Re: Game of Thrones
Публикувано на: 06 Май 2019 05:42
Прочетох 1 рекап на епизод 4, това е стигнало нива на бозав романтичен холивудски филм. Ужасно развитие на всичко.
Ами сезон 7 беше доста изпълнен с банални глупости, като главните герой едва ли не се телепортираха из целия Westeros.. Правейки Westeros да изглежда, като някакво малко островче.. олимпийският спринт на Джендри от немай си къде до стената. Постижение засрамоно единствено от олимпийското хвърляне на копие на Night King-a. Гарвани летящи със скоростта на изтребители ( видяхме го това и в епизод 3 ) . И всичко това отново да се поберат в скъсен сезон, само от 8 епизода...Добре бе, момчета, беше ли наистина толкова зле на моменти в предишни епизоди/сезони (конкретно моментите, когато D&D е трябвало да импровизират или да правят компромиси поради budget/adaptation issues причини)
Относно лийк. Дочуваше се за такова нещо малко преди началото на сезона, но не обърнах много внимание, а за в момента не съм наясно. Възможно е ако се потърси нещо из редит или гоогле да излезе нещо.Чух че изтекли лийкове за последните два епизода
Ако имаш в предвид сценката със станд офф-а на Денерис пред стените. Това трябва да е Кингсландинг, за който пак се породиха меме-та заради несъответствията от предните сезони.всъщност КОЯ аджеба беше крепостта в която се проведе последният откъс от епизода? Не мисля че беше обърнато внимание?

Ако ги разглеждаш като самостоятелни филми, Инфинити е значително по-добър, той Ендгейм първата му половина ме накара да се прозявам реално и категорично не работи, взет сам за себе си. Въпросът е обаче, че като финал на сериал, съставен от отделни филми, щото MCU си е точно това, Ендгеймът си е перфектен завършек. В смисъл - от теб се очаква да си гледал предните епизоди и да помниш какво е станало в тях, иначе защо си се набил на сийзън финалa.Serious Sam написа:Не съм гледал GoT, но за Endgame съм малко раздвоен. Със сигурност Infinity War беше по-консистентен и гледаем.
Нонсенс. Как си представяш екранизацията без изрязването на по-голямата част от сорс материала + запазването на POV перспективата? Освен това:Императора написа: Май ще ми е най-лесно от това:В дълбока грешка си. Още в зачеването на Песента, Мартин е планирал тя някой ден да бъде екранизирана, и цялата формула и стил използвани при писането са били именно с тази цел.Валентин написа:Нещо което далеч не може да се каже за Песен за огън и лед, предвид че нещо толкова фундаментално за поредицата - POV перспективата - естествено е напълно неприложимо.
Както и казах, макар и най-скъпия и касов мегахит сред сериалите, Game of Thrones си остава сериал, като с това имам предвид че не го излъчват в кината и възвръщаемостта която носи на HBO е драстично по-малка. Това е очевидно, предвид че дори парите не достигнаха за да се довърши със същото качество, с което беше през по-голямата си част.Вече сме го говорили и преди -- GoT не е "просто сериал", а явление което преобърна света.Валентин написа:GoT си остава просто сериал, а филмите по комиксите на Марвел са едни от най-касовите мегахитове в историята на киното
И дори да пренебрегнем въпроса за качеството, влиянието, културния отпечатък и гледаме чисто количествено, както ти правиш в този цитат -- GoT е "най-касовия мегахит" в съвременните сериали.
Човек, ти чел ли си изобщо книгите + Fire & Blood и A World of Ice and Fire? Вселената която Мартин създава по замисъл е значително мистъри, разказано през погледа на персонажите участващи в действието, през погледа на Майстер Йондел или Архмайстер Гилдейн от Цитаделата, които разказват историята на света или историята на Таргариените. Абсолютно всяка една перспектива е пречупена през призмата на лицето което я разказва, което неизбежно води до това че има противоречащи си очерци за едно и също събитие, и разбира се много неизвестни, защото никой няма вездесъщата перспектива на нас, тези които четем. По тази причина огромна част от вселената е напълно неизследвана и само бегло спомената, като например Соториос, Ултос, Асшай, Стигай и всички други далечни краища, за които само сме чували по едно изречение. Предвид колко фундаментални за историята са Асшай и въобще онзи край на света, това че бегло знаем нещо за тях и вероятно няма и да узнаем е показателно че такава като цяло е визията на автора за неговата вселена. В не едно интервю е казвал, че макар и сравненията с Толкин да го ласкаят, истината е че Песен за Огън и Лед по замисъл е създадена само да създава илюзията за необятна вселена, но в същността си остава мистична и неизяснена, което е естествено предвид използваната перспектива.А на aSoIaF не е?Валентин написа:имат неимоверното преимущество че вселената на Марвел е абсолютно необятна![]()
![]()
Не виждам защо изобщо ни губиш времето да говориш за неща, с които не си запознат. Изобщо не те знам за какви 80% говориш, предвид че дори само най-новите серии Marvel NOW!, Marvel NOW! 2.0, All-New, All-Different Marvel и Marvel Legacy са изключително силни в толкова голям процент че е трудно да им смогне човек и е факт че за изминалите над 80 години от MARVEL не са спирали да деливърват ебаси качеството и ебаси количеството дори и през напълно неадекватни периоди като 60те и 70те. Това че от време на време някои от десетките автори и художници са си правили ташак е защото винаги са можели да го позволят, а и защото аудиториите които целят с комиксите си са всевъзможни и не са само true grit. Явно толкова си и наясно щом не ти прави впечатление че е напълно естествено колко по-лесни за екранизация са комиксите като носител и колко свобода на режисьорите дава това че има неизброими таймлайнове, от които хората могат да си направят селекция със супер болна история, която да съответства на средствата и екипа с които разполагат. Трябва наистина да си много заблуден да си мислиш, че това е много по-сложен процес от екранизацията на нещо, което Мартин е имал ясната идея да направи на практика невъзможно за екранизация.Извинявай, но всички комиксови мултивърси са 80% лайна, а останалите 20% трябва да се преработят и ошлайфат много тежко, за да се екранизират. Как можа изобщо да кажеш такова нещо?Валентин написа:недоразумения и простотии, но все пак количеството е несъизмеримо с Песен за огън и лед![]()
Явно и GoT толкова следиш. Историята е пълна до горе с привидни референции към дълбоката мистика на книгите, които са абсолютен red herring в контекста на сериала, да не говорим пък от гледната точка на човек който не е чел книгите. Един малък пример е сикуънса с Джакен Х'Гхар в нам-кой си сезон, когато той прави някакъв намек за Червения бог, където уж били откраднали животите на някакви хора от него и си задава човек въпроса ЗАЩО Червения бог, а не Многоликия? Защото беше от огъня, защото той се беше преобразил на човек от свободния град Лорат и това трябваше да е in character, защото има някакво припокриване на Червения бог и Многоликия бог или защото направо са един и същи, или има някакъв друг дълбок мистицизъм замесен? Ами не е нито едно от тези и е по-скоро грешка или плотхол за да запазят разкриването на Многоликия за много по-късно. Има адски много такива моменти в сериала, въпреки че режисьорчетата са чели книгите и са запознати със сорса. Изобщо не екстраполирай собствените си простотии върху мен, аз знам за какво говоря поне.А-а-а-а... сега разбирам. Ти през цялото време си тролил! Що не каза по-рано?Валентин написа:В GoT има толкова много неща, които човек би си помислил че са някакви референции към някакъв тънък момент от книгите или нещо такова, но всъщност са абсолютна случайност и не означават нищо
Императора написа:Източник? Това не е директен цитат от Мартин, следователно не мога да го възприема насериозно.Валентин написа:"So how did it all happen? How did Game Of Thrones become a TV show?
It almost didn't, actually. Unlike most authors, who cross their fingers and hope Hollywood will want to adapt their novel so they can sell the rights for a fat seven-figure deal, George R.R. Martin set out to write A Song Of Ice And Fire actively wishing that no one would want to touch it. Before he started work on his multi-volume epic, Martin was working as a TV writer, scripting episodes for The Twilight Zone and then Beauty And The Beast on CBS. It was his experience working for the small screen that made him want to write an "unfilmable" novel in the first place."
Намери ми сериозен източник, който цитира думите на Мартин.
protip: Не можеш.
Това е референция към негови думи много отдавна, очевидно преди минимум 10 години и очевидно преди да стане толкова известен, колкото е сега. Но е факт, че първия цитат поставя твърдението грешно - изказването му наистина беше не че умишлено е писал книгите за да бъдат трудни за екранизация, а че просто не ги е писал с идеята да бъдат екранизирани, което с времето е довело до това да смята че историята е станала толкова комплексна че с неговия опит в телевизията (ОТ ТОВА ВРЕМЕ, защото той е бил активен през '80-те и 'началото на '90те) логично му е изглеждало невъзможно. Fastforward 20+ години по-късно и най-богатата телевизия изсипва най-големия бюджет в историята на телевизията и екранизацията пак в най-важния момент издиша, и дядо ти Мартин явно все пак е бил прав.Императора написа:Чааааакай сега...
Първо, това твърдение няма отношение към спора ни. Спорехме за това дали Мартин е планирал книгите си като бъдеща адаптация, а не какво си е мислел за това до каква степен книгите са филмируеми. Статията обсъжда втория въпрос.
Второ, това отново не е директен цитат, с кавички и всичко.
Непряка реч е -- следователно редактора на статията може да си е извъртял това, което Мартин всъщност е казал, както си поиска.
Когато чуя това, в което ти вярваш, вербатим от устата на Мартин, или цитирано в директен цитат, едва тогава мога да се съглася.
Хахах, едвали помниш, но преди няколко години, още към краят на 6ти сезон предрекох, че ще стане така и казах, че спирам да гледам сериалът. Ся щото всеки втори започна да ми разправя, колко калпаво било всичко се сетих за това.Маце Борко написа:Копипейст от форплей, щото не мога да намеря у себе си желание за повече :
Толкова много неща могат да се кажат за този сезон, анализи да бъдат направени и т. н., но просто не си заслужава.
Правен е мързеливо и с ясното съзнание, че нямат възможността, ресурса, времето, сигурно дори и желанието да го завършат подобаващо - не знам чия е отговорността. Това важи и за предния, но с особена сила за този сезон.
Проблемът никога не е бил какво се случва - нещата са доста логични всъщност. Обаче на тема "как" романи могат да се пишат.
Поздрави за Агемо, на когото казахме, че това е GoT и предвижданията му няма как да са верни, щото са твърде предвидими.
Сбъркахме, Агемо - това всъщност не е GoT и явно не е било GoT откак свърши материала от книгите.
И да, може би цялото това е някаква финансова игра, за да оставят неудовлетворение у зрителите, което да попълнят с още няколко сериала.