Re: Защо продължава тази глупост?
Публикувано на: 01 Май 2012 18:27
хахаха, ей тва е добър трол 
Никой, никъде в научен труд не е нарекъл еволюцията "случайна", щото и тя никъде и никога не е била "случайна". Това твърдение е признак на необразованост, но в днешно време когато познанията по тази тема са чиста обща култура, е повече признак на глуповатост.ТРУПОНАРЕЗЕНинс написа: 1. Вие вярвате, че самолетите, компютрите, компасите и т. н. са били специално проектирани и създадени от някого, но също така вярвате, че човешкото тяло, което е неизразимо по-сложно от всички съществуващи изобретения, се е появило в процес на случайна биологическа еволюция.
удар в десетката. Даде му от неговото собственоDexter написа:И Трупо, няма смисъл толкова груб да си, в Библията пише да подхождаш към другите с кротост и търпение, а не с агресия и ругатни
ТРУПОНАРЕЗЕНинс написа:...
LOLСамо защото отказал да служи гнусната комунистическа АТЕИСТИЧНА сган.

Споко, човече.Dexter написа:И Трупо, няма смисъл толкова груб да си, в Библията пише да подхождаш към другите с кротост и търпение, а не с агресия и ругатни
в отговор на точка 20 от Теста, която гласи:Ернестин написа:Mein Kampf през страница споменава "Всевишния", "по божията воля" и т.н., но щом Газали е казал, че Хитлер е атеист - атеист е!Не забравяй:
И да, и не.За атеистите моралът е "въпрос на гледна точка". Те не признават върховенството на Божия закон, а някакви неща от сорта: "Времето бе такова", "Целта оправдава средствата" и подобни.
Чакай, чакай, искаш да ми кажеш че в някой всичките си tl;dr постове е казал нещо срещу Сталин?Ернестин написа:...
Яко тъпТРУПОНАРЕЗЕНинс написа:Така така,
нещо Ви поомекнаха коленцата, ми се струва.![]()
...дрън дрън дрън...
....Вие сами си избирате съдбата, но и да знаете, че над някои родове тегне проклятие. Пазете се, да не сте от тях.
ЗАКОНЪТ НА ОБЩЕСТВОТО
Друг проблем наред с проблема на демокрацията е проблемът за
инструмента за управление, който, въпреки че в отделни исторически
моменти е намирал разрешение, все още не е получил окончателно,
цялостно решение в съвременната епоха. Необосновано и
недемократично е възлагането на един комитет или парламент да
изработва законите на обществото, както неправомерно и
недемократично е те да бъдат анулирани или коригирани от отделна
личност, комитет или парламент.
И така, какви са тогава законите на обществото? Кой ги създава? Какво
е тяхното значение за демокрацията?
Естествените закони на всяко общество са обичаите или религията.
Всеки опит да се установят други закони, непроизтичащи от тези два
източника, е нелогичен и безплоден.
Конституциите не са закон на обществото. Конституцията представлява
изкуствено създаден основен закон, който се нуждае от определен
източник, на който да се базира и който да оправдава неговото
съществуване. Проблемът за свободата в съвременния свят се поражда
от факта, че конституциите, превърнали се в закон на обществото, не се
базират на нищо друго, освен на концепциите и на постановките на
господствуващите в света дик-таторски органи за управление, като се
започне от отделната личност и се стигне до партията. Доказателство за
това са различията в отделните конституции, независимо че свободата на
човека може да бъде само една. Причината за тези различия се крие в
разликата във възгледите и в постановките на отделните инструменти за
управление, което убива свободата в системата на съвременния свят.
Методът, до който органите за управление прибягват при установяване
на властта си над народите, е определен в конституцията, като хората са
принудени да му се подчиняват по силата на законите, произтичащи от
конституцията, която на свой ред е плод на настроенията и убежденията
на средствата за управление.
Законът на диктаторските средства за управление е подменил
естествения закон. Изкуствено създадените закони са заели мястото на
естествените закони и са загубили своите основни критерии. Човекът си
остава човек навсякъде, единен по природата на своето създание и по
своите чувства. Ето защо естествените закони са логично приемливи за
всеки човек. Впоследствие конституциите, като изкуствено създадени
закони, престават да гледат на човека като на единно по своята човешка
природа същество. Единственото оправдание за подобно гледище остава
стремежът на различните инструменти за управление, било то отделна
личност или парламент, партия или класа, да наложат своето господство
над народите.
Така виждаме как обикновено се променят конституциите, когато се
сменят средствата за управление, с което се доказва, че конституциите
не са естествен закон, а волонтаристичен продукт на настроенията на
органите за управление и съществуват, за да служат на техните интереси.
Тази сериозна опасност за свободата се крие в изгубването от
човешкото общество на истинските закони и в тяхната подмяна с
изкуствено създадено законодателство, метод желан и практикуван от
различните органи за управление, за да наложат своята власт над
масите. На практика би трябвало обаче методът за управление да
съответствува на законите на обществото, а не обратното.
Следователно законите на обществото не са предмет, който да се
нуждае от редакция и формулировка. Значението на законите се крие в
тяхната същност като основен критерий за разпознаване на истината от
лъжата, на правдата от неправдата, на правата на човека от неговите
задължения.
Там където обществото не притежава свещени закони, опиращи се на
трайни норми, неподлежащи на промени или подмяна от страна на
който и да е от съществуващите инструменти за управление, свободата е
поставена под заплаха. Нещо повече - органите за управление сами би
трябвало да бъдат задължени да се придържат към законите на
обществото. Въпреки това народите днес във всички краища на света се
управляват чрез изкуствено създадени закони, които подлежат на
промени или анулиране в зависимост от борбата за власт между
инструментите за управление.
Допитванията до народите под формата на референдуми по
приеманите конституции понякога не е достатъчно, тъй като
референдумите по своята същност изопачават демокрацията и не
позволяват нищо друго, освен едносричния отговор с „да" или „не".
Освен това народите са заставени да взимат участие в референдумите по
силата на изкуствено създадените закони, като само по себе си
провеждането на референдум по дадена конституция съвсем не
означава, че тя се превръща в закон на обществото. Това означава само,
че конституцията е само още един от предметите на референдум и нищо
повече.
Законите на обществото са свещеното непреходно човешко
наследство, което не принадлежи само на живите. Затова написването
на дадена конституция и провеждането на референдум сред
съвременниците е по своята същност само комедия или фарс.
Огромните сборници изкуствено създадени закони, произтичащи от
също така изкуствено създадените конституции, са изпълнени с норми за
материални наказания, насочени срещу човека. Що се отнася до
обичайното право, то в него почти отсъствуват подобни наказания. То
предвижда морални, а не материални наказания, които са подходящи за
човека.
Религията съчетава в себе си обичайното право и се придържа към
него. При това повечето от материалните наказания в религията се
отлагат, а повечето от нейните норми са под формата на проповеди,
предписания и отговори на въпроси. Това е най-подходящото за
човешкото достойнство законодателство, като религията не предвижда
незабавното наказание, освен в крайни случаи, когато това е обществено
необходимо.
Религията включва в себе си обичайното право, което е израз на
естествения живот на народите. Следователно религията, включвайки
обичайното право, утвърждава естествените закони. Законодателствата,
които не се базират на религията и обичаите, са създадени от човека
срещу човека, поради което те са недействителни, тъй като са лишени от
естествените източници, каквито са обичаите и религията.
ТРУПОНАРЕЗЕНинс написа:...
Май вече нямаш какво смислено да кажеш, затова се държиш детински. Нема лошо.
...
Муамар КадафиТРУПОНАРЕЗЕНинс написа:Ти сега лаф ли каза или камба сряза?![]()
Мисля че нито едното, нито другото.
Май вече нямаш какво смислено да кажеш, затова се държиш детински. Нема лошо.
Божичко, Джордж Вашингтон и Муамар Кадафи, и прочие некакви Ернестинови фиксации връз некакъв си Мухаммад ал-Газали, да пукна ако знам кой е.![]()
+++
Beaker,
мн як текст, чий е, човече, че не ми се дири.
Beaker написа:Муамар КадафиТРУПОНАРЕЗЕНинс написа:Ти сега лаф ли каза или камба сряза?![]()
Мисля че нито едното, нито другото.
Май вече нямаш какво смислено да кажеш, затова се държиш детински. Нема лошо.
Божичко, Джордж Вашингтон и Муамар Кадафи, и прочие некакви Ернестинови фиксации връз некакъв си Мухаммад ал-Газали, да пукна ако знам кой е.![]()
+++
Beaker,
мн як текст, чий е, човече, че не ми се дири.
