Страница 154 от 206
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 22 Юли 2011 19:31
от Kirilicata2012
Ще го направя.

Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 22 Юли 2011 21:42
от moroel
Capo написа:Някой да има впечатления доколко стабилни и бързи са "Amazon.co.uk" в доставки за България?
Онлайн поръчка е единствената възможност както изглежда. От Пулсар ми заявиха, че Bioware им съобщили в мейл, че няма да им пратят преордери. А пък в Ozone.bg все още чакат и се надяват на чудо, та да получат преордер след 2-3 седмици.
Имай едно на ум за преордер от чужбина,защото днес в официалните форуми на играта се вихреха сериозни теми че ще има IP блокове за head start-a.....демек дори и да имаш играта регистрирана и инсталирана,няма да имаш достъп до сърварите.Сега дали това ще наистина така незнам,но до последно нямаше пост от Стивън Райд да успокои феновете.Това за IP блокирането имам впредвид че ще е само за хеад старта за цял свят с изключение на северна америка и западна европа.
Иначе за самата игра.....аз лично чакам GW2 и D3,но със сигурнос ще пробвам и нея.Че няма да е фейл съм сигурен 100%.И не заради биоуеар или стар уарс сетинга,просто от това което съм гледал досега играта има онова излъчване,усещане за завършен,плавен,зарибителен геймплей.Със сигурност ще има какво да предложи,най малкото една година след старта.А това как ще е поддръжката и развитието особенно от страна на ЕА е дуг въпрос.И последно-все пак колкото и да е добра,със излизането на GW2 и D3,ще срещне доста сериозна конкуренция,а и съм сигурен че близ ще направят всичко възможно да привличат макс внимание(диабло 3,нов контент за уоу,анонс на новото им ммо).
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 23 Юли 2011 06:51
от Jedi Knight
http://www.swtor.com/media/trailers/join-fight
Петъчния ъпдейт
http://betacake.blogspot.com/2011/07/st ... er_23.html
Beta tester Q&A
Q : My question is simple, I've read all the Q & A's about this game, and while I am excited, the people answering the questions choose to answer with 'It works like in World of Warcraft.' Is this a bloody clone of the game? Should I not be excited by this? How different is this game from World of Warcraft? Have they strived to make noticeable differences?
No, it is not. If anything, it plays LESS like World of Warcraft than I expected it to. Are there significant similarties to WoW? Yeah, of course. They'd be completely insane not to take some benefit of WoW's success.
But the game plays more like Mass Effect than it does WoW.
Q : What is the current state about gear customization? If it is nonexistent, have the devs mentioned they were planned something about it?
I absolutely love the way gear works. The only MMO I've liked the gear system better in is SWG, and I realize SWG's crafting and gear system is too complicated for today's MMO market.
In short, the good quality armor pieces only have 1 stat on the actual armor - that is an armor value.
Beyond that, it has from 1 to 5 modification slots (overlay, underlay, circuitry, support and harness) that you can customize with mod items, so you can actually build very unique stat bases from your armor.
This is also part of the reason why this game doesn't need an appearance tab. If you have one chest armor that you really love, you can keep that armor piece for a long time, and just keep upgrading all of the modification slots, to keep it current in terms of stats provided.
It's a brilliant system.
Потекоха ми лиги...
I'm one of the people who hate leveling so much, that in WoW I have eight 85 chars, and every single one of them was leveled by a power leveling service.
I _hate_ leveling.
But in SWTOR, I've loved it. Don't get me wrong, the 4th time you do the same generic side quests on Nar Shaddaa, you're not gonna find them interesting anymore, but yeah - compared to previous MMOs, leveling is enjoyable.
Take your time, enjoy the story. No prize for being first to 50.
http://comic-con.gamespot.com/video/632 ... 2011-panel
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 24 Юли 2011 09:47
от Jedi Knight
Шотове от бетата
http://betacake.blogspot.com/2011/07/st ... shots.html
Тоя бетакейк е невероятен... всеки ден по нещо, евала!
Публикувано на: 26 Юли 2011 15:52
от Минотавъра
FEAR NOT, I HAVE RETURNED!
Даджаят написа:Излезе първия брой от новия комикс, The Lost Suns.
Даджай, пак си изпуснал влака - това беше
вторият брой на комикса, сега ще излиза и третият
Капо написа:Преордър...
Само за тоз журнал ме е яд, много ми се искаше да го имам.
То е ясно, че на третия ден ще го сканират и ще го качат в нета, ама не е същото като да го държиш в ръцете си, баси...
Пресаторът написа:Играта ще е фейл отвсякъде. Поредният WoW клонинг с месечни такси- не мерси. Ще изчакам играта да стигне дъното и да я направят free to play както напоследък става. Освен озвучените диалози и изборите, които се правят, TOR си е напълно стандартно MMORPG. Не виждам нищо ново или различно в сравнение с останалия булмач от MMORPG-та. Като гледам интерфейса и контролите са същите като на WoW, бойната система също. Начина на вдигане на нива също. Предметите също... Единственото различно е, че играта ще е Star Wars. Космическите битки ги опропастиха (rail shooter >.<). Наречете ме хейтър, но това е мнението ми. Не мисля, че играта си заслужава парите.
Това не е WoW-клонинг, a стандартни ММО-механики които присъстват в почти всяка онлайн-игра от последните 13 години.
Относно приликата с WoW - не бих се безпокоил за това. Ето един отрязък от разговор между бета тестер и фен:
QUESTION: Is this a bloody clone of WoW? Should I not be excited by this? How different is this game from World of Warcraft? Have they strived to make noticeable differences?
ANSWER: No, it is not. If anything, it plays LESS like World of Warcraft than I expected. The game plays more like Mass Effect than it does WoW.
Free-to-play не очаквай - след огромните разходи около производството на играта (които тепърва ще нарастват) ще видиш F2P на куково лято.
BTW, само аз ли се кефя на факта, че престрелките в космоса са rail shooter? Open world битките в Galaxies мен лично много ме дразнеха - рейл шутърът поне ще е по-динамичен.
ВНИМАНИЕ! СЛЕДВАТ СПОЙЛЕРИ!
Q&A Part 10
Q&A Part 11
Q&A Part 12
Full Companions List
Galaxy Maps
Beta Tester Review
Storyline Screenshots
Storyline Videos
Публикувано на: 26 Юли 2011 17:06
от Минотавъра
ДРУГАРИ, ИМА БОГ!
След множество увъртания, Байоуеър потвърдиха официално - в Star Wars: The Old Republic няма да има хомосексуални връзки.
ДА ЖИВЕЙ!
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 26 Юли 2011 17:20
от Draksis
Почти се разтреперах при тази новина, ама честно...
Евала!

Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 26 Юли 2011 17:49
от SniperDwarf91
В крайна сметка, задължително ли е да ходиш навсякъде с NPC-другар или можеш да ги оставиш на кораба да си рисуват с тебешир в някой ъгъл?
Публикувано на: 26 Юли 2011 18:10
от Минотавъра
Не е задължително, но играта може да ти се стори непоносимо трудна без тях. Да не говорим, че ще изпуснеш сума ти диалози и куестове.
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 26 Юли 2011 19:29
от gua543
Според мен играта ще си огромен успех откъдето и да го погледнеш. Така де кой не обича Междузвездни войни?

Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 26 Юли 2011 21:47
от moroel
gua543 написа:Според мен играта ще си огромен успех откъдето и да го погледнеш. Така де кой не обича Междузвездни войни?

Ами зависи какво разбираш под огромен успех.Като за начало със сигурност ще продаде доста копия играта,но след няколко месеца въобще не се знае каква ще е картинката.Факт е че 2-3 месеца преди старта на играта няма абсолютно никакво инфо за двата най-важни аспекта за едно ммо-пвп-то и райдването(които дефакто се явяват ендгейм-а в играта).ОК,съгласен съм че стори мод-а в процеса на левелинга ще е интересен,но за колко време?На каква основа ще се изгради къмюнитито в играта?Още повече,че ЕА още с преордера фейлнаха жестоко с тези регион блокове и свръх цени на изданията.И да,много хора обичат междузвездни войни ама това няма нищо общо с геймплея,баланса и съдържанието на играта(справка---->уархамър онлайн)
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 26 Юли 2011 22:40
от the_presator
Подкрепям горният коментар >.>
Отначало може да има дори 1-2 милиона играчи, но ако няма нещо, което да ги задържи, не виждам как ще успеят да си изкарат парите тея от EA. И нека си го признаем- Кой играе MMORPG-та заради историята в играта? -_- Радвам се от Bioware са подходили така и са решили да наблегнат на нещо нестандартно при MMO жанра, но не и ако е за сметка на останалите геймплей елементи.
Re:
Публикувано на: 27 Юли 2011 14:20
от Kirilicata2012
Минотавъра написа:
QUESTION: Is this a bloody clone of WoW? Should I not be excited by this? How different is this game from World of Warcraft? Have they strived to make noticeable differences?
ANSWER: No, it is not. If anything, it plays LESS like World of Warcraft than I expected. The game plays more like Mass Effect than it does WoW.
Това ми нaпомня на онзи цитат
-You can do anything
*install game*
-You cant do anything

Re: Re:
Публикувано на: 27 Юли 2011 15:45
от Jedi Knight
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Юли 2011 17:10
от moroel
Консула радва.Това ще е моя избор.А някой знае ли доколко ще са огледални класовете?
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Юли 2011 18:09
от SniperDwarf91
Мамка му, толкова ли няма едно клипче с Trooper?
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Юли 2011 18:14
от Serious Sam 1.0
gua543 написа:Според мен играта ще си огромен успех откъдето и да го погледнеш. Така де кой не обича Междузвездни войни?

Треките...

Публикувано на: 27 Юли 2011 18:34
от Минотавъра
moroel написа:Факт е че 2-3 месеца преди старта на играта няма абсолютно никакво инфо за двата най-важни аспекта за едно ммо-пвп-то и райдването(които дефакто се явяват ендгейм-а в играта).
[...]
Още повече,че ЕА още с преордера фейлнаха жестоко с тези регион блокове и свръх цени на изданията.
Всъщност за PvP-то имаме доста информация.
Цените не са толкова високи - ЕА са пускали много по-големи боклуци на много по-висока цена. А регионите (поправи ме ако греша) са до време - след официалната премиера играта ще се продава навсякъде. Или поне аз така разбрах от FAQ-секцията.
the_presator написа:И нека си го признаем- Кой играе MMORPG-та заради историята в играта? -_- Радвам се от Bioware са подходили така и са решили да наблегнат на нещо нестандартно при MMO жанра, но не и ако е за сметка на останалите геймплей елементи.
Трябва да се има предвид, че TOR дефакто създава нов суб-жанр, засега без конкуренция, така че не можем да съдим доколко идеята ще е успешна. Играта е твърде различна от "нормалните" ММО-та и на практика оформя собствена ниша на пазара. Ако успее, нищо чудно за заформи нови стандарти. Ако ли пък не...
И за последен път казвам, че вече ми писна - "останалите геймплей елементи" са дело на Mythic. BioWare отговарят само за историята, сетинга и къмпениъните.
moroel написа:Консула радва.Това ще е моя избор.А някой знае ли доколко ще са огледални класовете?
Като функция - миръри са.
Естествено, историята, къмпениъните, уменията и тактиките ще са различни, но стилът на игра и позицията в тринити-системата са еднакви.
SniperDwarf91 написа:Мамка му, толкова ли няма едно клипче с Trooper?
Имаше 1-2, ама ги свалиха бързо.
Аз успях да ги изгледам и като цяло не съм особено впечатлен. Не че историята е лоша, но изглежда... бледа, сравнена с тази на джедаите, ситите и агентите.
Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 27 Юли 2011 19:32
от moroel
Аз за пвп-то знам единствено че ще има warzones(дефакто това са батълграундите от уоу)-потвърдено, и евентуално пвп зони в опен уърлд и толкова,без никакви подробности.Колкото до цените,специално в ммо жанра са си баш свръх цени,мисля на всички е ясно,че ЕА се възползват оъ хайпа на феновете(какво да кажем за допълнителните 5 евро такса за преордер в ориджин?).Иначе да,след старта на играта тя ще е достъпна и за нас,само дето може да минат примерно два месеца докато стане това.Иначе аз се надявам играта наистина да има успех,аз лично ще я пробвам,дано този под-жанр за който говориш да има успех!А колкото до геймплей елементите и клас баланса,дано този път хората от митик се справят по-добре,че в уархамъра това беше един от големите проблеми.
Публикувано на: 27 Юли 2011 20:32
от Минотавъра
За PvP-то има доста информация - проблемът е, че е пръсната из двайсет лийка, ревюта и фенски видеа и не е компилирана на едно място. Говоря по памет:
PvP-режимът ще е достъпен още от 1-и левел.
Има обособени PvP и PvE сървъри - в първия има пълно open world PvP, а във втория трябва да приемеш покана за дуел.
Warzones не са баш същото като батълграундите на WoW, но приликите са повече от разликите.
Всички warzones имат определени цели (objectives). Някои от тях са просто надпревара кой ще избие най-много гадове за най-малко време, но в други kill count-ът не важи. Режими на игра дал бог - Team FFA, Capture the Flag, Siege и т.н. Някои доста приличат на мисиите от Battlefront - целта е да завладееш и задържиш ключови точки на картата и да елиминираш ресурсите на противника, не просто да трупаш фрагове.
Има и един култов warzone, който просто трябва да се види - космическо ръгби... с лайтсейбъри! Героят трябва да грабне топката и да отбележи гол, докато противниковият екип се мъчи да го убие, а аверите му го защитават. Най-оригиналният батълграунд който съм виждал.
Къмпениъните нямат достъп до warzones, но могат да участват в инстанции и рейдове.
Всички инстанции (flashpoints) са свързани с куестове и имат история зад себе си. Трудността им се scale-ва спрямо броя участващи.
Голямата гордост на разработчиците е т.нар. PvPvE - дефакто рейдове с NPC-та. Отбор от 10-15 души, съпровождан от 20-ина (или повече?) НИП-ове, тръгва на юруш и изпълнява мисия. Възможно е да се борят два отбора, всеки със собствен NPC-екип.
Рейдовете са ориентирани към сравнително малък брой играчи - до 30-ти левел инстанциите спокойно могат да бъдат минати с по 4 играча. По-нататък вече става трудно, но дори endgame рейдовете включват максимум 12-16 души (не е уточнено колко точно).
Това се сещам засега, ако изскочи нещо друго - ще постна.