Star Wars: The Old Republic

Игри за PC
Публикувай отговор
SWfan
Мнения: 528
Регистриран на: 23 Авг 2009 17:10

Re: SW: The Old Republic

Мнение от SWfan »

Sentry написа:Аз лично ще съм много доволен, ако в играта няма buffer-и...

Да ти кажа честно и на мен така ми се иска,но е малко вероятно
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
SWfan
Мнения: 528
Регистриран на: 23 Авг 2009 17:10

Re: SW: The Old Republic

Мнение от SWfan »

още 24 седмици до разкритието на всички класове maybe:looks at everyone intrigued:
На практика половин година
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

Абе само на мен ли ми се струва, че джедаят изглежда някакси... жалък.

Аз очаквах нещо достолепно, като Куай-Гон Джин, а то прилича на анадолски просяк - слабо, хърбаво и с дрипава роба. Не трябваше ли да е величествен?
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Аватар
sub_zero01
Мнения: 18
Регистриран на: 23 Окт 2009 20:32
Местоположение: Лясковец (област В.Търново)
Обратна връзка:

Re: SW: The Old Republic

Мнение от sub_zero01 »

Аз лично не очаквах нещо много от този клас клас в повечето отношения минотавара е прав
В армията на сепаратистите доставили нови супер компютри. Генерал Гривъс пита единия:
- Сега да нападаме или да отстъпваме?
Компютърът отговаря:
- Да.
- Какво да? - попитал генералът. Компютърът дълбоко се замислил и отговорил:
- Да сър!
SWfan
Мнения: 528
Регистриран на: 23 Авг 2009 17:10

Re: SW: The Old Republic

Мнение от SWfan »

Even in a game,they dissapoint me.
Draksis
Мнения: 2530
Регистриран на: 27 Сеп 2005 18:34
Местоположение: Манчестър

Re: SW: The Old Republic

Мнение от Draksis »

Радвам се, че най-накрая оповестиха и джедаите. То се знаеше отдавна, че ще ги включат, но новината все пак е добре дошла.

Относно опасенията на тези, които смятат, че джедаят е направен като, цитирам, "анадолски просяк", няма страшно - изберете си друга раса и всички проблеми ще са решени.

И на мен Ситския Воин не ми изглежда кой знае колко величествено, като размахва двата меча и се прави на адския лошко, но какво да се прави. Изчакайте само да се накичим с роби, екстравагантни светлинни мечове и златни ланци от гетото. Всичко ще си дойде на мястото.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

SuB_ZeRo01 написа:Ами според мен нещо ме съмнява това което викаш за Лея и Амидала,то е ясно 100% че ще има бъфери,нооо ме съмнява ''Noble''-тата както се исказа ти да привлекат каквото и да е внимание,особено за масовата публика.Според мен тези който най-вече ще раздават бъфовете от страна на империята ще са някакви сити без меч,такива каквито наблюдаваме в Jedi Academy,даже според мен тези имперски магиосници повече ще наподобяват Warlock, а пак републиканските като примерно джедая или другия не убявен клас на републиката ще бъде от сорта на бъфер като Priest в WoW-а но това са си мои расъждения :) :) :) :P :wink:


Факт: Байоуеър казаха, че всеки известен персонаж ще има свой кореспондиращ клас в играта.

Факт: От всички главни герои останаха само Падме и Лея.

Факт: В Star Wars Galaxies (откъдето всички класове досега са копирани) имаше подобен клас, иконата му беше Лея и служеше като бъфър. ЛИНК

Факт: Хийлърите и бъфърите ВИНАГИ са били най-неиграният клас. И преди да кажеш нещо, виж рейтинга Priest vs. Warrior в Играта-която-не-бива-да-се-назовава. Съотношението е от порядъка на 1:20.

Факт: "Сити без мечове" няма да има. Всяка фракция ще има само по един силоизползващ клас и Sith Warrior-ът вече e утвърден като tank/damage dealer.

Факт: Хибридни класове като Paladin и Shaman в тази игра няма. Вариантът "воин, който хийлва" е out of the question. Ако въобще имаме хийлъри и бъфъри, то те ще са отделен клас.

Sentry написа:Аз лично ще съм много доволен, ако в играта няма buffer-и...


Невъзможно. А и защо ни е?
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Draksis
Мнения: 2530
Регистриран на: 27 Сеп 2005 18:34
Местоположение: Манчестър

Re: SW: The Old Republic

Мнение от Draksis »

Именно, просто е повече от задължително да има buffer/healer клас. Вие какво, искате всеки джедай/сит да има Force Heal на последно ниво ли? Представете си как скачате на група от гореспоменатите воини, успявате да стопите жизнеността на един наполовина и другите с един добре премерен хийл го връщат пак на крака. Не става така - всеки Force-user да е и бъфер, и хийлър, и dmg-dealer...

Е, ако наистина беше така, кеф, понеже джедаите и ситите ще се колят безгранично. Но пък и ще доведе до обезличаването на другите класове. Кой ще иска да играe с Bounty Hunter примерно, ако само за да може да се опълчи на някой джедай, ще да трябва да играе пет седмици, за да си вземе предметите и нивата. Вместо просто да си избере сит и да скочи в мелето...
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Аватар
the_presator
Мнения: 2695
Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: SW: The Old Republic

Мнение от the_presator »

Брех, разкриха го тоя мистериозен джедай :lol:
А сега да започна с оплюването :D
Гледах клипчетата където показваха уменията:
1. Разсече един дроид ПО СРЕДАТА и онзи падна на земята цял целеничък все едно просто са го тряснали с бухалка!!!!
2. Force Push-а изглеждаше уникално жалък (сигурно е на нисък lvl, но все пак...)
3. Koгато го хвърли тоя меч имах чувстово че мята бумеранг и меча се въртеше някак си неестествено..........
TheChosen1 написа:даджайците
Аватар
radi_bomb
Мнения: 424
Регистриран на: 14 Апр 2009 19:27

Re: SW: The Old Republic

Мнение от radi_bomb »

Трябва да има лечител/бъфър.Не може без.Мисля, че ще има по още един от двете фракции който да изпълнява задачата.Също и трябва много да се мисли на баланса-въпрос обсъждан от много време.Вече знаем, че войниците(trooper) на Републиката, няма да са редови войници, а специялни части, елитът на войската.За ловците на глави няма нужда от коментар.Същото важи и за контрабандистът.
Също така бих искал да повдигна темата за озвучените разговори.
1.Дали ще си кустомизираме гласа?Няма да е интересно ако всички джедаи говорят еднакво, всички ловци на глави заплашват жертвата си еднакво и т.н.
2.Как ще работи разговорът с два играча?Във видеото показаха как до един момент говори ситът, а в другият- ловецът.Как работи това?
Очаквам Bioware да съобщят.Даже искам отговори на това повече от информация за следващият клас.
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

Дракс, не мисля, че проблемът ще се реши със смяна на расата. Все пак видяхме ловец на глави и сит от същата раса и те бяха доста по-едри и силни. Разбира се, може да сложат опция да определяме масата на персонажа, но не е сигурно.

Ситският воин изглеждаше величествено, заради V-образния торс. Торсът беше идеалният мъжки тип - тесен в кръста, широк в раменете. Това, комбинирано с мускулите, бронята, бръснатата глава и двата меча, го правеше застрашителен и респектиращ. Джедаят е много хилав, особено за воин. Робата му е дрипава, а и оная полу-броня под нея прави лошо впечатление.

Все пак това е бета - да се надяваме, че в края на краищата джедаите ще изглеждат като хората.

Поздрав за джедаите от гетото с това :)
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Draksis
Мнения: 2530
Регистриран на: 27 Сеп 2005 18:34
Местоположение: Манчестър

Re: SW: The Old Republic

Мнение от Draksis »

Благодарни сме за поздрава. :)

Но пък да си кажа честно, ако трябва да съм напълно безпристрастен, за момента не ми допада нито един от дизайните на персонажите. Нито на сита, нито на джедая, нито на контрабандиста... схванахте.

Причината е, че все още не съм видял играта на монитора си, не съм я "пипнал", така да се каже, и ми е много трудно да си кажа "Брех, тоя герой ако си го направя, ще умра от кеф да играя с него". Просто съм си такъв, ако не мога да се асоциирам с персонажа си, всичко ми изглежда малко блудкаво и нелепо.

Затова се обосновавам винаги след като пробвам играта. Когато съм "видял" всичко със собствените си пръсти. Дотогава, колкото и геймплей клипчета да изгледам, няма да мога да възкликна от щастие и да си точа зъбите за нещо, което все още нямам реална представа как ще изглежда, когато аз си хвърля лапите над него. :)
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

@the_presator: Това е само бета. Крайният резултат може би ще е различен.

@radi_bomb: Със сигурност ще можем да избираме гласа на героя - всички игри на Bioware имат тази опция. Интересно ми по каква система ще се балансират героите. Съвременните игри трябва да избират между Balance vs. Equality системите.

Относно диалозите, мен ме тревожи друго. Явно персонажите в party-то се редуват. Също така знаем, че ще има скил Persuade. И ето тук става сложно.

Хипотетична ситуация: Сит и ловец на глави работят в комбина по някакъв куест. Ситът е вдигал Persuade, а ловецът - не.

По средата на куеста има диалогова опция, която може да промени развоя на събитията. Двамата стигат до този диалог и започват да говорят. И точно в повратния момент, когато героят трябва да използва Persuade, се пада ред на ловеца, който не го е вдигал! Ха сега де!

@Draksis: Да те включвам ли в гилдията?
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: SW: The Old Republic

Мнение от Sentry »

Minotaur King, както каза buffer-ите са най-неиграния клас в MMORPGтата, затова мисля, че е по-добре да няма такива. Няма смисъл да има класове, които съществуват само защото сме свикнали да съществуват. Всички класове трябва да са готини и да се играят много.

Колкото за визията на джедая - анадолски селянин, ама друг път. Можем да видим, че робата на jedi master-а е прилична на тази на благородник от ето този artwork. Също така самите hilt-ове на джедаите също изглеждат като дръжка на меч на благородник: цък. Колкото до телосложението на персонажите - то зависи от конкретната кустомизация на персонажа. Примерно ето този негър хич не ми се вижда слабичък.

P.S. Може би сте свикнали от WoW да нямате настройки за избор на тялото на героя си, но мога да ви уверя, че в много други игри съвсем не е така :)
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
the_presator
Мнения: 2695
Регистриран на: 06 Фев 2009 21:49
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: SW: The Old Republic

Мнение от the_presator »

Те негрите са мутанти, тях не ги броим :lol:

Иначе и аз съм против клас чист healer/ buffer.
Може да има такива съпорт магии и простотии, но да има и нещо различно и оригинално, а не 4 реда с бъфове и да се набираш на бутончетата за select като гламав...
TheChosen1 написа:даджайците
SWfan
Мнения: 528
Регистриран на: 23 Авг 2009 17:10

Re: SW: The Old Republic

Мнение от SWfan »

бях пропуснал и негъра и робите и трябва да кажа,че хоризонтът се освети малко(поне за мен)
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

Sentry написа:Колкото за визията на джедая - анадолски селянин, ама друг път. Можем да видим, че робата на jedi master-а е прилична на тази на благородник от ето този artwork. Също така самите hilt-ове на джедаите също изглеждат като дръжка на меч на благородник: цък. Колкото до телосложението на персонажите - то зависи от конкретната кустомизация на персонажа. Примерно ето този негър хич не ми се вижда слабичък.


Първите две са само concept art и няма да ги има в играта.

Говорех за джедая, който се появява в Холонет - http://swtor.com/info/holonet/classes/jedi-knight. Все пак той оставя първото впечатление за класа.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: SW: The Old Republic

Мнение от Sentry »

При положение, че този костюм го виждаме в клипчето на force push-а, смятам, че и другия ще е достъпен в играта. А пък за холограмата - така са си решили, така са си направили. Все пак става дума за орден, който ползва Силата, а не за такъв, който разчита на грубата физическа сила. Според мен щеше да е глупаво всичките персонажи да бъдат мъжкари без да има някой физически по-скромен индивид.

Иначе за persuasion-a - надявам се да може в партито този, който е на ред да избира да може да избере и да прехвърли топката на друг човек от партито.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Минотавъра
Мнения: 1732
Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
В момента играе: Mozilla Firefox
Местоположение: Гори тилилейски
Обратна връзка:

Мнение от Минотавъра »

Всъщност, джедаите минават през сурова физическа подготовка - повечето от тях са силни физически и могат да се бият. Но да не спорим, съгласен съм с теб. Само казах, че онзи джедай е мизерник, а повечето хора само него гледат.

Това ще е може би най-рационалното решение на проблема с persuasion-а - другата алтернатива е Baldur's Gate-style диалози, което ще се exploit-ва зверски.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Публикувай отговор