Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 22 Май 2011 18:29
Преди седмица-две около час и половина геймплей лийкна в нета. Посещавайки линка сега, гледам са го свалили вече
Как да е, след като го изгледах този час и половина вече сериозно се колебая дали ми се занимава с играта... Темпото ми се струва бавничко (но и играча много се туткаше), а самата игра си е просто WOW в Star Wars сетинг. Битките, ползването на уменията, дори придвиждването от една точка до друга посредством някакъв превоз, всичко е все едно гледаш WOW. Графиката по-скоро ми хареса, и ми изглежда като че ще върви и на по-скромни машини.
PvP не видях, но с риск да се повторя, ранното PvE (8-10 lvl. беше май) си е WOW със Star Wars скин и малко по-хубава графика. Куестовете си бяха точно в стил "Иди еди-къде-си и убий 15 еди-какви-си". Прочутите озвучени диалози са си там, обаче са си в типичен BioWare стил на "добряшки отговор, неутрален отговор и злодейски отговор". Подобно на KOTOR-ите, и тук явно си има някаква кармична скала относно етичната принадлежност на героя, демек, някои отговори и действия го приплъзват към Светлата Страна, други - към Тъмната.
От companion-ите много не се видя; човекът играеше с Jedi Knight и си имаше дроид, подобен на T3-тата от KOTOR-ите. Машинката помагаше в битките и дори имаше момент, в който диалозите, които героят водеше с едно NPC, му се отразяваха, донякъде подобно на в Dragon Age.
Основния проблем на играта, доколкото мога да съдя от тоя час и нещо, е че е еднообразна и банална. Не бих казал че изглежда чак неприятна за игра, но не знам тия сума ти години разработка в какво са отишли, при положение, че - отново - играта наистина изглежда доста изкопирана от WOW на ниво геймплей.
Хубавото... покрай приликите с WOW, ми се струва, че играта е взела и добрите черти на същата - изглежда достъпна и интуитивна за усвояване. Определено е дружелюбна към casual геймъри - много често, изглежда, се случва героя да бъде наобиколен от групичка неотстъпващи му по lvl мобове, но въпреки численото превъзходство, успява да надделее, айде, не чак с лекота, но доста категорично и безкомпросино. Уви, пак го има момента, в който колиш групичка врагове, а приятелчетата им седят на 10 метра разстояние и гледат равнодушно, чакайки да им помогнеш и на тях да предадат богу дух, тъй че AI-то и то е на ниво WOW-моб. Предполагам, че играта ще си има момент на зарибяване, пак поватарям че не ми се стори неприятна, а само банална.
Между другото, ако това са стари новини за вас, сори за времезагубата, но прегледах темата няколко страници назад и нищо не се споменаваше конкретно за това, та...
Как да е, след като го изгледах този час и половина вече сериозно се колебая дали ми се занимава с играта... Темпото ми се струва бавничко (но и играча много се туткаше), а самата игра си е просто WOW в Star Wars сетинг. Битките, ползването на уменията, дори придвиждването от една точка до друга посредством някакъв превоз, всичко е все едно гледаш WOW. Графиката по-скоро ми хареса, и ми изглежда като че ще върви и на по-скромни машини.
PvP не видях, но с риск да се повторя, ранното PvE (8-10 lvl. беше май) си е WOW със Star Wars скин и малко по-хубава графика. Куестовете си бяха точно в стил "Иди еди-къде-си и убий 15 еди-какви-си". Прочутите озвучени диалози са си там, обаче са си в типичен BioWare стил на "добряшки отговор, неутрален отговор и злодейски отговор". Подобно на KOTOR-ите, и тук явно си има някаква кармична скала относно етичната принадлежност на героя, демек, някои отговори и действия го приплъзват към Светлата Страна, други - към Тъмната.
От companion-ите много не се видя; човекът играеше с Jedi Knight и си имаше дроид, подобен на T3-тата от KOTOR-ите. Машинката помагаше в битките и дори имаше момент, в който диалозите, които героят водеше с едно NPC, му се отразяваха, донякъде подобно на в Dragon Age.
Основния проблем на играта, доколкото мога да съдя от тоя час и нещо, е че е еднообразна и банална. Не бих казал че изглежда чак неприятна за игра, но не знам тия сума ти години разработка в какво са отишли, при положение, че - отново - играта наистина изглежда доста изкопирана от WOW на ниво геймплей.
Хубавото... покрай приликите с WOW, ми се струва, че играта е взела и добрите черти на същата - изглежда достъпна и интуитивна за усвояване. Определено е дружелюбна към casual геймъри - много често, изглежда, се случва героя да бъде наобиколен от групичка неотстъпващи му по lvl мобове, но въпреки численото превъзходство, успява да надделее, айде, не чак с лекота, но доста категорично и безкомпросино. Уви, пак го има момента, в който колиш групичка врагове, а приятелчетата им седят на 10 метра разстояние и гледат равнодушно, чакайки да им помогнеш и на тях да предадат богу дух, тъй че AI-то и то е на ниво WOW-моб. Предполагам, че играта ще си има момент на зарибяване, пак поватарям че не ми се стори неприятна, а само банална.
Между другото, ако това са стари новини за вас, сори за времезагубата, но прегледах темата няколко страници назад и нищо не се споменаваше конкретно за това, та...