Страница 8 от 13

Re: Diablo IV

Публикувано на: 25 Мар 2023 10:05
от Gipo
За съжаление, поне до 25, друида излгежда viable единствено на вълк с пойзън. Мечката щеше да е ок, ако не беше постоянно без ресурс. Summoner билда на практика не съществува, толкова е зле. Wind билда е единствено удовлетворяващ на външен вид, но не особено силен.
Некрото изглежда досущ като некрото в immortal, което от една страна е ок, защото там така и не ми омръзна, от друга страна очаквах повече от класа в д4.

Re: Diablo IV

Публикувано на: 25 Мар 2023 11:52
от kaboom
Разцъках скромно няколко часа като прескочих 2 3 класа да видя разликите като даже снощи без никакви угризения просто си пуснах д2р и честно казано ми беше по-фън.
Като за игра разработвана 10 години освен shiny графика и интересна история другото издиша.

Имаше постове в редит, че не може да се съди за играта по едно демо до 25 лвл и енд гейм ще е друга бира. Еми не мога да се съглася, Д2 ме грабна от първите 5 минути, Д3 я дропнах след час игра и така и не я погледнах никога повече. Преди седмица взех Last Epoch и от първите минути бях залепен за екрана, а играта е в бета в крайна сметка и поне за мен итемизацията и скил системата е много по интересна от Д4.

Определено се отказах от даването на 70 евро (140 лева звучи още по-тъпо) на лаунч. Освен ако не се окаже, че цялата разлика идва в енд гейма с парагон скилове или скрита уау система просто не си заслужава парите. Като фен на Диабло от 20 години съм разочарован

Re: Diablo IV

Публикувано на: 25 Мар 2023 22:55
от VALEN7INVS
Gipo написа:За съжаление, поне до 25, друида излгежда viable единствено на вълк с пойзън. Мечката щеше да е ок, ако не беше постоянно без ресурс. Summoner билда на практика не съществува, толкова е зле. Wind билда е единствено удовлетворяващ на външен вид, но не особено силен.
Некрото изглежда досущ като некрото в immortal, което от една страна е ок, защото там така и не ми омръзна, от друга страна очаквах повече от класа в д4.
В интерес на истината и аз първоначално си помислих така, но всъщност Companions + Landslide билда е абсолютно премазващ (буквално) с правилните предмети и потенциално топ билда за друид на бетата - имаш едно краче, което ти дава +1 екстра същество на вълците и гарваните и +300% damage на всички companions, както и едно друго краче което прави Landslide да удря два пъти и му качва damage с още 10%.. отделно с комбинацията от крачето което ти качва с до 50% damage на Core spells след като удариш еди-колко-си Basic атаки, крачето което ти качва с 50% damage на всичко когато си с Barrier (всеки път на cooldown пускаш Earthen Bulwark) и крачето, което ти проква още един Barrier всеки път като удариш елитка ... реално нито с магесника, нито със некрото бях стапял босове и премазвал всичко по пътя си толкова категорично. Доста по item dependent е, но потенциала му определено е на нивото на некрото и магесника - определено мога да заключа че с некрото са най-интересните за игра класове, с разликата че некрото премазва всичко по пътя си с лекота и без никви крачета и поне от видяното до тук предметите не му променят кой знае кво, което е точно обратното на друида. Та вероятно като релийсне ще ролвам първо некро, после друид, или двете едновременно с различни темпове :idea: :arrow:

Re: Diablo IV

Публикувано на: 25 Мар 2023 23:28
от shub niggurat
добре, пичове, но аз имам фундаментален въпрос, с който вероятно ще нагазим в турбо нърд neckbeard средите
повреден вече от ПоЕ, където ако не си разбирам билда и нямам 5 екселски таблици и поне няколко теми в реддит и 1 видео от Zizaran или някой там от другите математици или бивши кодери и инженери ( щот тая игра май само такива пушват яките билдове ), ще удари стена на т16 и първите по-сериозни бенчмаркове кат убери, pinnacle босове и invitations, се ПОБЪРКВАМ от факта, че не разбирам как работи демиджа в тая игра

в смисъл, или не разбирам щот е 200 IQ , или просто е толкова елементарно, че търся имагинерното
и няколко справки в гугъл не дават резултат, пък и то няма още много биг брейн неща по темата
и не съм попадал на коментари от други ютубъри

имаме weapon damage на оръжието, имаме и някакви вариращи стойности на самия скил, имаме и увеличение от мейн стат-а
в диабло 3 беше малоумно - weapon damage отиваше директно в скил демиджа и скила увеличаваше с 300% примерно и бла-бла
в диабло 2, ПоЕ и други нормални арпг-та имаме логични неща като - тоя меч е меле, увеличава ти меле умението, ако ползваш магия с него няма да стане
ОСВЕН ако не дава флат fire dmg, и не ползваш огнена магия и тн, но няма да навлизам в такива подробности

тука в д4 имаме физикал, шадоу, колд, бла-бла
по оръжията няма класификация какъв е демиджа, предполагам всичко е физикал или поне това дето е WEAPON DAMAGE най-отгоре е физикал
виждал съм афикси на sorcerer staff с %cold, %fire, ок

това, което ме нервира мега много е че мога да сложа two handed sword на некрото с голяма цифра weapon damage, и това да увеличи dmg range на умение като blood surge, или corpse explosion или каквато и да е магия, и реално това да е upgrade спрямо 1 хендър + оффхенд на които имам ЛОГИЧНО смислени статове за caster
и няма cast speed, бтв, що за варварщина и липса на естетика :lol:
поне аз не видех, има само атак спийд
и в смис, уменията са мега глупаво описани и makes no sense

общо взето излиза, че всичкото реване на реддит и фийдбека дет пращахме години наред с тия дев ъпдейтове е фира, щото те пак са направили същото дет ревийлнаха на онзи близзкон дет се насрахме на яката синематика, и там нещата бяха с ATTACK / DEFENSE - green arrow - good, само че са го замазали с няколко по-различни термина ... като - bruh, we wanted to make defense mitigate some spell damage as well so we renamed it to ARMOUR and gave it 30% spell dmg mitigation bruh so now it's different

деейба ваща мама

да не говоря че неща като резисти и то на самите мобове, и неща като res penetration или намаляне на въпросните изобщо няма изгледи да съществуват
всичко е просто отново - green arrow = good
и общ стат за survivability
и койт му се занимава, да ходи да си чупи главата на ПоЕ :lol:

малко съм на 1 кана вино, не знам успях ли да предам мисълта си кохерентно, но накратко - как работи демиджа и как скейлват шибаните магии в тая игра ?

Re: Diablo IV

Публикувано на: 26 Мар 2023 00:10
от VALEN7INVS
Еми нещо като в Д3 е но не баш - взима се предвид и демиджа, и процентите които дава примерно +X% на Core/XXXX Skills и тем подобни, няма как да е иначе. Твърде олдскул ми се вижда да го пуснат с некрото да имаш вариант само с пръчка + книга или някви такива, просто тук различното е че при тия класове offhand предметите дават демидж, и то почти толкова демидж колкото main hand предметите, та затва винаги трябва да се тестват комбинациите ръчно за да разбереш кое наистина е ъпгрейд. Примерно при мен сега с друида, имаш вариант с мейн + офхенд (тотем), но ако искаш да вземеш максималното от крачето за животните ти трябва нещо 2H щото дава 200-300% бонус демидж на животните, а варианта на ефекта за 1H e само 100-150%. Та за некрото дали ще е с 2H жезъл или меч или коса или квото там може да носи, или ше е с някоя пръчка, кинжал, меч, сърп и т.н. + книга/череп... има плюсове и минуси, както е в случая с друида например повече демидж но по-малко крачета, но не мисля че е кой знае колко шокиращо ако така работят нещата през 2023 :D

Re: Diablo IV

Публикувано на: 26 Мар 2023 01:13
от shub niggurat
ето всъщност как е, ся намерих :

https://maxroll.gg/d4/getting-started/d ... -beginners

та, не знам по-напред какви ще са афиксите и дали те ще имат по-сериозни проценти че да гледаш % vulnerability или %core skill , който да оффсетва евентуално по-ниския weapon damage но в крайна сметка отново си е като в Д3 + лажандари аспектите, които за момента и те са ако направиш х , става % повече ...

Мен ми е ''интересно'' да въртя билд около overpower, примерно, или berserking и т.н. Дано има смислени интеракции. Даже такъв пробвам с некрото сега - blood surge с фортифай и overpower и онова дето 5-ия стак на blood surge е мега омега удар с overpower.

Та в тоя ред на мисли се чудя как е минал номера да пуснат аспект, който прави blood mist да гърми труповете и всеки гръмнал труп да намаля cooldown-а на blood mist с 2-3 секунди, като blood mist те прави invulnerable в същото време :lol:

В другите игри пак има такива неща понякога, но са наистина wonky интеракция, която е недогледана и са обикновено 2 супер далечни неща, които някой някакси е уцелил и е намерил по случайност ... а тука просто ти го пише в прав текст и си го слагаш на оръжието и си цар

Re: Diablo IV

Публикувано на: 26 Мар 2023 11:28
от VALEN7INVS
И явно всъщност в момента има 3х повече leg drops, отколкото ще има в тази част от играта като релийсне цялата, както и тва че явно барба е толкова посредствен в момента е умишлено и нещата (потенциално) се уравновесяват по-нататък, когато вече наистина почнат да падат крачета както сега в бетата. Което наистина не бих казал че е нещо особено различно от това, което беше в предишните игри :arrow:

Re: Diablo IV

Публикувано на: 26 Мар 2023 17:54
от The Grim Reaper
Дигнах една сорска щот ми беше мерак, овършах всичко и на практика умрях точно 2 пъти - веднъж като реших да мина на огин да видя кво е (за хуй не става поне в ниските левъли), и веднъж на стронгхолд боса че докат схвана че да му влезеш в изсипаните АоЕ камъни означава да ти го набие квадратен бех останал без поушънки. Общо взето на светкавици си хем крауд контрол, хем демидж като изчистиш малките и баунсваш chain lightning от себе си да ти връща маната (аспект който не махнах откакто го намерих), хем ако набараш и аспекта за до +35% армор при удари (а на светкавици това го качваш за никво време) дори не е нужно да кайтваш или ивейдваш нищо под елит или поне моб със стън атака, сядаш им пред лицата и чакаш да умрат.

От тая гледна точка също играта ми дойде скучна. Сигурно в пълната версия ше има повече босове и вариации, ама ми писна на хуя секи дънджън едно и също. Откъм история също, въпреки че има някакви наченки на адекватен сюжет, не бих казал че каквото видяхме е особено впечатляващо, а това че почти няма fetch quests не означава, че с каквото са ги заменили е значително по-интересно, макар и да имаше проблясъци.
Но все пак не е това фокуса на такава игра, така че нали, по-скоро допълвам предния ми коментар, че изглеждаше по-добре от предните игри, което сега ми се струва по-малко вероятно.

Определено се отказах от всякакви идеи да изсипя 160 кинта за тая игра он релийс. Tова е игра дето си заслужава само ако разцъкваш с авери вечер, което на 30+ може и да се случи веднъж на две седмици, но иначе грайнда е поне за мен чиста досада с която не мисля да се ангажирам. Но пък и аз никога не съм бил голям арпг фен, та въпрос на вкус.

Re: Diablo IV

Публикувано на: 26 Мар 2023 22:36
от shub niggurat
Поиграх оше малко с барбарона, на изпроводяк.
Вероятно on release, пак ще съм барб щото просто в тоя герой виждам файда да вложа няква мисъл и да ми е интересно. Арсенал системата дава малко няква повече гъвкавост.

Иначе има некви синергии, ама на тоя етап просто не може да се джурка много и да стане работата. Фортифай колкото може, от там повече overpower дмг, критваш с bash няколко пъти - hammer of the ancient има гарантиран оverpower, дава повече глобал дмг ако стане, ковеш ги с death blow и гледам оранжави цифрички по 7-8к. Много е яко кат изрине и ресетне куулдауна на death blow. Срещу босове е бавно пак, но поне е супер яко кат видиш 30% от кръвта на боса да замине, ако се наредят звездите :lol:

edit :
Всъщност, кво говоря - вече има некви дет правят по 400к крит с upheaval. С лайнян гиър на лвл 25. Представям си ендгейма какви измислени цифри и скейлинг ще има всичко ... точно като в Д3 :lol:
дано няма хора, които сериозно си мислят, че ще правят ПвП в тая игра

едит 2 : струва ми се, че аспекта който ти дава 100% overpower след 10 суапа на оръжия е или бъгав и не се случва изобщо, или ако се случи - става на 9-тия път :lol: Много е странно, опитвам се да го тествам и да го покажа нагледно и е супер рандъм и не мога да разбера кво остава.

Ениуей, който играл - играл. Юни месец пак.

И, пичове - който иска - моля ви ударете едно лайкче на ей тия две видеа, ще ми е от голяма помощ с алгоритъма на тубата :
https://www.youtube.com/watch?v=qB4zjLvFShs
https://www.youtube.com/watch?v=owYUHdtvln4

Сори че така :oops:
И благодаря, на който е.

Re: Diablo IV

Публикувано на: 27 Мар 2023 15:20
от Sentry
Относно предишната дискусия за билдовете - честно казано не харесвам stack-ването на афикси и пасивки мултипликативно като начин на build-ване на героя. RPG-тата малко или много са базирани на фантазията, че играеш като герой и изборът на скиловете според мен трябва да е продукт на тази фантазия. Накрая като 90% от скиловете като са безсмислени, защото не се подчиняват на оптималния математически модел и не можеш да преминеш не-очевидна преграда базирана на stat-ове, какъв е тогава смисъла въобще да съществуват тези скилове като сами ти развалят фантазията за героя след като вече си си я изградил в главата?

Моите впечатления от бетата са сравнително добри. Всеки клас изглежда да има 4-5 основни начина на билд, които определят overall gameplay-а на героя, с някакви flavour-и в тях. Доколкото виждам близард да се опитват да балансират различните билдове вместо да нахакат един куп скилове и повечето да са безполезни, а малцинство да са хипер overpowered. Перфектен баланс естествено няма как да се случи чисто математически като нахакаш един куп multiplicative статистики, но поне да няма непреодолима stat стена е добро начинание.

Лично тая бета успях да задълбая само в два билда - melee rogue с фокус на vulnerable damage и barbarian на two handed sword с bleed damage. И двата build-а са fun и изглеждат да са viable, поне за content-а в бетата. Специално варварина с bleed-овете беше стил на игра, който не очаквах от класа и ме изненада.

Исках да видя как е некро без minion-и и druid на minion-и и двете са meh - на некрото бонусите, които ти дават за да играеш без minion-ите не могат да оправдаят предимството от това да ги имаш, а пък друида е осакатен от това, че пасивно само един от summon-ите му прави нещо, а другите само се мотаят и се появяват само за активирането на skill-овете им. И creeper vine-а и гарваните също са изключително разочароващи като main summon защото атаките им са както редки, така и неефективни. Като се изключат minion-ите - sorc-а и necro-то са fun каквото и да избереш и ме инзненада, че има viable melee build-ове за тези класове. Друида е или некадърен sorc, който не е fun, или animal barbarian, който бива. Rogue-a на лък e ок, но няма много разнообразие в skill-овете и всичките изглежда да правят горе-долу едно и също, което е разочароващо.

Според мен най-големия проблем на играта е статичния свят и dungeon-и - за първи герой всичко е ок, за всеки последващ е същата пътека, от която накрая ще ти се догади. Ако се налага и mandatory exploration-а за статовете и potion-ите да се прави всеки сезон - заеби.

Картата в отворения свят ме дразни - бих предпочел да се разкрива малко по малко, както е в dungeon-ите, или поне по някакъв начин да индикира къде не си ходил все още за да не се чудш къде не си проверил за статуите на Lilith и всъщност да откриваш света вместо да провериш къде е всичко на картата в интернет.

Иначе днес ще върви бетата ще няколко часа, ама май ще е това засега и ще се надявам до юни месец да забравя layout-а на няколко от dungeon-ите, че не изглежда да имат желание или способността да имплементират читава random генерация на нива до тогава.

Re: Diablo IV

Публикувано на: 27 Мар 2023 20:35
от Gipo
А, забравих да изтъкна наблюдението си, че тая игра, която се кани да излезе тая година има по-лош изкуствен интелект на петовете от всяко инди arpg, което е излизало някога :lol:. В общи линии само диабло 2 е по-зле в това отношение.

Re: Diablo IV

Публикувано на: 28 Мар 2023 01:22
от the_presator
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=t9fQdfHCi4s[/youtube]

Re: Diablo IV

Публикувано на: 29 Май 2023 23:59
от the_presator
Първите ревюта излизат утре.

Kripp ще продължи да играе D4 и да прави видеота за нея, което е супер.

Re: Diablo IV

Публикувано на: 30 Май 2023 18:12
от the_presator
Първите ревюта са вече тук. Звучат доста обещаващо :)

https://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iv

https://opencritic.com/game/14353/diablo-iv

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WJM3y-4tDhQ[/youtube]

Re: Diablo IV

Публикувано на: 31 Май 2023 23:24
от kaboom
Определено изглежда обещаващо играта. Заслужава ли си 70те евро обаче? Мен лично ми се свидят, и ако беше стандартно 60 най-вероятно я грабвах. Напълно необоснована цена при все, че има кеш шоп в играта и батъл пас, които се плащат допълнително.

Re: Diablo IV

Публикувано на: 31 Май 2023 23:55
от the_presator
$70/ €70 за жалост вече е "стандарт" на новите (ААА) игри, Blizzard нито са първите които ги пробутват тези цени, нито ще са последните.

Наличието на допълнителни mtx глупости, дори и да са само за cosmetics, и мен ме дразни, но няма отърване от тези неща, особено за live service игри.

Моделът "плати пълна цена и нищо повече" отдавна е отживелица, поне с D4 ще получим цяла игра, която ще работи от day 1 (уж) :lol:

Аз лично чакам ревютата на early access версията, за да съм сигурен, че няма да пробутат тайно някакви тъпотии, след като по-голямата част от ревютата са вече публикувани и тогава ще я купя.

Re: Diablo IV

Публикувано на: 01 Юни 2023 23:49
от Gipo
kaboom написа:Определено изглежда обещаващо играта. Заслужава ли си 70те евро обаче? Мен лично ми се свидят, и ако беше стандартно 60 най-вероятно я грабвах. Напълно необоснована цена при все, че има кеш шоп в играта и батъл пас, които се плащат допълнително.
60 вече не е стандартното, уви. 70 вече е базовата сума за ААА заглавие.

Re: Diablo IV

Публикувано на: 02 Юни 2023 13:30
от Agent
на алчните гъзове и олигофрени останали в blizzard не бих им дал и 1 евро.

70Е (е разбираемо), но battle pass + ingame shop + paid expensions??? In a game for 70 E?

АРЕ ДА СЕ ЕБЕТЕ, А?

С ingame shop-a махат част от loot-а от играта от loot table-а и ги правят на скинове - тез item,-и които са си играли да ги design-ват.

Реално играта е орязана.

---
Всеки един дал им пари реално enable-a всичко тва, a им траа масов outcry ала SW Battlefront 2.

Повече самата игра или ще едит-на или в друг пост.

Re: Diablo IV

Публикувано на: 02 Юни 2023 14:02
от Sentry
Agent написа:на алчните гъзове и олигофрени останали в blizzard не бих им дал и 1 евро.

70Е (е разбираемо), но battle pass + ingame shop + paid expensions??? In a game for 70 E?

АРЕ ДА СЕ ЕБЕТЕ, А?

С ingame shop-a махат част от loot-а от играта от loot table-а и ги правят на скинове - тез item,-и които са си играли да ги design-ват.

Реално играта е орязана.

---
Всеки един дал им пари реално enable-a всичко тва, a им траа масов outcry ала SW Battlefront 2.

Повече самата игра или ще едит-на или в друг пост.
Да, да, знаем, че гроздето е кисело.

Re: Diablo IV

Публикувано на: 02 Юни 2023 14:11
от Agent
imam pari v smetkite da si kupq ~5000 Diablo 4 kopiq v momenta + imoti za pove4e ot 1.5 miliona,

kiselo ti e v glavata, meka substanciq koqto balva naposledak vav foruma sam zabelqzal.

trqbva ti po4ivka kato na Voltaja.