Страница 143 от 206

Re:

Публикувано на: 11 Май 2011 18:49
от Jedi Knight

Re: Re:

Публикувано на: 12 Май 2011 17:20
от Минотавъра
Jedi Knight написа:

Не още. Пояснението:
http://www.askajedi.com/2011/05/09/yell ... al-almost/


:( :( :(

Re: Re:

Публикувано на: 13 Май 2011 12:37
от Jedi Knight

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 13 Май 2011 13:16
от Capo
А сещате ли се колко весело ще стане ако на Е3 не обявят нито дата на излизане, нито бета тестове :lol: Журналисти и фенове ще ги сринат отвсякъде.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 13 Май 2011 15:05
от Draksis
Ако не обявят дата на излизане, ще настане революция.

Защото от колко време мънкат за тая игра, пък...

Публикувано на: 13 Май 2011 18:02
от Минотавъра

Публикувано на: 16 Май 2011 09:57
от Минотавъра
Gabe Amatangelo on PvP:

Warzones will have a dynamic matchmaking system. It will do many things, like attempt to balance the number of queued groups, healers, levels, etc. on each side. If a match is not made after X minutes then it will begin to alleviate some of these preferences, including potentially widening the level range.

If a match with a wide level range happens to launch, then the lower level players' stats and ability ranks are bolstered. We aim for this to bring all players to at least 80% of the highest level players' combat effectiveness, player skill withstanding.

Players at Level 10 will have access to all the Warzones. The matchmaking system does a bunch of different magic. It tries to make fair and fun matches. It will try to put pre-mades against pre-mades, even number of healers by even number of healers, and it will keep people in level ranges against each other as well. You queue up for Warzones, you go in, and the matchmaking is going to try to make the best match possible. And then over time, it becomes more flexible with those parameters and then launches the match.

We have a Valor Rank system which players throughout all PvP activities will earn Valor and they will go up in Valor Rank as they hit different Valor thresholds. The Valor ranks are going to award titles as well as other PvP privileges. For example, when you are in a Warzone, whoever has the highest Valor rank in the pre-match is going to be the leader of the Warzone group. So you'll be able to mark targets and that kind of thing. We're going to allow for prestigious sort of privileges for high Valor ranks.

Additionally, you're going to earn Valor Tokens which you can cash in for PvP armor, PvP consumables, and other types of PvP gear like trinkets and things of that nature. But the Valor Rank isn't going to restrict (these items) except for a couple pieces. Generally speaking, it isn't going to restrict what PvP gear you can put on. If you can afford to buy it with Valor tokens, then you can put it on.

Promoting a lively PvP community is one of the PvP team's core goals. We believe enabling players on a server to play together often will promote camaraderie as well as rivalry, which lends itself toward achieving that goal.

That being said, as with many things, the matchmaking protocol is subject to change with testing, feedback and metrics.

Публикувано на: 16 Май 2011 10:12
от Минотавъра
Stephen Reid написа:Star Wars: The Old Republic is expected to launch in the second half of 2011.


Developer confirmation?

Публикувано на: 16 Май 2011 10:17
от Минотавъра
Потвърдено: засега най-големите инстанции са за 16 души (8 vs. 8 ). Това включва companion-ите, ако решите да ги използвате. В PvPvE-то обаче ще участват десетки NPC-та, формирайки грандиозни битки.

Публикувано на: 16 Май 2011 10:28
от Минотавъра
PVP gear will come with a "PVP Stat." This stat will increase a character's damage, damage absorption, and healing effectiveness specifically in PVP. It was stated that PVP gear will be, at most, 10% better for PVP then comparable PVE gear. This limit is in place to give PVP focused players a boost while still letting non-PVPers compete.


Отровното наследство на Играта-която-не-бива-да-се-назовава се усеща и тук :(

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 16 Май 2011 11:16
от Tiny
World of Warcraft
:P

Публикувано на: 16 Май 2011 12:14
от Минотавъра
Tiny написа:World of Warcraft
:P


http://www.nooooooooooooooo.com/

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 16 Май 2011 13:25
от Capo
Хммм, 10 % PvP бонус може да е много, но може и да излезе нищожно. В "Rift" например (поне докато аз играех) си беше все тая коя броня ползваш. Даже PvE екипировката беше доста по-добра за PvP. В "Aion" обаче разликата между PvP и PvE броните си беше брутална. Най-смотания и евтин "PvP armor set" беше в пъти по-ефективен за PvP от най-добрия "PvE armor set" - а по описание разликата беше някъде към 15 % PvP бонус.

Аз не виждам лошо в това да има два вида брони. PvP екипировката ще удължи времетраенето на битките, което винаги е плюс. Доколкото съм видял, в TOR няма божествен "burst" и това ме радва. Писнало ми е от игри, които толкова си рекламират PvP-то, а после се оказва, че има два-три класа, чието PvP може да се обобщи като "виждам те, кликвам те с мишката, натискам един бутон = 3/4 от здравето ти замина". Или пък "виждам те, кликвам те с мишката, натискам три-четири бутона и си мъртъв след около 2 секунди без да можеш да реагираш".

Публикувано на: 16 Май 2011 14:27
от Минотавъра
А, burst DPS-билдове си имаме :)

Проблемът със специализираната екипировка е, че дефакто няма нужда от нея. Единствената цел с която е сложена е гринд и произтичащият от него мънимейкинг. А ако играта е с микротранзакции, направо не ми се мисли...

Излишното провлачване на играта дразни много. В PvPvE бой, с допълнителна PvP екипировка, един рейд може да се проточи по няколко часа. Въобще не ме търси за такова нещо.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 16 Май 2011 14:55
от Capo
То нали затова ще си има PvE сървъри, на които, стига да искаш, може никога да не видиш PvP. И хич няма да ти трябва PvP екипировка. Пък и ако разликата между двата вида брони е малка, хората масово ще си го карат с PvE предметите си и само върлите PvP фенове и минмаксери ще инвестират повече време.

Пък и както пише по-нагоре, всички Warzones са отворени като удариш 10-то ниво. И ако "Matchmaking" системата действа както обещават, народът ще се пердаши с кеф през цялото време и лесно ще се събират PvP токени. Аз поне планирам да си прекарвам голяма част от времето по Warzones :D Пък и съм убеден, че да се сдобиеш с PvP броня ще е в пъти по-лесно от "Aion" да речем.

Re:

Публикувано на: 16 Май 2011 14:57
от Jedi Knight
Минотавъра написа:Излишното провлачване на играта дразни много. В PvPvE бой, с допълнителна PvP екипировка, един рейд може да се проточи по няколко часа. Въобще не ме търси за такова нещо.

Най-епичния RvR в WAR на който присъствах продължи 5 часа, и беше толкова епично, че няма накъде повече :P
Иначе хората тествали pvp коментират, че бавно се убиват, и е много мъчно да го играеш единак. Вместо това битките са направени и протичат много по-добре като се допълвате с групата.

Публикувано на: 16 Май 2011 16:17
от Минотавъра
PvE сървърите са тези, в които PvP-то не е форсирано. Идиотите със супер-екипировка ще имат предимство и там.

Минмаксингът е задължителен за PvP-то, където се изисква максимална ефективност. Само гледай как ще има respec преди всеки рейд.

Мачмейкингът е направен, за да се компенсират нещата донякъде. Идеята е, че съотборник с 10 левъла по-малък от теб е все пак за предпочитане пред никакъв. Това не решава проблема с диференцираната екипировка, нито пък предлага истински баланс.

Язе на Вархамър съм бичил 7 часа, но не в това е въпросът. Както каза, тестерите се оплакваха, че битките са много бавни - на играчите им отнемало сума ти време да се изколят. Протяжното действие беше силно критикувано по официалните форуми, където феновете искаха нещата да се свършват с по 5-6 удара, а не да се маризят по 5-6 минути. Да не говорим колко по-лошо става това с наличието на хийлъри.

Изненадан съм обаче как всеки коментира дребни детайли като екипировката и пропуска новия release window по-горе.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 16 Май 2011 21:06
от Capo
Ние тоя "release window" си го знаехме, че ще е в този период още миналата година. Само дето за известно време пуснаха дезинформация за пролетта и на всички им се искаше да е вярно.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 20 Май 2011 15:53
от Jedi Knight
-edit-
Ако го бях прочел първо нямаше да го постна. :lol:
С две думи - феновете ще задават въпроси за аудиото. Lame...

http://www.swtor.com/news/news-article/20110520
Инсайдър за аудиото...

http://www.swtor.com/news/news-article/20110520-0
Fan friday

http://www.swtor.com/news/news-article/20110520-1
Fan Site Summit Report

1 дума - lame.

Публикувано на: 20 Май 2011 16:21
от Минотавъра
Studio Insider: Combat Audio
Fan Friday
Fan Site Summit Report

Явно пазят големите новини за E3.

И малко информация относно одеждите:

"We have thousands of different armor/outfit combinations planned for the players and are currently still building this list and will continue to do so even after we launch. Our main concern is that each player looks specific to their chosen class and has enough variation to allow the player to feel as unique as possible. For instance, if you are playing a Jedi Knight you will look significantly different from a Jedi Consular. You will also have opportunities to distinguish yourself from other players of your same class by going off the beaten path to find rare gear."