Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Яну 2011 00:25
От това, което виждам по трейлърите, няма как да не минем с предмети с "имба" статистики. Явно ще се разчита на по-добри ъпгрейди, кристали, роби и така нататък.
Omega-x написа:нене, не става дума да спазват лоре-а 1:1, а просто всеки клас да може да се противопостави на всеки друг клас и да не ползва схемата 'камък ножица хартия', а да се разчита на player skills, ама май се размечтах много. А и дано не е центирана около предметите.
Draksis написа:
Някой почне да ти вика "OMZGOLOLZ, mai Truper's gnna pWN u, n00b" и ти с добре премерен Slam от Консулът си му вкарваш акъл в простата тиква. Безценно.
По-добре така, отколкото faction lock (за PVP говоря). Защото в WoW често-често ми се е искало да пребия разни малоумници, а не мога, защото сме "от един отбор".
Tiny написа:Good ol' lineage2...
Sentry написа:(about the Imperial Agent) Според мен е точно това, което Bioware са се опитвали да го направят - зъл Han Solo.
Omega-x написа:Бе само аз ли помня, че в началото когато обявиха играта, имше нещо от рода на "вие може да сте Сит, но да работите за републиката и обратното"?
Sentry написа:Цялата крафтинг система в момента ми се струва "защо трябва да е просто, като може да е сложно"...
Sentry написа:"Защо, по дяволите, ме следват 10 напълно непознати човека, с които се познавам от двадесет минути?", "Къде спат всичките тези хора?", "Кога спат?", "Кога ядат?" и най-страхотния въпрос "А бе защо героят ми никога не ходи до тоалетна?".
Draksis написа:On a side note: женския Bounty Hunter се озвучава от Грей ДеЛайъл. Ей, все актриси, които познавам от малък бебешон, и все озвучават другите класове, бе, мамка му...
Capo написа:Засега единствените неща, които изглеждат проблемни са балансът между двете воюващи страни и между различните класове. Републиката е ориентирана към PvE, докато Ситовете са по-добри в PvP. Което довело до това, че Ситовете печелели около 80 % от Battlegrounds. И също така Smuggler е абсолютно доминиращ клас, докато Jedi Consular е на последно място. Общо взето джедайските класове засега се оказват най-слаби.
Capo написа:Като цяло играта има високо ниво на трудност и често се умира.
Draksis написа:Значи трябва да се поучат в този аспект от WoW. Rogue-овете там са си жив bane of all life.
Draksis написа:Имаш ли вътрешна информация дали разпределянето на скил точки и самите умения се завръщат и до каква степен? Говоря за Stealth, Awareness, Persuade и така нататък. Сам ли разпределяш точки или става автоматично в зависимост от класа?
Capo написа:Геймплеят със сигурност ще е различен за всеки клас, а и всеки клас има поне 3 вида начини да бъде развит. Например един Imperial Agent може да е основен лечител, или пък да е стелт снайпер специалист, или да е CC (crowd control) майстор. Един клас, три различни вида геймплей.
Draksis написа:Само едно се чудя. Както личи (и се надявам), ще сменяме кристалите в светлинните мечове. Чудно ми е ще е позволено ли джедаи да използват червени кристали като фокус или не. Защото от геймплей гледна точка - 'що не, от lore и roleplay гледна точка - о, не.
Capo написа:Дано се поучат от глупостта на SWG, където джедаите бяха направени безумно силни в сравнение с другите класове.
Omega-x написа:нене, не става дума да спазват лоре-а 1:1, а просто всеки клас да може да се противопостави на всеки друг клас и да не ползва схемата 'камък ножица хартия', а да се разчита на player skills, ама май се размечтах много. А и дано не е центирана около предметите.
Draksis написа:Събуждам се току-що, надявайки се на някой готин ъпдейт, то биографии... Майко ле...
Минотавъра написа:HE'S BAAAAAAAACK!!!Sentry написа:(about the Imperial Agent) Според мен е точно това, което Bioware са се опитвали да го направят - зъл Han Solo.
За зъл Хан Соло звучи прекалено изискано, па и не се предполага да е такъв. Контрапунктът на контрабандиста е ловецът на глави - яко улично куче с генгста-реплики. Агентът трябва да е студено-учтив и премерен, нещо като огледална версия на войника.
Минотавъра написа:Sentry написа:Цялата крафтинг система в момента ми се струва "защо трябва да е просто, като може да е сложно"...
Преди време се оплакваше, че играта е прекалено шаблонна, а сега иновативните елементи те дразнят
Минотавъра написа:Че какво им е на биографиите?
Draksis написа:И последно - предател! Нали нямаше да тестваш бетата бе?
Georg Zoeller написа:To be a little more precise than in the english forums
Each Side will have four starter classes with 2 advanced classes each , starting at lvl 10
Three of those starter classses of each side, can choose an advanced class that’s a full value healer with the respective abilities
Draksis написа:Обаче направо премръзнах и претръпнах за тая игра. То не беше трейлъри, не беше реклама, не беше ъпдейти. Ми да я изкарват най-накрая, бе, к'во само ни вадят душите...
Stephen Reid just said: Coruscant will be for Republic only. So will be Dromund for the Empire.
Georg Zoeller confirmed that you will be able to respecc within your advanced class. If you can change your AC is not sure yet. It isn’t going to be able to change your class at all.