Star Wars: The Old Republic

Игри за PC
Публикувай отговор
Draksis
Мнения: 2530
Регистриран на: 27 Сеп 2005 18:34
Местоположение: Манчестър

Re: Star Wars: The Old Republic

Мнение от Draksis »

Недей ме кара да пиша, че едвам успях да спра да следя новините... :lol:
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Аватар
Capo
Мнения: 358
Регистриран на: 05 Яну 2011 16:07
Местоположение: София

Re: Star Wars: The Old Republic

Мнение от Capo »

Аз лично съм се залепил за DA2 и ще проследя всички новини накуп, когато PAX свърши. Иначе се дразня с тези малки хапки :D
Аватар
Tiny
но с големо съ̀рце
Мнения: 4847
Регистриран на: 14 Май 2005 18:21
В момента играе: A dance with rogues
Местоположение: The city of Neverwinter
Обратна връзка:

Re: Star Wars: The Old Republic

Мнение от Tiny »

In kotor, you got Dark Side points for being snarky, which I didn't like. In tor, your actions are what count

:live:
A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
Аватар
Jedi Knight
Мнения: 713
Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
В момента играе: League of Legends
Mass Effect
Местоположение: Dantooine
Обратна връзка:

Re: Star Wars: The Old Republic

Мнение от Jedi Knight »

Tython
http://www.youtube.com/watch?v=ZlJ0MA1H ... r_embedded

Трудно е да си пълен нууб, ама тоя се старае...
Sirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

Jedi Knight написа:И обелете някоя дума бе, баси :lol: За себе си ли спамя тука?


Тука сме бе, колега, просто чакахме да свърши изложението. Па и като гледам добре се справяш сам :)

Избрания, момчето ми, ти нали не си се надявал на release date? Като знам как протича процеса, вероятно е и те самите да не го знаят. Че и никой не ги пита - шефът в случая са ЕА.

Тарал V е интересна, но ми писна от Йода, духове и over-the-top пауъри. Какво стана със славните времена, когато героите надвиваха с акъл?

Космическите битки са много динамични, харесват ми. Слава Богу, липсва безцелното лутане и походови маневри тип STO. Рататаките вкараха добра интрига - вече ги виждам като третата Warrior-достъпна раса. Ловецът на глави беше много зле обаче. И аджеба, кога ще видим комикса?

Дракс, не се радвай за гардиъна, пак няма да се доближава до сентинела по DPS. Доколкото разбрах, става дума за някакъв хибриден билд.

Jedi Knight написа:Prof Walsh си говори с Hall Hood. Защо ли си знаех, че точно този мега-нърд е дебел, космат и очилат :lol:


Да знаеш ли? Че той досега е направил поне десет видео-интервюта бе :)

Jedi Knight написа:Няма да има ден/нощ (binary sunset).


Мамка му :x

Това, заедно с липсата на appearance tab, сериозно ме вбеси.

Tiny написа:In KOTOR, you got Dark Side points for being snarky, which I didn't like. In TOR, your actions are what count


Yupiee! No more Chaotic Stupid for you, my dear!

Аджеба, гилдия ще регистрираме ли?
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Аватар
Jedi Knight
Мнения: 713
Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
В момента играе: League of Legends
Mass Effect
Местоположение: Dantooine
Обратна връзка:

Re:

Мнение от Jedi Knight »

"So we said it's going to launch sometime in calendar, but not within Fiscal '11. So that basically pens down between you know, April 1st and December 31st of this calendar year. It is also reasonable to infer that it's not in our Q1 guidance. We gave Q1 Fiscal 11, Fiscal 12 non-GAAP revenue guidance, minus 39 minus 44 cents and I think it's not unreasonable to infer that it's not included in that 90 day period."

This indicates that the game most likely won't release before the 1st of July.

Brown also talks about moving from a closed beta, to a semi-closed beta and then eventually to an open beta and then says that EA will talk more about Star Wars at E3, which takes place June 7-9th.
Sirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
Kiborgos
Мнения: 1
Регистриран на: 16 Мар 2011 15:59

Re: Star Wars: The Old Republic

Мнение от Kiborgos »

Скоро някое по-ново батъл видео появявало ли се е?... последното не беше много впечатляващо...
Българската MMORPG общност
www.mmorpg-bg.com
Draksis
Мнения: 2530
Регистриран на: 27 Сеп 2005 18:34
Местоположение: Манчестър

Re: Star Wars: The Old Republic

Мнение от Draksis »

Регистрирай РСМ гилдак с останалите членове на форума, Минотавре, ама мен не ме брой - най-вероятно ще съм в [GB]Skywalker реалм или нещо подобно... :lol:
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

Ново видео (с рататаки-инквизитор) съм качил ТУК. Анимациите изглеждат добре, войс-оувърът също и историята се развива динамично. Действието започва in media res - дават ти кратък бекграунд "а ла Кодекса в МЕ", след което те хвърлят в средата на екшъна.

ТУК съм качил и HD-версия на Taral V flashpoint-а.

Клипчетата са във формат MP4 и MOV, High Definition (720p и 1080p) и респективна големина 505 и 735 MB.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

1. Новият промо-трейлър на Малгус

Свалете ОТТУК. (31 МВ)

2. Информация за придружителите

Всеки клас ще разполага с 6 (шест) companion-а. Със себе си може да водите само един, като през това време останалите пет ще крафтят на кораба.

3. Нов арт

Свалете ОТТУК. (3 МВ)

ROCK ON!
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Аватар
Tiny
но с големо съ̀рце
Мнения: 4847
Регистриран на: 14 Май 2005 18:21
В момента играе: A dance with rogues
Местоположение: The city of Neverwinter
Обратна връзка:

Re: Star Wars: The Old Republic

Мнение от Tiny »

Гледам Тарал 5.
Все още ми изглежда дървена...
A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
Аватар
Capo
Мнения: 358
Регистриран на: 05 Яну 2011 16:07
Местоположение: София

Re: Star Wars: The Old Republic

Мнение от Capo »

Tiny написа:Гледам Тарал 5.
Все още ми изглежда дървена...


Тези, дето играят Тарал 5, помагат много да развалят впечатлението от играта :lol: Всъщност движенията в битка са много добри и направени така, че да изглеждат като хореография. Ако не виждаш натискането на бутони, ще ти се струва, че виждаш едно единствено анимирано комбо, докато всъщност са ползвани 3-4 различни умения.

А иначе играта нарочно не е правена за компютри последно поколение. Аз искам история и много геймплей. Графиката може да е като на първия Doom ако ще.
Аватар
TheChosen1
Мнения: 193
Регистриран на: 15 Окт 2009 18:55
В момента играе: Star Wars KOTOR 2

Re: Star Wars: The Old Republic

Мнение от TheChosen1 »

Capo написа:Графиката може да е като на първия Doom ако ще.



ENOUGH IS ENOUGH !!!!!
Vermic написа:Само да ти кажа че Лотро е къде по-голяма икона от стар ти ворса : /
Минотавъра написа:Свестен американец или германец се намира сравнително лесно, българин - не.
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

В действителност Капо е прав - играчите имаха сериозни проблеми с управлението и се бореха повече с камерата, отколкото с враговете. Това вероятно е последица от липсата на автоматична атака, както и възможността да избягваш атака на базата на движение (strafe), вместо на хвърлен зар. Казано с думи прости, играта прилича повече на Jedi Academy, отколкото на WoW - рефлексите често са по-важни от цифрите. Ако прегледате клипчето с Инквизитора, ще видите, че анимациите всъщност са много флуидни и преливат лесно от една в друга.

Това си е нож с две остриета - от една страна бойната система е много динамична и интересна, но от друга страна е значително по-трудна от тази в мейнстрийм ММО-тата. Дефакто играчът ще трябва да преценява (за части от секундата) тайминг, дистанция, стрейф и runaway action*. Тези, които са играли Jedi Academy и Legacy of Kain ще се оправят - другите да учат бързо.

* - няма адекватен превод на български. Става дума за поведение, при което се редуват удари, бягания и други действия, като целта е да се оптимизира шансът за успех, като се нанесат най-много щети за единица време, понасяйки най-малко за същото време. Най-елементарният пример е тактиката "удряш-и-бягаш", но повече изискват точен усет за време, както и познания за геймплейната механика.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

BREAKING NEWS: 3D-версията на Episode I: The Phantom Menace излиза на 10-ти февруари 2012 г. :)
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Draksis
Мнения: 2530
Регистриран на: 27 Сеп 2005 18:34
Местоположение: Манчестър

Re: Star Wars: The Old Republic

Мнение от Draksis »

Аргх, мамка му, аз си помислих, че си постнал петъчния ъпдейт, то се оказа тая простотия... :lol:
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

†Soul Hunter† написа:Аргх, мамка му, аз си помислих, че си постнал петъчния ъпдейт, то се оказа тая простотия... :lol:


Това, ако не знаеш, е форумният рикрол :)

Та, реалният ъпдейт. Fan Friday и Studio Insider. Нищо особено, но след купищата инфо от РАХ друго не сме и очаквали. Q&A секцията е интересна.

Резюме:

Q: Will Flashpoint for Republic and Empire ever meet?
A: Certain Flashpoints, especially at the end game, are available to both factions. They represent threats so large that neither the Republic nor the Empire can afford to ignore them. Each side has its own quest givers, dialogue and motivations, though, so what you get are two very different looks at the same story.

Q: Are you thinking of introducing side-missions in Flashpoints where a specific class will be required to initiate/complete?
A: We have considered adding some optional objectives that require certain classes or Crew Skills to complete. Of course, it’s a balancing act – how cool can you make it without forcing players to bring that ability set along every time? We are interested in hearing what the community thinks; let us know your thoughts on the forums!

Q: How many hours of game time must players invest on average before their first Flashpoint is available to play with friends?
A: You’ll encounter your first Flashpoint after your Origin World – how long you take to complete that is up to you, really. By this time, you’ll be familiar enough with your class to feel confident taking on content that requires a group.

Q: Are Flashpoints linear or can you go multiple routes without ruining the storytelling part?
A: Your main objectives in a Flashpoint follow a clear path, except in cases where your story choices modify that path. We use bonus objectives to introduce elements of non-linearity, and we try to place surprises off the beaten path.

Q: How will loot be distributed in Flashpoints?
A: Loot is distributed according to need/greed rules with a quality threshold set by the group leader. Players will also accumulate commendations that can be traded for special gear.

Q: Will it be possible to play a Flashpoint with fewer than four players, whether it's one, two, or three?
A: For early Flashpoints, you can certainly try, but as you get deeper into the game, you will need a full group of four players to have a reasonable chance of surviving the challenges in Flashpoints.

Q: How intricately will the boss fights in Flashpoints be scripted? A typical example would be nice.
A: Bosses are scripted to match the fiction and the environments. They change phases and require players to think on their feet. Most of all they require coordination. Example: an Imperial officer who jumps behind cover and calls in a squad of soldiers with jetpacks. He then spends one stage of the fight sniping you and sending traps at you while his men arrive in waves.

Q: Will the choices a group makes (e.g. chosen dialogues, fight tactics, whether you killed enemies or not) have an impact on loot amount and quality at the end of a Flashpoint?
A: If your group decides to complete optional objectives, you will absolutely reap better rewards. Some of your story choices may result in different loot, but we never want group leaders enforcing story decisions or bailing out halfway because the "wrong" decision was made, so we avoid associating key rewards with story choices. We want you to be free to roleplay.

Q: How do you intend to make replaying Flashpoints interesting (other than using diverse loot tables) in order to encourage group play and to not have Flashpoints deteriorate into "farm areas" typical of other games in the genre?
A: From a gameplay perspective, we try to keep the combat mechanics dynamic and the pacing strong. We’ve discussed adding elements that differ from one session to the next, but our top priority is offering a diverse array of Flashpoints at launch. As a BioWare fan, I find the stories alone engaging enough to repeat – especially with the multiplayer conversation system.

Q: How exactly will class roles inside Flashpoints work? Will it be like in WoW or similar systems with fix systems, in which only damage dealer can deal damage, in which only tanks can block and only healer can heal?
A: This is an area where we try to distinguish Flashpoints from dungeons. While boss fights often require traditional tank and healer roles, some sections of Flashpoints are paced in such a way that healers can switch into damage roles and tanks can get a bit more reckless.

Q: Do mobs respawn in a Flashpoint after a certain time, or do they "stay" dead?
A: Enemies do not respawn in Flashpoints. The story is too tightly focused for respawning enemies to make sense, and it would have undesirable gameplay consequences.

Q: Are classes adaptable enough in order to complete a Flashpoint with a any group (e.g. 4 Jedi Consulars, possibly with the help of certain companions)?
A: You will need a well-balanced group to complete a Flashpoint. You’ll find some very unique and powerful combinations of Advanced Classes, but if you stack several players with the same role, you’re not likely to fare well.

Q: What happens in Flashpoints in case of a wipe in terms of scenario? Do we have to replay the Flashpoint story from the beginning?
A: If your group wipes, you’ll just need to run back from your most recent objective. You will not lose any story progress unless your group leaves the instance and lets its timer expire.

Q: When we reach max level, will it be possible to solo low-level Flashpoints?
A: This is something that we are looking into with in-game testing. A very skilled player probably could.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Аватар
Jedi Knight
Мнения: 713
Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
В момента играе: League of Legends
Mass Effect
Местоположение: Dantooine
Обратна връзка:

Re:

Мнение от Jedi Knight »

Минотавъра написа:Friday!

KILL IT WITH FIRE! :gatling:

DevTracker от миналата седмица.
Georg Zoeller explains why a large portion of the Taral V Flashpoint is made up of single large enemies.

-This particular scenario had a higher ratio of single powerful enemies than the majority of content, but this is the risk of showing a single 45 minute scenario from a several hundred hours long game: Some people take the 45 minute scenario and extrapolate that it is completely representative of the entire game... when it's not.


Georg Zoeller explains the benefits of the join via holocom' feature seen in various gameplay videos.

The purpose of this feature is to enable groups to play the story seamlessly together. You do not have to wait for all players to arrive an important quest NPC (since there's always the guy who lags behind in an MMO group anyway). People that are not within the range to initiate physical conversation may opt to join as a hologram instead.

Obviously certain choices will not be available to them (e.g. threatening or applying physical violence), so there is certainly a benefit of actually being there, but it definitely does the trick for many situations just fine.

Яко :)

Georg Zoeller illustrates the variety of environments we'll see in Star Wars: The Old Republic despite not having a day and night cycle.

-Interestingly enough, it is possible to have night areas on Coruscant without having day/night cycles. In fact, it helps with the visual variety of our planets to be able to have different zones have different lighting.

There is areas of Coruscant, such as the Justicar District, which are at perpetual night time (although on Coruscant, getting deep down near the ground of the planet means there isn't much daylight coming down there anyway due to the buildings).

The area around the Senate Tower is at sunset, and so on.

И нещо, което много ме глождеше

Confirmed. At this time Miraluka are slated for both Jedi classes.



И две картинки от Item Modification :)
Изображение
Изображение
Sirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Публикувай отговор