
Аз до момента в играта не съм видял някой да успее срещу двама едновременно. Разбира се, разните режими като Domination и Skirmish са точно за това - да надделееш с бройка, но brawl и elimination са по-яки, когато хората се изчакват.
Играта обаче отчаяно се нуждае от нова мачмейкинг система. Не знам как си мислят, че това нещо ще проработи и че ще задържи хората. Надеждата ми е, че ще вземат да повярват в играта си, и ще вложат поне малко усилия и разум ( както с RS: The siege, която не съм играл, но слушам как я били ''оправили'' ). Примерно, разбирам донякъде логиката да запълни празните места с ботове, но защо не го прави равномерно. Преди да започне играта, да разджурка тиймовете за да не сме аз и 3 бота срещу 4-ма вече репутейшън 1 играчи, и да ми се изсерат върху трупа просто. Няма абсолютно никакво усещане за балансиране на отборите по какъвто и да е начин. Също така редовно влизат играчи мид гейм, докато си в дуел с бот. Примерно - дуелираш се срещу бота - той ''зависва'' за момент и изчезва в нищото, а зад теб се е споуннал заместващия го играч. И ти влиза в гръб с комбото и си долу. Джойстика полита в стената директно и т.н.

В 50% от случаите, в които си в парти с приятелче, влизате в мачмейкинга двамата, но някак играта ви ''зарежда'' по различен начин и осъзнаваш, чак когато е почнала играта, че сте в две различни лобита / игри

Ако някои от вас играят, дайте никове в онова лайно uplay и да се адваме
