Страница 127 от 206
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 07 Ное 2010 03:19
				от Sentry
				Draksis написа:Самия Лукас го каза, бе! 

 
То на Лукас му обясняват едно нещо, той разбира второ, опитва се да го обясни като трето и накрая от думите му излиза четвърто.
 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 07 Ное 2010 03:31
				от Draksis
				Шегувах се, бе! Ще го каже той и аз ще му повярвам... 

 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 12 Ное 2010 23:55
				от Jedi Knight
				
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 13 Ное 2010 00:44
				от Sentry
				Цялата крафтинг система в момента ми се струва "защо трябва да е просто, като може да е сложно"...
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 13 Ное 2010 04:19
				от Jedi Knight
				На мен лично много ми хареса всичко, което прочетох 

Във всички игри на BioWare ме е дразнела мисълта какво точно правят спътниците, които не са с мен. Белотче ли праскат, купонче ли си спретват... Кой ги знае?
Идеята да съм мениджър вместо черноработник ми допада 
 И, честно, след всичкото мрънкане, че играта няма нищо иновативно - еми ето иновации, пак мрънкане 

 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 13 Ное 2010 05:44
				от Sentry
				Jedi Knight написа:Във всички игри на BioWare ме е дразнела мисълта какво точно правят спътниците, които не са с мен. Белотче ли праскат, купонче ли си спретват... Кой ги знае?
Идеята да съм мениджър вместо черноработник ми допада 
  
Моля те, не започвай да задаваш логични въпроси що се отнася до екипажа и собствения ти герой в игрите, защото ако тръгнем по този път са валидни въпросте "Защо, по дяволите, ме следват 10 напълно непознати човека, с които се познавам от двадесет минути?", "Къде спат всичките тези хора?", "Кога спат?", "Кога ядат?" и най-страхотния въпрос "А бе защо героят ми никога не ходи до тоалетна?". Винаги съм си мислил, че хорицата, които не са с мен, си имат собствени занимания, хобита, въобще дейности, които вършат, а не са безмозъчни роботи, които съществуват само за да ми служат. Пък и някой все трябва да върши готвенето, чистенето, храненето на конете/поддръжката на двигателя и т.н., нали? 

 Все едно, на мен никога не ми е правело впечатление.
Иначе за иновативността - виждал съм подобни системи и не съм впечатлен  

 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 13 Ное 2010 15:24
				от Jedi Knight
				Sentry написа:Моля те, не започвай да задаваш логични въпроси що се отнася до екипажа и собствения ти герой в игрите
 Point taken 
 Иначе за иновативността - виждал съм подобни системи и не съм впечатлен  

Аз лично не съм виждал досега такава система и съм доста впечатлен 

 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 19 Ное 2010 19:09
				от Jedi Knight
				
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 26 Ное 2010 17:33
				от Jedi Knight
				
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 03 Дек 2010 21:16
				от Jedi Knight
				http://swtor.com/news/news-article/20101203 Официално смениха името на Jedi Wizard. Според мен и така е глупаво, идеално би било базовия клас да е Jedi Adept с подкласове Consular и Shadow. Нейсе.
http://swtor.com/news/blog/20101203 - още информация за Crew Skills
 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 10 Дек 2010 18:59
				от Jedi Knight
				Ново 
timeline видео 
 И 
анализ от Darth Hater, все още незавършен.
 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 10 Дек 2010 19:18
				от Sentry
				Мен Wizard ме кефеше 

 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 10 Дек 2010 19:51
				от Draksis
				Бе да излиза най-накрая, бе, какво само ни мъчат с петъчни ъпдейти...
А, да - искам Blood Dragon роба или броня. 

 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 10 Дек 2010 19:59
				от Sentry
				Аз въобще се чудя дали да я играя вече. Особено с тоя бета event на Rift, дето ми изкара мозъка през ушите и ми пребоядиса стаята с него. Как да е де, на никой не му пука, ама аз да си дрънкам 

 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 10 Дек 2010 20:01
				от Draksis
				Така, понеже съм адски мързеливо копеле и < ме мързи > да търся информация за Rift, ще обясниш ли с две кратки думи с какво точно те е впечатлила?
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 10 Дек 2010 20:22
				от Jedi Knight
				Sentry написа:Аз въобще се чудя дали да я играя вече. Особено с тоя бета event на Rift, дето ми изкара мозъка през ушите и ми пребоядиса стаята с него. Как да е де, на никой не му пука, ама аз да си дрънкам 

 
По коментари на хора играли hands on и на двете игри, TOR е много по-динамична и като цяло предпочитана 

 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 10 Дек 2010 20:39
				от Draksis
				Ще видим. Досега е глътнала над 300 милиона, така че очакваме да е нещо феноменално, но място за провал винаги има.
И моля, недей добавя "Ама това са BioWare", знам си го и аз. 

 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 10 Дек 2010 20:43
				от Sentry
				Извинявам се за offtopic-а на феновете на SW ама голяма работа, може пък да ви стане и интересно.
Така, Rift... Rift: Planes of Telara е еволюция на идеите, представени в Everquest и доразвити по-късно в WoW и в други MMOта. На кратко - ако WoW е Everquest 2.0, то Rift е Everquest 5.0. Базовият геймплей и контрол и не се отличават съществено и всеки пипвал MMO се чувства веднага у дома си. И до там е стандартното.
Първото интересно нещо в Rift, което те връхлита от първият момент, в който си пуснеш играта, е че нямаш класове в същинският смисъл на думата, а архитипове. Те са четири на брой - Warrior, Rogue, Mage и Cleric и определят какви item-и можеш да носиш и съответно какви души можеш да имаш. Душите са skill tree-тата на героите и можеш да имаш до три души наведнъж. Душите, които срещнах за mage до level 20 бяха около 10-12. Като се има предвид, че level 20 е нисък level мога само да си представя какво ще стане на max level.
Самите skill tree-та действат по такъв начин - короната е customization частта, в която избираш кои skill-ове да направиш по-силни и можеш да научиш още няколко скила. За всеки две точки инвестирани в короната, расте коренът на дървото и получаваш нови скилове. Интересно е, че skill-овете от едно дърво винаги следват някаква определена логика и работят заедно. Като пример ще дам Stormcaller дървото, което е базирано на вода и светкавици, които работят заедно за максимален damage и crowd control. Ако удариш mob със светкавица, той става наелектризиран, ако го хакнеш с ледена магия, става заледен. Най-добрата, комбинация, която намерих беше да пуснеш три светкавици, след това замразяваща магия, която boost-ва lighting и water damage-а за всеки наелектризиращ ефект и да започеш да биеш с water магия без casting time, която си boost-ва damage-а от наелектризиращите ефекти. Допълнително много от тези скилове правят pushback, което ти помага да стоиш настрана от директна комфронтация. За да покажа колко са различни различните дървета ще дам пример с Хлоромансъра - идеята на класът е, че heal-ваш цялото парти с част от damage-а, който правиш като можеш да избереш един човек от party-то, при който boost-ваш този heal и допълнително го лекуваш с някои skill-ове, или можеш да пуснеш вампирски curse върху противник, с който всеки, който го удари, лекува част от живота си. Общо взето с този Mage можеш да минеш без cleric, а играта определено е по-интересна от повечето стандартни лечители, които ще видиш.
Любимото ми за класовата система е, че за един герой можеш да имаш едновременно до четири различни build-а с най-различни души и разпределения на skill точките в тях, които можеш да превключиш бързо, когато си извън битка. Тоест кеф ти да си crowd control, кеф ти да си DPS, кеф ти да си healer - всичко е на един click разстояние.
Освен класовете, другият feature, който ме грабна са rift-овете. Навсякъде по света се отварят портали, през които навлизат нашественици от различните елементални измерения на Телара. Има Death, Life, Water, Fire, Earth и Air rift-ове, които се опитват да завземат света. Теренът се променя в зависимост от това какъв е елементът и различните елементи, освен че атакуват играчите и градовете с армиите си, воюват и помежду си. Когато се биеш с тези нашественици получаваш специална валута, с която търгуваш с някои специализирани търговци, както и елементи, които дават stat-ове и можеш да затвориш в амулет и да използваш. Други неща, които можеш да получиш са артефакти, които ти дават някакъв скил за еднократна употреба(примерно 200 vampire damage или 5 секунден stun). В терените на различните елементи има и различни mini игри, например в water можеш да вземеш от определени кристали boost на damage или armor, докато при death можеш да си призовеш умрял помощник от гробовете, които се появяват по земята. Освен шестте елементни фракции, има и две фракции на играчите, така че в по-висок level зоните се получава една постоянна война между осем различни фракции. До level 20 имаше само 2 нашестващи фракции и можеше да се играе само от едната страна на хората и беше невероятно хаотично и забавно да защитаваш света, мога само да си представям какво ще стане с 8-way war.
За explorer играчите, като мен, има специални колекции от артефакти или книги, които ти дават различни награди, когато ги събереш. Crafting системата също е интересна и е малко по-сложна от стандартните в ММОтата, където обикновено за crafting на 1 тип предмети ти трябват материали от 1 gathering професия. Тук е малко по-сложно и обикновено ти трябват по 2 събиращи професии и една crafting, ако искаш да си автономен, а излишните материали можеш да продадеш за пари, които ти трябвят.
Историята също ме хвърли в джаза. Започваш с това, че те съживяват с помощта на някаква забранена технология и общо взето си едно high tech zombie, казват ти, че света свършва и след малко те завират в машина на времето и те пращат в миналото а ла Terminator style и това е само началото на WTFто.
Има и много други малки неща, които просто ме радват(маг с меч и книга FTW!), но това са основните. Надявам се да съм заинтригувал някого.
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 10 Дек 2010 20:49
				от Draksis
				Само като каза "взаимодействие между магии" и ми се наелектризираха ушите.
В куп друго ММО-та просто правиш "няк'ъф демидж" и полезността на уменията се изчерпва дотам. Има, разбира се, определени наченки в тази посока, но от това, което чета, мога да си извадя заключението, че от бойната система в Rift се изпитва не само визуална, а и душевна наслада. От това, че си развил героя си по един, а не по друг начин. Култ, ако продължат и нататък все така.
Хм, ще я видя тази Rift по-обстойно. Иначе казано, ще се разровя. Сентри ме вдъхнови да зарежа мързела си за малко. Данке аригато, Сен! 

 
			 
			
					
				Re: Star Wars: The Old Republic
				Публикувано на: 10 Дек 2010 20:50
				от Jedi Knight
				Мен ме заинтересова 

 Отворена ли е бетата и кога се очаква да излезе играта?