Страница 58 от 65

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 11:31
от Dr.Falus
wiedzmin написа:ползвай стънове и не пести маната.


Освен да го фрийзна, с друго не мога да го стънна.
А това Telekenetic skill tree е невероятно безполезно. :lol:

@vasito То добре ама ако ме хване и набучи съм прецакан.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 12:19
от Tiny
Точно не му даваш да те удря. Анимациите са му достатъчно бавни, за да се избегнат (както и на Огретата btw). Като те доближи бягаш, можеш да го бъгнеш покрай колоните, което ще го забави достатъчно да му пуснеш една магия. Когато можеш ползваш замразявания, парализи и т.н.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 12:55
от Alaster
Най-накрая успях да я завърша. Лично за мен играта е много добра и малко я разделя от нивото на Origins. Очакванията ми са Dragon Age 3 да бъде истински шедьовър.

П.С: Парти с Изабела, Варик и Бетани може да ви разбие от смях. :)

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 13:52
от Dr.Falus

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 14:14
от Draksis
"Who Needs Rescuing" е бъгнат. Кътсцената не се задейства. BioWare работят над фикс.

Очакваме бая пачове за играта...

А като не ви харесват статовете на Premium предметите, модвайте, бе. Аз почти всички готини предмети, които ми трябват, си ги правя да scale-ват с моя левъл и нямам никакви проблеми. :lol:

То това е и единствения начин да направиш Staff of Parthalan полезна до самия край, и да roleplay-ваш яко с маг.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 14:22
от shub niggurat
КАК да модваме ?

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 16:56
от Draksis
Така, първо теглите ето този файл.

После теглите ето този авторски туториъл.

И сега четете:

1. Отворете editor.exe с двоен клик.

2. Показва се прозорчето на едитора.

3. Кликнете на File > Open.

4. Показва се прозорчето за отваряне на запазена игра. По подразбиране сейфовете се намират в папката C:/Users/User/My Documents/BioWare/Dragon Age 2/Characters/Стиснигърло Ритниглезен/Quicksave (или Autosave, или който и да е сейф, който искате да моднете).

5. След като отворите сейфа си, се показва прозорчето с кода за този сейф. Кликнете на плюсчето до нулата, за да отворите падащия списък.

6. Кликнете на плюсчето до SAVEGAME_PARTYLIST, за да отворите падащия списък с опции.

7. След като сте отворили падащия списък, е време да кликнете на плюсчето до SAVEGAME_BACKPACK, за да отворите падащия списък с опции и възможността да можете да промените кода на някой предмет.

8. Това, което търсим, е предмет с иконично име. В нашия случай това е Staff of Parthalan, чието име е кодирано звучно с prm000im_parth_staff, ...

9. Сега е време да кодираме стойностите на жезъла. Кликнете на плюсчето му, за да отворите падащия списък на кода. След като сте го отворили, три стойности трябва веднага да ви се набият в очите, и за ваше улеснение съм ги маркирал с черна, червена и синя лента. Това са ITEM_PROPERTIES, ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID.

10. Първо ще засегнем стойността ITEM_PROPERTIES. Кликнете на плюсчето за падащия списък.

11. Вече засягаме истинския код. Виждате ли номерата 0, 1, 2 и така нататък, заедно с кореспондиращите им номерации? Е, това са свойствата на жезъла. 8000 например е стойността за слот за руна. Това, което се иска от вас, за да добавите ново свойство, е да кликнете на ITEM_PROPERTIES и след това да добавите нова стойност за кода с бутончето "Add", което се е появило долу. Отбелязал съм го с черна елипса.

12. Сега виждаме, че се е добавила нова празна стойност, обозначена с цифрата 8. Нулата означава, че новото свойство все още няма никакви качества. Ще променим това.

13. Когато кликнете на новата празна стойност, в прозорчето отдолу се появява текстова кутия, която позволява въвеждането на номерация. Тази номерация е именно кода на специфичното свойство. В случая въвеждаме 9115, което е кода за "вдигането на нива" на оръжието заедно с вас. Натиснете бутончето "Save", което ще запази стойността.

14. Дори и да сте въвели номерацията, тя няма да се запази, ако не натиснете бутончето "Save". Сега на снимка 14 виждаме, че след кликването кодът на стойността се е запазил.

15. Време е да моднем ITEM_PROPERTIES_POWERS. В случая това отговаря на това доколко новата стойност ще е ефективна, например дали ще получите +30 или +50 stamina.

16. Процедурата е същата. Отново кликнете на бутончето "Add", за да добавите нова стойност, която ще отговаря за ефективността на свойството, което въвеждаме в ITEM_PROPERTIES. Или в нашия случай, колко добре ще се scale-ва оръжието.

17. Копирайте номерацията от предишна стойност в дървото ITEM_PROPERTIES_POWERS. Това число, 1065353216, отговаря на единица, или по-точно, свойството ще получи нормални стойности.

18. Сега вече може да копирате стойността 1065353216 като номерация на новото свойство. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса.

19. Ред е на ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това дърво отговаря за "включването" на новото свойство. Процедурата е същата. Кликнете на дървото, и когато бутончето "Add" се появи, натиснете го, за да добавите нова стойност.

20. Виждаме новата стойност, все още празна и некодирана.

21. Въведете номерацията -1, за да включите новата стойност. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса.

22. Така, сега вече трябва да имаме новото свойство налице. В ITEM_PROPERTIES е описано действието му, или 9115 за "вдигане на ниво" на оръжието. В ITEM_PROPERTIES_POWERS е описана ефективността му, или колко добре ще вдига статистики то, чрез номера 1065353216. В ITEM_PROPERTIES_EFFECTID ние включваме това свойство чрез номера -1. Това е.

23. Работата обаче още не е свършена. Кликнете на File > Save As, за да може да запазите предмета с новото свойство.

24. Ще видите прозорчето със същия сейф, който модифицирате в момента. Презапишете го, така трябва да стане.

25. Когато ви пита за потвърждение, значи сте на правилния път. Кликнете на "Yes".

26. И готово. Жезълът на Парталан вече ще вдига нива с вас и ще можете да го използвате от началото до края.




Сега искам да кажа нещо. В туториъла има папка с името "Item Properties", вътре в нея текстов файл със същото име. В него ще намерите номерациите за всички свойства. Ако искате да добавите допълнителни свойства към което и да е оръжие, следвайте този модинг туториъл, само че вместо 9115, което отговаря за scale-ването на оръжието, напишете примерно 1111, или 1104, или там която стойност решите. Само не забравяйте да промените стойностите и в ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това е.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 17:31
от Dr.Falus
†Soul Hunter† написа:Така, първо теглите ето този файл.

После теглите ето този авторски туториъл.

И сега четете:

1. Отворете editor.exe с двоен клик.

2. Показва се прозорчето на едитора.

3. Кликнете на File > Open.

4. Показва се прозорчето за отваряне на запазена игра. По подразбиране сейфовете се намират в папката C:/Users/User/My Documents/BioWare/Dragon Age 2/Characters/Стиснигърло Ритниглезен/Quicksave (или Autosave, или който и да е сейф, който искате да моднете).

5. След като отворите сейфа си, се показва прозорчето с кода за този сейф. Кликнете на плюсчето до нулата, за да отворите падащия списък.

6. Кликнете на плюсчето до SAVEGAME_PARTYLIST, за да отворите падащия списък с опции.

7. След като сте отворили падащия списък, е време да кликнете на плюсчето до SAVEGAME_BACKPACK, за да отворите падащия списък с опции и възможността да можете да промените кода на някой предмет.

8. Това, което търсим, е предмет с иконично име. В нашия случай това е Staff of Parthalan, чието име е кодирано звучно с prm000im_parth_staff, ...

9. Сега е време да кодираме стойностите на жезъла. Кликнете на плюсчето му, за да отворите падащия списък на кода. След като сте го отворили, три стойности трябва веднага да ви се набият в очите, и за ваше улеснение съм ги маркирал с черна, червена и синя лента. Това са ITEM_PROPERTIES, ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID.

10. Първо ще засегнем стойността ITEM_PROPERTIES. Кликнете на плюсчето за падащия списък.

11. Вече засягаме истинския код. Виждате ли номерата 0, 1, 2 и така нататък, заедно с кореспондиращите им номерации? Е, това са свойствата на жезъла. 8000 например е стойността за слот за руна. Това, което се иска от вас, за да добавите ново свойство, е да кликнете на ITEM_PROPERTIES и след това да добавите нова стойност за кода с бутончето "Add", което се е появило долу. Отбелязал съм го с черна елипса.

12. Сега виждаме, че се е добавила нова празна стойност, обозначена с цифрата 8. Нулата означава, че новото свойство все още няма никакви качества. Ще променим това.

13. Когато кликнете на новата празна стойност, в прозорчето отдолу се появява текстова кутия, която позволява въвеждането на номерация. Тази номерация е именно кода на специфичното свойство. В случая въвеждаме 9115, което е кода за "вдигането на нива" на оръжието заедно с вас. Натиснете бутончето "Save", което ще запази стойността.

14. Дори и да сте въвели номерацията, тя няма да се запази, ако не натиснете бутончето "Save". Сега на снимка 14 виждаме, че след кликването кодът на стойността се е запазил.

15. Време е да моднем ITEM_PROPERTIES_POWERS. В случая това отговаря на това доколко новата стойност ще е ефективна, например дали ще получите +30 или +50 stamina.

16. Процедурата е същата. Отново кликнете на бутончето "Add", за да добавите нова стойност, която ще отговаря за ефективността на свойството, което въвеждаме в ITEM_PROPERTIES. Или в нашия случай, колко добре ще се scale-ва оръжието.

17. Копирайте номерацията от предишна стойност в дървото ITEM_PROPERTIES_POWERS. Това число, 1065353216, отговаря на единица, или по-точно, свойството ще получи нормални стойности.

18. Сега вече може да копирате стойността 1065353216 като номерация на новото свойство. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса.

19. Ред е на ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това дърво отговаря за "включването" на новото свойство. Процедурата е същата. Кликнете на дървото, и когато бутончето "Add" се появи, натиснете го, за да добавите нова стойност.

20. Виждаме новата стойност, все още празна и некодирана.

21. Въведете номерацията -1, за да включите новата стойност. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса.

22. Така, сега вече трябва да имаме новото свойство налице. В ITEM_PROPERTIES е описано действието му, или 9115 за "вдигане на ниво" на оръжието. В ITEM_PROPERTIES_POWERS е описана ефективността му, или колко добре ще вдига статистики то, чрез номера 1065353216. В ITEM_PROPERTIES_EFFECTID ние включваме това свойство чрез номера -1. Това е.

23. Работата обаче още не е свършена. Кликнете на File > Save As, за да може да запазите предмета с новото свойство.

24. Ще видите прозорчето със същия сейф, който модифицирате в момента. Презапишете го, така трябва да стане.

25. Когато ви пита за потвърждение, значи сте на правилния път. Кликнете на "Yes".

26. И готово. Жезълът на Парталан вече ще вдига нива с вас и ще можете да го използвате от началото до края.




Сега искам да кажа нещо. В туториъла има папка с името "Item Properties", вътре в нея текстов файл със същото име. В него ще намерите номерациите за всички свойства. Ако искате да добавите допълнителни свойства към което и да е оръжие, следвайте този модинг туториъл, само че вместо 9115, което отговаря за scale-ването на оръжието, напишете примерно 1111, или 1104, или там която стойност решите. Само не забравяйте да промените стойностите и в ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това е.


Трябва да издигнат статуя в твоя чест,сериозно. :D
А сега ще спамна DragonAgeNexus с некви жалки първи опити за моддинг :lol:

П.С. Всичките ли файлове трябва да изтеглим?

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 17:38
от Draksis
Изображение

Просто натискаш ей това бутонче, и се изтегля папка с необходимите файлове.

И съкрати малко цитата, че се разтегля пустата му страница. :lol:

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 19:12
от Dr.Falus
†Soul Hunter† написа:Изображение

Просто натискаш ей това бутонче, и се изтегля папка с необходимите файлове.

И съкрати малко цитата, че се разтегля пустата му страница. :lol:


Нещо не виждам бутона,прекалено малко червени кръгове около него има. :lol:

И благодаря.Ще пробвам да променя статовете на повечето оръжия,че са плачевни.Да се чудиш кой ги е правил :roll:

P.S Играя като брадат елф.Ама МНОГО брадат :lol:
Изображение
Изображение

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 19:39
от Draksis
За мен това, което разваля цялостното усещане от битките, е малкото мана/издръжливост. След две-три умения и при едно sustained, това, което правиш, е да биеш с auto-attacks и да се молиш да оцелееш. А гадовете прииждат ли, прииждат... :P

Слагаш малко mana/stamina на някой предмет и работата заспива.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 20 Мар 2011 22:54
от shub niggurat
Dr.Falus написа:
P.S Играя като брадат елф.Ама МНОГО брадат :lol:
Изображение
Изображение



блажиш ли блажиш ли, дедо попе

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 21 Мар 2011 00:27
от kFp_Kamko
Как може да си наблъскал Мерил с толкова Хп :Д :Д Тя ли ти танква ? ^^

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 21 Мар 2011 01:03
от DJ Cat
Моята беше с 2 пъти повече кръв - blood mage anyone :?:

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 21 Мар 2011 01:18
от Draksis
Диджей ме изпревари.

Естествено, че ще има повече кръв, нали е кървав маг... трябва да ги поддържа тези магии някак.

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 21 Мар 2011 03:32
от YourSepulture
Някой може ли да даде инфо за дърветата , които се отключват на 7 и 14 ниво при мага и война?

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 21 Мар 2011 12:11
от Draksis
В смисъл да ти дадем информация за талантите или да споделим доколко са полезни според личната ни преценка?

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 21 Мар 2011 13:51
от Capo
Rogue с две ножки и таланти на Assassin и Duelist е по-добър танк при босовете от Авелин, да му се не види :shock: С 80 % Defense почти нищо не го лови, с изключение на специалните атаки. Пък като му се лепне малко Damage Resist и някое умение като Barrier, въобще не мре чудото. На трудност "Hard" големия Баш Дракон правеше само "Miss Miss Miss Miss". Ако има умението Goad, роугът си дърпа цялата омраза в района ("Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss").

Да не говорим, че при дуела с Аришока, "Assasinate" и "Twin Strike" буквално ядяха здравето му до към половината.

Още не съм пробвал Воин, а пък хората твърдят, че е по-голямо чудовище от Роуг :shock:

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 21 Мар 2011 15:13
от Dr.Falus
Capo написа:Rogue с две ножки и таланти на Assassin и Duelist е по-добър танк при босовете от Авелин, да му се не види :shock: С 80 % Defense почти нищо не го лови, с изключение на специалните атаки. Пък като му се лепне малко Damage Resist и някое умение като Barrier, въобще не мре чудото. На трудност "Hard" големия Баш Дракон правеше само "Miss Miss Miss Miss". Ако има умението Goad, роугът си дърпа цялата омраза в района ("Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss").

Да не говорим, че при дуела с Аришока, "Assasinate" и "Twin Strike" буквално ядяха здравето му до към половината.

Още не съм пробвал Воин, а пък хората твърдят, че е по-голямо чудовище от Роуг :shock:


И после се чудим защо оръжията имат такива ниски статове :lol:
П.С На някого от вас да му се появяват графични бъгове?При мен например части от бронята на Себастиян ту изчезват,ту се появяват.
П.С 2 Имаше някъде мод който разкрива едни скрити умения ама трябва да го издиря в Нексъс :roll:
П.С 3 Не можах да го намеря нещо,но модинга на играта се развива в много интересна посока,дори и без тоолсет с този tutorial: http://www.dragonagenexus.com/downloads ... hp?id=2351

Re: Dragon Age II

Публикувано на: 21 Мар 2011 15:43
от Omega-x
Аз се опитах да направя войн 2H с дпс роля и не успях. Като специализации избрах Рийвър и Берсерк, и нещата ЕВЕНТУАЛНО ставаха добре, когато си на <40% hp. През по-голямата част си бях 100%-ов танк(при това добър) без щит. Голяма част от щетие идваха от Мерил и Варик. На ауто-атак правих демидж колкото Авелин, която е развита дефанзивно. gg no re.

АОЕ магиите тотално оунват през цялата игра. Пълно безумие -.-. А момента, в който ножка имаше над 2 пъти демидж на огромния ми 3-метров меч, щях да се разплача.

Да не забравяме и Варик, който на ауто атак прави разни безумни цифрички, а аз едвам-едвам се мъча. Единственото, което може да оправдае война е one-hit-kill скил-а на 20/10 процента.