Бтв, ако искате, всеки който е имал кофти момент с някой бъгъв куест, да го сподели тука, за да се състави списък с куестове, които да игнорваме докато не пуснат пач
Снощи много рейджнах, защото загубих едно 2 часа + прогрес заради гореописания куест, и би било добре ако се знаеха от преди гнилите ебълки.
Има още един, дето го обявиха официално, за някаква зона, където играта крашвала, но не знам как се казва и не съм попаднал на него още.
На мен ми крашваше в куеста, където за първи път летиш към Prydwen. Точно като наближавахме един мост и директно на десктоп. Та там решението е с конзолни команди да се преместиш направо под Prydwen и после с 'tcl' да литнеш до него
Само искам да кажа, че куеста със спасяването на заложника, куеста с Confidence Man и този с Prydwen съм ги минал без никакви проблеми. Всъщност играта е доста бъг фрий при мен
Когато трябва да избера коя фракция да ми помогне за влизането в института, след декодирането на Courser chip-a, единствените диалогови опции с тримата главни от тези фракции са свързани с това. Демек, ако искам да върна куест на Preston, не мога да го направя, защото единствено ми дава вариантите за помощ с института ...
Имах куест за БоС, който трябваше да върна при Дейнс, обаче имах вече куест линията с него(тази веднага след като им се качиш на кораба), това което стана е че след като си свърших новия куест, стария веднага прескочи стъпката с Дейнс и ми даде да говоя със следващия от куеста. Та предполагам тук е нещо такова, щом си свършиш Институския куест, ще ти даде този като изпълнен или ще ти даде следващата стъпка.
След 100 и кусур часа игра вече изградих по-солидни впечатления и бих казал, че Fallout 4 е супер. Добро надграждане на принципна "ако старото не е счупено, не го поправяй". Интересен свят, интересни тайни и ийстъри, готини стрелби и нелоши куестове. Установих, че диалозите сами по себе си са ок, особено когато научаваш за миналото на companion-ите, с които пътуваш. Проблемът с диалозите е тяхната механика - освен ограниченото колело, понякога и тоталната илюзия за избор. Сторито не беше на нивото на NV, но се ядваше. Установих, че и графиката не ме дразни толкова като филтри, колкото като липса на добри текстури на някои места. Но вярвам, че това ще се оправи с някой тежък мод по-нататък. Дори и сега не смея да я свиня с модове, че в големия индустриален град при пуцалки ми падат малко ФПС-тата. Друго, което ме дразни е липсата на гама/светлина настройки. Колкото до бъговете, имах щастието да не ми се крашне нито един куест, както и да не изпитам по-сериозни гличове. Голям плюс за Fallout 4 е, че за разлика от другите силни заглавия, които бяха обявени година-две по-рано и многократно забавяни, Fallout 4 беше обявена само 4-5 месеца преди излизането си и пристигна по часовник. Без гръмки ПР кампании, без излишни хайпове (хайп имаше само фенски). Хоп! Появи се.
Това, което не ми хареса в играта, и което остави някакво чувство за незавършеност и за липса на какъвто и да е смисъл и логика в избора накрая, е :
Spoiler for :
че начина, по който е представена и разказана историята е на такова лошо ниво, че аз изобщо не разбрах за какво се боря в крайна сметка, и най-вече - ЗАЩО ебати ги има тия synth-oве, какво искат да постигнат с тях, и каква е тая идея за бъдещето на човечеството, дето Института има. Чувствах, че Шон е сложен там за драматичния елемент, че да вземе някой все пак да избере този завършек, а не някой от другите. Абсолютно лишени от логика сюжетни линии, обикновено куестче за завършек, и после клипче с уар невър чейнджес и айде - обратно в сандбокса.
Знам, че има голям шанс да съм изтървал нещо, но аз НАИСТИНА не разбрах и не получих обяснение за действията на Института и защо има синтове. Вероятно съм пропуснал диалог, не съм задал правилния въпрос, или какво ?
Ениуей, освен това, играта е супер. Приятен геймплей, приятно стреляне, левълване, много приятен крафтинг елемент, и да си пимп аутваш пауър армора и после да ходиш да мачкаш с него е супер якото усещане.
Докарах до 50-ти лвл, може би около 50+ часа игра, но за това време, ако не бяха radiant куестовете, които минавах за да вдигна някое друго ниво, че да вдигна еди кой си пърк, сигурно щях да съм я минал за нула време. Малко ''празна'' ми се струва откъм куестове, както бях изтъкнал още в предните постове
Синтите се произвеждат за работна ръка на Института и за да изпълняват тяхната agenda. Новото поколение синти се произвежда, за да могат да се внедряват в обществото и да се запази конфиденциалността за Института. Да ти призная, и на мен ми се струва малко празна откъм куестове и нямаше толкова запомнящи се. А като се сетя в скайрима какви куестове имаше на гилдиите - крадците, Dark Brotherhood, Dawnguard, даедра куестовете и кви ли още не, дето бяха в пъти по-интересни от мейн куеста..
Corvo написа:Синтите се произвеждат за работна ръка на Института и за да изпълняват тяхната agenda. Новото поколение синти се произвежда, за да могат да се внедряват в обществото и да се запази конфиденциалността за Института.
Да, това е така, но каква е всъщност тяхната agenda ? Каква им идеята за бъдещето на човешката раса, защото аз никъде не видях намек или обяснение за това ?
Както и да е, сега чакаме някакви хубави ДЛЦ-та
Бтв, на места имах ужасен texture popping. При вас как е ? И ако някой знае някоя хватка да се намали. Аз от самото начало съм с това - http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/40/? - но не мисля, че е от него.
Доколкото разбрах, целта на Института е подобряване живота на човешкото население и съхраняване на човечешката раса в постапокалиптичния свят посредством науката и научнотехническия прогрес. Налице са елементи на трансхуманизъм. В самата сграда може да се забележи и дейността, свързана със земеделието, генното инженерство итн. Но недоверието на обществото към синтетичния живот докарва Института до неговото "изчезване" от публичността. Затова добиват и полулегендарен статут и целта им остава неясна и неразбрана за хората на повърхността. Обаче там, където издиша тяхната "идеална" цел е нуждата да контролират създадения от тях живот, вместо да бъде оставен на самотека. Тук вече този филм сме го гледали в много игри и не се впечатлих особено. Но сюжетния обрат със Шон ме спечели и цялата мистерия около Института, която кулминира до този момент със сина ти беше великолепно изпълнена.
Харесва ми също така, че в тази игра образът на BoS се връща към корените на поредицата. Този път не са добри рицари в бляскава броня, каквито бяха във Fallout 3, а са отново фанатичен технократски орден, който съхранява технологията единствено за себе си. Уж за добро.
Тази игра дълго време ще остане свежа заради такива неща. БоС мнол ме кефят какви са между нацисти и white knights + когато "добрите" изглеждат така добре, кой би искал да е от "лошите". GJ on that Beth