Star Wars: The Old Republic
- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
 Mass Effect
- Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re:
Човек, дето е играл играта (гледал съм му видеотата от конвенции), да говори за аutoattack...
Joe, I am dissappoint..
А като каза какви огромни иновации прави Рифт, спрямо ТОР, щях да се задавя от смях.
			
			
									
						
							Joe, I am dissappoint..
А като каза какви огромни иновации прави Рифт, спрямо ТОР, щях да се задавя от смях.
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Ти мани, нещата май наистина отиват на зле...
Разни хейтърчета в официалните форуми постоянно опяват как играта била копие на WoW и щяла да бъде епичен провал и н'ам кво още. Естествено, никой не им обръща внимание - повечето от тях са Близард-фенбойчета и се регват с единствената цел да тролят. Когато обаче и Ядосаният Джо се включи в хора, вече взех сериозно да се безпокоя. Гаменчетата са едно нещо, но Джо е професионалист с репутация и ако той казва, че играта прилича на "WoW в космоса", вероятно е вярно. Хал хабер си нямам от Guild Wars, Rift или TERA и какви иновации внасят в жанра, но това не е на добре.
			
			
									
						
							Разни хейтърчета в официалните форуми постоянно опяват как играта била копие на WoW и щяла да бъде епичен провал и н'ам кво още. Естествено, никой не им обръща внимание - повечето от тях са Близард-фенбойчета и се регват с единствената цел да тролят. Когато обаче и Ядосаният Джо се включи в хора, вече взех сериозно да се безпокоя. Гаменчетата са едно нещо, но Джо е професионалист с репутация и ако той казва, че играта прилича на "WoW в космоса", вероятно е вярно. Хал хабер си нямам от Guild Wars, Rift или TERA и какви иновации внасят в жанра, но това не е на добре.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
			
						Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
 Mass Effect
- Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re:
Ако хореографираните битки (но все пак изчислявани в реално време), физиката (или поне елементи), историята и full VO не ти стигат за тая игра, не знам какво очакваш 
Никой никога не е излизал с изявление, че ТОР ще е месията, дето ще удари в земята всички съществуващи концепции.
Основната задача на тая игра е да върне Историята в жанра.
И всъщност ти нали я беше играл?
Аз лично оставам твърд оптимист до момента, в който се докопам до нея, ако ще и всички критици, които следя, да я плюят като комунистически лозунг в САЩ.
			
			
									
						
							
Никой никога не е излизал с изявление, че ТОР ще е месията, дето ще удари в земята всички съществуващи концепции.
Основната задача на тая игра е да върне Историята в жанра.
И всъщност ти нали я беше играл?
Аз лично оставам твърд оптимист до момента, в който се докопам до нея, ако ще и всички критици, които следя, да я плюят като комунистически лозунг в САЩ.
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
TOR няма как да "върне" историята в MMO-тата, тъй като тя никога не е присъствала там. Проблемът е, че дори най-епичният сюжет не може да замести геймплея изцяло. Ако получим история, за сметка на всичко друго, ще съм адски ядосан.
Апропо, едно нещо не схванах. Джо се оплакваше от нещо, но говореше толкова разлято, че не разбрах за какво става дума. Идеята е, че някакъв елемент от играта е твърде бавен, но не зацепих какво точно. Сеш' се?
			
			
									
						
							Апропо, едно нещо не схванах. Джо се оплакваше от нещо, но говореше толкова разлято, че не разбрах за какво става дума. Идеята е, че някакъв елемент от играта е твърде бавен, но не зацепих какво точно. Сеш' се?
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
			
						Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
- Tiny
- но с големо съ̀рце
- Мнения: 4847
- Регистриран на: 14 Май 2005 18:21
- В момента играе: A dance with rogues
- Местоположение: The city of Neverwinter
- Обратна връзка:
Re: Re:
Jedi Knight написа:Ако хореографираните битки

A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
			
						- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
 Mass Effect
- Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re:
Point taken, но не мисля, че има причини за безпокойство.Минотавъра написа:TOR няма как да "върне" историята в MMO-тата, тъй като тя никога не е присъствала там. Проблемът е, че дори най-епичният сюжет не може да замести геймплея изцяло. Ако получим история, за сметка на всичко друго, ще съм адски ядосан.
Апропо, едно нещо не схванах. Джо се оплакваше от нещо, но говореше толкова разлято, че не разбрах за какво става дума. Идеята е, че някакъв елемент от играта е твърде бавен, но не зацепих какво точно. Сеш' се?
Мисля че говореше за липсата на сериозна информация около играта.
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Абе някой постна ли новите расово-класови комбинации?
Trooper - Human, Zabrak
Smuggler - Human, Mirialan, Twi'lek
Jedi Knight - Human, Miraluka, Twi'lek, Zabrak
Jedi Consular - Human, Miraluka, Mirialan
Bounty Hunter - Human, Rattataki
Imperial Agent - Human, Chiss
Sith Warrior - Human, Sith Pureblood
Sith Inquisitor - Human, Twi'lek, Zabrak
Допълнително:
- В презентацията на рататаките е намекнато, че е възможно да са достъпни и за Sith Warrior и Sith Inquisitor.
- Ако Sith Warrior-ът въобще има трета достъпна раса, то това ще са чисите - всеки друг избор би разнебитил канона.
- Запитани дали забраците ще бъдат подходящи за Bounty Hunter-и, разработчиците отговориха, че "звучи логично".
			
			
									
						
							Trooper - Human, Zabrak
Smuggler - Human, Mirialan, Twi'lek
Jedi Knight - Human, Miraluka, Twi'lek, Zabrak
Jedi Consular - Human, Miraluka, Mirialan
Bounty Hunter - Human, Rattataki
Imperial Agent - Human, Chiss
Sith Warrior - Human, Sith Pureblood
Sith Inquisitor - Human, Twi'lek, Zabrak
Допълнително:
- В презентацията на рататаките е намекнато, че е възможно да са достъпни и за Sith Warrior и Sith Inquisitor.
- Ако Sith Warrior-ът въобще има трета достъпна раса, то това ще са чисите - всеки друг избор би разнебитил канона.
- Запитани дали забраците ще бъдат подходящи за Bounty Hunter-и, разработчиците отговориха, че "звучи логично".
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
			
						Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: Star Wars: The Old Republic
Чисите не ми се връзват като "Force Sensitive". Поне по канон не знаят за Силата докато не правят първия си контакт с граждани на Републиката - точно преди Войната на клонингите. 
Обаче сега TOR ги представя, че са знаели за Старата Република доста по-рано. Единственият клас, за който чисите (с уговорки) стават е Имперският Агент.
Не му разбрах оплакванията на този Joe. Говори за "auto attack" (каквато в играта няма) и говори за WoW-clone (а WoW пък е "Everquest-clone"). Няма лошо, ама после се изцепва за "огромните иновации" на TERA, Rift, GW2. Смях в залата.
Rift е такъв безобразен клонинг на WoW, че няма накъде повече Грам иновация няма. Прословутата "soul system" съвсем скоро няма да интересува никого заради задължителните "cookie cutter builds", които ще се ползват от всеки.
  Грам иновация няма. Прословутата "soul system" съвсем скоро няма да интересува никого заради задължителните "cookie cutter builds", които ще се ползват от всеки.
TERA е поредната корейска бозица, която ще получи малка фенбаза извън Корея и толкова. Играта е с анимации за незадоволени пубертети и любители на мечето Ръкспин. Иновации? FPS, но вместо пушки ползваме лъкове, магии и ръгане с мечове.
GW2 пък никой не я е пипвал на бета тест още. Пускат се само внимателно режисирани клипчета от създателите и се говори много, но не дават на никого да изпита какво точно е играта. Великата първа обучаваща мисия е едно..."чудовище"? Което стои и не прави нищо, за да може играчът да го ползва като тренировъчно чучело. Дали е чудовище или бостанско плашило е въпрос само на анимиране Без месечни такси..., да, ве да
  Без месечни такси..., да, ве да   Я да видим колко ще трябва да се плаща за редовните експанжъни и вечния Cash Shop...
  Я да видим колко ще трябва да се плаща за редовните експанжъни и вечния Cash Shop...
			
			
									
						
										
						Обаче сега TOR ги представя, че са знаели за Старата Република доста по-рано. Единственият клас, за който чисите (с уговорки) стават е Имперският Агент.
Не му разбрах оплакванията на този Joe. Говори за "auto attack" (каквато в играта няма) и говори за WoW-clone (а WoW пък е "Everquest-clone"). Няма лошо, ама после се изцепва за "огромните иновации" на TERA, Rift, GW2. Смях в залата.
Rift е такъв безобразен клонинг на WoW, че няма накъде повече
 Грам иновация няма. Прословутата "soul system" съвсем скоро няма да интересува никого заради задължителните "cookie cutter builds", които ще се ползват от всеки.
  Грам иновация няма. Прословутата "soul system" съвсем скоро няма да интересува никого заради задължителните "cookie cutter builds", които ще се ползват от всеки.TERA е поредната корейска бозица, която ще получи малка фенбаза извън Корея и толкова. Играта е с анимации за незадоволени пубертети и любители на мечето Ръкспин. Иновации? FPS, но вместо пушки ползваме лъкове, магии и ръгане с мечове.
GW2 пък никой не я е пипвал на бета тест още. Пускат се само внимателно режисирани клипчета от създателите и се говори много, но не дават на никого да изпита какво точно е играта. Великата първа обучаваща мисия е едно..."чудовище"? Което стои и не прави нищо, за да може играчът да го ползва като тренировъчно чучело. Дали е чудовище или бостанско плашило е въпрос само на анимиране
 Без месечни такси..., да, ве да
  Без месечни такси..., да, ве да   Я да видим колко ще трябва да се плаща за редовните експанжъни и вечния Cash Shop...
  Я да видим колко ще трябва да се плаща за редовните експанжъни и вечния Cash Shop...- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Абе те чисите не трябваше дори да са познати преди Епизод VI, ама пусти фенсървис... Те и за агенти не стават, зер трудно ще минат незабелязани.
Бай дъ уей, вече имаме чиски джедай. И то от фамилията на Траун, моля ти се.
Канонът е кучка, затова се научи да я чукаш.
			
			
									
						
							Бай дъ уей, вече имаме чиски джедай. И то от фамилията на Траун, моля ти се.
Канонът е кучка, затова се научи да я чукаш.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
			
						Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
 Mass Effect
- Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Ако това е всичко...NERD RAGE!!!  
Но към сегашния момент всичко, което не е дата на излизане на играта, е излишно да ми се показва Или поне да е дата, която да е по-ранна от моята прогноза 22-25 септември
  Или поне да е дата, която да е по-ранна от моята прогноза 22-25 септември  ![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
			
			
									
						
										
						
Но към сегашния момент всичко, което не е дата на излизане на играта, е излишно да ми се показва
 Или поне да е дата, която да е по-ранна от моята прогноза 22-25 септември
  Или поне да е дата, която да е по-ранна от моята прогноза 22-25 септември  ![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: Star Wars: The Old Republic
Не, не бива.
От бойната система очаквах да е бърза и зрелищна, ако движенията наистина са толкова бавни, няма да си направя труда дори да я пробвам на trial... Ебаси, сякаш съм се върнал десет години назад във времето, когато се "дуелирахме" с пръчки пред блока.
Сита си простира меча напред, джедая послушно го удря, после ролите се сменят и лорда позволява на рицаря да парира... Сякаш гледам как актьори репетират за дуел с шпаги в посредствена постановка.
			
			
									
						
							От бойната система очаквах да е бърза и зрелищна, ако движенията наистина са толкова бавни, няма да си направя труда дори да я пробвам на trial... Ебаси, сякаш съм се върнал десет години назад във времето, когато се "дуелирахме" с пръчки пред блока.
Сита си простира меча напред, джедая послушно го удря, после ролите се сменят и лорда позволява на рицаря да парира... Сякаш гледам как актьори репетират за дуел с шпаги в посредствена постановка.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
			
						- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Дракс, при хореографирана битка няма как. Боят е на ходове, ако не си разбрал. И все пак можеха да забързат ходовете малко...
Основният джедайски клас изглежда много добре, но Guardian-ът с тия нараменници "а ла Warhammer 40,000" е отвратителен. Sentinel-ът изглежда по-добре, като изключим втората униформа - качулката наистина не стои добре.
Аджеба, какво стана, ще правим ли гилдия? Решавайте бързо, щото почти всички вече се регистрираха.
			
			
									
						
							Основният джедайски клас изглежда много добре, но Guardian-ът с тия нараменници "а ла Warhammer 40,000" е отвратителен. Sentinel-ът изглежда по-добре, като изключим втората униформа - качулката наистина не стои добре.
Аджеба, какво стана, ще правим ли гилдия? Решавайте бързо, щото почти всички вече се регистрираха.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
			
						Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: Star Wars: The Old Republic
Не можеш да ме убедиш, че движенията са добри. На първия KOTOR се забелязваше повече динамика.
Дано някой им подшушне, че както върви работата, ще има бая заспали фенове пред монитора.
Аджеба, мен не ме засяга хореографията, тъй като ще млатя с телекинеза, но когато spec-на на Shadow, искам зрелищни движения тип DMC meets TOR. Поне в малък екстент.
			
			
									
						
							Дано някой им подшушне, че както върви работата, ще има бая заспали фенове пред монитора.
Аджеба, мен не ме засяга хореографията, тъй като ще млатя с телекинеза, но когато spec-на на Shadow, искам зрелищни движения тип DMC meets TOR. Поне в малък екстент.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
			
						Re: Star Wars: The Old Republic
Да, нещата са хореографирани и изглеждат "уговорени"   Дали този експеримент ще е успешен или не, ще видим. А и все пак говорим за "режисирани" моменти, чиято цел е да ясно да покажат определени неща, а не хаотичен и реален геймплей между двама играчи.
 Дали този експеримент ще е успешен или не, ще видим. А и все пак говорим за "режисирани" моменти, чиято цел е да ясно да покажат определени неща, а не хаотичен и реален геймплей между двама играчи.
А и понеже не видях дали вече е споменавано, ето нещо от Dev Tracker, което има и някаква връзка с хореографията на битката:
"Basically, instead of requiring you to precisely mash a button to time the end of a cooldown of a previous ability, we give you a (small) window in which the game accepts button/click input while your previous ability is still executing.
It actually removes the need to closely watch the cooldown bar/UI as you can instead time your button presses with what action you see your character perform on screen (e.g. I'm close to the end of my previous attack, I can now hit the next attack and it will seamlessly execute - I don't have to wait until my character has fully finished his current move). Again, more fluid, more action-y, less vulnerable to latency."
"I think it is worth noting in this context that the game is relatively forgiving about the timing of your button presses / clicks, and therefore this particular concern about not having auto attack should be a non issue.
To ensure equal ability activation timing (and therefore DPS potential) between players with high and low latency, the game will, during the execution of an ability, allow you to 'queue up' the next activation (within a reasonable time window).
This ensures that your character is able to seamlessly move from one attack to the next without the player losing precious milliseconds by not exactly hitting the end of the previous ability/attack (something that would, in the end, force the player to spam buttons/clicks).
Naturally, moving/jumping etc will abort such queued up attacks/ability activations at any time.
Our testers have consistently lauded the absence of auto-attack as positive so far."
			
			
									
						
										
						 Дали този експеримент ще е успешен или не, ще видим. А и все пак говорим за "режисирани" моменти, чиято цел е да ясно да покажат определени неща, а не хаотичен и реален геймплей между двама играчи.
 Дали този експеримент ще е успешен или не, ще видим. А и все пак говорим за "режисирани" моменти, чиято цел е да ясно да покажат определени неща, а не хаотичен и реален геймплей между двама играчи.А и понеже не видях дали вече е споменавано, ето нещо от Dev Tracker, което има и някаква връзка с хореографията на битката:
"Basically, instead of requiring you to precisely mash a button to time the end of a cooldown of a previous ability, we give you a (small) window in which the game accepts button/click input while your previous ability is still executing.
It actually removes the need to closely watch the cooldown bar/UI as you can instead time your button presses with what action you see your character perform on screen (e.g. I'm close to the end of my previous attack, I can now hit the next attack and it will seamlessly execute - I don't have to wait until my character has fully finished his current move). Again, more fluid, more action-y, less vulnerable to latency."
"I think it is worth noting in this context that the game is relatively forgiving about the timing of your button presses / clicks, and therefore this particular concern about not having auto attack should be a non issue.
To ensure equal ability activation timing (and therefore DPS potential) between players with high and low latency, the game will, during the execution of an ability, allow you to 'queue up' the next activation (within a reasonable time window).
This ensures that your character is able to seamlessly move from one attack to the next without the player losing precious milliseconds by not exactly hitting the end of the previous ability/attack (something that would, in the end, force the player to spam buttons/clicks).
Naturally, moving/jumping etc will abort such queued up attacks/ability activations at any time.
Our testers have consistently lauded the absence of auto-attack as positive so far."
- 
				Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
†Soul Hunter† написа:Не можеш да ме убедиш, че движенията са добри. На първия KOTOR се забелязваше повече динамика.
Дано някой им подшушне, че както върви работата, ще има бая заспали фенове пред монитора.
Аджеба, мен не ме засяга хореографията, тъй като ще млатя с телекинеза, но когато spec-на на Shadow, искам зрелищни движения тип DMC meets TOR. Поне в малък екстент.
Пич, тя и телекинезата е на ходове. Зрелищни движения - в Jedi Academy.
В KOTOR нямаше повече динамика, но не ми се струва уместно да сравняваме игра от 2011-а с такава от 2003-а. Повече ме тревожи нестабилното темпо - джедаят или удря много бързо или много бавно, но никога балансирано. Изглежда страшно изкуствено и глупаво.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
			
						Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
- Tiny
- но с големо съ̀рце
- Мнения: 4847
- Регистриран на: 14 Май 2005 18:21
- В момента играе: A dance with rogues
- Местоположение: The city of Neverwinter
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Абе, аз като ви казвам, че ми изглеждаше дървена...  
			
			
									
						
							
A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
			
						


![[Rock On!] :rockon:](./images/smilies/rockon.gif)