Страница 163 от 206
Публикувано на: 26 Авг 2011 19:52
от Минотавъра
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Авг 2011 10:08
от gua543
Някой забеляза ли че тоя Дикинсън каза че гледаме walkthrough на Безкрайното нещо-си от страната на Империята (добре де то е очевидно)? Тоест май и подръжниците на Републиката ще могат да го играят това. Поне аз така го разбирам.
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Авг 2011 11:03
от CallMeTheSnake
gua543 написа:Някой забеляза ли че тоя Дикинсън каза че гледаме walkthrough на Безкрайното нещо-си от страната на Империята (добре де то е очевидно)? Тоест май и подръжниците на Републиката ще могат да го играят това. Поне аз така го разбирам.
Eternity Vault т.е. ''Съдържателят на Вечността'' или нещо от този род, не мога да се сетя за по-добър превод в момента, е строго охраняван затвор в който са затворени най-опасните и могъщи гадове в галактиката. На 50 ниво всеки герой, независимо дали е от Републиката или Империята, получава мисията да изпълни тази операция.
Публикувано на: 27 Авг 2011 11:35
от Минотавъра
gua543 написа:Някой забеляза ли че тоя Дикинсън каза че гледаме walkthrough на Безкрайното нещо-си от страната на Империята (добре де то е очевидно)? Тоест май и подръжниците на Републиката ще могат да го играят това. Поне аз така го разбирам.
Confirmed by the developers. Инстанцията може да се минава и от двете страни.
http://www.swtor.com/info/holonet/planets/belsavis
CallMeTheSnake написа:Eternity Vault т.е. ''Съдържателят на Вечността'' или нещо от този род, не мога да се сетя за по-добър превод в момента
"Vault", в случая, има значението на
укрепено място - трезор, гробница, крепост и т.н.
Най-точният превод е "Вечният затвор", въпреки, че не носи същата конотация.
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Авг 2011 11:51
от SniperDwarf91
Зрелищно и забавно. Инквизиторът обаче да вземе да се обръсне.
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Авг 2011 12:42
от CallMeTheSnake
Някой може ли да ми проясни какво ни чака в играта откъм енд-гейм съдържание? Това е един от големите гафове на ГВ2, според мен. Там енд-геймът са 3 подземия с по 3 варианта на минаване (т.е. 3 разл. локации с по 3 различни цели всяка), и имат планове да вкарат други в допълнителни ДЛЦ-та. ТЕРА е безкрайна сенд-бокс игра, така че там няма какво да говорим. А какво ни предлага ТОР ?
Публикувано на: 27 Авг 2011 13:16
от Минотавъра
1. Куест, завършващ историята на класа. Може да се мине соло, с помощта на companion.
2. Куестове, завършващи историята на фракцията. Минават се от минимум 8 души.
3. Фийчъри, нямащи нищо общо с историята - Huttball, различни PvPvE battlegrounds и др.
Re:
Публикувано на: 27 Авг 2011 13:45
от CallMeTheSnake
А някакви рейдове на по-големи инстанции и т.н. ? Въпросът ми беше, след като си приключил със левелинга и историята, какво остава да правиш ? (без ПвП-то, то си е отделно).
И още няколко въпросчета се сетих, ако можете да ми отговорите на тях, ще съм ви много благодарен - какво значение има ПвЕ гиърът във ПвП-то на играта? Какви точно са опцийте в личната история на героят ти?
Публикувано на: 27 Авг 2011 13:59
от Минотавъра
Endgame content-ът е недостъпен в бетата. Засега знаем само това.
Има различна екипировка за PvE и PvP.
Какво точно значи "опциите в историята на героя ти"? Това е много общ въпрос, конкретизирай малко. За предисторията ли питаш? За диалоговите опции? За personal storyline-а? Класовата история или историята като цяло? От коя страна?
Re:
Публикувано на: 27 Авг 2011 14:15
от CallMeTheSnake
Минотавъра написа:Endgame content-ът е недостъпен в бетата. Засега знаем само това.
Има различна екипировка за PvE и PvP.
Какво точно значи "опциите в историята на героя ти"? Това е много общ въпрос, конкретизирай малко. За предисторията ли питаш? За диалоговите опции? За personal storyline-а? Класовата история или историята като цяло? От коя страна?
Мерси за информацията.
Като цяло се интересувам в общи линии как стоят нещата с историята.
Това, че има отделен ПвП и ПвЕ гиър е интересно, дали се знае как се събират предметите за ПвП сетът ти?
Публикувано на: 27 Авг 2011 14:23
от Минотавъра
Като цяло се интересувам в общи линии как стоят нещата с историята.
Историята на сетинга? На периода? На републиката? На империята? На определен клас? Преди или по време на играта?
Това, че има отделен ПвП и ПвЕ гиър е интересно, дали се знае как се събират предметите за ПвП сетът ти?
Със специални точки.
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Авг 2011 14:37
от moroel
CallMeTheSnake написа:Някой може ли да ми проясни какво ни чака в играта откъм енд-гейм съдържание? Това е един от големите гафове на ГВ2, според мен. Там енд-геймът са 3 подземия с по 3 варианта на минаване (т.е. 3 разл. локации с по 3 различни цели всяка), и имат планове да вкарат други в допълнителни ДЛЦ-та. ТЕРА е безкрайна сенд-бокс игра, така че там няма какво да говорим. А какво ни предлага ТОР ?
Или не си се интересувал достатъчно или приемаш прекалено много уоу като база за сравнение

В гу2 специално докато си равиеш героя на макс ще мине доста време.И не,не говоря специално за нивата а за неща като ютилити скиловете,траитовете,ачивментите.Те са пръснати по целия свят и ще се добиват по доста разнообразни начини.Освен това динамик евентите също ще са голяма част от ендгейма,както и уникалната история на героя ти.А тера-та няма и 1% сендбокс в нея,тя си е тематично ммо,като гилд уарса или лотро.За тор-а както гледам те интересува как стои райдването,а не самия ендгейм.За сега има потвърдена само 1 операция-гореспоменатия ваулт,който естествено е достъпен и за двете фракци.Предполагам че месец-два след старта на играта био ще почнат да пускат следващите тиъри операции.А пвп гиър предполагам ще се взема посредством точките които ще получаваш от самото пвп

Публикувано на: 27 Авг 2011 14:47
от Минотавъра
Добре, че ми напомни - в TOR също има събиране на ачийвмънти. Плюс титли и датакрони.
Eternity Vault e endgame story - изисква (максималния постижим в играта) левел 50. Знаем поне десетина - The Esseless, The Black Talon, Taral V, Boarding Party, Directive 7...
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Авг 2011 15:20
от moroel
Тъй като тор-а постоянно го представят като стори дривън ммо,силно се надявам да е пълен със маса стори куестове,както соло,така и групови.В лотро това беше реализирано по доста успешен начин и се явяваше доста добра алтернатива на реидването както и отнемаше доволно много време.Също така датакроните предполагам ще заемат достатъчно много време,само дето неразбрах последно фиксирани ли ще бъдат из света или рандом?
Публикувано на: 27 Авг 2011 15:25
от Минотавъра
Всеки куест има история зад себе си. Като се има предвид, че изпълняването на куестове е по-бърз начин за вдигане на ниво от гринда, well...
Позициите на датакроните са фиксирани.
Re:
Публикувано на: 27 Авг 2011 15:29
от CallMeTheSnake
Минотавъра написа:Като цяло се интересувам в общи линии как стоят нещата с историята.
Историята на сетинга? На периода? На републиката? На империята? На определен клас? Преди или по време на играта?
Това, че има отделен ПвП и ПвЕ гиър е интересно, дали се знае как се събират предметите за ПвП сетът ти?
Със специални точки.
Личната история на героят който си създал. Това е нещото което ме интересува.
Аз лично съм фен на ГВ2 ПвП системата, където всички са наравно със еднакъв гиър, всички скилове и максимално ниво, но това е лично мнение, изглежда доста хора предпочитат друг вид система.
@ moroel - самата прогресия през играта не ме интересува особено, това което искам да знам е какво правиш СЛЕД като си преминал през историята, левелинга и събиранео на скилове. УоУ го гледам като пример, защото единственото нещо което крепи тази игра на върха толкова години, е енд-гейм съдържанието.
ТЕРА май не си погледнал много за нея - там има зони на контрол между различните фракций, политическа система с лидери издигани и сваляни от играчите и т.н.
http://www.tera-online.com/forums/showthread.php?t=7693 Намерих едно линкче с инфо, има още доста интересни неща относно играта, но ме мързи твърде много за да ги търся :д
Публикувано на: 27 Авг 2011 15:37
от Минотавъра
Личната история на героят който си създал. Това е нещото което ме интересува.
Кой клас по-точно? И доколко искаш да ти спойлна?
Аз лично съм фен на ГВ2 ПвП системата, където всички са наравно със еднакъв гиър, всички скилове и максимално ниво, но това е лично мнение, изглежда доста хора предпочитат друг вид система.
TOR използва equipment tier системата. И мен ме дразни, но няма как.
Аз лично предпочитам козметичната система (предметите са само за красота, ъпгрейдите към тях правят разликата), защото мразя да сменям хубавата броня с грозна само защото грозната има +20 armor rating. За съжаление, ще ми се наложи.
това което искам да знам е какво правиш СЛЕД като си преминал през историята, левелинга и събиранео на скилове.
Не се знае - endgame опциите са заключени и никой в бетата не може да ги види. Mythic също не са са произнесли по въпроса.
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Авг 2011 15:40
от moroel
Ами специално за тор-а,това което те интересува,явно ще е същото както при уоу и рифт-пускането на нови реид инстанси през определен интервал от време.Аз лично се надявам все пак освен реидването да наблягат и на стори съдържанието(подобно на лотро).Иначе енд гейма на уоу колкото хора е зарибил,толкова и е отказал
![[Twisted Evil] :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
за мен тая игра е номер 1 заради това че покрива абсолютно всички аспекти на едно ммо-има по нещо за всеки.А тея неща за терата ги знам,но са далече от концепцията за сендбокс.Но стига за тея неща,че много оффтопик стана.
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Авг 2011 15:48
от CallMeTheSnake
Не, не да ми я разкажеш, а да ми кажеш до колко цялата история зависи от играча, дали можем да създадем собствена предистория на героят ни, дали можем да го направим истински уникален и да му дадем собствена самоличност, разграничаваща го от останалите

. Ако има нужда да ме споилнеш малко за да ми разясниш това, нямам против хД .
Публикувано на: 27 Авг 2011 16:05
от Минотавъра
Демек... character creation процеса?
Първо избираш клас. Всеки клас има от 3 до 5 origin-а (подобно на Dragon Age), които определят расата и предисторията на персонажа.
Пример: Инквизиторът стартира като роб. Петте му origin-а обаче са различни. Човекът е потомствен роб. Туи'лекът е продаден на Ордена от собствените си родители. Забракът е роб от новозавоюваните територии, които, допреди няколко години, са принадлежали на републиката. Рататакът е потомък на разбитите и поробени поддръжници на Дарт Виш. И т.н., и т.н.