Eто я и моята хубавица. Това е втората ми кола, взех я август 2017г. Audi A4 1,9 TDI 110 коня, от 1999г. Просто съвършенство. Моторът 1,9TDI по технологията AFN, е последният здрав и най-добър дизелов двигател на VW. Следващите версии на 1,9 TDI – 116 коня, 132 коня, както и 2.0 TDI и прочее вече са по технологията за впръскване Сommon Rail (кон умрел) и вече са супер проблемни откъм дюзи, които се запушват и струват цяло състояние да се поправят. Карам и поддържам още две коли за огненото шоу, които обаче са пасати 1998 и 1999 със същия двигател. Грешки в двигателя няма. На единия пасат му гърмя веднъж турбото и съм го сменял за 350лв + 100лв труд. Такива цени за модели след 2000г. няма.
Та да се върнем на колата. Освен че е от последните здрави модели на Audi/WV, колата очевидно, е адски стилна, отвътре и отвън, много запазена, сякаш днес е излязла от завода, не преди повече от 20 години. С добра поддръжка ще изкара още много години или докато я забранят. Със своите 110кс, достигани при нисък въртящ момент, направо залепя на седалката, а за магистрален път е просто мечта. Градско дава разход от 6 на 100, извънградско (до 110-120 км/ч) 4,5! Ако на магистралата я дъните естествено вдига разхода леко.
Аз лично не карам с над 160, просто не го смятам за правилно, обикновено съм в рамките на ограничението. Но колата има капацитет да се движи с 180-200 без проблем, ако бяхме на немските аутобани.
Иначе е комби с достатъчно голям багажник. Малко по-тесничка е в сравнение с респективните пасати, но компенсира това със стил и комфорт. Като цяло това е момици.
