Star Wars: The Old Republic
Re: Star Wars: The Old Republic
От това, което виждам по трейлърите, няма как да не минем с предмети с "имба" статистики. Явно ще се разчита на по-добри ъпгрейди, кристали, роби и така нататък.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Star Wars: The Old Republic
Omega-x написа:нене, не става дума да спазват лоре-а 1:1, а просто всеки клас да може да се противопостави на всеки друг клас и да не ползва схемата 'камък ножица хартия', а да се разчита на player skills, ама май се размечтах много. А и дано не е центирана около предметите.
Много много се размечта
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
- Tiny
- но с големо съ̀рце
- Мнения: 4847
- Регистриран на: 14 Май 2005 18:21
- В момента играе: A dance with rogues
- Местоположение: The city of Neverwinter
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Draksis написа:
Някой почне да ти вика "OMZGOLOLZ, mai Truper's gnna pWN u, n00b" и ти с добре премерен Slam от Консулът си му вкарваш акъл в простата тиква. Безценно.
По-добре така, отколкото faction lock (за PVP говоря). Защото в WoW често-често ми се е искало да пребия разни малоумници, а не мога, защото сме "от един отбор".
+ политиката между клановете/алиансите става по-важна и интересна
Good ol' lineage2...
A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
Mass Effect - Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Re: Star Wars: The Old Republic
Събуждам се току-що, надявайки се на някой готин ъпдейт, то биографии... Майко ле...
Ъхъ, и аз за нея си мисля винаги, когато правя сравнение с Open-world PvP.
Просто винаги беше голям адреналин, когато стане някоя масова битка по твоя вина. Ти си нападнал някого за бъзик, дошъл някой, убива те, друг му отмъщава без да знае, и изведнъж целия Blazing Swamp са се хванали за гърлата и се бъхтят като животни.
Доброто старо време...
Tiny написа:Good ol' lineage2...
Ъхъ, и аз за нея си мисля винаги, когато правя сравнение с Open-world PvP.
Просто винаги беше голям адреналин, когато стане някоя масова битка по твоя вина. Ти си нападнал някого за бъзик, дошъл някой, убива те, друг му отмъщава без да знае, и изведнъж целия Blazing Swamp са се хванали за гърлата и се бъхтят като животни.
Доброто старо време...
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
-
Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
HE'S BAAAAAAAACK!!!
За зъл Хан Соло звучи прекалено изискано, па и не се предполага да е такъв. Контрапунктът на контрабандиста е ловецът на глави - яко улично куче с генгста-реплики. Агентът трябва да е студено-учтив и премерен, нещо като огледална версия на войника.
Allegiance -//- Alignment -//- Morality
Къде си спал през последните две години?
Преди време се оплакваше, че играта е прекалено шаблонна, а сега иновативните елементи те дразнят
Важен екзистенциален въпрос!
I demand an explanation, NOW!
Аз още чакам Natalia Cigliuti, ама йок
Първо, добре дошъл в темата
Аз също имах късмета да поиграя бетата, но не съм съгласен със заключенията ти.
Империалистите бият в PvP Combat-а най-вече заради факта, че съотношението Империя-Република на официалния сървър е 7:3. При такова числено превъзходство какво очакваш...
"Доминиращият клас" е агентът, макар контрабандистът да го следва по петите. Комбинацията от stealth, breakfight, backstab, close combat, snipe и heal (плюс една сюрия CC-умения) е просто прекалена. Инквизиторът също беше ужас, но вече е успешно отслабен.
Джедайските класове не са най-слаби, а най-неразработени. Пример: Умението Defiance първоначално даваше +7% демидж, след това стана +3% (зверски нърф), след това изобщо изчезна, а най-накрая се появи отново с модифайър +4%. Подобни каскади правят успешните билдове невъзможни, което води до идеята, че джедаите са по-слаби, докато всъщност дивелъпърите ги доизкусуряват в името на баланса. Рицарят е горе-долу добре, но Съветникът опира пешкира заради изключителните проблеми с балансирането на персонаж, който в момента може да замести ВСИЧКИ съпорт-класове.
Също така, трябва да добавим, че джедаите са последните разработени РС-та, като работата върху тях започна само преди няколко месеца.
Шегуваш се...
В сравнение с боя в TOR, дори този в WoW е хардкор. Според официалната статистика над 60% от играчите не са умирали нито веднъж - включително такива, на които TOR им е първото MMORPG.
Те и тука са си така. Форумите и ин-гейм рипорт функцията се напълниха с молби за отслабване на агента, който, както обясних по-горе, е майката и бащата на всеки рейд и PvP.
Автоматично. Имаш шест показателя (Agility, Presence и т.н.) и всяко ниво получаваш по няколко фиксирани точки. Рейтът е различен за различните класове - инквизиторът например получава по 2.5 Presence на левел, а ловецът - само 1.5
Един клас - два различни вида геймплей. Потвърдено от Байоуеър и от личен опит.
Официално потвърждавам - можеш.
Аз лично се разхождах със зелен меч, защото червеният не отиваше на черната ми роба
Балансирано от факта, че бяха нужни поне 8 месеца здраво кибичене за да отключиш т. нар. Force-Sensitive slot.
Проблемът е, че за да се имплементира успешно такава система, тя трябва да е безкласова.
За предметите... нъц. Не само ще зависиш от тях до голяма степен, а и ще ти ги определят. Дефакто всеки герой носи два различни комплекта (sets), които се сменят с натискането на един бутон. Единият е стандартният, а другият е само за PvP, по подобие на WoW.
Да, и аз съм отвратен...
Че какво им е на биографиите?
ЕДИТ: Гледам, че Даджаят нещо е спал, та не е пуснал новото инфо
Jedi Knight Impressions
Jedi Consular Impressions
ОЩЕ ЕДИН ЕДИТ: Разкрити са точният брой придружители. Всеки клас ще има по шест companion-а - петима крафтят в кораба, а шестият се мъкне с тебе.
Sentry написа:(about the Imperial Agent) Според мен е точно това, което Bioware са се опитвали да го направят - зъл Han Solo.
За зъл Хан Соло звучи прекалено изискано, па и не се предполага да е такъв. Контрапунктът на контрабандиста е ловецът на глави - яко улично куче с генгста-реплики. Агентът трябва да е студено-учтив и премерен, нещо като огледална версия на войника.
Omega-x написа:Бе само аз ли помня, че в началото когато обявиха играта, имше нещо от рода на "вие може да сте Сит, но да работите за републиката и обратното"?
Allegiance -//- Alignment -//- Morality
Къде си спал през последните две години?
Sentry написа:Цялата крафтинг система в момента ми се струва "защо трябва да е просто, като може да е сложно"...
Преди време се оплакваше, че играта е прекалено шаблонна, а сега иновативните елементи те дразнят
Sentry написа:"Защо, по дяволите, ме следват 10 напълно непознати човека, с които се познавам от двадесет минути?", "Къде спат всичките тези хора?", "Кога спат?", "Кога ядат?" и най-страхотния въпрос "А бе защо героят ми никога не ходи до тоалетна?".
Важен екзистенциален въпрос!
I demand an explanation, NOW!
Draksis написа:On a side note: женския Bounty Hunter се озвучава от Грей ДеЛайъл. Ей, все актриси, които познавам от малък бебешон, и все озвучават другите класове, бе, мамка му...
Аз още чакам Natalia Cigliuti, ама йок
Capo написа:Засега единствените неща, които изглеждат проблемни са балансът между двете воюващи страни и между различните класове. Републиката е ориентирана към PvE, докато Ситовете са по-добри в PvP. Което довело до това, че Ситовете печелели около 80 % от Battlegrounds. И също така Smuggler е абсолютно доминиращ клас, докато Jedi Consular е на последно място. Общо взето джедайските класове засега се оказват най-слаби.
Първо, добре дошъл в темата
Аз също имах късмета да поиграя бетата, но не съм съгласен със заключенията ти.
Империалистите бият в PvP Combat-а най-вече заради факта, че съотношението Империя-Република на официалния сървър е 7:3. При такова числено превъзходство какво очакваш...
"Доминиращият клас" е агентът, макар контрабандистът да го следва по петите. Комбинацията от stealth, breakfight, backstab, close combat, snipe и heal (плюс една сюрия CC-умения) е просто прекалена. Инквизиторът също беше ужас, но вече е успешно отслабен.
Джедайските класове не са най-слаби, а най-неразработени. Пример: Умението Defiance първоначално даваше +7% демидж, след това стана +3% (зверски нърф), след това изобщо изчезна, а най-накрая се появи отново с модифайър +4%. Подобни каскади правят успешните билдове невъзможни, което води до идеята, че джедаите са по-слаби, докато всъщност дивелъпърите ги доизкусуряват в името на баланса. Рицарят е горе-долу добре, но Съветникът опира пешкира заради изключителните проблеми с балансирането на персонаж, който в момента може да замести ВСИЧКИ съпорт-класове.
Също така, трябва да добавим, че джедаите са последните разработени РС-та, като работата върху тях започна само преди няколко месеца.
Capo написа:Като цяло играта има високо ниво на трудност и често се умира.
Шегуваш се...
В сравнение с боя в TOR, дори този в WoW е хардкор. Според официалната статистика над 60% от играчите не са умирали нито веднъж - включително такива, на които TOR им е първото MMORPG.
Draksis написа:Значи трябва да се поучат в този аспект от WoW. Rogue-овете там са си жив bane of all life.
Те и тука са си така. Форумите и ин-гейм рипорт функцията се напълниха с молби за отслабване на агента, който, както обясних по-горе, е майката и бащата на всеки рейд и PvP.
Draksis написа:Имаш ли вътрешна информация дали разпределянето на скил точки и самите умения се завръщат и до каква степен? Говоря за Stealth, Awareness, Persuade и така нататък. Сам ли разпределяш точки или става автоматично в зависимост от класа?
Автоматично. Имаш шест показателя (Agility, Presence и т.н.) и всяко ниво получаваш по няколко фиксирани точки. Рейтът е различен за различните класове - инквизиторът например получава по 2.5 Presence на левел, а ловецът - само 1.5
Capo написа:Геймплеят със сигурност ще е различен за всеки клас, а и всеки клас има поне 3 вида начини да бъде развит. Например един Imperial Agent може да е основен лечител, или пък да е стелт снайпер специалист, или да е CC (crowd control) майстор. Един клас, три различни вида геймплей.
Един клас - два различни вида геймплей. Потвърдено от Байоуеър и от личен опит.
Draksis написа:Само едно се чудя. Както личи (и се надявам), ще сменяме кристалите в светлинните мечове. Чудно ми е ще е позволено ли джедаи да използват червени кристали като фокус или не. Защото от геймплей гледна точка - 'що не, от lore и roleplay гледна точка - о, не.
Официално потвърждавам - можеш.
Аз лично се разхождах със зелен меч, защото червеният не отиваше на черната ми роба
Capo написа:Дано се поучат от глупостта на SWG, където джедаите бяха направени безумно силни в сравнение с другите класове.
Балансирано от факта, че бяха нужни поне 8 месеца здраво кибичене за да отключиш т. нар. Force-Sensitive slot.
Omega-x написа:нене, не става дума да спазват лоре-а 1:1, а просто всеки клас да може да се противопостави на всеки друг клас и да не ползва схемата 'камък ножица хартия', а да се разчита на player skills, ама май се размечтах много. А и дано не е центирана около предметите.
Проблемът е, че за да се имплементира успешно такава система, тя трябва да е безкласова.
За предметите... нъц. Не само ще зависиш от тях до голяма степен, а и ще ти ги определят. Дефакто всеки герой носи два различни комплекта (sets), които се сменят с натискането на един бутон. Единият е стандартният, а другият е само за PvP, по подобие на WoW.
Да, и аз съм отвратен...
Draksis написа:Събуждам се току-що, надявайки се на някой готин ъпдейт, то биографии... Майко ле...
Че какво им е на биографиите?
ЕДИТ: Гледам, че Даджаят нещо е спал, та не е пуснал новото инфо
Jedi Knight Impressions
Jedi Consular Impressions
ОЩЕ ЕДИН ЕДИТ: Разкрити са точният брой придружители. Всеки клас ще има по шест companion-а - петима крафтят в кораба, а шестият се мъкне с тебе.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re:
Минотавъра написа:HE'S BAAAAAAAACK!!!Sentry написа:(about the Imperial Agent) Според мен е точно това, което Bioware са се опитвали да го направят - зъл Han Solo.
За зъл Хан Соло звучи прекалено изискано, па и не се предполага да е такъв. Контрапунктът на контрабандиста е ловецът на глави - яко улично куче с генгста-реплики. Агентът трябва да е студено-учтив и премерен, нещо като огледална версия на войника.
Хм... явно не съм се изразил както трябва - зъл Хан Соло е в смисъл такъв персонаж, който на Хан Соло му се струва зъл. Един вид анти-Хан Соло. Тоест докато smugler-a приема всичко с насмешка, дори и себе си, то агентът трябва да приема всичко на сериозно и да мисли, че е над всичко, че винаги управлява ситуацията. Докато smugler-ът е по-easy going и всеки момент може да пусне някой майтап, то агентът презира точно такъв вид държание и е изтънчен и съсредоточен по всяко време.
Същото се наблюдава и с войникът и bounty hunter-ът, както изглежда - докато войникът е дисциплиниран и подреден, то ловецът на глави е дете на анархията и хаоса.
Тоест спроед мен агентът е точно контрапункът на агента, а не на ловеца и ако се срещнат ловец на глави и контрабандист, то те може да се разберат някак си тъй като си приличат, то ако се срещнат контрабандист и агент, то те никога няма да могат да се разберат, тъй като са пълни противоположности.
Минотавъра написа:Sentry написа:Цялата крафтинг система в момента ми се струва "защо трябва да е просто, като може да е сложно"...
Преди време се оплакваше, че играта е прекалено шаблонна, а сега иновативните елементи те дразнят
За мен тази система не е иновационна, просто не е чак толкова разпространена, тъй като не е чак толкова добра. Приеми го, че за мен това е като замяната на изследването на различни планети с луноход със скенирането им от орбита и пускане на сонда, която събира ресурси, от Mass Effect 1 в Mass Effect 2.
A slight call afar is tempting me
Like a whisper sweet or an awful scream
I cannot ignore what I've always been
I am leaving again - one last time?
Like a whisper sweet or an awful scream
I cannot ignore what I've always been
I am leaving again - one last time?
Re:
Минотавъра написа:Че какво им е на биографиите?
Първо, и аз искам да видя Сиглиути, ама нá!
Второ, биографиите са скучни. Де Факто не дават почти никаква информация, а са написани като преувеличена реклама. Честно ти го казвам, предпочитам дори само скрийншотове пред тях. В смисъл, писаното в тях би трябвало да те "надъха" за колоритните личности, с които ще прекарваш времето си в галактиката, но мен не ме карат да правя нищо друго, освен да шибвам гигантични фейспалмове в челото си.
Трето, жалко. Относно уменията, имам предвид. Достъпът до тях би увеличил нивото на кустомизацията. То е ясно, че може да доведе и до сериозен дисбаланс между класовете, да не говорим и че при липсата на re-spec би осакатило персонажа ти, но пък мамка му, като играеш, ще мислиш, бе!
Четвърто - ха! Сит със зелен меч! Ще се спукам от смях.
И последно - предател! Нали нямаше да тестваш бетата бе?
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re: Re:
Draksis написа:И последно - предател! Нали нямаше да тестваш бетата бе?
Тъмната страна е твърде примамлива както изглежда
Относно трудността на битките, предполагам, че съм сбъркал. Приятелите ми в бетата си твърдят, че не са се били с по-малко от 6-7 NPC наведнъж. Или са нападали допълнителни гадини или пък просто не ги бива да играят
- Tiny
- но с големо съ̀рце
- Мнения: 4847
- Регистриран на: 14 Май 2005 18:21
- В момента играе: A dance with rogues
- Местоположение: The city of Neverwinter
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
Re: Star Wars: The Old Republic
Нхъхъхъъххъхъхъхъхъхъхъъъъ, какви глупости има в нета само... 
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
- TheChosen1
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15 Окт 2009 18:55
- В момента играе: Star Wars KOTOR 2
Re: Star Wars: The Old Republic
Бетата кога е стартирала ? И върви ли още в момента ? Аз помня че се регнах едно време ама не са ми пращали покана ...
Vermic написа:Само да ти кажа че Лотро е къде по-голяма икона от стар ти ворса : /
Минотавъра написа:Свестен американец или германец се намира сравнително лесно, българин - не.
Re: Star Wars: The Old Republic
Ама то и преордер вече може да направиш за powerleveling, мале-мале
Знам, че ще има идиоти, които ще платят, ама от какъв зор са тръгнали да играят точно тази игра, не ми е ясно. Нито ще видят история, нито удоволствие. Ще покиснат малко по PvP зоните и ще си ходят. А и като се има предвид, че в играта всичко ще се върши с куестове и ще липсва "grind", не виждам и смисъл от powerlevel.
Бетата беше от 01 до 23 декември и само за Щатите и Великобритания. Надявам се скоро да са следващите, че и нас тук да ни огрее.
Бетата беше от 01 до 23 декември и само за Щатите и Великобритания. Надявам се скоро да са следващите, че и нас тук да ни огрее.
- Дади
- Мнения: 2965
- Регистриран на: 14 Май 2004 18:33
- В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
- Местоположение: Лолиландия
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Космически кораби <3 I came !
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.
Re: Star Wars: The Old Republic
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
- Дади
- Мнения: 2965
- Регистриран на: 14 Май 2004 18:33
- В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
- Местоположение: Лолиландия
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Мързел такъв 
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.
Re: Star Wars: The Old Republic
Остави се, веднъж да ми се падне и аз да ъпдейтна темата... 
Обаче направо премръзнах и претръпнах за тая игра. То не беше трейлъри, не беше реклама, не беше ъпдейти. Ми да я изкарват най-накрая, бе, к'во само ни вадят душите...
Обаче направо премръзнах и претръпнах за тая игра. То не беше трейлъри, не беше реклама, не беше ъпдейти. Ми да я изкарват най-накрая, бе, к'во само ни вадят душите...
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
Mass Effect - Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
Georg Zoeller написа:To be a little more precise than in the english forums
Each Side will have four starter classes with 2 advanced classes each , starting at lvl 10
Three of those starter classses of each side, can choose an advanced class that’s a full value healer with the respective abilities
Georg Zoeller, който и да е той. Цитатът е от форума.
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Re: Star Wars: The Old Republic
Draksis написа:Обаче направо премръзнах и претръпнах за тая игра. То не беше трейлъри, не беше реклама, не беше ъпдейти. Ми да я изкарват най-накрая, бе, к'во само ни вадят душите...
За да оглушиш орталъка колко време я чакаш тази игра, та да зарибиш и хората около теб, които не са я чували
- Jedi Knight
- Мнения: 713
- Регистриран на: 29 Авг 2004 21:17
- В момента играе: League of Legends
Mass Effect - Местоположение: Dantooine
- Обратна връзка:
Re: Star Wars: The Old Republic
http://www.askajedi.com/2011/01/17/spac ... hall-show/
Два шота, показващи интерфейса на космическите битки. Изключително изчистено и аркадно.
Освен това, съвсем мъничко официално потвърдена информация.
Два шота, показващи интерфейса на космическите битки. Изключително изчистено и аркадно.
Освен това, съвсем мъничко официално потвърдена информация.
Stephen Reid just said: Coruscant will be for Republic only. So will be Dromund for the Empire.
Georg Zoeller confirmed that you will be able to respecc within your advanced class. If you can change your AC is not sure yet. It isn’t going to be able to change your class at all.
Z-RockSirius написа:п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.