Страница 18 от 42

Публикувано на: 24 Ное 2006 23:26
от N2O

Публикувано на: 25 Ное 2006 10:17
от White Emperor
Това всичкото вие ли го снимате(имам предвид ясно,че някои са от интернет,ама тея със софийските регистарации) :roll:

Публикувано на: 25 Ное 2006 10:52
от Gastly
Ахам :)

Публикувано на: 25 Ное 2006 20:31
от Gastly
Volkswagen Touareg влачи Boeing 747 на теглич. Самолетът тежи 190 тона. Експериментът е направен със серийна версия на автомобила с дизелов V10 мотор. При това всъдеходът e успял не само да разклати летателния апарат, но и да го премести със 150 м.
Автомобилът бе натоварен с 4354 кг баласта, за да не изгубят гумите му сцепление. Така сумарната маса на Touareg достига до почти 7 т.
Автомобилът направи седем опита. За да може да потегли колата, шофьорът е включвал на втора и е натискал педала за газта до половина. Всъдеходът тръгвал дори без колелата му да буксуват. Спирачките също действали безотказно. Тестът не е повредил трансмисията, нито двигателя, показа проверката след експеримента.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Агенция Speed-Press

No Comment

П.С. Взето от http://vwclub-bg.org

Публикувано на: 25 Ное 2006 22:19
от White Emperor
Gastly написа:Volkswagen Touareg влачи Boeing 747 на теглич. Самолетът тежи 190 тона. Експериментът е направен със серийна версия на автомобила с дизелов V10 мотор. При това всъдеходът e успял не само да разклати летателния апарат, но и да го премести със 150 м.
Автомобилът бе натоварен с 4354 кг баласта, за да не изгубят гумите му сцепление. Така сумарната маса на Touareg достига до почти 7 т.
Автомобилът направи седем опита. За да може да потегли колата, шофьорът е включвал на втора и е натискал педала за газта до половина. Всъдеходът тръгвал дори без колелата му да буксуват. Спирачките също действали безотказно. Тестът не е повредил трансмисията, нито двигателя, показа проверката след експеримента.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Агенция Speed-Press

No Comment

П.С. Взето от http://vwclub-bg.org
NO WAI :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Публикувано на: 25 Ное 2006 22:51
от Limp
Наистина впечатляващо.
PS:Пише се No Way :worry:

Публикувано на: 25 Ное 2006 22:58
от White Emperor
Limp написа:Наистина впечатляващо.
PS:Пише се No Way :worry:
Знам :wink: За базик Изображение[/img]

Публикувано на: 26 Ное 2006 00:17
от Till.Lindemann
според списание ФХМ това е гейска кола

Публикувано на: 26 Ное 2006 11:24
от N2O
Till Lindemann написа:според списание ФХМ това е гейска кола

Е ти ако им вярваш...

Публикувано на: 26 Ное 2006 13:48
от ---
Готинко =)

Публикувано на: 26 Ное 2006 13:51
от thegreenkrs
Till Lindemann написа:според списание ФХМ това е гейска кола


Touareg-a ли ? :shock:

Публикувано на: 26 Ное 2006 13:54
от Алминатора
Till Lindemann написа:според списание ФХМ това е гейска кола

точно заради това ще си първия който ще я купи

Публикувано на: 27 Ное 2006 20:41
от Edwin Odesseiron
Audi R8 е Колата за мен
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... udi_R8.jpg
"The Audi R8 will be available in mid-2007 with a 4.2 L V8 making 420 hp, as seen in the Audi RS4. Pricing for the 420 bhp model starts from ?104,400 or £77,000 (Approx. $140,000 USD). A second, more powerful engine variant that uses the 520-hp, 5.2 L V10 as seen in the Audi S8 and the Lamborghini Gallardo is rumored but not confirmed by Audi. The R8 has a dry weight of 1560 kg (3439 lb). A 0-100 km/h (0-60 mph) time of about 4.2 seconds is possible with a top speed of about 301 km/h (180 mph). Audi is currently in the process of developing a new turbocharged 5.2 L V10 engine for the future Audi RS6, and there is a possibility that this engine will make its way into the R8, dependent on marketing decisions. Test mules of this vehicle are developing well in excess of 600 bhp with the turbocharged 5.2 L V10. If this were to happen it is almost certain that this would create an RS8. There is some confusion with the name which the car shares with the Le Mans winning R8 LMP. Originally, many thought the car would be called the R9 (as there is a gap in numbering left when Audi announced the R8's successor, the diesel-powered R10)"
Wikipedia

Но ако трябва да избирам от изброените се спирам на Bentley Continental GT

Публикувано на: 27 Ное 2006 21:41
от N2O
Като стана дума за Ауди, днеска видях 2 нови S8-ци за по-малко от 5 минути :shock: .
Ето я едната:
Изображение

V10 двигател, зает направо от Lamborghini Gallardo, но не с 500, а ограничен до 450 коня. Но това не му пречи да е звяр :).

Публикувано на: 28 Ное 2006 22:27
от N2O

Публикувано на: 30 Ное 2006 08:25
от ---

Публикувано на: 30 Ное 2006 22:15
от N2O
''Движението на около 150 метра преди спирка "Плиска" в столицата е затруднено.

Около 15,00 часа в района стана верижна катастрофа в платното по посока център - ж.к. "Младост" пред ресторант "Българка".

Жертви и пострадали няма.''

Изображение

incidents.actualno.com/news_86020.html

Е биваше ли?...

Публикувано на: 01 Дек 2006 19:50
от N2O

Публикувано на: 05 Дек 2006 21:34
от N2O
Продават Поршето на Хитлер

Очакват рекорд от поршето на Хитлер

Моделът Auto Union D-Type от 1939 г. е един от двата съществуващи автомобила, създадени от Фердинанд Порше по личната молба на фюрера

Изображение

Състезателна кола, създадена по искане на Адолф Хитлер, се очаква да се превърне в най-скъпата лека кола, продавана някога на търг.

Моделът Auto Union D-Type от 1939 г. е един от двата съществуващи автомобила, създадени от Фердинанд Порше по личната молба на фюрера, припомня БГНЕС.

Диктаторът искал возилото с пропагандна цел, за да демонстрира какви са технологичните успехи на Третия райх.

Автомобилът бил най-бързият за времето си. Мощността му е 485 конски сили, развива около 270 км. Продажбата в аукционна къща Кристис е насрочена за февруари в Париж.

Почти всички модели D-Type са били унищожени след края на Втората световна война, но един бил откаран в Русия, където да бъде разучен механизмът му. Той е била разглобен, но частите са открити през 90-те години и автомобилът отново е цял.

Сега се очаква да бъде продаден за рекордна сума и да подобри рекорда на "Бугати" - модел 41 Royale Sports Coupe от 1931 г., продаден през 80-те за 5.5 млн. лири стерлинги, допълва БГНЕС.

Източник - Нетинфо

Публикувано на: 06 Дек 2006 18:00
от Gastly