Страница 113 от 123

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 16 Юли 2014 20:44
от wannabe
what if they get me? написа:ем, брат, крафтнах бронята и раменете на Аугхилд - дпс-то ми падна с малко, а тъфнеса - с около 2 милиона. Wat? :|
Е то стойноста от тоя сет идва от 3 part бонуса. За тва ти казах че ти трябва със RoRG. Sheet статовете нормално да ти паднат, щото тея бонуси не ги смята.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 17 Юли 2014 08:05
от Gipo
Тъфнеса ти е паднал заради 15те% по-малко хп.
Това ще го компенсираш като си сложиш каска с дупка и в нея наръгаш лилав камък.
Аугхилд ще ти даде демидж редукция от нормални мобове и от елитки.
Като цяло това не е ендгейм сет за дх (за други класове с определени билдове е), но е доста по-добре от борн.
Ако бронята и раменете на борн ти дават повече дмг от аугхилд, то не е заради самия сет, а заради това, че просто си крафтнал лош рол на втория сет.
Това с баунтитата си е късмет. Преди фармехме с един приятел, когато на него му падна първия пръстен, аз вече имах 3-4. Прави баунтита на нормал в публик. Всеки хваща някой куест и за няколко минути сте приключили и влизаш в нова игра.
От баунтито на акт 1 освен пръстена може да ти падне и читав амулет, но ако падне пръстена не гринди и амулет, че може да се падне и с отвратителен рол.

За количеството ХП на софткор не мога да кажа много, но предполагам, че за по-високите трудности е ок да имаш около 400к и около 900all rez. Аз лично на хардкор имам 700к хп, 1600all rez и близо 10к армор.

ЕДИТ: Трябват ти и 2 дупки на гащите.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 17 Юли 2014 12:35
от DarkAvenger89
Мда, тази игра така е направена, че те принуждава да пъхаш камъни навсякъде.А направата на един читав камък е около 2,3 милиона някъде, което в началото е доста дразнещо.
Аугхилда е готин ,но ми се струва, че не е като за гласканон на софткор :? Аз в момента ползвам именно него на крусейдъра и се справям прилично.Единственото, което ми беше тъпо, че трябваше да се лиша от andarial vissage каската, която я ползвах от началото... и това,че бронята до сега ми е глътнала 10,15 души за рол и досега и един сокет не ми се е паднал. fuck this shit. А борна за мен сам по себе си е шит, якото е, че може да се комбинира с кейн сета, който е приличен и тъй получаваш пълният бонус от 2та сета.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 17 Юли 2014 14:43
от wannabe
DarkAvenger89 написа: Аугхилда е готин ,но ми се струва, че не е като за гласканон на софткор :?
То дори на софткор гласканон не важи за над t4. Dmg reduction from elites е доста ценно.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 20 Юли 2014 09:01
от shub niggurat
Аве, нърфиха ли куейк барба ? Щото точно преди да спра да играя бях намерил lut socks и ърткуейк сета

и ако искате влизайте да играем, който му трябва rorg ще го изфармим и т.н.

Омежи, нали щеше да играеш ве, къде се изгуби :Д

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 20 Юли 2014 13:52
от wannabe
shub niggurat написа:Аве, нърфиха ли куейк барба ?
Не мисля. То реално от месеци не е имало никви промени.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 20 Юли 2014 17:56
от wannabe
За кво ти е додж? Armor > dodge.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 20 Юли 2014 18:08
от wannabe
Еми да ма е слаба в сравнение с армор и резист и хората се оплакват.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 20 Юли 2014 21:16
от Gipo
Доджа е най-скапаната дефанзивна статистика. Тва теорикрафтерите го доказваха 1000 пъти. Не случайно я променят.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 21 Юли 2014 12:42
от VALEN7INVS
Абсолютно незадоволителна беше наистина, I concur, хеле пък на T4-T5. Дори и 50+% додж реално не ти осигуряват никаква видима сигурност или каквото и да било всъщност. Най-много да доджнеш някой frozen proc ама ако точно това ти е грижата, значи има много по-дълбоки проблеми. :lol:

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 21 Юли 2014 14:54
от VALEN7INVS
Как :?:

Те дори и да вкарат едно 30-35% увеличение на самия стат across the board, не мисля че резултатът ще е кой знае какъв. Не всеки втори ами всеки трети удар да кажем ще достига до теб, и ти все толкова кежуъл ще бъдеш разпорен. :lol:

Звучи готино като мисъл, че някои по-нимбъл персонажи по-скоро отбягват отколкото да блокират или просто да състейнват повече, но реално май най-разумно ще е да се слее с армора. Все пак ако измислят нещо по-добро, изобщо няма да им се разсърдя.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 22 Юли 2014 15:33
от Omega-x
Доджа изначално е много кофти механика за всякакъв геймплей. Особено когато е със стойност. Или го правиш 100% мис или нищо, това 50% додж по никакъв шанс не означава че всеки 2ри удар по теб ще е мис, и ако си някъв стъклен си на 1 шот, кво като има вероятност да те миснат 10 пъти подред като на 11тия си гг.

Волтажен, нали беше учил гейм дизайн, трбява да знаеш че всякви механики които се базират на късмет и шанс, са мега долни, счупени, не можещи да се балансират и като цяло счупени.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 22 Юли 2014 16:51
от wannabe
Е то и крита е на шанс, ама крита ако не прокне не е фатално. Докато доджа понякога е.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 23 Юли 2014 22:04
от wannabe
Къде па има толко шанс в Warcraft 3?

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 24 Юли 2014 12:58
от wannabe
what if they get me? написа:
wannabe написа:Къде па има толко шанс в Warcraft 3?
signature material
Не го разбрах тва. И все пак съм играл уаркрафт на competitive ниво и макар да е било много одавна, не се сещам за шанс освен няколко героя като blademaster и pandaren които имат разни крит и dodge ефекти. Ма чак па играта да е базирана на шанс... И тва че по-висока земя дава dodge chance на unit-ите, ма тва не е шанс, тва си е комбат механика.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 24 Юли 2014 14:13
от wannabe
Да бе точно пандарена използван :lol: И блейдмастера беше най-рядко срещания оркски герой. Иначе демиджа главно варира в зависимост от armor type-а на противника.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 24 Юли 2014 14:42
от Nreth
Блейдмастърът е най-играният герой изобщо.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 24 Юли 2014 15:33
от wannabe
Nreth написа:Блейдмастърът е най-играният герой изобщо.
Къде в матрицата ли ? Тва беше ужасно тъпо изказване, всеки играл поне малко Уаркрафт в bnet ще ти каже че само от орките far seer-а е най-граният герой. След него chieftain-а. Блейдмастера се играе на 80% само в ръш/харас игри и мноого рядко в други случай.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 24 Юли 2014 15:37
от wannabe
what if they get me? написа:Warcraft 3 е масирано базирана на шанс
Тихо па ти там с тебе няма и да споря повече дори.

Re: Official Diablo 3 thread / PCM Multiplayer

Публикувано на: 24 Юли 2014 15:46
от wannabe
BM беше най-играния герой в началото щото беше имба да. После метата се измести към FS и BM се пикваше само в харас игри.