Страница 14 от 80

Re: DOTA 2

Публикувано на: 23 Авг 2011 19:39
от Kirilicata2012
Dexter написа:Абе кога ще излиза това чудо и ще се плаща ли нещо за него!?
Никой не знае. Ако искаш сам ги питай: gaben@valvesoftware.com

Re: DOTA 2

Публикувано на: 23 Авг 2011 19:46
от DJ Cat
Ще смучат пари сто процента. Ще иска вероятно някаква минимална цена от 49 лева да си я вземеш и после ще се натроши да ти иска пари за това и онова. Дано не съм прав.

Re: DOTA 2

Публикувано на: 23 Авг 2011 20:40
от Dexter
Хм, може и да извъртят някой номер - безплатна да е, 10 героя да са играеми, останалите си ги купуваш :lol:

Re: DOTA 2

Публикувано на: 23 Авг 2011 21:18
от Tiny
Съмнявам се да искат пари. Цялата конкуренция мина f2p, так че по-скоро ще използват нещо подобно.

Re: DOTA 2

Публикувано на: 23 Авг 2011 21:22
от Tiny
Closed beta след 3 седмици е казал Гейб в някво френско интервю.
Мързи ме да линквам.

Re: DOTA 2

Публикувано на: 24 Авг 2011 12:03
от denik
IGN People's Choice Award: And The Winner Is...

Не че е от голямо значение, но все пак... 8) 8) 8)

Re: DOTA 2

Публикувано на: 24 Авг 2011 22:05
от AcTivE
Единственият конкурент на DOTA 2 като излезе се очертава да бъде DOTA 1.
Иначе итемите на пръв поглед са сякаш някак си по-шарени като за деца, сякаш готвят играта за някакъв PG рейтинг :lol: Примерно BKB, Butterfly, всичките макси и др. :D Иначе някои са се получили много сполучливи, най-много ме кефят Буризата, Крисалиса и Гост Скиптъра. Лудница :D
Лошото е, че с тези мачове само ни настървиха. А играта излиза чак догодина. :(
E т'ва е :roll:

Re: DOTA 2

Публикувано на: 24 Авг 2011 23:27
от denik
И да се чудим как да я подкараме на нашите лаптопи.... :lol:
Every hero in Dota 2 will have individual backstories, with several videos and comics planned to explore and tell the story of the Dota 2 world.

Beta will eventually go from thousands to hundreds of thousands in order to get more feedback. Player hardware configuration will likely be a criteria in player selection.

The game can scale down on low end computers, so no worries tight-budgeted players!
Като цяло, който е заинтересован, може да погледне този линк с обобщение на най-важните неща за Дота 2 през последните 1-2 седмици :)

Re: DOTA 2

Публикувано на: 25 Авг 2011 10:27
от denik
+1 :)

Само че мана ботушките не е лошо да имаме и по две (примерно ако има повече от 2 инта в отбора), щото те не се преебават като меканизма :D

---
По повод джинджър уиндрънъра в Дота 2 :D
Spoiler for :
Изображение

Re: DOTA 2

Публикувано на: 25 Авг 2011 10:58
от The Chameleon
High_voltage написа:Пичове, много се радвам, че успяваме да се събираме и да правиме по няколко дота игри всяка вечер (нощ).

Най-основната ни цел е да се забавляваме, и аз не бих очаквал да правиме някакви мега-ултра-про-госу игри, обаче това не ми пречи да отправя няколко критики/предложения, които според мен значително биха подобрили качеството на игрите, ако се спазваха:

1) Стига сте се хранили с другия отбор, не им се връзвайте на приказките
2) Престанете да предлагате switch, когато е 4v5, 3v4 и т.н.
3) разбирайте се да си правите така предметите, че да не се окаже, че имаме 2 меки, 2 мана ботушки и т.н. в отбора
4) не се отпускайте, когато играта изглежда спечелена, нито пък се отчайвайте, когато изглежда изгубена. Направо съм в недоумение, когато някой предложи "go afk" при 'загубена игра', с цел по-бързо приключване. За мене точно най-голямата мотивация идва, когато сме назад и трябва да обръщаме.
5) равна и оспорвана игра, завършила със загуба е по-интересна и забавна от лесна победа
6) have fun.

Тва е. Ай, пийс :)
Волтажен, с теб имаме доста различни разбирания за фън и логика в играта, явно.

1) Понякога се троли с флейма, друг път просто си го просят разни селяци. Мен, ако не ми беше кеф да им кажа да си ебат Цензурата майна - нямаше да се занимавам. ;) Тоя устен харасс е половин победа, ако умрат Taunt-нати или RQ-нат. :lol: It's fun-fun-fun.
2) Бате, аз съм пълно против суичове като сме 5 човека пцм отбора. И сигурно няма да позволя суич повече, ако не си ти. :)
3) Както каза дидко, не е проблем 2 arcane-a, относно Меки/Владовци и т.н., трябва ясно да се споменава, че се прави + някой като забележи кво се случва да каже все пак, вместо като са готови предметите да се прави на остроумен.
4) За отпускането при победа съм съгласен напълно, но при положение Sentinel-Scourge 10/30, ти ходи бави играта, аз предпочитам да бутнат по-бързо.
5) Не, не и не. Тъпа логика. Ако за едно и също време имам избор между 2 бързи игри, които да бутнем и спечелим И 1 по-дълга игра, която пределно ясно да върви към загуба/нервене и кво ли не - ЕСТЕСТВЕНО, че ще избера 2те бързи. Нито има разлика във времето, нито в ХР-то, ако щеш. Единствената промяна е, че в 1вия случай ще сме доволни, а втория ще се ядосваме за изгубеното време, че накрая и Loss от някви смешници дето псуват и не знаят де се намират. Ние не сме виновни, ако се паднат балъци и лефтват. Като се падне нормален или силен отбор срещу нас - ще си играем по-дълга игра. Не ме разбирай погрешно - нямам Нищо против да загубя от някви добри играчи, стига да са пичове. А не тъпи келемета. Щото, хич да не е - има ги и сносните играчи в Гарена, не са само лайна.
6) за да има Have Fun, виж от точка 1) до 5).

Ако пък си толкова против идеите ми ( които имам чувството, че Тайни и Романс малко или много подкрепят ), не те задължавам да играеш с нас. :)

Re: DOTA 2

Публикувано на: 25 Авг 2011 12:02
от denik
Аз го задължавам, щото вчера въпреки всичко лека-полека всички се поотпуснахме и започнахме да играем много по-добре, въпреки загубите. На прав път сме :D

едит: След поредната игра:

апел към Хамо и останалите - СТИГА СТЕ СЕ ПСУВАЛИ С ДРУГИТЕ ОТБОРИ. Това не са никакви таунтове! Само се разсейвате, хабите енергия за да мислите обиди и не си гледате тиймчата въобще, защото ВСИЧКО Е НАВОДНЕНО ОТ ПРОСТОТИЯ. Плс :SPAM:

Re: DOTA 2

Публикувано на: 25 Авг 2011 16:34
от The Chameleon
няма пък! трябва да ядат храна :x

едит : ^ не били таунтове, хич не РК-на ти в играта с вампира88 :lol:

Re: DOTA 2

Публикувано на: 25 Авг 2011 16:48
от bulLshi7
Нареждането на противниковия отбор е метод, с който се намалява морала на опозицията ни. Аз също така правя опити да разделя играчите, срещу които играя, на групички, като търся потенциална черна овца (най-много умирания, някой дето краде килове, ако няма такива хващам тоя дето е най-голям левел или е най-наяден, било то чрез гората или много ласт хитвал). "Таунтването" е една от главните причини да играя игри с рандоми, въпреки че заема едва около 10 процента от геймплея на средностатистичеста пъб игра. Резултатите от тези техники са доста разнообразни и трудно предвидими, но като цяло чрез устно съревнование с противниците мога да: увелича броя на ганкове, като садна някой с думи и го пратя да крийпва сам на някой лейн (увлечен в пуберски инат), да предотвратя убийството на приятелски герой като подтикна някой към стийл (маняка си пази магиите до последно за да открадне убийство), да накарам някой да излезе от играта или в най-добрия случай да го накарам да седи афк в база и др. Обогатете изживяването си в ДотА, чрез тези методи и изпитайте гарантираното израстване като личност и повишаване на репутацията в стаята на Гарена, в която играете.

Re: DOTA 2

Публикувано на: 25 Авг 2011 17:00
от denik
А не "MIRANA MAIKA TI SHE EBA MAPER GADEN"

Re: DOTA 2

Публикувано на: 25 Авг 2011 17:14
от The Chameleon

Re: DOTA 2

Публикувано на: 25 Авг 2011 19:56
от Tiny
Джунейд написа:А не "STRYGWYR MAIKA TI SHE EBA MAPER GADEN"
fixed

Re: DOTA 2

Публикувано на: 25 Авг 2011 21:59
от AcTivE
bulLshi7 написа:Нареждането на противниковия отбор е метод, с който се намалява морала на опозицията ни. Аз също така правя опити да разделя играчите, срещу които играя, на групички, като търся потенциална черна овца (най-много умирания, някой дето краде килове, ако няма такива хващам тоя дето е най-голям левел или е най-наяден, било то чрез гората или много ласт хитвал). "Таунтването" е една от главните причини да играя игри с рандоми, въпреки че заема едва около 10 процента от геймплея на средностатистичеста пъб игра. Резултатите от тези техники са доста разнообразни и трудно предвидими, но като цяло чрез устно съревнование с противниците мога да: увелича броя на ганкове, като садна някой с думи и го пратя да крийпва сам на някой лейн (увлечен в пуберски инат), да предотвратя убийството на приятелски герой като подтикна някой към стийл (маняка си пази магиите до последно за да открадне убийство), да накарам някой да излезе от играта или в най-добрия случай да го накарам да седи афк в база и др. Обогатете изживяването си в ДотА, чрез тези методи и изпитайте гарантираното израстване като личност и повишаване на репутацията в стаята на Гарена, в която играете.
Използвам абсолютно същия метод и мога да кажа, че работи. Често манипулирам и собствения си отбор със същата цел. Малко е нечестно, но като цяло е голям фън и често се обръщат игри. Сори, че излезнах от чата, но тези дни нямам много време за дота, а от спама от общия чат ми забиваше скайпа :lol:

Re: DOTA 2

Публикувано на: 25 Авг 2011 22:02
от The Chameleon
Брат, много ми се цъка с теб... дано успееш скоро! :(

Re: DOTA 2

Публикувано на: 25 Авг 2011 22:14
от Serious Sam 1.0
Аз да мина да се изцвъкам в темата... :lol:


*ЦВЪК*

Re: DOTA 2

Публикувано на: 26 Авг 2011 13:18
от The Chameleon
High_voltage написа:Досега да съм изразявал някакво недоволство от дотирането ни?
i lol'd