Страница 133 от 206

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 27 Яну 2011 00:27
от Jedi Knight
Не е неочаквано, но не е и потвърдено. Няма официална промяна... засега.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 27 Яну 2011 07:36
от Sentry
Няма значение, докато чакаш go try Champions :D

Re:

Публикувано на: 27 Яну 2011 16:24
от Draksis
Минотавъра написа:Биографиите са як lore бе, я тихо там!

Къв ти lore, бе, предпочитам да чета за биография на книга от петстотин страници, не три реда текст.

Плюс това са спойлери, предпочитам да научавам за персонажите вътре в играта, не от пасаж информация.

Знам, че е малко нахално от моя страна да се оплаквам, предвид факта, че все пак следя новините и ъпдейтите, но все пак.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 27 Яну 2011 17:28
от Bqssa
Иии Той се завърна любимият на всички коментатор с част 3-та:
http://leakerz.net/wp/2011/01/27/swtor- ... -the-beta/
Хе хе правих ли ви :lol:

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 27 Яну 2011 19:50
от Jedi Knight
Толкова аматьорски коментар не бях гледал от мнооого време...

Относно забавянето
We received the following statement from BioWare regarding this matter: “We do not comment on rumors or speculation.”

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 28 Яну 2011 10:01
от Букмейкара
Лукас обявили ли са системните изисквания на играта или цената (на играта и абонамента) срещу която може да се докоснем до съвършенството .Стремя се да следя темата и знам ,че може би тези въпроси са задавани повече от веднъж ,но не съм ги срещал досега.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 28 Яну 2011 13:05
от Jedi Knight
ЕА са единственият издател, и не, няма информация по въпроса.

EDIT: Flashpoint Taral V
Дисекция от Darth Hater

JS: Development is going very well, and we're all happy to be heading into our home stretch. We've been receiving some incredibly positive feedback from our ongoing game testing program, which has let us better balance combat, item drops, and quest flow, plus plenty more.
;)

http://swtor.com/info/systems/flashpoints

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 28 Яну 2011 20:13
от Draksis
Демота за The Black Talon циркулират мрежата още от Е3, то било Flashpoint.

Както и да е, надявам се да го реализират добре.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 31 Яну 2011 02:30
от Jedi Knight
Vanguard tree from the Bounty Hunter. Even Though , some parts may be placeholders it’s giving a little outlook of what the developers had in mind

Изображение

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 31 Яну 2011 02:57
от wannabe
Не съм очаквал толкова ММО от УоУ насам...Дано по-скоро обявят датата на излизане

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 02 Фев 2011 14:22
от Jedi Knight
UPDATE: SWTOR will ship Calendar 2011. Fiscal 12 guidance when Q4 results are announced. Fiscal 12 release for SWTOR. (For reference: FY11 ends in March)

Няма промени, засега. Това, което ме тревожи и дразни е, че прозорецът се разду до края на годината :?

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 02 Фев 2011 14:45
от Draksis
Надявам се забавянето да не им изиграе лоша шега, защото малко или много хората претръпнаха за играта. То не беше дразнене с ъпдейти и информация, не беше нещо... Цял цирк.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 02 Фев 2011 14:56
от Capo
Draksis написа:Надявам се забавянето да не им изиграе лоша шега, защото малко или много хората претръпнаха за играта. То не беше дразнене с ъпдейти и информация, не беше нещо... Цял цирк.


А я си представи какво ще се случи ако я пуснат недовършена, с безброй бъгове и ужасяващ баланс между класовете. Ще загуби много повече играчи отколкото ако само се забави половин година.

Ама аз не бих имал нищо против да ни пуснат една орязана бета и да си я джиткаме докато излезе цялото нещо :D

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 02 Фев 2011 16:31
от Draksis
Capo написа:Ама аз не бих имал нищо против да ни пуснат една орязана бета и да си я джиткаме докато излезе цялото нещо :D

Хахахаххахахахахаха... :lol:

Мда, прав си, ж'гоеба.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 03 Фев 2011 01:28
от Jedi Knight
DevTracker :)

As of this moment, max level is 50. This is unlikely to change before we ship, but you know, the usual qualifiers apply.

All classes have the ability to manipulate certain objects in the environment – usually to the detriment of said objects

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 03 Фев 2011 03:29
от Capo
Още нещо от DevTracker :)

"Ballistic arc just sounds like it's a tad bit more intense than a knock back."
It is. It's a limited form of physics, not just a baked animation that moves you for a set distance every time.

You'll really appreciate the difference when that Jedi Master sends you flying 30 meters, before you crash into a wall, go down - and just as you recover your footing see him Force Leap at you with his lightsaber drawn

We have control over angle, magnitude, etc. of the impacting force and it's used in quite a few scenarios, most notably, of course, Force powers. It's not full body physics (like e.g. GTA IV) by any means, in case you were hoping for that, but it does the job quite nicely for us, and definitely helps create a combat experience that feels different from your standard A-hits-B-hits-A-uses-special-ability-on-B MMO combat.

Some of the class trailers show it briefly (eg knocking people off a bridge), but we haven't really highlighted it a lot (yet). It's just part of our recipe for building combat that feels like Star Wars.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 03 Фев 2011 13:04
от Draksis
Екстра, добре е, че се опитват да се разграничат от стандартното помпане на бутони.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 04 Фев 2011 17:02
от Capo
http://www.swtor.com/news/blog/20110204

Изглежда, че продължаваме с вълната Flashpoints.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 04 Фев 2011 19:24
от Draksis
Абе вярно, че днеска Петък, бе, мамка му, забравих да проверя за ъпдейт... :P

Онтопик - ами естествено, че ще продължаваме с Flashpoints, нали трябва да рекламират екстрата.

Публикувано на: 07 Фев 2011 18:46
от Минотавъра
@Bqssa: Погледни го от добрата страна - този път "коментаторът" поне не говореше много :D

@Draksis: Биографиите са сложени точно за да разбереш предисторията, която няма как да научиш в играта. Повечето събития там започват in media res - в средата на екшъна.

Наративна ирония - героят не знае мотивацията на злодея, но играчът я знае :)

As of this moment, max level is 50.

All classes have the ability to manipulate certain objects in the environment – usually to the detriment of said objects.

"Ballistic arc just sounds like it's a tad bit more intense than a knock back."
It is. It's a limited form of physics, not just a baked animation that moves you for a set distance every time.

You'll really appreciate the difference when that Jedi Master sends you flying 30 meters, before you crash into a wall, go down - and just as you recover your footing see him Force Leap at you with his lightsaber drawn

We have control over angle, magnitude, etc. of the impacting force and it's used in quite a few scenarios, most notably, of course, Force powers. It's not full body physics (like e.g. GTA IV) by any means, in case you were hoping for that, but it does the job quite nicely for us, and definitely helps create a combat experience that feels different from your standard A-hits-B-hits-A-uses-special-ability-on-B MMO combat.

Some of the class trailers show it briefly (eg knocking people off a bridge), but we haven't really highlighted it a lot (yet). It's just part of our recipe for building combat that feels like Star Wars.


ROCK ON!