[EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
-
VALEN7INVS
- Цар
- Мнения: 8458
- Регистриран на: 18 Ное 2001 08:24
- Местоположение: Амстердам, Нидерландия
- Обратна връзка:
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Изглежда жестоко, само има нещо в цвета и текстурата на светлинния меч, което не ми изглежда много автентично.
QVOD·EST·SVPERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Битките и general platforming-ът изглеждат добре. Надявам се пъзелите да са малко по-добри от базовите, които показаха във видеото, както и да има по-интересни сили и gadget-и за world traversal.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
А бе простак, всички казват, че играта е Action ADVENTURE. Чети малко.Императора написа:Това е Third Person Action Game, а не твоята любима "metroidvania".Sentry написа:Надявам се пъзелите да са малко по-добри от базовите
"Пъзелите" всъщност са препятствия.
Е тва е Япония да ти изпие мозъка...
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
- the_presator
- Мнения: 2699
- Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
- В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Както каза Sentry- играта ще бъде action-adventure и ще има пъзели. Дали част от тях ще бъдат задължителни за прогресиране в историята или всички ще са side objectives за бонус предмети/ power ups/ upgrades все още не е ясно.
Няма да има комбота. Бойната система ще бъде като в Dark Souls и ще трябва да редуваш различни атаки/ умения.Императора написа:Не става ясно при ударите с меч дали става дума за button mashing, или си има комбота / посоки на удара както в Jedi Outcast игрите.
TheChosen1 написа:даджайците
- the_presator
- Мнения: 2699
- Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
- В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Няма да има комбота в стил DMC, където млатиш повечето врагове без те да имат шанс да ти отвърнат, но няма да бъде и button masher като The Force Unleashed/ Darksiders, където помпиш два бутона нон-стоп, защото са най-силната/ единствената атака.
Враговете ще са разнообразни и ще атакуват/ се защитават по множество начини, което ще изисква различни атаки и позициониране за ефективното им отстраняване.
Btw в EA стрийма казаха, че утре Microsoft ще покажат удължена версия на демото.
Враговете ще са разнообразни и ще атакуват/ се защитават по множество начини, което ще изисква различни атаки и позициониране за ефективното им отстраняване.
Btw в EA стрийма казаха, че утре Microsoft ще покажат удължена версия на демото.
TheChosen1 написа:даджайците
- Omega-x
- Супер Марио или Смърт
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 01 Фев 2002 23:43
- Местоположение: Demented Mind
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Останах с general vibe от последната тройка Tomb Rider с бойна система ала Соулс, но доста форгивинг ала батман, т.е задаваме главна посока на атаката/комбото а то си върши работата само. Виждам че има и нещо като posture използван в Секиро за последно (поне двата по-сериозно дуел врага бяха така), но ме подразни че бос батъла беше QTE.
Лицевата анимация ingame трябва да се пипне задължително. Аудиото беше добро, както се и очаква от СВ игра.
По видяното от трейлъра изглежда както казах повече Tomb Raider отколкото Assassins Creed.
Лицевата анимация ingame трябва да се пипне задължително. Аудиото беше добро, както се и очаква от СВ игра.
По видяното от трейлъра изглежда както казах повече Tomb Raider отколкото Assassins Creed.
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.
Taytay.
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Самата бойна система с lightsaber-а всъщност не изглежда нито да има combo-та ala DMC, където различни input-и дават различни движения, нито изглежда да е като dark souls, където посоката и продължителността на атаката имат голямо значение. Естествено timing-ът на dodge-овете и атаките имат доста голямо значение, както във всяка една добра action игра, но самият swordplay изглежда сравнително базов със само няколко базови движения - нормална атака, side атака след dodge и forward lunge атака. Това, което прави битките интересни изглежда да е голямото utility, което ти предоставя Силата с телекинезата и манипулирането на времето.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
- the_presator
- Мнения: 2699
- Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
- В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
The lightsaber ends up doing most of the talking in Jedi: Fallen Order, but it isn’t used in the way you would think. You won’t be swinging it wildly at swarms of enemies, or even in lengthy combo sequences against just one enemy. The team’s vision for the lightsaber action stems from the words “thoughtful combat,” which equates to the player strategizing and looking for openings where the saber can be the most lethal. In a way, the combat dance is reminiscent of From Software’s Souls games, but not in a punishing way. Respawn wants players to succeed, but not without a little effort. The Force is also used to augment combat, allowing the player to mess with enemies in satisfying, clever, and powerful ways.
...
The flow of this short combat sequence is intense and calculated, drawing more inspiration from From Software’s Souls titles than any other Star Wars game to date.
Although Cal seems proficient with the saber and can chain together acrobatic swings when the player hits the square button in succession, he rarely finds free moments to link that many swings together. Most enemies are quick to recover, and can take him down if he isn’t on his game. This is where Respawn’s “thoughtful combat” approach comes into play and turns lightsaber combat as we know it on its head.
“It was always a decision for it not to be a combo-based game where you’re doing multiple inputs,” says Jason de Heras, combat designer. “It was all about precision and efficiency – kind of like a Jedi. They’re highly trained warriors. So, we wanted to translate that into the control scheme and into the move set where we give you very situational and specific abilities that you have to figure out over the course of the game.”
The combat system ends up being more about counters and finding clever ways to catch enemies off-guard, or deplete their armor meter to stagger them. The player also has to keep an eye on the stamina, Force, and health meters to know what tools to use. The calculated dance ends up being surprisingly intense, making you think intimately about every little action you unleash. It ends up being circular, with both sides looking for opportunities; a routine fans of From Software’s work have come to know well.
“We look at all genres, and all action games,” de Heras clarifies. “Dark Souls, obviously, because it’s a very what-you-see-is-what-you-get kind of combat system. The main character has a simple tool kit, but it’s the enemies and world around them that makes it dangerous. It’s all about the player trying to read each enemy, figure out what the challenge is, what the different timings are, and react to that and have some strategy.”
TheChosen1 написа:даджайците
-
VALEN7INVS
- Цар
- Мнения: 8458
- Регистриран на: 18 Ное 2001 08:24
- Местоположение: Амстердам, Нидерландия
- Обратна връзка:
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
В момента е трудно да се прецени колко е сурово положението, но явно по замисъл в оптималния вариант е нещо като Секиро наистина, но ако не е достатъчно респектиращо ще е просто неубедително и нелепо ![[Arrow] :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
QVOD·EST·SVPERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
EST·SICVT
QVOD·EST·INFERIVS
- the_presator
- Мнения: 2699
- Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
- В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
TheChosen1 написа:даджайците
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Е, Дисни нали ще полудеят.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
- the_presator
- Мнения: 2699
- Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
- В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Cheat codes в днешно време са платени DLC-та
Иначе и аз мисля, че разчленяването на хора го има в играта и е въпрос на промяната на някаква стойност от 0 на 1, особено при положение, че когато млатеха стормтруупъри в демото оставаха следи по телата им, където уж би трябвало да са разсечени.
Конзолните версии най-вероятно са обречени, но pc модърите сигурно ще спасят положението, освен ако това нещо не е изцяло премахнато от кода на играта.
Иначе и аз мисля, че разчленяването на хора го има в играта и е въпрос на промяната на някаква стойност от 0 на 1, особено при положение, че когато млатеха стормтруупъри в демото оставаха следи по телата им, където уж би трябвало да са разсечени.
Конзолните версии най-вероятно са обречени, но pc модърите сигурно ще спасят положението, освен ако това нещо не е изцяло премахнато от кода на играта.
TheChosen1 написа:даджайците
- Omega-x
- Супер Марио или Смърт
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 01 Фев 2002 23:43
- Местоположение: Demented Mind
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9X8LUofpFpo[/youtube]
tl;dw ->
E3 demo-то е било пълен шит и въобще не са разкрили какво точно ще представлява играта. Ще бъде тип Metroidvania със заключени местности, разкарване напред назад, отворен свят, етц, етц. Private demo-то е било далеч по-секси.
И колкото и да го гледам клипчето не виждам как на този арт стил ще му отива gore.
tl;dw ->
E3 demo-то е било пълен шит и въобще не са разкрили какво точно ще представлява играта. Ще бъде тип Metroidvania със заключени местности, разкарване напред назад, отворен свят, етц, етц. Private demo-то е било далеч по-секси.
И колкото и да го гледам клипчето не виждам как на този арт стил ще му отива gore.
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.
Taytay.
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Че то от показаното демо си личеше, че играта си е metroidvania - имаше 4 различни сили, които се използваха за преминаването на различни препятствия - force pull върху лиана, statis върху вентилатор и въртящ се мост, force push върху ръждясала врата и вдигнат мост и хакването на врати и други неща с роботчето. При всички тези препятствия имаше малък елемент на пъзел, но като цяло беше очевидно какво трябваше да се използва като сила и когато се използва силата нямаше някакъв player skill check, което говори за изкуствени бариери, които са там за да ограничат exploration-а в даден момент.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
- the_presator
- Мнения: 2699
- Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
- В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Момче, ти си идиот.Императора написа:Преди съм винял Сентри че много обича да пречупва нещата през неговата си призма, наричайки играта "Метроидвания", например;
но сега гледайки това филмче което Омежи постна, виждам че и тия трима нърдове доста обичат да злоупотребяват с термина.
Точно в ей такива моменти много ми се иска ютуб (или която там медийна платформа се пада) да имаше опция да се докладва филмче поради "некомпетентност на коментатора/автора".
Начи, оприличават игра от вселената на STAR WARS, включваща ДЖЕДАИ и комплексни битки с мечове най-напред на неща като Metroid и Dark Souls, ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ ВЕЧЕ ИМА ПОНЕ ТРИ ИГРИ ОТ ВСЕЛЕНАТА НА STAR WARS, КОИТО ВКЛЮЧВАТ ДЖЕДАИ И КОМПЛЕКСНИ БИТКИ С МЕЧОВЕ, И ВСИЧКИ ТЕ ПРЕДХОЖДАТ DARK SOULS С ПОНЕ ДЕСЕТИЛЕТИЕ.
Абе, кретени, вие игри играли ли сте изобщо в живота си, или просто сте мъжки фотомодели, които дублират като "гейм коментатори" ???
Jedi Knight / Outcast / Academy да ви говорят нещо?
абе... мани... Много зле е нивото.
Наистина трябва да вградят опция "докладвай поради некомпетентност"![]()
![]()
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Естествено, че не си прав - битките в Jedi Knight поредицата са free-aim и free movement, докато тези във Fallen Order имат както target lock, така и animation lock, което прави двете системи в края на два съвсем различни спектъра. Въпреки че не съм съгласен, че оприличаването на бойната система на Fallen Order на Dark Souls е коректно, тъй като има много детайли, които не съвпадат между двете бойни системи, оприличаването и на Jedi Knight е още по-далеч от истината. На практика със същия успех можеш да кажеш, че Fallen Order прилича на KOTOR - и там има джедаи и комплекси битки с мечове и общото спира до там.
При сравнението с Dark Souls поне се нацелва animation lock-a правилно и фокуса на timing, въпреки че от това, което се вижда, играта прилича всъщност много повече на или Darksiders 3 или The Witcher 3 като битки с малко по-бърз pacing и по-малък фокус на областите, в които атакуват различните оръжия, и защита. Metroidvania пък описа не стил на битки, а на света - това е игра, в която постепенно отключваш нови сили, които ти дават достъп до нови местости в света и има голямо количество backtracking заради това. Допълнително има част от играта, където можеш да избереш къде отиваш и какво правиш. Отново в Jedi Knight поредицата няма такова нещо, тъй като нивата са линейни и не се връщаш никога към вече посетено ниво.
Въпросът сега е - ти въобще играл ли си игри, защото на практика "кретените", с които не се съгласяваш са много по-адекватни от теб във всяко едно отношение.
При сравнението с Dark Souls поне се нацелва animation lock-a правилно и фокуса на timing, въпреки че от това, което се вижда, играта прилича всъщност много повече на или Darksiders 3 или The Witcher 3 като битки с малко по-бърз pacing и по-малък фокус на областите, в които атакуват различните оръжия, и защита. Metroidvania пък описа не стил на битки, а на света - това е игра, в която постепенно отключваш нови сили, които ти дават достъп до нови местости в света и има голямо количество backtracking заради това. Допълнително има част от играта, където можеш да избереш къде отиваш и какво правиш. Отново в Jedi Knight поредицата няма такова нещо, тъй като нивата са линейни и не се връщаш никога към вече посетено ниво.
Въпросът сега е - ти въобще играл ли си игри, защото на практика "кретените", с които не се съгласяваш са много по-адекватни от теб във всяко едно отношение.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
В случая нямам отношение към темата, понеже не съм играл нито дарк соулс игрите нито метроидваниа-та. ЗА едно обаче Императора е много прав-примера със споменаването на определени заглавия. Както знаете, това е една от болните ми теми, вече почти никъде няма обективен журнализъм.
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Не, не си прав. Споменаването на полулярни заглавия е нещо нормално, тъй като е референтна точка на базата на която хората могат да придобият бързо представа за какво става дума.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Re: [EA] Star Wars: Jedi: Fallen Order™ (2019)
Знам, че на теб ти е трудно да го проумееш. тъй като игровата ти култура се свежда до две заглавия на кръст, но на хората, които редовно играя игри им е лесно да си представят как ще изглежда нова игра на базата на сравнението и с нещо познато.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
