Страница 2 от 4

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 14 Ное 2019 23:12
от the_presator
Честито, вече имаме потвърдена дата на излизане- 3-ти декември :)
https://store.steampowered.com/app/1064220/Halo_Reach/

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BPNkDfampKY[/youtube]

Еdit: Ето го и месечният ъпдейт: https://www.halowaypoint.com/en-us/news ... ember-2019
Изглежда повечето проблеми ще бъдат разрешени преди да пуснат играта, което е супер, сега остава да само изчакаме още малко 8)

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 02 Дек 2019 20:07
от the_presator
24 часа след написването на този пост Рийч ще ни озари с величието си и ще даде началото на новата златна ера на Хейло.
Ofc ще я купя day 1 и веднага започвам кампанията на Heroic, и ще цикля докато мога да седя на pc-то :D

Преди няколко дни беше пуснат доста добър трейлър, но ако не сте я минавали не гледайте, защото има монолог/ спойлери от краят на играта:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pCGbVRKtRwg[/youtube]

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 03 Дек 2019 21:35
от the_presator
Менютата и съдържанието, което е само в Рийч са феноменални.
Обаче атм имам доста гаден аудио проблем (поне в кампанията, когато започне геймплей-я, нз как е в мулти засега), който прави играенето доста неприятно/ невъзможно.
Чакам патч ;(
https://steamcommunity.com/app/976730/d ... 143974023/

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 02 Мар 2020 16:53
от the_presator
Изглежда до края на месеца ще пуснат Halo: Combat Evolved Anniversary, с което най-накрая ще мога да играя някоя от новите Хейлос на пц, понеже тази игра няма аудио проблемите на Рийч, които все още не са фикснати :D

https://www.halowaypoint.com/en-us/news ... ruary-2020

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aLHR61cjQAQ[/youtube]

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 03 Мар 2020 20:57
от ToxicZ
Пуснаха Halo CE A , 6.5GB :D

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 07 Мар 2020 23:39
от ToxicZ
Минах CE кампанията, и сега се зарибих по мултито.
Макар и да изглежда примитивно за 2020-та, 4v4 е яко fun. :D

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 05 Май 2020 23:59
от the_presator
12-ти май.
Да се надяваме да няма сериозни проблеми когато излезе :)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=m8fN6Kr5BKg[/youtube]

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 13 Май 2020 17:27
от the_presator
Айде пак...
Spoiler for :
Halo 2: Anniversary Known Issues - 05/12/2020

Active Issues
The following Known Issues for Halo 2 and Halo 2: Anniversary are active as of 5/12/2020 in build #1.520.0.0.

Under Investigation
We are aware of instances where kills are occasionally registering as betrayals in Halo 2 Classic multiplayer. If you experience this, please submit a ticket to help us track down and investigate this issue.

Global
Settings saved in the flight are saved in the same file as used with retail MCC on PC

Campaign
On Xbox in Co-op multiplayer, the HUD will become off centered when zooming in
Terminal videos default to English only
In-game audio plays while viewing terminal videos
Subtitles are not present in campaign gameplay
Subtitles are out of sync with audio when viewing cutscenes
Users on AMD hardware may encounter missing and/or flickering textures across campaign (such as the Elevator on Oracle)
Oracle in has several graphical issues including around glass flood tanks, clouds, and lightning effects
Cinematic audio for in Halo 2 and Halo 2: Anniversary is affected by different audio option
Enemy Elites do not dual wield in the Campaign
Campaign cutscenes are much louder than gameplay
Some Campaign missions have FPS drops on first launch of the mission
When having multiple audio devices and swapping between classic and remastered graphics in cutscenes, audio can change output devices
When using a Ryzen 5 and AMD GPU, large rectangle volumes appear on the mission Oracle
Blur Cinematics and Terminal videos can have visual issues in non-16:9 aspect ratios as they were rendered at 16:9
Gunfire sounds are missing from multiple weapons with the Scarab Skull active
With the Scarab Gun skull active, a hardlock can happen when firing a plasma rifle after swapping weapons with an Elite
Sentinel lights will display for a short time after death before disappearing
Some environmental textures appear in lower than expected resolutions
Music will loop incorrectly on Metropolis while in the Scorpion tank
Using Nvidia GPUs on Classic graphics, various foliage environment LOD textures are missing
Gravemind on co-op has hitches and with poor network conditions disconnects can happen
When swapping between Classic and Remastered graphics music will change to different parts of the track

Halo 2: Anniversary
Pixilation on shadows can be seen in Anniversary graphics
Forge map lighting is not appearing correctly
Performance lowers during games of 3 plots
Texture resolution is displaying in low quality through various parts of the title
When looking at the fan on Stonetown, FPS sometimes drops to 45
Audio is missing when reloading weapons when done quickly
Primary weapon audio decreases if you are shooting while picking up a secondary weapon
Decals on the Gauss Warthog turret will detach from the model during the firing animation
When using newer Intel drivers with onboard graphics, you cannot launch
Performance in theater films is capped at 60 fps when framerate is set to unlimited
There are no inversion options in the Settings Menu for dual wielding
Lighting is inconsistent between Elite and Spartan armors
There is visible stuttering on objects when strafing with Unlimited Framerate enabled
Sound effects do not play for the player holding the oddball when playing Hot Potato
The Hoplite armor is missing a rear armor piece in gameplay

Halo 2
When using voice chat there is no notification that players are talking
The music mixing is much quieter in MCC compared to the original
Team Spawn system does not have parity with original
Bullet registration is not in parity with the original
The respawn timer is hidden by the territory capture meter in multiplayer
Gamma values are excessively blown out compared to legacy
Super bouncing does not mirror legacy
Snow VFX do not match legacy behavior on snow weather missions and maps
The sun is not rendering on most maps and missions
When playing at higher field of view, textures will appear to pop in more frequently as the LOD distance is shortened
Banshees turn faster when using Mouse and Keyboard
Tолкова ли е трудно да забавят пускането с 1-2 месеца, ако има толкова много бъгове?... :x
Digital Foundry ще я съсипят пак :lol:

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 17 Май 2020 19:34
от ToxicZ
Мен и така ме радват игрите. Направо са си перфектни на фона на куп боклуци с ранен достъп, наводнили steam. Но от друга страна все пак говорим за издател като microsoft, с огромни ресурси. Абе мен си ме радват и това е. :D

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 14 Юли 2020 20:57
от Jotaro97
Halo 3 излезе.

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 18 Юли 2020 21:20
от iddqd
Хало 3 за мен е най-добрата в серията. Хало3 и одст

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 19 Юли 2020 12:54
от Jotaro97
iddqd написа:Хало 3 за мен е най-добрата в серията. Хало3 и одст
Да, мисля че това е консенсуса на повечето фенове, като Halo/Halo:Combat Evolved е втората най-добра. Поне що се отнася до кампанийте.

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 22 Юли 2020 18:14
от the_presator
С H3 пуснаха и аудио патч, който най-накрая оправи аудиото на Рийч и вече мога да я играя нормално. Отне им само 8 месеца :D

Btw утре ще покажат геймплей от кампанията нa Halo Infinite.

Image

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 23 Юли 2020 18:34
от the_presator
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OkMY1hRAlfc[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HZtc5-syeAk[/youtube]

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 29 Юли 2020 10:28
от iddqd
Малко разочароващо, особенно графиката. Или поне да бяха показали някоя епична битка с огромен бос. Абе уакаха се с тази презентация.

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 29 Юли 2020 14:01
от Jotaro97
iddqd написа:Малко разочароващо, особенно графиката. Или поне да бяха показали някоя епична битка с огромен бос. Абе уакаха се с тази презентация.
Е то в Халото, когато има босове, те са разочароващи.

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 29 Юли 2020 14:44
от iddqd
Явно не си играл. Има ебаси епипните битки, дето се биете с некви огромни машини и караш джипове танкове направо се чувстваш като част от епична битка. То това му е якото на хало ченпървоначално е замислена като ртс игра, която в последствие с мутира в фпс и усещането е уникално сравнение с друтитебфпс игри.

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 29 Юли 2020 21:58
от Jotaro97
iddqd написа:Явно не си играл. Има ебаси епипните битки, дето се биете с некви огромни машини и караш джипове танкове направо се чувстваш като част от епична битка. То това му е якото на хало ченпървоначално е замислена като ртс игра, която в последствие с мутира в фпс и усещането е уникално сравнение с друтитебфпс игри.
Имаш предвид Scarab битките, където единствената стратегия е да се качиш в купето и да избиеш елитите, които управляват многокраката бойната машина. То hunter-ите са по-забавни за бой.

Image

Image

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 30 Юли 2020 08:08
от iddqd
Хънтерите ги има още в хало 1 нещо като първи босове бяха. Нищо особенно не са. Имат някв щит и това е единствено може да им подскачаш.
За тия големите роботи нз в кво купе да се качваш, като постояно трябва да маневрираш да не те уцелят, на някои места го напафате с танкове и не ги напафаш сам и тн. Нз игралндъм хало 3 преди 10 годоини и мн ме кефеше това. Хало едно можеби преди 20 и пак мр ме впечатляеаха грам тея хънтери. Пъскаше ги на една арена на втората мисия в хало 1 и ми напомня на първите босове от дуум 1 дето пуска 2 барона на една арена пентаграма. Чесно да ти кажа по-забавни са нормалните тумбички от гадинки и как изкуствения им интешект е написан. Как пищят и изпадат в пабика като убиеш някой и метнеш граната и тн.

Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)

Публикувано на: 01 Авг 2020 00:38
от the_presator
Ще трябва да се съглася с Jotaro97 относно това, че бос битките в Halo никога не са били особено добри. Според мен хънтърите и примерно елитите с енергийните мечове са по-скоро sub-bosses, но съм съгласен, че scarab-а e boss.
Spoiler for :
Halo: CE няма босове.
Halo 2 има няколко- един heretic, един от пророците и накрая битката с Tartarus. Те са ок, но нищо особено.
От време на време има и едни по-големи forerunner машини с енергийни щитове, но те са sub-bosses.
В Halo 3 има scarabs и накрая се биеш с 343 Guilty Spark, но отново не е нищо особено.
В Halo 4 е Didact-a, но до колкото си спомням повечето неща с него са кътсцени или QTEs и ти праща разни waves of enemies за трепене.
В Halo 5 е Warden-a, с който се биеш 5 пъти и е адски зле, омръзва след първия път и битките не се променят с нищо.
Btw потвърдено е, че Infinite ще има безплатен мултиплейър, което според мен е по-лошо, защото сега ще я залеят с grind, mtx и няма да могат да се отърват от хакерите.
https://twitter.com/Halo/status/1289298976550731776