 50 и изцяло групова игра след това. Догименчото нещо фейлна с това за сингъл игрите. Другата игра не съм я играл, не мога да коментирам.
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Re: The Elder Scrolls Online
Мен лично ме отказаха дървеният комбат, както и скил системата. Като преминах от Gw2 на TESO, бях просто

Може би ако бяха ги измислили по друг начин, сега щях да им плащам субскрибшън

Може би ако бяха ги измислили по друг начин, сега щях да им плащам субскрибшън
Re: The Elder Scrolls Online
Аз преминах от GW2 на ESO и съм доста доволен, явно преди наистина е бил по-дървен комбата в ESO.
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Re: The Elder Scrolls Online
Ами гипо,аз ползвах думичката лаик в поста си да ти намекна,колко нямаш представа от нещата относно въпроса ама като гледам си заорал здраво.Първо,казах,че играта ще е б2п а не ф2п.Има огромна разлика.Второ,няма нито едно ммо,което да е приложило успешно събскрибшън модела,изключвайки уоу а и там от няколко години броя на събовете си върви стабилно надолу.Трето,как реши,че това е най-добрия модел за едно ммо?Как решаваш,каква част от събскрибшъните отива за разработка на допълнително съдържание?Как,при положение,че в уоу,който има милиони събове,се седи без нов кънтент с месеци?Каква е разликата между 500к събс и 5мил. събс,относно колко често и с какво качество излиза ново съдържание?Знам,колко зле е ф2п/п2у модела но в случая говорим за б2п,което е съвсем различно.Сега да ти обясня,защо този модел,който го защитаваш е фейл и всяка игра го изоставя,както ще стане и с тесо:в днешни времена,където повечето играчи имат семейства,работа и играят много други игри е закон да им предложиш опцията да плащат когато искат да играят а не да ги задължаваш с такива еднократни актове,като единствена опция.Не е въпроса в конкретната сума а в това,че като ги платиш тези пари,може да стане така,че да не играеш 2-3 седмици(например),поради най-различни причини(пътуване,болести,друга игра(например)).Да не говорим,че най-големия порок на съб модела е,че прави девелъпърите мързеливи,понеже таксата е еднократен акт за дълъг период от време с гарантирани приходи.Според мен,най-добрия вариант е б2п опция с фулл бокс прайс+събскрибшън,като премиум опция+кеш шоп за козметики.
А това,че играта е направена за конзоли си личи от гнусното колело за колбите,за чат-а и другите неща.
А това,че играта е направена за конзоли си личи от гнусното колело за колбите,за чат-а и другите неща.
Re: The Elder Scrolls Online
p2p модела е добър за тях, защото им носи сигурен доход, добър е и за нас, защото получаваме цялата игра за 12евро на месец. По този начин няма как някой да има предимство пред теб, независимо дали е дал последните си 12 евро или е готов да харчи по 12хил на месец в ммо. B2p модела не е достатъчен, за да изкарват пари, ще се наложи да въведат и кеш шоп. Играта не е като GW2 откъм айтъм прогрес, тоест в ESO има такъв и GW2 модела, при който можеш директно да купуваш голд за кеш ще си е p2w. F2p модела налага още по-сериозни кеш шоп бруталности, от които почти никое f2p ммо не е избягало (с изключение на тера, където кеш шопа е само за визуални благинки, но то цялата игра е една визуална чикия).
Как определям колко от събскрипшъните влагат обратно в играта? Нямам идея, факт е обаче, че са супер дейни.
Това, което хората не разбират е, че ако искат да участват пълноценно в енд гейм, да имат равни шансове с всички останали, то p2p модела е възможно най-евтиния (изключвам gw2, както казах при нея нещата са други).
Как си представяш кеш шоп с визуални благинки в игра като ESO, която разчита на изцяло натуралистичния вид на броните и оръжията? Не ви ли писна малко от ммота със светещи оръжия, петглави маунтове и какви ли още не метросексуални тъпни?
Хората имат семейства... работа... и точно заради това за един човек, който може да издържа семейство и има работа е съвсем нормално да може да плати 12 евро веднъж на 30 дни. УоУ губи събскрипшъни, защото въпреки, че е ебаси грамадното ммо - си е старото уоу, на 10 години. Другите игри губят събскрипшъни, защото сега конкуренцията е огромна, отделно от това се пускат клонинги, които логично не задържат интерес.
Играта визуално не е клонинг на познатото старо и ти си я обявил за конзолна бета... твой проблем. За мен е различна и интересна.
Утре ще я направят b2p/f2p(p2w), ще решите да я поцъкате и някой ще ви смаже, защото е налял за месец толкова, колкото вие сте платили общо за ммо през целия си живот... и с целия си акъл ще обвините играта за тъпа, вместо модела за тъп
.
Отделно - като гледам и с b2p/f2p ммотата не са цъфнали особено, че да го слагаш като някакъв модел на бъдещето
. Тия модели свалят качеството на играта, това е.
Как определям колко от събскрипшъните влагат обратно в играта? Нямам идея, факт е обаче, че са супер дейни.
Това, което хората не разбират е, че ако искат да участват пълноценно в енд гейм, да имат равни шансове с всички останали, то p2p модела е възможно най-евтиния (изключвам gw2, както казах при нея нещата са други).
Как си представяш кеш шоп с визуални благинки в игра като ESO, която разчита на изцяло натуралистичния вид на броните и оръжията? Не ви ли писна малко от ммота със светещи оръжия, петглави маунтове и какви ли още не метросексуални тъпни?
Хората имат семейства... работа... и точно заради това за един човек, който може да издържа семейство и има работа е съвсем нормално да може да плати 12 евро веднъж на 30 дни. УоУ губи събскрипшъни, защото въпреки, че е ебаси грамадното ммо - си е старото уоу, на 10 години. Другите игри губят събскрипшъни, защото сега конкуренцията е огромна, отделно от това се пускат клонинги, които логично не задържат интерес.
Играта визуално не е клонинг на познатото старо и ти си я обявил за конзолна бета... твой проблем. За мен е различна и интересна.
Утре ще я направят b2p/f2p(p2w), ще решите да я поцъкате и някой ще ви смаже, защото е налял за месец толкова, колкото вие сте платили общо за ммо през целия си живот... и с целия си акъл ще обвините играта за тъпа, вместо модела за тъп
Отделно - като гледам и с b2p/f2p ммотата не са цъфнали особено, че да го слагаш като някакъв модел на бъдещето
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Re: The Elder Scrolls Online
Gipo,и аз харесвам и оценявам играта,нагоре съм споменал няколко пъти,че си заслужава.Разбирам гледната ти точка и бих казал,че е много точна.Просто е факт,че тоя модел не върви.Аз самия не съм събнат,защото имам много натоварено ежедневие и не мога да оправдая парите в собствените си очи.Пък и ме е яд,как няма свободен трайъл до 15 лвл например,просто да вляза да видя как е и да преценя дали да събна.Но да оставим нас,жалните беге геймъри.По западните форуми е пълно с хора,които не искат съб модел а това са хора за които 15 долара са нищо,буквално жълти стотинки.Пак казвам-съб модела е хубав но не и като единствена опция.И пак да кажа-най-добре е бокс прайс модела+опция за съб и кеш шоп за козметики и поддръжка.Най-пресния пример е дестини-то.Добра,лоша,няма значение.Факт е,че генерира огромни приходи от бокс сейлс,няма месечни такси и до ден днешен ежедневно я играят милиони.
Сега отделно от темата за съб модела,кажи как са нещата ингейм.Играеш ли в сиродил?Кампаниите как са?Има ли баланс,има ли достатъчно хора?Как намираш хийлването в пвп-то и как при тоя интерфейс различаваш,кой кои е?Как е груп файндер-а за дънджъните,като функционалност,като време?Въобще,пиши нещо,че ми е интересно.
Сега отделно от темата за съб модела,кажи как са нещата ингейм.Играеш ли в сиродил?Кампаниите как са?Има ли баланс,има ли достатъчно хора?Как намираш хийлването в пвп-то и как при тоя интерфейс различаваш,кой кои е?Как е груп файндер-а за дънджъните,като функционалност,като време?Въобще,пиши нещо,че ми е интересно.
Re: The Elder Scrolls Online
само да вметна че EVE също продължава да е на месечни такси и тя определено си заслужава парите.
А иначе и мен ме интересува TESO, правили ли са някакви промени по геймплея, как е енд-гейма и Сиродил дали е същия lagfest като в gw2 (преди да пуснат пача срещу WvW Culling).
А иначе и мен ме интересува TESO, правили ли са някакви промени по геймплея, как е енд-гейма и Сиродил дали е същия lagfest като в gw2 (преди да пуснат пача срещу WvW Culling).
Re: The Elder Scrolls Online
Е да ама еве няма бокс прайс.Плащаш един събскрибшън и си вътре.Отделно после можеш да си плащаш с плексовете,демек с ингейм ресурси.А и самата игра е нишoва с твърда база от хардкор играчи и никога не са прескачали 500к събс.Но както и да е,и аз се чудя как е елдер скрола,чудя се дали да събскрайбна.За всеки случай 1.6 ще е страхотен ъпдейт.
Re: The Elder Scrolls Online
Така - сиродил:
- оправяли са някакви неща, за много хора няма лаг, за други е по старому. Примерно за стиймърите, които съм гледал няма лаг. За мен също няма, но започнах да си ресетвам рутера преди игра.
- леко е намален капацитета на кампаниите, това също спомага за по-малко лаг и за повече баланс на силите
- самият баланс - DC са най-зле откъм популация (аз съм от тях), другите в общи линии се редуват откъм надмощие
- в gw2 също не съм имал лаг никога, там по-скоро pc-то ми издъхваше (в ESO нямам такива проблеми)
- нямам добра екипировка все още и ме пръскат. Нямам достатъчно време за игра, пък и не си давам особено зор за левъли/екипировка, защото ще променят енд гейм системата.
Дънджън файндъра е... дървен, бих казал. Бяха го оправяли като функционалност, с което го бяха скапали още повече, но преди няколко седмици го фикснаха тотално, мисля. Сега проблемът с него е друг - хората не са свикнали да го ползват и той трудно ти намира парти, защото хората ползват повече чата за lfg. Тествали сме го доста пъти от гореспоменатия фикс и като цъкнем няколко човека файндъра - си ни вкарва в парти. Значи не е проблем функционалността му, а липсата на хора, които да го ползват.
Хийлването - намирам го за супер динамично и в пъти по-интересно от това в тип уоу игрите. Това за пвп и пве. А съм играл хилър в безброй ММОта.
В какъв смисъл как различавам кой кой е? Наш от враг? Ами нали си имат обозначения над главите?
До тук откривам 2 минуса на играта:
- дънджън файндъра е дървен, бил е скапан твърде дълго време и дори след оправянето(само като функционалност, не като дизайн, уви) му малко хора разчитат на него по навик
- имаше куест, в който един пич... имаше husband...
... 
- оправяли са някакви неща, за много хора няма лаг, за други е по старому. Примерно за стиймърите, които съм гледал няма лаг. За мен също няма, но започнах да си ресетвам рутера преди игра.
- леко е намален капацитета на кампаниите, това също спомага за по-малко лаг и за повече баланс на силите
- самият баланс - DC са най-зле откъм популация (аз съм от тях), другите в общи линии се редуват откъм надмощие
- в gw2 също не съм имал лаг никога, там по-скоро pc-то ми издъхваше (в ESO нямам такива проблеми)
- нямам добра екипировка все още и ме пръскат. Нямам достатъчно време за игра, пък и не си давам особено зор за левъли/екипировка, защото ще променят енд гейм системата.
Дънджън файндъра е... дървен, бих казал. Бяха го оправяли като функционалност, с което го бяха скапали още повече, но преди няколко седмици го фикснаха тотално, мисля. Сега проблемът с него е друг - хората не са свикнали да го ползват и той трудно ти намира парти, защото хората ползват повече чата за lfg. Тествали сме го доста пъти от гореспоменатия фикс и като цъкнем няколко човека файндъра - си ни вкарва в парти. Значи не е проблем функционалността му, а липсата на хора, които да го ползват.
Хийлването - намирам го за супер динамично и в пъти по-интересно от това в тип уоу игрите. Това за пвп и пве. А съм играл хилър в безброй ММОта.
В какъв смисъл как различавам кой кой е? Наш от враг? Ами нали си имат обозначения над главите?
До тук откривам 2 минуса на играта:
- дънджън файндъра е дървен, бил е скапан твърде дълго време и дори след оправянето(само като функционалност, не като дизайн, уви) му малко хора разчитат на него по навик
- имаше куест, в който един пич... имаше husband...
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Re: The Elder Scrolls Online
Я кажи,пробвал ли си темплар на хеалинг с 5 хеви/2 лайт+1 ханд /щит.СТава ли номера или трябва да си 7/7 лайт уарлок/седюсер сетовете.Отдавна не съм играл и се чудя как е сега.
Другото което ми беше супер кофти е търговията.Тъй и не се оправих с тези търговски гилдии,жалко че няма аукцион.
Другото което ми беше супер кофти е търговията.Тъй и не се оправих с тези търговски гилдии,жалко че няма аукцион.
Re: The Elder Scrolls Online
Хилъра го играя изцяло лайт и 2 хилинг стафа, не съм пробвал иначе, но някои хора играят 5лайт/2 хеви. Търговията е просто различна. Обикновено хората са в 4 трейд гилдии и 1 къмюнити. Но аз досега не съм трейдвал нищо.
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Re: The Elder Scrolls Online
http://goo.gl/wM6QDI
F2P confirmed.
F2P confirmed.
Re: The Elder Scrolls Online
Няма да е ф2п а б2п,има голяма разлика.Иначе вчера майкрософт бяха обявили,че играта ще излезе за ексбокс1 на 24 февруари ама днес датата вече я няма.А и в онлайн магазина им където може да се прави преордер на играта,няма информация,че играта изисква месечен абонамент,само бокс прайс от 60$.Абе скоро ще е.
Re: The Elder Scrolls Online
И защо скапана работа?Играта няма да стане някакво азиатско ф2п ммо със итеми във кеш шоп-а.Да не говорим,че съб модела е супер скапан и води до супер тъпи дизайнерски решения.Дестки хиляди злато за отваряне всички слотове на банката,десетки хиляди злато за маунтове,28 дена рисърч тайм за крафтинг трайтове.Демек омг лудия грайнд да върви времето и със него събскрибшъна.Разликата със б2п модела е,че ти сам избираш,дали да платиш 5-10$ за банката например,отколкото да те карат да плащаш твърди 15$ всеки месец за същото.Другата безсмилица е,че месечната такса води до повече и по-качествен кънтент.Пълна заблуда.Да видим набързо ъпдейтите на тесо за 9-те емсеца от старта на играта:
ъпдейт1:нова зона-краглорн със 2 райда в нея.Очевидно е,че като ъпдейт излязъл само 6 седмици след играта,голяма част от него е била готова още преди самия старт.
ъпдейт2:нов 4 мен дънжън
ъпдейт3:дие системата за оцветяване ан армора и подобряване функциите на гилдиите(все неща,които трябваше да са на лънча).
ъпдейт4:нов райд,нови 2 ветеран ранка а.к.а. гиър трейдмил-а набира скорост със нови по-високи нива на грайнд.
ъпдейт5:още повече дейлита.......
Това за 9 месеца по 13 евра=117 евра.
Айде кажи ми честно,струва ли този кънтент толкова?
Б2п модела е най-доброто нещо,което може да се случи на тази иначе хубава игра.Най-малкото сиродил ще се напълни с хора.И примерно ще е добре 2 пъти в годината да пускат мини екпандове за по 20$,да виждам за какво си давам парите.
Последно,има слух,че другата седмица зенимакс,ще анонсират играта,че става б2п.Да видим.
ъпдейт1:нова зона-краглорн със 2 райда в нея.Очевидно е,че като ъпдейт излязъл само 6 седмици след играта,голяма част от него е била готова още преди самия старт.
ъпдейт2:нов 4 мен дънжън
ъпдейт3:дие системата за оцветяване ан армора и подобряване функциите на гилдиите(все неща,които трябваше да са на лънча).
ъпдейт4:нов райд,нови 2 ветеран ранка а.к.а. гиър трейдмил-а набира скорост със нови по-високи нива на грайнд.
ъпдейт5:още повече дейлита.......
Това за 9 месеца по 13 евра=117 евра.
Айде кажи ми честно,струва ли този кънтент толкова?
Б2п модела е най-доброто нещо,което може да се случи на тази иначе хубава игра.Най-малкото сиродил ще се напълни с хора.И примерно ще е добре 2 пъти в годината да пускат мини екпандове за по 20$,да виждам за какво си давам парите.
Последно,има слух,че другата седмица зенимакс,ще анонсират играта,че става б2п.Да видим.