Тука идва въпроса - коя е фен базата им? То ние ( или по-скоро аз, като гледам ) сме балъците дето сме си мислели че тая игра ще е нещо повече от диабло 3.5 , и тези от нас които сме се хванали на хайпа, че return to darkness, бла-бла. То това отдавна стана ясно, че няма да го бъде, но и поне да имаше някаква адекватна прогресия и ендгейм в тази игра - било то и под формата на диабло 3.5
В момента левълинг фазата е безмислена, освен самата идея да вдигаш лвл и да стигнеш новите трудности, които са добре познатите ни тормент 1,2, 3 и тн - в смисъл, няма никакво значение какво ти пада, не го гледаш - само слагаш зеленко да има, gap-а между смяната на трудностите е толкова незначителен, че няма никакво усещане за прогресия, за т.нар. journey. Т1 е достъпен веднага, пада всичко още на Т1, а следващите трудности са просто по-голям процент итем дроп. Това не е ендгейм. Да, има убери, но тях си ги имаше и преди, и не бяха нещо особено.
Иначе си прав, че се водят по фийдбека на хората - и това адски много ме объркваше, но спрях да следя вече и ми е все тая. В смисъл, има някво vocal minority дето иска играта да е гримдарк диабло 2 с PoE depth и ендгейм, много content creator-и дават такъв отзвук - но излиза, че масово хората просто искат да blast-ват и спийдфармят и явно всичките 2591825 сезона на диабло 3 с некви sub-par механики и теми за по 1 седмица начесване на крастата са дали зелена светлина всичките тия глупости да ги пробутат в д4.
Не ми се влиза в дълбокото да споря за афикси и итемизация, защото един пост у форумо не стига да се кажат нещата както трябва ( има безброй добри content creator-и, които са го казали добре през последните месеци ) , но мене ме дразни че са на принципа една адекватна промяна -> няколко балъшки решения и крачки назад.
Вероятно е защото са няколко екипа, защото има тотална липса на синхрон между тези екипи, отделно кофти мениджмънт, постоянни рокади и смяна на ръководни позиции - кат цяло - кораб без курс и капитан. Всеки шоукейс, дев стрийм и кемпфаяр чат е с различни лица, знайни и незнайни.
Почти всичко ново дето вкарат излиза че не им харесва как е излязло в крайна сметка и с всеки следващ пач/птр или сезон тотално скрапват и го правят или тотално braindead или ненужно convoluted, итемизацията я промениха 20 пъти щото явно никой там не знае как да се направи кат хората, и сега вече и руни имало - да хванат още някой шаран, заслепен от носталгия към д2

Като видях какво всъщност имат предвид под runewords - майко дръж ме ...
Ако трябва да съм честен, по-лесно ми е да следя промените в ПоЕ, щото там фундамента е солиден, и нещата винаги се променят към по-логичното и по-доброто, по ЕСТЕСТВЕН начин, нагласяйки играта според power creep, мета, redundant механики и тн.
Сега, в края на краищата - ако искат да грабнат вниманието на най-кежуъл аудиторията - окей, няма какво да се направи. Това е бизнес модела, не са първите, уатевър - който дал пари - дал, не се е изкефил, move on. Няма да рантвам за това.
Просто от време на време ме удря носталгията и се замислям какво можеше да е тази игра.
Ще го видим експанжъна, но и там сигурно ще отнеме 1 година докато нагодят поне малко нещата, че после да ги скрапнат пак.
Дет викаш - сезонни игри -> live service = live development.