Страница 130 от 206

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 07 Яну 2011 00:25
от Draksis
От това, което виждам по трейлърите, няма как да не минем с предмети с "имба" статистики. Явно ще се разчита на по-добри ъпгрейди, кристали, роби и така нататък.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 07 Яну 2011 05:22
от Sentry
Omega-x написа:нене, не става дума да спазват лоре-а 1:1, а просто всеки клас да може да се противопостави на всеки друг клас и да не ползва схемата 'камък ножица хартия', а да се разчита на player skills, ама май се размечтах много. А и дано не е центирана около предметите.

Много много се размечта :)

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 07 Яну 2011 14:02
от Tiny
Draksis написа:
Някой почне да ти вика "OMZGOLOLZ, mai Truper's gnna pWN u, n00b" и ти с добре премерен Slam от Консулът си му вкарваш акъл в простата тиква. Безценно. :)

По-добре така, отколкото faction lock (за PVP говоря). Защото в WoW често-често ми се е искало да пребия разни малоумници, а не мога, защото сме "от един отбор".

+ политиката между клановете/алиансите става по-важна и интересна :)
Good ol' lineage2...

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 07 Яну 2011 17:10
от Jedi Knight

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 07 Яну 2011 18:21
от Draksis
Събуждам се току-що, надявайки се на някой готин ъпдейт, то биографии... Майко ле...

Tiny написа:Good ol' lineage2...


Ъхъ, и аз за нея си мисля винаги, когато правя сравнение с Open-world PvP. :P

Просто винаги беше голям адреналин, когато стане някоя масова битка по твоя вина. Ти си нападнал някого за бъзик, дошъл някой, убива те, друг му отмъщава без да знае, и изведнъж целия Blazing Swamp са се хванали за гърлата и се бъхтят като животни.

Доброто старо време... :)

Публикувано на: 08 Яну 2011 23:26
от Минотавъра
HE'S BAAAAAAAACK!!!

Sentry написа:(about the Imperial Agent) Според мен е точно това, което Bioware са се опитвали да го направят - зъл Han Solo.


За зъл Хан Соло звучи прекалено изискано, па и не се предполага да е такъв. Контрапунктът на контрабандиста е ловецът на глави - яко улично куче с генгста-реплики. Агентът трябва да е студено-учтив и премерен, нещо като огледална версия на войника.

Omega-x написа:Бе само аз ли помня, че в началото когато обявиха играта, имше нещо от рода на "вие може да сте Сит, но да работите за републиката и обратното"?


Allegiance -//- Alignment -//- Morality

Къде си спал през последните две години? :)

Sentry написа:Цялата крафтинг система в момента ми се струва "защо трябва да е просто, като може да е сложно"...


Преди време се оплакваше, че играта е прекалено шаблонна, а сега иновативните елементи те дразнят :)

Sentry написа:"Защо, по дяволите, ме следват 10 напълно непознати човека, с които се познавам от двадесет минути?", "Къде спат всичките тези хора?", "Кога спат?", "Кога ядат?" и най-страхотния въпрос "А бе защо героят ми никога не ходи до тоалетна?".


Важен екзистенциален въпрос!

I demand an explanation, NOW!

Draksis написа:On a side note: женския Bounty Hunter се озвучава от Грей ДеЛайъл. Ей, все актриси, които познавам от малък бебешон, и все озвучават другите класове, бе, мамка му... :x


Аз още чакам Natalia Cigliuti, ама йок :x

Capo написа:Засега единствените неща, които изглеждат проблемни са балансът между двете воюващи страни и между различните класове. Републиката е ориентирана към PvE, докато Ситовете са по-добри в PvP. Което довело до това, че Ситовете печелели около 80 % от Battlegrounds. И също така Smuggler е абсолютно доминиращ клас, докато Jedi Consular е на последно място. Общо взето джедайските класове засега се оказват най-слаби.


Първо, добре дошъл в темата :D

Аз също имах късмета да поиграя бетата, но не съм съгласен със заключенията ти.

Империалистите бият в PvP Combat-а най-вече заради факта, че съотношението Империя-Република на официалния сървър е 7:3. При такова числено превъзходство какво очакваш...

"Доминиращият клас" е агентът, макар контрабандистът да го следва по петите. Комбинацията от stealth, breakfight, backstab, close combat, snipe и heal (плюс една сюрия CC-умения) е просто прекалена. Инквизиторът също беше ужас, но вече е успешно отслабен.

Джедайските класове не са най-слаби, а най-неразработени. Пример: Умението Defiance първоначално даваше +7% демидж, след това стана +3% (зверски нърф), след това изобщо изчезна, а най-накрая се появи отново с модифайър +4%. Подобни каскади правят успешните билдове невъзможни, което води до идеята, че джедаите са по-слаби, докато всъщност дивелъпърите ги доизкусуряват в името на баланса. Рицарят е горе-долу добре, но Съветникът опира пешкира заради изключителните проблеми с балансирането на персонаж, който в момента може да замести ВСИЧКИ съпорт-класове.

Също така, трябва да добавим, че джедаите са последните разработени РС-та, като работата върху тях започна само преди няколко месеца.

Capo написа:Като цяло играта има високо ниво на трудност и често се умира.


Шегуваш се...

В сравнение с боя в TOR, дори този в WoW е хардкор. Според официалната статистика над 60% от играчите не са умирали нито веднъж - включително такива, на които TOR им е първото MMORPG.

Draksis написа:Значи трябва да се поучат в този аспект от WoW. Rogue-овете там са си жив bane of all life.


Те и тука са си така. Форумите и ин-гейм рипорт функцията се напълниха с молби за отслабване на агента, който, както обясних по-горе, е майката и бащата на всеки рейд и PvP.

Draksis написа:Имаш ли вътрешна информация дали разпределянето на скил точки и самите умения се завръщат и до каква степен? Говоря за Stealth, Awareness, Persuade и така нататък. Сам ли разпределяш точки или става автоматично в зависимост от класа?


Автоматично. Имаш шест показателя (Agility, Presence и т.н.) и всяко ниво получаваш по няколко фиксирани точки. Рейтът е различен за различните класове - инквизиторът например получава по 2.5 Presence на левел, а ловецът - само 1.5

Capo написа:Геймплеят със сигурност ще е различен за всеки клас, а и всеки клас има поне 3 вида начини да бъде развит. Например един Imperial Agent може да е основен лечител, или пък да е стелт снайпер специалист, или да е CC (crowd control) майстор. Един клас, три различни вида геймплей.


Един клас - два различни вида геймплей. Потвърдено от Байоуеър и от личен опит.

Draksis написа:Само едно се чудя. Както личи (и се надявам), ще сменяме кристалите в светлинните мечове. Чудно ми е ще е позволено ли джедаи да използват червени кристали като фокус или не. Защото от геймплей гледна точка - 'що не, от lore и roleplay гледна точка - о, не.


Официално потвърждавам - можеш.

Аз лично се разхождах със зелен меч, защото червеният не отиваше на черната ми роба :D

Capo написа:Дано се поучат от глупостта на SWG, където джедаите бяха направени безумно силни в сравнение с другите класове.


Балансирано от факта, че бяха нужни поне 8 месеца здраво кибичене за да отключиш т. нар. Force-Sensitive slot.

Omega-x написа:нене, не става дума да спазват лоре-а 1:1, а просто всеки клас да може да се противопостави на всеки друг клас и да не ползва схемата 'камък ножица хартия', а да се разчита на player skills, ама май се размечтах много. А и дано не е центирана около предметите.


Проблемът е, че за да се имплементира успешно такава система, тя трябва да е безкласова.

За предметите... нъц. Не само ще зависиш от тях до голяма степен, а и ще ти ги определят. Дефакто всеки герой носи два различни комплекта (sets), които се сменят с натискането на един бутон. Единият е стандартният, а другият е само за PvP, по подобие на WoW.

Да, и аз съм отвратен...

Draksis написа:Събуждам се току-що, надявайки се на някой готин ъпдейт, то биографии... Майко ле...


Че какво им е на биографиите?

ЕДИТ: Гледам, че Даджаят нещо е спал, та не е пуснал новото инфо :)

Jedi Knight Impressions
Jedi Consular Impressions

ОЩЕ ЕДИН ЕДИТ: Разкрити са точният брой придружители. Всеки клас ще има по шест companion-а - петима крафтят в кораба, а шестият се мъкне с тебе.

Re:

Публикувано на: 08 Яну 2011 23:54
от Reaver
Минотавъра написа:HE'S BAAAAAAAACK!!!

Sentry написа:(about the Imperial Agent) Според мен е точно това, което Bioware са се опитвали да го направят - зъл Han Solo.


За зъл Хан Соло звучи прекалено изискано, па и не се предполага да е такъв. Контрапунктът на контрабандиста е ловецът на глави - яко улично куче с генгста-реплики. Агентът трябва да е студено-учтив и премерен, нещо като огледална версия на войника.

Хм... явно не съм се изразил както трябва - зъл Хан Соло е в смисъл такъв персонаж, който на Хан Соло му се струва зъл. Един вид анти-Хан Соло. Тоест докато smugler-a приема всичко с насмешка, дори и себе си, то агентът трябва да приема всичко на сериозно и да мисли, че е над всичко, че винаги управлява ситуацията. Докато smugler-ът е по-easy going и всеки момент може да пусне някой майтап, то агентът презира точно такъв вид държание и е изтънчен и съсредоточен по всяко време.

Същото се наблюдава и с войникът и bounty hunter-ът, както изглежда - докато войникът е дисциплиниран и подреден, то ловецът на глави е дете на анархията и хаоса.

Тоест спроед мен агентът е точно контрапункът на агента, а не на ловеца и ако се срещнат ловец на глави и контрабандист, то те може да се разберат някак си тъй като си приличат, то ако се срещнат контрабандист и агент, то те никога няма да могат да се разберат, тъй като са пълни противоположности.

Минотавъра написа:
Sentry написа:Цялата крафтинг система в момента ми се струва "защо трябва да е просто, като може да е сложно"...


Преди време се оплакваше, че играта е прекалено шаблонна, а сега иновативните елементи те дразнят :)

За мен тази система не е иновационна, просто не е чак толкова разпространена, тъй като не е чак толкова добра. Приеми го, че за мен това е като замяната на изследването на различни планети с луноход със скенирането им от орбита и пускане на сонда, която събира ресурси, от Mass Effect 1 в Mass Effect 2.

Re:

Публикувано на: 09 Яну 2011 01:33
от Draksis
Минотавъра написа:Че какво им е на биографиите?


Първо, и аз искам да видя Сиглиути, ама нá! :x

Второ, биографиите са скучни. Де Факто не дават почти никаква информация, а са написани като преувеличена реклама. Честно ти го казвам, предпочитам дори само скрийншотове пред тях. В смисъл, писаното в тях би трябвало да те "надъха" за колоритните личности, с които ще прекарваш времето си в галактиката, но мен не ме карат да правя нищо друго, освен да шибвам гигантични фейспалмове в челото си.

Трето, жалко. Относно уменията, имам предвид. Достъпът до тях би увеличил нивото на кустомизацията. То е ясно, че може да доведе и до сериозен дисбаланс между класовете, да не говорим и че при липсата на re-spec би осакатило персонажа ти, но пък мамка му, като играеш, ще мислиш, бе!

Четвърто - ха! Сит със зелен меч! Ще се спукам от смях. :)

И последно - предател! Нали нямаше да тестваш бетата бе? :lol:

Re: Re:

Публикувано на: 10 Яну 2011 15:19
от Capo
Draksis написа:И последно - предател! Нали нямаше да тестваш бетата бе? :lol:


Тъмната страна е твърде примамлива както изглежда :twisted:

Относно трудността на битките, предполагам, че съм сбъркал. Приятелите ми в бетата си твърдят, че не са се били с по-малко от 6-7 NPC наведнъж. Или са нападали допълнителни гадини или пък просто не ги бива да играят :D

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 10 Яну 2011 20:50
от Tiny
Вече се предлага powerleveling :lol:
http://www.cheap-swtor-credits.com/

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 10 Яну 2011 21:13
от Draksis
Нхъхъхъъххъхъхъхъхъхъхъъъъ, какви глупости има в нета само... :lol:

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 10 Яну 2011 22:34
от TheChosen1
Бетата кога е стартирала ? И върви ли още в момента ? Аз помня че се регнах едно време ама не са ми пращали покана ...

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 11 Яну 2011 15:14
от Capo
Ама то и преордер вече може да направиш за powerleveling, мале-мале :lol: Знам, че ще има идиоти, които ще платят, ама от какъв зор са тръгнали да играят точно тази игра, не ми е ясно. Нито ще видят история, нито удоволствие. Ще покиснат малко по PvP зоните и ще си ходят. А и като се има предвид, че в играта всичко ще се върши с куестове и ще липсва "grind", не виждам и смисъл от powerlevel.

Бетата беше от 01 до 23 декември и само за Щатите и Великобритания. Надявам се скоро да са следващите, че и нас тук да ни огрее.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 14 Яну 2011 17:45
от Дади
Космически кораби <3 I came !

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 14 Яну 2011 17:48
от Draksis
Да беше дал линкове, бе! Не че не го знаем сайта, ама пак.

Фенски Петък. И създаване на кораби.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 14 Яну 2011 18:38
от Дади
Мързел такъв :P

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 15 Яну 2011 08:57
от Draksis
Остави се, веднъж да ми се падне и аз да ъпдейтна темата... :P

Обаче направо премръзнах и претръпнах за тая игра. То не беше трейлъри, не беше реклама, не беше ъпдейти. Ми да я изкарват най-накрая, бе, к'во само ни вадят душите...

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 15 Яну 2011 14:55
от Jedi Knight
Georg Zoeller написа:To be a little more precise than in the english forums

Each Side will have four starter classes with 2 advanced classes each , starting at lvl 10

Three of those starter classses of each side, can choose an advanced class that’s a full value healer with the respective abilities


Georg Zoeller, който и да е той. Цитатът е от форума.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 15 Яну 2011 14:56
от Capo
Draksis написа:Обаче направо премръзнах и претръпнах за тая игра. То не беше трейлъри, не беше реклама, не беше ъпдейти. Ми да я изкарват най-накрая, бе, к'во само ни вадят душите...


За да оглушиш орталъка колко време я чакаш тази игра, та да зарибиш и хората около теб, които не са я чували :twisted: Ако съдя по мен, дава резултат.

Re: Star Wars: The Old Republic

Публикувано на: 18 Яну 2011 01:41
от Jedi Knight
http://www.askajedi.com/2011/01/17/spac ... hall-show/

Два шота, показващи интерфейса на космическите битки. Изключително изчистено и аркадно.

Освен това, съвсем мъничко официално потвърдена информация.
Stephen Reid just said: Coruscant will be for Republic only. So will be Dromund for the Empire.

Georg Zoeller confirmed that you will be able to respecc within your advanced class. If you can change your AC is not sure yet. It isn’t going to be able to change your class at all.