For Honor

Игри за PC
Публикувай отговор
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: For Honor

Мнение от Sentry »

Излиза февруари другата година, момчето нещо е бъгнало.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: For Honor

Мнение от Sentry »

Играта механично е сравнително проста и се иска малко време докато се свикнеш контрола не посоката с мишката, но е fun. Имам три invite-а за closed alpha test-а този weekend, но за да ги пратя ми трябва uplay account.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
the_presator
Мнения: 2695
Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: For Honor

Мнение от the_presator »

Моля се Убисофт да не я прецакат :(

TheChosen1 написа:даджайците
vanmx
Мнения: 2318
Регистриран на: 08 Сеп 2009 20:35

Re: For Honor

Мнение от vanmx »

Sentry написа:Играта механично е сравнително проста и се иска малко време докато се свикнеш контрола не посоката с мишката, но е fun. Имам три invite-а за closed alpha test-а този weekend, но за да ги пратя ми трябва uplay account.


Ако проявя нахалството да те измоля за един invite и ти ми пратиш такъв, дали ще мога да я играя на PS4-ката ?

:D
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: For Honor

Мнение от Sentry »

vanmx, не съм сигурен как ще стане - както казах имам invite-и, които работят само за Uplay акаунти. Ако от там има начин да се link-не акаунта с този в PSN може и да стане, но иначе не знам. Иначе съм казал, че имам invite-и за да намеря на кого да ги пратя :)
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
vanmx
Мнения: 2318
Регистриран на: 08 Сеп 2009 20:35

Re: For Honor

Мнение от vanmx »

Май трябва да стане. Пише ми че PSN акаунта ми е линкнат. Username - vanmx2012. Благодаря предварително :D

Ако трябва имейл - i_mirchev маймунка абв.бг
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: For Honor

Мнение от Sentry »

Така, мисля, че ти пратих, дано всичко да е ок.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
vanmx
Мнения: 2318
Регистриран на: 08 Сеп 2009 20:35

Re: For Honor

Мнение от vanmx »

Тъпо са го направили, дава ми достъп само за PC версията, а моята щайга е от времето на викингите :D
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: For Honor

Мнение от Sentry »

Тоя с брадвата е малко controller и damage-а също зависи от противника и вида атака и това дали изпълняваш combo.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
hyper'
Мнения: 2105
Регистриран на: 07 Дек 2010 04:17

Re: For Honor

Мнение от hyper' »

Тая игра няма да престане да ми изглежда като демо на Chivalry с по-добра графика.
Аватар
the_presator
Мнения: 2695
Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: For Honor

Мнение от the_presator »

Освен, че двете са medieval themed и имат melee combat не виждам какви други са приликите. Надявам се само да няма bugs/ exploits като в Chivalry, защото иначе мултито ще умре набързо :D
Бтв само на мен ли мнението ми за играта постоянно се мени? Първо като пуснаха трейлъри и геймплей изглеждаше адски яко, после ми се стори доста зле като показваха кампанията с викингите (рицарите бяха по-добре, но не особено), а в последно време като се появиха кадри от мултито в алфа пак ме радва адски много. Атм само се притеснявам, че бойната система няма да има достатъчно дълбочина, но дано да не е така.
TheChosen1 написа:даджайците
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: For Honor

Мнение от Sentry »

Като цяло съм на твоето мнение - мултито изглежда добре, кампанията изглежда зле. В алфата нямаше кампания, но мога да spoil-на малко за бойната система.

Така, освен трите direction-а на атака има 2 вида акати по тези direction-и - heavy и light, като с heavy атаката можеш да парираш по-ефективно, отколкото ако само си в защитна позиция. Освен това има и guard break атака, която обаче не е directional, и два пъти поред guard break предизвика бутане - буквално можеш да изхвърлиш някой от висока стена или мост и да го убиеш по този начин.

Освен това атаките са комбинирани в различни combo-та, изпълнението на които ги прави по-ефективни и може да им даде допълнителен ефект като например guard break или stun на противника. Има и супер атаки, обикновено завършваща атака от комбо, които не могат да бъдат блокирани и където е полезно да се използва dodge системата, която понякога е удобна и за други атаки(зависи от разстоянието до противника и посоката на атаката и т.н.). Друг вид комбо атака е rush атака от бягане, която обикновено избутва противника. Всеки персонаж има различни комбота, но не са много голям брой - може би 6-7 за всеки персонаж или нещо такова, не съм ги броил точно. Освен комбинациите самите оръжия пък имат и различен обхват и бързина и понякога специфични характеристики - например с berserker-а с двете брадвички когато парираш успешно правиш малко количество damage с другата брадва, а orochi-то има възможност за много бърза контраатака след париране(и двата класа се водят assassin).

Освен тези неща принципно има и активни и пасивни умения на героите - 4 слота за тях, във всеки слот можеш да избереш едно от три такива. Те се отключват или активират постепенно в битка малко в стил moba игра. Някои от възможните умения могат да се изберат от няколко разлини героя, тоест не всички са уникални за специфичния герой.

За бетата имаше по два класа за всяка фракция - Warden(longsword) и Conqueror(flail + shield) за рицарите, Raider(голяма двуръчна брадва) и Berserker(две брадвички) за викингите и Kensei(odachi) и Orochi(къса катана) за самураите - като всички се чувстваха различно като стил на игра, което всъщност малко ме впечатли.

Като цяло не мсиля, че бойната система е плитка, но може и да греша, понеже просто играта ми хареса много и се играе сравнително разлино от другите игри в жанра и подобните му.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: For Honor

Мнение от Sentry »

Имам три инвайта за technical test този weekend.

P.S. трябва ми UPlay акаунт за да ги изпратя.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
the_presator
Мнения: 2695
Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: For Honor

Мнение от the_presator »

Бях доста хайпнат за играта, но някои от нещата в последно време изобщо не ми харесват. Разбрах, че ще има екипировка променяща различни статс и микротранзакции, с което за мен баланса отива в кофата. Играта ще ползва p2p за мулти, което може да е доста прецакващо. Винаги онлайн изискването ще го преживея, макар че Uplay може да е супер зле на моменти, особено когато става въпрос за нова игра. Сийзън паса ме дразни, но поне картите ще са безплатни, за да не се разделят играчите.
Последно гледах тези 2 видеота, като във второто има корекции за някои неща.





Някой ,който е играл бетата, може ли да сподели мнение? Ще бъде ли това поредната посредствена игра от Ubi$oft или ще е нещо добро?
TheChosen1 написа:даджайците
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: For Honor

Мнение от Sentry »

Бизнес модела на играта е базиран на Rainbow Six Siege, която все още расте като играчи над година след release-а си и модела се приема добре от играчите.

Като gameplay For Honor не е посредствена, напротив - сравнително уникална игра е. Интересното е, че всички герои се играят по различен начин, въпреки че се следват сравнително еднакви core механики. Това, че ще пуснат още 6 героя след release-а е добра новина. Това, че тези герои ще могат да се отключат без да се купуват с пари, а само с игра, е мана небесна. На практика микротранзакциите са за забързване на прогреса - играта постоянно ти дава steel и предмети.

Самите предмети работят на принципа - усилва един stat и намалява друг като колкото по-голямо е нивото на предмета, толкова повече усилва/намалява и има максимално ниво на усилване/намаляване. Всеки slot принципно афектира три стата, тоест има 6 различни вида предмети, които могат да се slot-нат в него и когато ти се падне правилния вид предмет, който ти трябва за build-а, който се опитваш да направиш, можеш да го upgrade-ваш с disassemble на други предмети и steel.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
shub niggurat
Мнения: 8414
Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
Местоположение: Yuggoth
Обратна връзка:

Re: For Honor

Мнение от shub niggurat »

Играх доста усилено бетата последните дни. Не ме притесняват евентуалните микротранзакции в бъдеще и колко бавно ще се грайнди стоманата и дали някой ще има адвантидж ако си купува нещата.

Притеснява ме п2п модела на мултито, който може да се окаже печеливш за такъв вид игра, но може и да докара много проблеми и играта да флопне. Няма как да знаем докато не поиграем, но тогава вече ще сме кихнали 120 кинта :?

Половината време играх на комп, без абсолютно никакви проблеми и нито един дроп и дискънект. От време на време някой друг го дропеше и играта паузираше докато мигрира хоста ( ? ) или замени играча с бот. В събота се събрахме с Хамо и цъкахме двамата - аз на лаптоп, той на комп. Положението на лаптопа беше трагично - не можех да завърша нито една доминиън или елиминейшън карта. Дуелите, обаче, бяха окей. Сиреч, по мои груби изчисления, някъде нещо куца м/у п2п и това, че лаптопа е на ви фи. Докато мене ме дропеше всяка игра, на компа при Хамо нямаше абсолютно никакви проблеми.

Също така забелязах по-кофти връзка ако търсачката експандне сърча и ни върже с хора извън нашия регион. Нормално, разбира се, но това никак не е яко за играчите.

Не знам колко може да се вярва на параноичните коментари, че едно п2п позволява чийтване, lag switching ( което май беше, когато хоста бърника по рутера за да ''лаги'' останалите ) абюзване на ИП-то ти и че евентуално могат да те ddos-нат или да си поръчат пица от твое име :lol: Един по-вещ в сферата авер ме увери, че това е невъзможно.

Много ми се иска убисофт да послушат и да минат на dedicated servers, но за момента твърдят, че са направили модифициран модел на п2п, който няма да ощети никого. При добър NAT лага се свежда до абсолютния минимум - нещо, което не може да се постигне при dedicated server.

Играта иначе е чудесна, повечето негативни коментари в стийм са на хора, които ги правят на кайма с orochi-то :lol: След известно време усещам ИНСТИНКТА, който е нужен да проведеш един адекватен дуел и след първоначалните няколко часа на объркване и яд, идва делишъс компетатив усещането. Особено когато намериш перфектния опонент, или група, които спазват неписаното правило за изчакване на 1в1 дуелите. Тогава играта наистина удря в десятката.
джумерки
Аватар
Gipo
Мнения: 10983
Регистриран на: 21 Мар 2002 19:51
Местоположение: София

Re: For Honor

Мнение от Gipo »

П2П е доста жалък начин производителя да мине евтино и да не наема сървъри. Вместо да се върви напред, се върнахме доста години назад с тая простотия. Май сървайвъл игрите възродиха тая идиотщина, добре, че тая игра поне няма да е early access цял живот :D
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: For Honor

Мнение от Sentry »

нелегален написа:Сещам се, че в Jedi Knight и Jedi Academy имаше "duel lock" или нещо подобно, където двама души като се "заключат", и не могат да поемат демидж от други играчи. Това беше много добра хрумка, тук има ли го това?

Не.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
shub niggurat
Мнения: 8414
Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
Местоположение: Yuggoth
Обратна връзка:

Re: For Honor

Мнение от shub niggurat »

Няма duel lock, напълно зависи от играчите дали ще спазат code of honor :D Започна да ми се случва срещу по-висок лвл играчи. Единия стои и чака, с другия се млатим 10 минути. Чувството е доста яко, защото дори да успееш да победиш, ако си на 1 удар живот, те чака доста сериозно предизвикателство :D Освен ако не го екзекутираш и не ти върне малко кръв.

Ето малко светлина върху модела на п2п, който ползват :

https://www.reddit.com/r/forhonor/comments/5t18mv/qa_on_for_honors_online_system/?st=iz52khwm&sh=4719bdaa
джумерки
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: For Honor

Мнение от Sentry »

shub niggurat написа:Няма duel lock, напълно зависи от играчите дали ще спазат code of honor :D Започна да ми се случва срещу по-висок лвл играчи. Единия стои и чака, с другия се млатим 10 минути. Чувството е доста яко, защото дори да успееш да победиш, ако си на 1 удар живот, те чака доста сериозно предизвикателство :D Освен ако не го екзекутираш и не ти върне малко кръв.

Fuck it, да дойдат всичките! Няма по-добро чувство от това да се биеш срещу двама или трима и да ги изпонаколиш. Или другия момент, когато двама се бият под мост да скочиш от моста и да приключиш врага с един удар. Ако някой иска да се дуелира да ходи да играе дуели - когато играеш в отбор се играе като отбор.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Публикувай отговор