Dlc-тата за мултито са БЕЗПЛАТНИ, но сингъл dlc-тата са платени. Веднага обяснявам: ако искаш да си вземеш dlc-то "Earth" за мулти режима, което длц ти добавя 6 нови човешки героя от програмата N7 + три карти, разположени на Земята (Лондон, Ванкувър,Рио) е безплатно- направо теглиш и се кефиш. Същото важи и за Retaliation, Ressurgence, Reckoning, и Rebelion. НО ако искаш да играеш "From ashes"и да добавиш към отряда още един съотборник, при това доста интересен, трябва да си платиш. Както и за "Омега", "Левиатан" и Цитаделата.Antares написа:А като си я взема от Origin или Pulsar DLC-тата идват ли заедно с играта, или се доплащат?
Mass Effect Trilogy
Re: Mass Effect Trilogy
-
Der Meister
- Мнения: 6843
- Регистриран на: 10 Юли 2004 06:39
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Mass Effect Trilogy
Тва отнякъде го видя или сам го измисли?Serious Sam написа:Ass Defect
-
Serious Sam
- Горд Пролетарий
- Мнения: 7005
- Регистриран на: 22 Фев 2012 13:46
- В момента играе: Serious Sam
- Обратна връзка:
Re: Mass Effect Trilogy
Додей ми отвътреDer Meister написа:Тва отнякъде го видя или сам го измисли?Serious Sam написа:Ass Defect
¯\_(ツ)_/ ¯
-
Der Meister
- Мнения: 6843
- Регистриран на: 10 Юли 2004 06:39
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Mass Effect Trilogy
Е добро е признавам 
Re: Mass Effect Trilogy
Mass Effect поредицата е все едно да ебеш яка мацка - супер яко, ама тъкмо преди да свършиш те издърпват от нея, заплюват те в лицето и ти удрят два шамара. Сефте е, че не свършваш като хората, ама ебането си остава яко и си го спомняш с умиление.
For all those who said this day would never come, what are they to say now?
Penny написа:ave isus e pokemon ve
Re: Mass Effect Trilogy
Най-точното изказване !!!Fenrir написа:Mass Effect поредицата е все едно да ебеш яка мацка - супер яко, ама тъкмо преди да свършиш те издърпват от нея, заплюват те в лицето и ти удрят два шамара. Сефте е, че не свършваш като хората, ама ебането си остава яко и си го спомняш с умиление.
- BaronZlovon
- Мнения: 320
- Регистриран на: 24 Яну 2011 09:12
- В момента играе: junglist
Re: Mass Effect Trilogy
честно казано не знам какво очаквате. заря, сватба, три дни яли пили и се веселили?Fenrir написа:Mass Effect поредицата е все едно да ебеш яка мацка - супер яко, ама тъкмо преди да свършиш те издърпват от нея, заплюват те в лицето и ти удрят два шамара. Сефте е, че не свършваш като хората, ама ебането си остава яко и си го спомняш с умиление.
за мен това е един от най-добрите завършеци на поредица изобщо.
верно, че играх extended cut-a, ама разликите не са фрапантни.
smoknchillnplayn
Re: Mass Effect Trilogy
Мен не ми е проблемът в това, че Шепърд умира. Това е единственият логичен завършек(макар че не виждам какъв беше проблемът просто да има и един край, в който оцелява(не тая сцена с вдишването не я броим)) - все пак хора всякакви, нали уж т'ва си беше нашата индивидуална история с нашите си избори. Проблемът ми е с т'ва deus ex machina устройство и хлапето.Толкова е изкуствено и клиширано, че няма къде повече. Освен това ме дразни Хакет, който постоянно ти го натяква - "Не можем да спечелим само с армиите си, по конвенционален начин." А що не? Явно никога перди това не се е случвало. За какво я пълнихме тая графа - за една допълнителна сцена, ако решиш да унищожиш цяла раса?
Сцените с т'ва хлапе са все едно си в някакво телевизионно шоу и водещият ти казва - 'айде избери си една от тия три врати, зад които има награда - просто стои изкуствено. А да не говорим, че явно пробутват зеленият край като най-добрият, въпреки че се противопоставя на всичко, в което Шепърд вярва и всичко, което се е случило в поредицата до този момент
For all those who said this day would never come, what are they to say now?
Penny написа:ave isus e pokemon ve
- BaronZlovon
- Мнения: 320
- Регистриран на: 24 Яну 2011 09:12
- В момента играе: junglist
Re: Mass Effect Trilogy
ми аз го приемам края такъв, какъвто е (избрах синия btw). за мен вселената на ME е по-скоро фентъзи и гледам да не си задавам много въпроси.
може би ми повлия цялото това бълване относно края и останах крайно не/разочарован, че той всъщност е доста добър.
единствения по-добър щеше да бъде (и го очаквах по едно време), ако цялото това бъхтане е било напразно и да си ебе майката и да гледаш разсополявен колко си нищожен пред мензиса на вселената.
за мен основното разочарование беше, когато се разбули цялата тази мистика и загадъчност около протианите и се оказа, че са били обикновени войничЕта.
бе има, има замисъл цялото това с циклите и прочистването на старите цивилизации. общо взето така е и в човешката история. са, дали ще ти го каже някакъв разум под формата на хлапе, пичка или просто машина, все тая...
ма се радвам, че имаше толкова хейт и истерия около ендинга, та да мога да намажа.
може би ми повлия цялото това бълване относно края и останах крайно не/разочарован, че той всъщност е доста добър.
единствения по-добър щеше да бъде (и го очаквах по едно време), ако цялото това бъхтане е било напразно и да си ебе майката и да гледаш разсополявен колко си нищожен пред мензиса на вселената.
за мен основното разочарование беше, когато се разбули цялата тази мистика и загадъчност около протианите и се оказа, че са били обикновени войничЕта.
бе има, има замисъл цялото това с циклите и прочистването на старите цивилизации. общо взето така е и в човешката история. са, дали ще ти го каже някакъв разум под формата на хлапе, пичка или просто машина, все тая...
ма се радвам, че имаше толкова хейт и истерия около ендинга, та да мога да намажа.
smoknchillnplayn
Re: Mass Effect Trilogy
То и аз избрах синият край(единственият логичен) и това е част от проблемът за мен, че не казваме "краят, в който направих това и това", а просто "синият край".
Научната фантастика си има си различни поджанрове - например Science Fantasy,(пример - Star Wars) където има технология, но как работи точно не ни е известно и не ни интересува, не това е фокусът. Има си и фентъзи елементи - рицари(джедаите), силата(виждаш какъв як фейл стана като се опитаха да я обяснят). Има и технологичен поджанр(Halo, Mass Effect) - всичко е логично обяснено - как и защо работи дадена технология и т.н. И във вселена, в която всичко си има своето обяснение, дори как са създадени Рипърите(не мога да кажа Косачи - просто, като го напиша си представям трима дядки нарамили коси
) да отговориш на на най-важният въпрос защо с това:

Просто е разочароващо.
Но и на мен с extended cut-a "синият край" ме удовлетворява. Просто очаквах нещо съвсем различно иначе нямаше да ми направи чак такова впечатление.
Научната фантастика си има си различни поджанрове - например Science Fantasy,(пример - Star Wars) където има технология, но как работи точно не ни е известно и не ни интересува, не това е фокусът. Има си и фентъзи елементи - рицари(джедаите), силата(виждаш какъв як фейл стана като се опитаха да я обяснят). Има и технологичен поджанр(Halo, Mass Effect) - всичко е логично обяснено - как и защо работи дадена технология и т.н. И във вселена, в която всичко си има своето обяснение, дори как са създадени Рипърите(не мога да кажа Косачи - просто, като го напиша си представям трима дядки нарамили коси

Просто е разочароващо.
Но и на мен с extended cut-a "синият край" ме удовлетворява. Просто очаквах нещо съвсем различно иначе нямаше да ми направи чак такова впечатление.
For all those who said this day would never come, what are they to say now?
Penny написа:ave isus e pokemon ve
Re: Mass Effect Trilogy
Единственото нещо, което спаси поредицата от ТОТАЛНИЯ ПРОВАЛ, беше историята, взаимоотношенията с персонажите и сетинга. Всичко останало е на толкова ниско ниво, че единствената причина да изиграя поредицата докрай бе любопитството какво, the hell, ще се случи накрая.
Махнете гореизброените качества и ще получите Gears of War с кофти графика и лоша shooting механика.
Махнете гореизброените качества и ще получите Gears of War с кофти графика и лоша shooting механика.
- Kirilicata
- Мнения: 1069
- Регистриран на: 25 Апр 2014 15:10
- В момента играе: MoneyCrafta
Re: Mass Effect Trilogy
/offtopicFenrir написа:Mass Effect поредицата е все едно да ебеш яка мацка - супер яко, ама тъкмо преди да свършиш те издърпват от нея, заплюват те в лицето и ти удрят два шамара. Сефте е, че не свършваш като хората, ама ебането си остава яко и си го спомняш с умиление.
Ей извратеняк, този форум не е направен, за да споделяш болните си фетиши. Малки деца влизат тука бе, боклук.
нелегален написа:не искам да имаме никакви взаиомоотношения.Grim Demise написа: столквах ти профила по едно време...
Re: Mass Effect Trilogy
Ти сериозно ли....SvRomanov написа:Единственото нещо, което спаси поредицата от ТОТАЛНИЯ ПРОВАЛ, беше историята, взаимоотношенията с персонажите и сетинга. Всичко останало е на толкова ниско ниво, че единствената причина да изиграя поредицата докрай бе любопитството какво, the hell, ще се случи накрая.
Махнете гореизброените качества и ще получите Gears of War с кофти графика и лоша shooting механика.
Re: Mass Effect Trilogy
Първият Mass effect е една страхотна игра, която те въвежда в своя свят и то със замах с различните раси, с различните герои, мисии, локации, планети, с обясненията за това или онова в кодекса. Двойката също не беше лоша игра- имаше си новите готини персонажи, имаше си историята, графично беше подобрена. Но някои неща на мен поне ми липсваха- обикалянето на планетите за ресурс, за мисии на тези планети (знам че имаше някакви 5 минутни мисии, ама тук говорим за нещо повече от това). За третата част, както преди, така и сега се двоумя къде да я сложа- към добрите игри, или към лошите. За игра е много добра, ама за продължение и завършек на трилогията с Шепърд- не знам, може би добра, но с много уточнения. Какво ми хареса в нея- големият набор оръжия, готините персонажи, някои мисии. Какво не ми хареса- отзвукът от решенията в предходните игри и краят. Защо? Ами защото МЕ беше една от поредиците, рекламирани с това че каквито и решения да вземеш накрая винаги има някакви последствия- кой герой ще живее и кой ще умре. Да, ама освен някакъв произволен друг герой, друго не видях. Не ми хареса и частта с rachni- та нали убиваме последната кралица, каква е тази нова кралица ? Отношението на консулите спрямо Шепърд- също е КУР- и в двата случая дискретно те разкарват и те карат да им вършиш тяхната работа. Отношението на саларианците също е непроменливо- "ама те кроганите, такова, избийте ги"- липсаваше ми опцията да ги разубедя и да ги убедя в другата гледна точка- че кроганите са силни пехотни войници, които могат да се справят с (почти) всичко наземно, хвърлено от Reapers. Повечето странични мисии пък са бъгави и трудно се изпълняват, а понякога краят им те оставя с отворена уста и въпрос "Защо така, Bioware ?" (пример мисията с батарианците, които саботираха човешките кораби). И краят- обяснението дадено по-долу е най-доброто за краят. Сега цяла игра ти се обяснява как трябва построите този проект и че не можете да победите, а тва хлапе (щото нали тва е кошмарът на Шепърд) идва и ти обяснява как трябва се разправяш с живота в космоса и да си некъв полубог.... Ем сори, ама аз не искам да избивам целият изкуствен интелект, нито пък да правя органичните полуроботи/полуорганични... искам просто да спра Reapers. И кво става- не мога му кажа "върви майната си", и да си бия камшика, а трябва да избера нещо- и те пък и трите варианта са лайно.
Сега след Ec си мисля че най-правилният край (колкото и да не ми се иска) ще бъде контрол- просто защото изгодата е по-голяма от Reapers ако са контролирани, а не унищожени, заедно с гет. И според мен новата трилогия ще се върти около- нова заплаха за галактическият мир, някаква стара раса или нещо ново дошло от другият край на майната си, която плаши всички раси и мирът и просперитетът дошли след края на тази война. Шепърд си е бил камшика някъде и той (пак) на майната си, като е оставил некви малки сили от Reapers дет да пазят мирът и тази нова заплаха е разтаковала таковата на един Reaperски отряд. И главният герой ще трябва да намери Шепърд и другите Reaper къде са на майната си и да ги накара да се завърнат.
Какъв край би ме удовлетворил мене? Моите варианти за завършек на трилогията са два- единият печелиш, другият губиш. В първият да речем че сте построили онази машинка идва чавето и ти казва как нямате шансове как единствените опции са пред Шепърд, ама пък Шепърд е изморен и му казва "върви по-дяволите- играем за всичко". Дръпва една вдъхновяваща реч за всичките раси, които са обединени и докато той говори дават различни военни полета, където крогани, саларианци и турианци си помагат, където гет помагат на куориъни да се спасят и да се лекуват, а биотиците дигат защитни полета и взривяват баншита. В космоса пък флотилиите се подкрепят едни други и взривяват Reaper след Reaper... накрая с 300 зора, много жертви, много отломки от кораби, много разрушени планети, загубени храмове и мъртъвци обединените услия на расите са успешни и заплахата е неутрализирана. Шепърд и другите от екипа му са наградени с медали, премии, повишения, и т.н. На финал Шепърд е даден на една тропическа планета със своя любовен интерес да разказват на една тумба малки шепърдчета (мисля ги краищата,а ?) за тази история и война. НО това само ако Шепърд обедини ВСИЧКИ раси в една обща армия и флот, една армия в която биотиците и военните си помагат едни на други, в която гетският кораб е спасен от куорианските изтребители и т.н. Клише ли е? Клише е. Ама си мисля че ще е по-добре от това което ни сервираха, нали ? Другият край пък е следният- Шепърд не събира достатъчно войски, войната я губим, а Шепърд взема решение да послуша чавето и да избере една от опциите. Да, ама машината дава дефект (което става винаги когато го избереш като опция, с разликата че при висока войскова сила, обединените армии на саларианци, крогани, етц ще спечелят) и Шепърд умира в нея, взривявайки Цитаделата. За около момент се губят всички връзки, ама за нещастие (или по-малки армии) Reapers се възстановяват по-бързо и бастисват целият органичен и неорганичен живот. Дадени са как умират любими персонажи и т.н. Накрая играта завършва с клипче как е предадено съобщение за Reapers и за войната с тях и за провала на расите от преди. Но това само ако има малка армия (разбирайте там ония глупости военна сила ли бяха какви бяха).
Сега това са моите варианти за завършек на трилогията, ама ако питате мен Bio/Ea още тогава са знаели че ще има още игри от поредицата. Другият проблем е че играта трябваше да бъде отложена с още 2/3 месеца до половин година и да не се прави голяма рекламна кампания, а да бъдат вложени пари за разработка.
Сега след Ec си мисля че най-правилният край (колкото и да не ми се иска) ще бъде контрол- просто защото изгодата е по-голяма от Reapers ако са контролирани, а не унищожени, заедно с гет. И според мен новата трилогия ще се върти около- нова заплаха за галактическият мир, някаква стара раса или нещо ново дошло от другият край на майната си, която плаши всички раси и мирът и просперитетът дошли след края на тази война. Шепърд си е бил камшика някъде и той (пак) на майната си, като е оставил некви малки сили от Reapers дет да пазят мирът и тази нова заплаха е разтаковала таковата на един Reaperски отряд. И главният герой ще трябва да намери Шепърд и другите Reaper къде са на майната си и да ги накара да се завърнат.
Какъв край би ме удовлетворил мене? Моите варианти за завършек на трилогията са два- единият печелиш, другият губиш. В първият да речем че сте построили онази машинка идва чавето и ти казва как нямате шансове как единствените опции са пред Шепърд, ама пък Шепърд е изморен и му казва "върви по-дяволите- играем за всичко". Дръпва една вдъхновяваща реч за всичките раси, които са обединени и докато той говори дават различни военни полета, където крогани, саларианци и турианци си помагат, където гет помагат на куориъни да се спасят и да се лекуват, а биотиците дигат защитни полета и взривяват баншита. В космоса пък флотилиите се подкрепят едни други и взривяват Reaper след Reaper... накрая с 300 зора, много жертви, много отломки от кораби, много разрушени планети, загубени храмове и мъртъвци обединените услия на расите са успешни и заплахата е неутрализирана. Шепърд и другите от екипа му са наградени с медали, премии, повишения, и т.н. На финал Шепърд е даден на една тропическа планета със своя любовен интерес да разказват на една тумба малки шепърдчета (мисля ги краищата,а ?) за тази история и война. НО това само ако Шепърд обедини ВСИЧКИ раси в една обща армия и флот, една армия в която биотиците и военните си помагат едни на други, в която гетският кораб е спасен от куорианските изтребители и т.н. Клише ли е? Клише е. Ама си мисля че ще е по-добре от това което ни сервираха, нали ? Другият край пък е следният- Шепърд не събира достатъчно войски, войната я губим, а Шепърд взема решение да послуша чавето и да избере една от опциите. Да, ама машината дава дефект (което става винаги когато го избереш като опция, с разликата че при висока войскова сила, обединените армии на саларианци, крогани, етц ще спечелят) и Шепърд умира в нея, взривявайки Цитаделата. За около момент се губят всички връзки, ама за нещастие (или по-малки армии) Reapers се възстановяват по-бързо и бастисват целият органичен и неорганичен живот. Дадени са как умират любими персонажи и т.н. Накрая играта завършва с клипче как е предадено съобщение за Reapers и за войната с тях и за провала на расите от преди. Но това само ако има малка армия (разбирайте там ония глупости военна сила ли бяха какви бяха).
Сега това са моите варианти за завършек на трилогията, ама ако питате мен Bio/Ea още тогава са знаели че ще има още игри от поредицата. Другият проблем е че играта трябваше да бъде отложена с още 2/3 месеца до половин година и да не се прави голяма рекламна кампания, а да бъдат вложени пари за разработка.
Re: Mass Effect Trilogy
Напълно. Защо, кое от игрите, освен изброените от мен качества, е поне над средното ниво?moroel написа:Ти сериозно ли....
Нито RPG-то е RPG, нито екшъна е екшън.
Коридорче/стреляне/прикриване/гранатка/стреляне/коридорче completed. Level up.
Пак казвам, абстрахирайте се от историята, сетинга и персонажите, и играта става един посредствен и не особенно забавен екшън от трето лице.
А, има и рибки...so cool...
Re: Mass Effect Trilogy
Прав е. RPG елемента на играта е много слаб и в последните игри се свеждаше до опростен build up на героя, което вече всеки екшън и шутър го има.
Знаете ли, след целия този двугодишен рейдж и тонове хейт, който се изписа, смятам че Bioware успяха да поправят грешките си с последните ДЛС-та - Extended Cut, Leviathan, Citadel. Получихме отговори на много въпроси, Шепърд успя да се сбогува подобаващо с приятелите си и имаше усещане за завършек. Да, краят с детето беше тъпичък, но явно това е историята, която са искали да разкажат. А що се отнася до ИЗБОРЪТ, първоначално и аз се дразних на края, защото изборът и последствията са крайъгълен камък на трилогията, но ако се замислите, не е възможно да се създаде напълно самостоятелен край за абсолютно всяко взето решение. Ако пресметнете всяка комбинация от решения през трите игри, вариантите растат експоненциално и ME3 трябва да стане 2 пъти по-голяма от Wolfenstein: The New Order. Това е и проблемът с игрите базирани на избор и затова повечето ги свеждат само до Good/Bad Ending според дадената морална система и ако попаднеш в определен диапазон от точки, ще видиш еди-кое-си филмче накрая. Bioware се опитаха да решат този проблем, като създадоха ИЛЮЗИЯТА за избор, което беше нож с две остриета и обида за феновете. Много малко игри с разнообразни ендинги са успявали да представят последствията оригнално. Във Fallout например имаше много, но те се изчерпваха само с показване на картинка и малко приказки (както беше и с Extended Cut).
Та в крайна сметка след последните ДЛС-та, смятам че играта стана това, което трябваше да бъде, но след цялата работа някак си останах с горчив вкус в устата. Трябваше ли да се стига до тук, за да получим играта, която искаме?
Знаете ли, след целия този двугодишен рейдж и тонове хейт, който се изписа, смятам че Bioware успяха да поправят грешките си с последните ДЛС-та - Extended Cut, Leviathan, Citadel. Получихме отговори на много въпроси, Шепърд успя да се сбогува подобаващо с приятелите си и имаше усещане за завършек. Да, краят с детето беше тъпичък, но явно това е историята, която са искали да разкажат. А що се отнася до ИЗБОРЪТ, първоначално и аз се дразних на края, защото изборът и последствията са крайъгълен камък на трилогията, но ако се замислите, не е възможно да се създаде напълно самостоятелен край за абсолютно всяко взето решение. Ако пресметнете всяка комбинация от решения през трите игри, вариантите растат експоненциално и ME3 трябва да стане 2 пъти по-голяма от Wolfenstein: The New Order. Това е и проблемът с игрите базирани на избор и затова повечето ги свеждат само до Good/Bad Ending според дадената морална система и ако попаднеш в определен диапазон от точки, ще видиш еди-кое-си филмче накрая. Bioware се опитаха да решат този проблем, като създадоха ИЛЮЗИЯТА за избор, което беше нож с две остриета и обида за феновете. Много малко игри с разнообразни ендинги са успявали да представят последствията оригнално. Във Fallout например имаше много, но те се изчерпваха само с показване на картинка и малко приказки (както беше и с Extended Cut).
Та в крайна сметка след последните ДЛС-та, смятам че играта стана това, което трябваше да бъде, но след цялата работа някак си останах с горчив вкус в устата. Трябваше ли да се стига до тук, за да получим играта, която искаме?
Re: Mass Effect Trilogy
Мен ме е яд, защото съм убеден, че това не е завършекът, който Bio са планирали, но ЕА яко са ги притиснали. Mass Effect 3 имаше нещастието да излезе, когато CoD все още беше сензация и хайп машината вървеше с всичка сила. Та ЕА с цялата си мъдрост решиха и те да се пробват с годишни издания на игри, само че вместо шутър с 3 часа кампания го напрвиха с RPG-та. Помисли - Mass Effect 2 - 2010, Dragon Age 2 - 2011, Mass Effect 3 - 2012. Идиотска работа.
For all those who said this day would never come, what are they to say now?
Penny написа:ave isus e pokemon ve
- BaronZlovon
- Мнения: 320
- Регистриран на: 24 Яну 2011 09:12
- В момента играе: junglist
Re: Mass Effect Trilogy
освен да махнем лицето на моника белучи по тая логика. никога не съм играл масата с нагласата за хардкор rpg или shooter. дори мисля, че това и е силата.SvRomanov написа:Напълно. Защо, кое от игрите, освен изброените от мен качества, е поне над средното ниво?moroel написа:Ти сериозно ли....
Нито RPG-то е RPG, нито екшъна е екшън.
Коридорче/стреляне/прикриване/гранатка/стреляне/коридорче completed. Level up.
Пак казвам, абстрахирайте се от историята, сетинга и персонажите, и играта става един посредствен и не особенно забавен екшън от трето лице.
А, има и рибки...so cool...
на всеки е ясно, че една игра е сбор от много компоненти. не можеш просто да махнеш това или онова и да кажеш, че играта става средняшка. ако тръгнем да махаме това или онова на теория трябва да спрем игрите.
smoknchillnplayn