Страница 6 от 7

Re: Fallout 4

Публикувано на: 24 Ное 2015 17:05
от shub niggurat
Бтв, ако искате, всеки който е имал кофти момент с някой бъгъв куест, да го сподели тука, за да се състави списък с куестове, които да игнорваме докато не пуснат пач :D

Снощи много рейджнах, защото загубих едно 2 часа + прогрес заради гореописания куест, и би било добре ако се знаеха от преди гнилите ебълки. :o

Има още един, дето го обявиха официално, за някаква зона, където играта крашвала, но не знам как се казва и не съм попаднал на него още.

Re: Fallout 4

Публикувано на: 24 Ное 2015 18:11
от papabear
На мен ми крашваше в куеста, където за първи път летиш към Prydwen. Точно като наближавахме един мост и директно на десктоп. Та там решението е с конзолни команди да се преместиш направо под Prydwen и после с 'tcl' да литнеш до него :)

Re: Fallout 4

Публикувано на: 24 Ное 2015 22:25
от Omega-x
Само искам да кажа, че куеста със спасяването на заложника, куеста с Confidence Man и този с Prydwen съм ги минал без никакви проблеми. Всъщност играта е доста бъг фрий при мен :D

Re: Fallout 4

Публикувано на: 25 Ное 2015 16:04
от hyper'
Monsignor Plaza and the C.I.T. Ruins + Nick Valentine = hard crash на всички платформи

Re: Fallout 4

Публикувано на: 26 Ное 2015 06:04
от shub niggurat
Някой друг има ли пък следния проблем - >

Spoiler for :
Когато трябва да избера коя фракция да ми помогне за влизането в института, след декодирането на Courser chip-a, единствените диалогови опции с тримата главни от тези фракции са свързани с това. Демек, ако искам да върна куест на Preston, не мога да го направя, защото единствено ми дава вариантите за помощ с института ...

Re: Fallout 4

Публикувано на: 26 Ное 2015 11:16
от Omega-x
Аз не съм имал точно този проблем, но подобен:

Spoiler for :
Имах куест за БоС, който трябваше да върна при Дейнс, обаче имах вече куест линията с него(тази веднага след като им се качиш на кораба), това което стана е че след като си свърших новия куест, стария веднага прескочи стъпката с Дейнс и ми даде да говоя със следващия от куеста. Та предполагам тук е нещо такова, щом си свършиш Институския куест, ще ти даде този като изпълнен или ще ти даде следващата стъпка.

Re: Fallout 4

Публикувано на: 29 Ное 2015 22:49
от shub niggurat
поиграх си малко с пластичния хирург и си направих терминаторо :D :D

Spoiler for :

Re: Fallout 4

Публикувано на: 29 Ное 2015 23:51
от hyper'
Тва е доста добър резултат всъщност.

Re: Fallout 4

Публикувано на: 29 Ное 2015 23:59
от shub niggurat
само ако някой ме светне къде мога да намеря по-добри цаки, щото той не носи точно такива :D

имам спомен, че съм луутвал, ама съм ги фърлил

Re: Fallout 4

Публикувано на: 05 Дек 2015 11:06
от Corvo
След 100 и кусур часа игра вече изградих по-солидни впечатления и бих казал, че Fallout 4 е супер. Добро надграждане на принципна "ако старото не е счупено, не го поправяй". Интересен свят, интересни тайни и ийстъри, готини стрелби и нелоши куестове.
Установих, че диалозите сами по себе си са ок, особено когато научаваш за миналото на companion-ите, с които пътуваш. Проблемът с диалозите е тяхната механика - освен ограниченото колело, понякога и тоталната илюзия за избор. Сторито не беше на нивото на NV, но се ядваше.
Установих, че и графиката не ме дразни толкова като филтри, колкото като липса на добри текстури на някои места. Но вярвам, че това ще се оправи с някой тежък мод по-нататък. Дори и сега не смея да я свиня с модове, че в големия индустриален град при пуцалки ми падат малко ФПС-тата. Друго, което ме дразни е липсата на гама/светлина настройки.
Колкото до бъговете, имах щастието да не ми се крашне нито един куест, както и да не изпитам по-сериозни гличове.
Голям плюс за Fallout 4 е, че за разлика от другите силни заглавия, които бяха обявени година-две по-рано и многократно забавяни, Fallout 4 беше обявена само 4-5 месеца преди излизането си и пристигна по часовник. Без гръмки ПР кампании, без излишни хайпове (хайп имаше само фенски). Хоп! Появи се.

Re: Fallout 4

Публикувано на: 06 Дек 2015 11:05
от shub niggurat
Това, което не ми хареса в играта, и което остави някакво чувство за незавършеност и за липса на какъвто и да е смисъл и логика в избора накрая, е :

Spoiler for :
че начина, по който е представена и разказана историята е на такова лошо ниво, че аз изобщо не разбрах за какво се боря в крайна сметка, и най-вече - ЗАЩО ебати ги има тия synth-oве, какво искат да постигнат с тях, и каква е тая идея за бъдещето на човечеството, дето Института има. Чувствах, че Шон е сложен там за драматичния елемент, че да вземе някой все пак да избере този завършек, а не някой от другите. Абсолютно лишени от логика сюжетни линии, обикновено куестче за завършек, и после клипче с уар невър чейнджес и айде - обратно в сандбокса.

Знам, че има голям шанс да съм изтървал нещо, но аз НАИСТИНА не разбрах и не получих обяснение за действията на Института и защо има синтове. Вероятно съм пропуснал диалог, не съм задал правилния въпрос, или какво ?

Ениуей, освен това, играта е супер. Приятен геймплей, приятно стреляне, левълване, много приятен крафтинг елемент, и да си пимп аутваш пауър армора и после да ходиш да мачкаш с него е супер якото усещане.

Докарах до 50-ти лвл, може би около 50+ часа игра, но за това време, ако не бяха radiant куестовете, които минавах за да вдигна някое друго ниво, че да вдигна еди кой си пърк, сигурно щях да съм я минал за нула време. Малко ''празна'' ми се струва откъм куестове, както бях изтъкнал още в предните постове :roll:

Re: Fallout 4

Публикувано на: 06 Дек 2015 18:17
от Corvo
Синтите се произвеждат за работна ръка на Института и за да изпълняват тяхната agenda. Новото поколение синти се произвежда, за да могат да се внедряват в обществото и да се запази конфиденциалността за Института.
Да ти призная, и на мен ми се струва малко празна откъм куестове и нямаше толкова запомнящи се. А като се сетя в скайрима какви куестове имаше на гилдиите - крадците, Dark Brotherhood, Dawnguard, даедра куестовете и кви ли още не, дето бяха в пъти по-интересни от мейн куеста..

Re: Fallout 4

Публикувано на: 06 Дек 2015 19:06
от shub niggurat
Corvo написа:Синтите се произвеждат за работна ръка на Института и за да изпълняват тяхната agenda. Новото поколение синти се произвежда, за да могат да се внедряват в обществото и да се запази конфиденциалността за Института.


Да, това е така, но каква е всъщност тяхната agenda ? Каква им идеята за бъдещето на човешката раса, защото аз никъде не видях намек или обяснение за това ?

Както и да е, сега чакаме някакви хубави ДЛЦ-та :D

Бтв, на места имах ужасен texture popping. При вас как е ? И ако някой знае някоя хватка да се намали. Аз от самото начало съм с това - http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/40/? - но не мисля, че е от него.

Re: Fallout 4

Публикувано на: 07 Дек 2015 15:53
от Corvo
Spoiler for :
Доколкото разбрах, целта на Института е подобряване живота на човешкото население и съхраняване на човечешката раса в постапокалиптичния свят посредством науката и научнотехническия прогрес. Налице са елементи на трансхуманизъм. В самата сграда може да се забележи и дейността, свързана със земеделието, генното инженерство итн. Но недоверието на обществото към синтетичния живот докарва Института до неговото "изчезване" от публичността. Затова добиват и полулегендарен статут и целта им остава неясна и неразбрана за хората на повърхността. Обаче там, където издиша тяхната "идеална" цел е нуждата да контролират създадения от тях живот, вместо да бъде оставен на самотека. Тук вече този филм сме го гледали в много игри и не се впечатлих особено. Но сюжетния обрат със Шон ме спечели и цялата мистерия около Института, която кулминира до този момент със сина ти беше великолепно изпълнена.

Харесва ми също така, че в тази игра образът на BoS се връща към корените на поредицата. Този път не са добри рицари в бляскава броня, каквито бяха във Fallout 3, а са отново фанатичен технократски орден, който съхранява технологията единствено за себе си. Уж за добро.

Re: Fallout 4

Публикувано на: 09 Дек 2015 11:23
от Corvo

Re: Fallout 4

Публикувано на: 09 Дек 2015 21:09
от hyper'
Тази игра дълго време ще остане свежа заради такива неща.
БоС мнол ме кефят какви са между нацисти и white knights + когато "добрите" изглеждат така добре, кой би искал да е от "лошите". GJ on that Beth

Re: Fallout 4

Публикувано на: 20 Дек 2015 03:07
от Pennywise
hyper` написа:Тази игра дълго време ще остане свежа



ahhahahhjahhaahahhahaha

Re: Fallout 4

Публикувано на: 20 Дек 2015 10:53
от denik
Pennywise написа:
hyper` написа:Тази игра дълго време ще остане свежа



ahhahahhjahhaahahhahaha

doesn't apply to console peasants who don't have access to modifications (mods).

Re: Fallout 4

Публикувано на: 20 Дек 2015 20:41
от Kirilicata
Нямам търпение за графичен мод #23123 и порно мод #897897865. Те със сигурност ще оправят плоския геймплей.

Re: Fallout 4

Публикувано на: 29 Дек 2015 23:04
от Pennywise
momcheta, taq igra e baqt shit tbh :-DDD