Страница 65 от 206
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 09 Ное 2009 22:37
от sub_zero01
Само да кажа за 5-ти епизод.Тааа горе долу ми хареса,нещото което ме издразни в епизода е как Анакин и Асока се надпреварваха колко друид ще унищожат,абе това не е ли малко банално?! Също така ме издразни при броенето как се опитват да създадът хубавата атмосфера както в Lord of The Rings (кадето елфа и джуджето се надпреварваха кой ще избие повече орки),но не успяват.И също така ако не се лъжа Luminara Unduli беше участвала в разработката на плана но в атака я нямаше,защо ???
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 09 Ное 2009 22:41
от Минотавъра
Sentry написа:Ето тук ти изкривяваш канона само за да докажеш тезата си
Къде точно? Цитирам ти Атласа, ако не си разбрал. Покажи ми къде греша и с радост ще го поправя.
А и в KOTOR II си се казва много ясно, че не е използвал пълната мощ на Звездната ковачница "за да не се превърне в роб на Тъмната страна". Един от разговорите с Крея го разяснява, но трябва да имаш много influence с нея. Може би не си го чувал. Ще потърся войс-файла и ще ти го пратя.
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 09 Ное 2009 23:11
от SWfan
Аз бих бил много признателен на този,които отговори на въпроса на SuB_ZeRo01
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 09 Ное 2009 23:20
от Минотавъра
Magneto666666 написа:Аз бих бил много признателен на този,които отговори на въпроса на SuB_ZeRo01
Който е?...
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 09 Ное 2009 23:24
от SWfan
също така ако не се лъжа Luminara Unduli беше участвала в разработката на плана но в атака я нямаше,защо ???
Чети внимателно,момче

Публикувано на: 09 Ное 2009 23:33
от Минотавъра
Ама то това въпрос ли беше?
Че защо й е да участва в битката? То ако става дума целият Съвет, барабар с Палпатин, беше там, но не участваше в боя.
По принцип мисията беше на Анакин, Оби-Уан и Ки-Ади-Мунди, просто те бяха длъжни да дадат брифинг на Съвета и командването относно стратегията.
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 10 Ное 2009 05:21
от Sentry
Minotaur King, точно това - цитираш атласа, който ти е удобен в случая, но той не е писан от същите хора, които са писали историята в KOTOR и съответно не е валиден източник на информация. В KOTOR ясно се вижда как Star Forge-а влияе на всички, които са около него, като ги прави по-избухливи и склонни към предателство. Също така е казано ясно, че колкото по-дълго се използва ковачницата, толкова по-голямо става влиянието и върху хората.
Също така думите на Крея са предположения. Тя не знае истината за Revan, а само предполага каква е тя. Думите и често говорят за това как Revan всъщност не е паднал, а винаги е бил верен на себе си, но в самия KOTOR има много доказателства, че преценката му е била замъглена, докато е бил ситски лорд. Също така има няколко много интересни нещица, които Revan казва в холокрона си точно в книгата, чиято обложка е твой аватар. Следните две според мен доказват, че Реван е бил напълно променен от тъмната страна:
"The Force will change you. It will transform you. Some fear this change. The teachings of the Jedi are focused on fighting and controlling this transformation. That is why those who serve the light are limited in what they accomplish. True power can come only to those who embrace the transformation. There can be no compromise. Mercy, compassion, loyalty: all these things will prevent you from claiming what is rightfully yours. Those who follow the dark side must cast aside these conceits. Those who do not—those who try to walk the path of moderation—will fail, dragged down by their own weakness."
"Those who accept the power of the dark side must also accept the challenge of holding on to it. By its very nature the dark side invites rivalry and strife. This is the greatest strength of the Sith: it culls the weak from our order. Yet this rivalry can also be our greatest weakness. The strong must be careful lest they be overwhelmed by the ambitions of those working beneath them in concert. Any master who instructs more than one apprentice in the ways of the dark side is a fool. In time, the apprentices will unite their strengths and overthrow the master. It is inevitable; axiomatic. That is why each master must have only one student. This is also the reason there can only be one Dark Lord. The Sith must be ruled by a single leader: the very embodiment of the strength and power of the dark side. If the leader grows weak another must rise to seize the mantle. The strong rule; the weak are meant to serve. This is the way it must be."
Както виждаш той говори за липса на всякаква милост или състрадание и за желязно управление на един човек и говори как не бива да се подценява силата на тези, които са под управлението на тъмния лорд. Това напълно противоречи на думите на Крея "I do not believe the Jedi Council changed Revan, as they claimed. They merely stripped away the surface, and allowed the true self to emerge again - someone who was willing to wage war to save others. But that is my belief, since I knew Revan from long ago... as a master knows their apprentice." и "Is that what he was? Or was he always true to himself, no matter what personality he wore? And there is something that the Council may never understand. That perhaps Revan never fell. The difference between a fall and a sacrifice is sometimes difficult, but I feel that Revan understood that difference, more than anyone knew. The galaxy would have fallen if Revan had not gone to war. Perhaps he became the dark lord out of necessity, to prevent a greater evil."
Всички знаем, че началните намерения на Реван са били чисти и че вероятно Крея е права, когато казва, че той се е жертвал, но след това ясно се вижда, че целта му е съвсем различна от първоначалната. В края на историята ни за Реван ние знаем, че той не принадлежи нито към тъмната, нито към светлата страна. Смятам, че това е така, защото той е познал напълно и двете и е видял недостатъците им от положението, в което се е намирал. Вместо да се обърне отново към коя и да е от страните, той избира изкове свой собствен път и да върви по него. Затова той тръгва сам - разбира, че не може да е нито командир, нито пък император, учи се от грешките си и вече разчита единствено на своята собствена сила без да изпада в екстремности, както преди.
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 13 Ное 2009 17:17
от SWfan
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 14 Ное 2009 00:30
от the_presator
Тоя агент изглежда много имбваво с тея щитове и орбитални бомбардировки

Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 14 Ное 2009 09:15
от radi_bomb
Избраният замълча за малко и какво сега...Включете Шериф-лампата!
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 14 Ное 2009 11:39
от the_presator
В замунда качиха 6-тия епизод от Clone Wars. Сваляйте и коментирайте

Публикувано на: 14 Ное 2009 13:13
от Минотавъра
Ето и прясна информация за агента:
Агентът ще може да заема позиция, подобно на контрабандиста, но начинът на използване на тази екстра ще е коренно различен. Вместо да засипва враговете с огън, той ще може да ги отслаби и унищожи още преди битката да е започнала.
На демото виждаме прикрития агент, изпращащ сонда (probe droid) около враговете, без да ги провокира. В момента в който стреля, сондата се взривява, нанасяйки Area of Effect демидж.
Преди това, агентът вече е обезвредил съседния моб с парализираща стреличка - друго негово умение. С двете наполовина мъртви NPC-та (чието aggro още не се проявило, държа да спомена), едното от които парализирано, агентът се справя за няколко секунди.
След това виждаме нашия човек да преминава през тълпа агресивни мобове в стелт режим, без нито един от тях да го усети. В нормални условия, това би отнело поне 5 мин. бой.
Няколко секунди по-късно виждаме и първата демонстрация на прословутото защитно поле. Агентът се изправя срещу два моба и активира щита. Бластерните изстрели потъват в него без последствия. Героят разстрелва противниците като кучета.
По-късно разработчиците показват още едно умение на агента - удар в гърба. Екипиран с кама, в стелт режим, агентът се прокрадва до противника и забива камата в гърба му, правейки троен демидж плюс stun.
В края на демонстрацията виждаме и станалия вече легендарен орбитален удар. Привикан бомбардировач хвърля бомби върху бойното поле, нанасяйки масивен Area of Effect демидж. Радиусът е сравнително малък, но където падне бомбата нищо живо не остава.
В цялата тази епика, агентът не е загубил нито една жизнена точка - просто мобовете не успяха да го атакуват.
Личните ми впечатления са, че играта с този клас ще е доста бавна и дълбокомислена, което ще отблъсне масовия играч, който иска динамика и екшън. При правилно използване обаче, агентът е почти непобедим.
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 15 Ное 2009 15:50
от radi_bomb
Новият епизод на сериалчето е добър.За момент дори помислих, че Барис и Асока умират
Иначе, добре е, че агентът ще залага на тактика и мислене, а не на "оня як предмет дето падна от оня огнения".
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 15 Ное 2009 15:54
от Sentry
А бе, честно казано, не се знае каква роля точно ще имат предметите върху gameplay-а и каква роля ще има умението на играча да контролира героя си...
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 15 Ное 2009 19:03
от sub_zero01
Като цяло ми харесва Агента но имам чувстото че му е малко големичък снайпера,и това малко ме дразни,и magneto написах ти ЛС,няма ли да ми отговориш ?

Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 15 Ное 2009 23:19
от Lord Angral
Голям бил снайпера ?!
Вие снайпери виждали ли сте ? Даже е малък в сравнение с тези, които сега съществуват.
Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 15 Ное 2009 23:22
от Sentry
Бе то вярно, че е повече карабина, отколкото снайпер, ама бива ли толкова агресивно

Публикувано на: 16 Ное 2009 01:55
от Минотавъра
BioWare се кълнат, че не предметите, а способностите на играча определят колко силен е героят. Това досега не съм го видял имплементирано като хората (освен, до известна степен, в Guild Wars), но се надявам да е вярно.
За тези, кото се оплакват, че снайперът бил прекалено голям - всъщност е доста малък и тънък. В реалния свят един "Драгунов" прилича повече на преносима картечница, а има и снайпери толкова тежки, че не могат да бъдат носени на ръка - налага се да ги прикрепят към триножници-поставки, подобно на телескопи. Това в играта нищо не е.
А ето и официалния concept art на Агента:

Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 16 Ное 2009 18:11
от sub_zero01
Значи ако се бяхте зачели малко щяхте да видите че казах че на
НЕГО му е малка,нече самата пушка е голяма. Да беше малко по едър и як,за да може след изтрел след откат (ако има такъв самият снайпер)да може да го поеме както трябва а не да го сабори,нали сам прав.И моля ми обяснаявайте точно пък на мен за сайпери и карабини защато да Lord Angral виждал съм и знам много добре и много съм чел,ии Sentry според мен е доста трудно да определиш дали е снайпер или карабина от един поглед ! Пък ако много искате да да спорим за оръжия дайте друга тема не в темата на SW !!!! И следващия път айде чете какво пиша,да не стават такива гафове повече

Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 16 Ное 2009 18:28
от Sentry
Ми това дето го държи в holonet-а прилича повече на m16, отколкото на Драгунов, както и половината неща в artwork-а на оръжията.
Иначе - естествено, че има откат, но той се овладява повече с правилна стойка, отколкото с някаква чиста мускулна маса.